Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#233101 ...καλα-καλα μην αρχιζετε παλι να γλυφετε πρωην και νυν κατοχοι, -διαφορων Bmw γενικοτερα- ο ενας τον αλλον για το ΠΟΣΟ πιο γαματη ειναι η ποιοτητα της 1 F20 απο το Α3 8V... :s_biggrin
Bγαλτε μερικοι τα μπλε-ασπρα γυαλια και δειτε λιγο καλυτερα... :)
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#233105 Όποιος έχει μάτια και έχει ζήσει και μερικές μέρες τα αμάξια (και όχι ώρες), βλέπει και καταλαβαίνει...όποιος θέλει από την άλλη κατεβάζει αμάσητο ότι του πασάρουν οι φυλλάδες. Διαλέγεις και παίρνεις...
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#233108 Ενταξει εγω εννοουσα οτι το α3 ειναι το πιο ομορφο εσωτερικο αλλα ετσι οπως το γραψα...
Άβαταρ μέλους
By GTS
#233124
Deleted User 1 έγραψε:
bibendum έγραψε:
α) Το Audi οντως εχουν ωραιο εσωτερικο αλλα απ εξω;

Καλά...μείνε συντονισμένος για σχόλιο και φώτο για το ΚΑΙ ΚΑΛΑ benchmark ποιότητας εσωτερικού Α3. Κλάσεις ανώτερο και φυσικά πιο όμορφο το δικό σου.

Ποια εκδοση εχεις; Εμενα μου φανηκε λιγο καλυτερο το Α3 όταν το οδηγησα αν και το 118 δεν είναι μακρια, ισως ένα κλικ ποιο κατω στα πλαστικα του ταμπλω.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#233126
Nikos! έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Και καλύτερα υλικά έχει και καλύτερη συναρμογή απ' το Α3.


Εννοείται.

< >

Για ποιο αμαξι μιλαμε?
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#233175
Deleted User 1 έγραψε:Όποιος έχει μάτια και έχει ζήσει και μερικές μέρες τα αμάξια (και όχι ώρες), βλέπει και καταλαβαίνει...όποιος θέλει από την άλλη κατεβάζει αμάσητο ότι του πασάρουν οι φυλλάδες. Διαλέγεις και παίρνεις...


Απο την αλλη, καποιος που εχει ακρως αρνητικη εμπειρια, ως κατοχος Audi, θα υπηρχε περιπτωση να τοποθετηθει εδω θετικα ακομα και για ενα αλλο μοντελο της Audi? Μαλλον οχι...

Τωρα αυτα με τις φυλλαδες και τα αμασητα, αλλου, σε μενα δεν πιανουν, οση ειρωνια, χλευασμο, κομπλεξ και να βγαζουν πανω μου διαφοροι κατα καιρους σε διαφορα τοπικα και Fora (μιλαω γενικα εδω, οχι σε εσενα προσωπικα, αλλα με την ευκαιρια, επειδη αφηνεις και εσυ μια καποια εντυπωση)

Εχει καταντησει λιωμενη καραμελιτσα πια, οτι και καλα ο εκαστοτε κατοχος (νυν, πρωην, μονιμος, εξ' αδιαιρετου με τον αδερφο, μπαμπα, μαμα, και παει λεγοντας...)
πρεπει και ξερει παντοτε καλυτερα απο καποιον αλλο που απλως δεν ειναι κατοχος...
Τι να κανουμεομως που η πληροφορηση εντυπη/ιντερνετικη , αλλα και απο φιλους-συγγενεις κατοχους
στο συνολο της μπορει να μετραει το ιδιο ή και περισσοτερο... :iconcool:

Σε οτι αφορα εσενα συγκεκριμενα και την ατυχια κατοχης ενος Q5 που σου εβγαλε προβληματα, ναι ισχυει, ειναι αληθεια, δυστυχως αφορουσε πρωτες παρτιδες που ηρθαν Ελλαδα.
Εχω φιλο ο οποιος αγορασε το 2010 Q5 αυτοματο διλιτρο, με το "καλημερα" το πηγαμε για να παρακολουθησουμε εδικες του Ακροπολις, απο περασματα που μονο SUV μπορουσαν.
Δεν εκανε ΚΙΧ παρολη την ταλαιπωρια, καμποσα χτυπηματα στην "κοιλια" και πλαινα σποιλερ.
Μεχρι σημερα στα 100κ χλμ περιπου δεν του εχει βγαλει το ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ.
Αφησε λοιπον στην ακρη ΜΙΑ προσωπικη κακη(?) ατυχη(?) εμπειρια και δες τα πραγματα οπως ειναι και οχι οπως θεωρεις οτι μπορει να ειναι.

Μιλαω συγκεκριμενα για Bmw F20 vs Audi A3 8V. Οχι για το συνολο των προιοντων της μιας φιρμας εναντιον της αλλης. Δεν ξερω δεν γνωριζω για το συνολο των μοντελων, για τις δυο μαρκες, μπορω ομως να πω αρκετα ξεκαθαρα για αυτα τα δυο συγκεκριμενα μοντελα.

Η F20 ΟΥΤΕ καλυτερα υλικα εχει , ΟΥΤΕ καλυτερη συναρμογη, απο το Α3 8V. Υπαρχουν μικρες διαφοροποιησεις υπερ της μιας ή της αλλης περιπτωσης (πχ πιο σπορτιφ οδηγοκεντρικη ατμοσφαιρα στην F20, πιο "καθωσπρεπει" και πιο προσεγμενη μινιμαλιστικη ατμοσφαιρα στο Α3)
Aντιθετως μαλιστα, σε καποιες λεπτομερειες ειναι εμφανης η προσοχη στην λεπτομερεια που εχουν δωσει στην κατασκευη του Audi. Aπο την αψεγαδιαστη εικονα στην πολυ μικρη αποσταση των αρμων στις μεταλλικες επιφανειες εξωτερικα, μεταξυ τους αλλα και με προφυλακτηρες-φωτιστικα σωματα, το ιδιο για τα πλαστικα τμηματα εσωτερικα, μεχρι την εμμονη για εξαιρετικη εργονομια, ευκολια και απλοτητα χειρισμου.

Ειπαμε, η F20 ειναι οτι πιο ευχαριστο οδηγικα στην κατηγορια με διαφορα, αλλα πλεον και με ενδιαφερουσα εμφανιση στο fl, σε αντιθεση με το βαρετο και αναμενομενο σχεδιαστικα νεο Α3, αλλα μην το γ@μησουμε κιολας με την ποιοτητα, οτι η F20 ξεπερναει και το Α3 8V, γιατι γελανε και οι πετρες...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#233186
Κίκιζας . έγραψε:Εχει καταντησει λιωμενη καραμελιτσα πια, οτι και καλα ο εκαστοτε κατοχος (νυν, πρωην, μονιμος, εξ' αδιαιρετου με τον αδερφο, μπαμπα, μαμα, και παει λεγοντας...)
πρεπει και ξερει παντοτε καλυτερα απο καποιον αλλο που απλως δεν ειναι κατοχος...
Τι να κανουμεομως που η πληροφορηση εντυπη/ιντερνετικη , αλλα και απο φιλους-συγγενεις κατοχους
στο συνολο της μπορει να μετραει το ιδιο ή και περισσοτερο... :iconcool:
.


ε οπως και να το κανεις ενας κατοχος εχει πολυ περισσοτερες ευκαιριες να κατανοησει πολλα πανω στο αυτοκινητο του, σε συγκριση με εναν ευκαιριακο χρηστη. Δεν μιλαμε για την περιπτωση που ο κατοχος δεν νιωθει γενικως απο αυτοκινητο.
οποτε δεν ειναι καμια λιωμενη καραμελιτσα.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#233192 Για την εργονομια κανεις λαθος. Τo 118 εχει καλυτερη εργονομια από το Α3 χωρις το Α3 να εχει καποιο ιδιαιτερο θεμα αλλα στο 118 όλα είναι βαλμενα σε θεσεις που βολευουν τον οδηγο. Για την συναρμογή των πανελς γιατι να εχει κατωτερη από το Αουντι? Εκει που το Α3 είναι λιγο μπροστα είναι λιγο στα πλαστικα και στην απουσια τριγμων στο εσωτερικο.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#233204
dimviii έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:Εχει καταντησει λιωμενη καραμελιτσα πια, οτι και καλα ο εκαστοτε κατοχος (νυν, πρωην, μονιμος, εξ' αδιαιρετου με τον αδερφο, μπαμπα, μαμα, και παει λεγοντας...)
πρεπει και ξερει παντοτε καλυτερα απο καποιον αλλο που απλως δεν ειναι κατοχος...
Τι να κανουμεομως που η πληροφορηση εντυπη/ιντερνετικη , αλλα και απο φιλους-συγγενεις κατοχους
στο συνολο της μπορει να μετραει το ιδιο ή και περισσοτερο... :iconcool:
.


ε οπως και να το κανεις ενας κατοχος εχει πολυ περισσοτερες ευκαιριες να κατανοησει πολλα πανω στο αυτοκινητο του, σε συγκριση με εναν ευκαιριακο χρηστη. Δεν μιλαμε για την περιπτωση που ο κατοχος δεν νιωθει γενικως απο αυτοκινητο.
οποτε δεν ειναι καμια λιωμενη καραμελιτσα.


Ο επιδερμικός χρήστης είναι πιο ευέλικτος στο να επηρεαστεί θετικά ή αρνητικά όμως.
Ο κύριος χρήστης όχι, καθώς βλέπει το αμάξι του ως το απόρθητο κάστρο.
Κάτι άλλο που παθαίνει ο κάτοχος είναι ότι συνηθίζει στη φθορά των ετών και των χιλιομέτρων και δεν καταλαβαίνει ότι το αμάξι του έχει χάσει σε απόδοση ή δεν είναι αυτό που λέμε properly ή σαν την 1η μέρα.

Γιατί δεν κάνεις μία προσπάθεια να γνωριστείτε αμφότεροι; Κερδισμένοι και οι δύο θα βγείτε. Σίγουρα τέλειος δεν είναι ο . Κίκιζας, όπως δεν είμαι και εγώ και εικάζω πως ούτε και εσύ. Αλλά δεν γράφει |λογοκρισία|. Έχει γράψει όπως όλοι μας όμως.
Αυτά που λέει ότι ένας άνθρωπος με προβληματικό αυτοκίνητο επηρεάζεται αρνητικά και θάβει, μήπως είναι ψέμμα; Πόσα βιώματα και ταμπού γεννήθηκαν έπειτα από θετικές ή αρνητικές επιρροές;

Με το ίδιο σκεπτικό, δεν πρέπει να πιστεύουμε δοκιμαστή για δοκιμαστή, επειδή κάνει 100-200χλμ και ΑΝ με το κάθε αμάξι. Δηλαδή αν ο ΓΚ έγραφε σε κάποιο περιοδικό, θα άλλαζε κάτι;
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#233206
dimviii έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:Εχει καταντησει λιωμενη καραμελιτσα πια, οτι και καλα ο εκαστοτε κατοχος (νυν, πρωην, μονιμος, εξ' αδιαιρετου με τον αδερφο, μπαμπα, μαμα, και παει λεγοντας...)
πρεπει και ξερει παντοτε καλυτερα απο καποιον αλλο που απλως δεν ειναι κατοχος...
Τι να κανουμεομως που η πληροφορηση εντυπη/ιντερνετικη , αλλα και απο φιλους-συγγενεις κατοχους
στο συνολο της μπορει να μετραει το ιδιο ή και περισσοτερο... :iconcool:
.


dimviii έγραψε:ε οπως και να το κανεις ενας κατοχος εχει πολυ περισσοτερες ευκαιριες να κατανοησει πολλα πανω στο αυτοκινητο του, σε συγκριση με εναν ευκαιριακο χρηστη.


Σαφεστατα και εχει πολυ περισσοτερες ευκαιριες, η κατοχη απο μονη της ομως δεν το διασφαλιζει
αυτο αφενως, και αφετερου, οταν φτανει η δυνατοτητα της ενημερωσης στην αντιθετη πλευρα (ενος μη κατοχου, που ομως ψαχνει για τους χ, ψ λογους απο ποικιλες πηγες πληροφορησης...) να ειναι απο αλλο/αλλους κατοχους φιλους/συγγενεις, μεχρι και συνδυαστικα απο ξενα_Ελληνικα Fora που να εχουν αντιστοιχα, καταγραφες κατοχων, ε, οπως και να το κανουμε τοτε, ΜΙΑ αποψη κατοχου, δεν ειναι περισσοτερο αξιοπιστη/αντικειμενικη/σωστη απο το συνολο συνδυασμενων αποψεων που συγκλινουν ξεκαθαρα στην αντιθετη αποψη...


dimviii έγραψε: Δεν μιλαμε για την περιπτωση που ο κατοχος δεν νιωθει γενικως απο αυτοκινητο.
οποτε δεν ειναι καμια λιωμενη καραμελιτσα.


Αυτο ομως σηκωνει πολυ συζητηση και εαν μπορουσαμε να το θεωρησουμε ως...μετρησιμο, εχει μεγαλο ευρος.
Μπορει δηλαδη καποιος με μια υποτιθεμενη κλιμακα 1-10 , να βρισκεται στο "6" , αυτο το νουμερο να συγκλινει -για το επιπεδο πληροφορησης- με αλλους δυο κατοχους, και οι τρεις ομως να μην εχουν ΚΑΜΜΙΑ επαφη με αλλα μεσα πληροφορησης, επι της ουσιας να μην γωριζουν πως ξερουν 6/10, και να θεωρουν οτι βρισκονται στο 8/10 πχ.
Αντιθετα καποιος αλλος (μη κατοχος) να εχει συλλεξει στοιχεια απο διαφορετικες πηγες που ομως στο συνολο τους να γινεται αντιληπτο οτι βρισκονται ολες στο 8/10 , οπερ και να αντικατοπτριζουν την πραγματικοτητα, ή τελος παντων με μεγαλυτερο ποσοστο αντικειμενικοτητας, απο αυτο που θεωρει καποιος κατοχος...

Ειτε μιλαμε για το τι νιωθει οδηγοντας, ειτε για το τι βλεπει-καταλαβαινει δια της αφης, σε οτι εχει να κανει με συναρμογη και απτη ποιοτητα...
Άβαταρ μέλους
By GTS
#233210
Giuseppe Busso έγραψε:Με το ίδιο σκεπτικό, δεν πρέπει να πιστεύουμε δοκιμαστή για δοκιμαστή, επειδή κάνει 100-200χλμ και ΑΝ με το κάθε αμάξι. Δηλαδή αν ο ΓΚ έγραφε σε κάποιο περιοδικό, θα άλλαζε κάτι;


Τα περισσοτερα αρθρα στα περιοδικα μάρκετινγκ ηταν και δεν ανεφεραν κατι κακο για τα αυτοκίνητα αντίθετα προσπαθουσαν να πουλησουν αμαξια που δεν θα επρεπε λογω των φορολογικων περιορισμων.

Μαλιστα πολλα αρθρα εχουν και λαθη στα τεχνικα χαρακτηριστικα και στον εξοπλισμο κλπ.

Οι εμπηρειες του κατοχου είναι σιγουρα αντιπροσωπευτικες οκ να δεχτω ότι του Στεφανου ηταν πρωτος χρονος και γιαυτο εβγαλε τοσα προβλήματα, καπως ετσι την πατησα και εγω με το VR6 που ηταν και αυτό στον πρωτο χρονο κυκλοφοριας και εβγαλε πολλα...αλλα δεν παουν να είναι πραγματικοτητα.

Αν υπαρχουν διαθέσιμα test drives στα αυτοκίνητα που ενδιαφερουν μια χαρα μπορει ο καθενας που εχει χρονο να κανει μερικα back to back και εκει θα μαθει πολλα για τις διαφορες του κάθε αυτοκινητου και δεν θα χρειαζεται να το ψαχνει στα περιοδικα ή στα φορουμς.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#233214
GTS έγραψε:Για την εργονομια κανεις λαθος. Τo 118 εχει καλυτερη εργονομια από το Α3 χωρις το Α3 να εχει καποιο ιδιαιτερο θεμα αλλα στο 118 όλα είναι βαλμενα σε θεσεις που βολευουν τον οδηγο. Για την συναρμογή των πανελς γιατι να εχει κατωτερη από το Αουντι? Εκει που το Α3 είναι λιγο μπροστα είναι λιγο στα πλαστικα και στην απουσια τριγμων στο εσωτερικο.


Ok, ας υποθεσουμε οτι κανω λαθος...Στο παραπανω κειμενο, ΠΟΥ ακριβως φαινεται οτι κανω λαθος εγω και εχεις δικιο εσυ? Επειδη απλα το λες? :lol:
Αν στην F20 ειναι ολα βαλμενα σε θεσεις που βολευουν τον οδηγο, στο Α3 ειναι ετσι και ακομα καλυτερα! :lol:
Εγω θα σου δωσω και παραδειγμα ομως, δεν θα μεινω μονο στο στυλ, "επειδη το λεω εγω"...

Στην F20 σε οδηγους ανω του 1,80 δεν φαινεται το κατω μερος της οθονης, οπου αναγραφονται μερικα/ολικα χλμ. Μετα απο συνδυασμο πολλων ρυθμισεων μεταξυ υψους καθισματος, κλισης πλατης και τιμονιου, βρισκεις μια...σχεδον χρυση τομη αφου καταληγεις λιγο πιο ξαπλωτος, για να βλεπεις ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
Στο Α3 δεν συμβαινει κατι τετοιο, συν το οτι επισης ΤΑ ΠΑΝΤΑ στην οθονη-οργανα ειναι ακομα πιο ευδιακριτα-ευαναγνωστα με φωτισμο το βραδυ.
Τα ιδια για την κεντρικη οθονη. Στο Audi ειναι λιγο πιο ψηλα, ΑΚΡΙΒΩΣ στο οπτικο πεδιο του κεντρου στο παρμπριζ, σε σχσεση με αυτο της Bmw που ειναι λιγο πιο κατω απο το ιδανικο, παντα σε σχεση με το συνολικο υψος του ταμπλω.
Επισης η ρυθμιση της πλατης στο Audi ειναι με ροδελα, στην Bmw ειναι σκαλωτη.
Για την μεγαλυτερη ανεση-άπλα, στα πλαγια του οδηγου, οπως και την καλυτερη θεση -πιο πισω σε σχεση με την ρυθμισιμοτητα των εμπρος καθισματων- του B-pillar του Audi να υποθεσω οτι δεν εχεις παρει γραμμη... :lol:
Για την συναρμογη, απαντας μερικως μονος σου, (απουσια τριγμων) θα σου επισημανω και τις μικροτερες αποστασεις σε αρμους στα πλαστικα, στην κεντρικη κονσολα και γενικοτρα απο την μεση του ταμπλω και κατω για το Α3...

Ολα αυτα ΕΝΤΟΣ των δυο αυτοκινητων, σε προσωπικο επιπεδο, ουτε απο φωτο, ουτε αρθρα περιοδικων, ουτε απο εντυπωσεις κατοχων στα fora... :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#233218
Giuseppe Busso έγραψε:Ο επιδερμικός χρήστης είναι πιο ευέλικτος στο να επηρεαστεί θετικά ή αρνητικά όμως.
Ο κύριος χρήστης όχι, καθώς βλέπει το αμάξι του ως το απόρθητο κάστρο.

ο επιδερμικος θα κρινει σωστα,και ο ιδιοκτητης λαθος.Κατι γενικευσεις που κανετε ωρες ωρες....
Giuseppe Busso έγραψε:Κάτι άλλο που παθαίνει ο κάτοχος είναι ότι συνηθίζει στη φθορά των ετών και των χιλιομέτρων και δεν καταλαβαίνει ότι το αμάξι του έχει χάσει σε απόδοση ή δεν είναι αυτό που λέμε properly ή σαν την 1η μέρα.

ενω ο ευκαιριακος που δεν το εχει καβαλησει καθολου σαν καινουριο θα το καταλαβει,και θα συγκρινει με την τωρινη κατασταση αναρτησης/φρενων/οτιδηποτε με την κατασταση που δεν εχει οδηγησει ποτε. :dizzy:
Ισα ισα που ο ευκαιριακος χρηστης εαν οδηγησει το χ αυτοκινητο με λαθος ελαστικα,με πεσμενη αναρτηση,με λαθος τακακι αυτος ειναι που θα βγαλει λαθος συμπερασμα.

Giuseppe Busso έγραψε:Γιατί δεν κάνεις μία προσπάθεια να γνωριστείτε αμφότεροι; Κερδισμένοι και οι δύο θα βγείτε. Σίγουρα τέλειος δεν είναι ο . Κίκιζας, όπως δεν είμαι και εγώ και εικάζω πως ούτε και εσύ. Αλλά δεν γράφει |λογοκρισία|. Έχει γράψει όπως όλοι μας όμως. ;

τι σχεση εχει αυτο που λες με τη συζητηση? :dizzy:

Giuseppe Busso έγραψε:Αυτά που λέει ότι ένας άνθρωπος με προβληματικό αυτοκίνητο επηρεάζεται αρνητικά και θάβει, μήπως είναι ψέμμα; Πόσα βιώματα και ταμπού γεννήθηκαν έπειτα από θετικές ή αρνητικές επιρροές;

ναι σωστα,και ο ευκαιριακος χρηστης θα το εντοπισει το προβληματικο αυτοκινητο/εξαρτημα ,ενω ο ιδιοκτητης οχι.

Giuseppe Busso έγραψε:Με το ίδιο σκεπτικό, δεν πρέπει να πιστεύουμε δοκιμαστή για δοκιμαστή, επειδή κάνει 100-200χλμ και ΑΝ με το κάθε αμάξι. Δηλαδή αν ο ΓΚ έγραφε σε κάποιο περιοδικό, θα άλλαζε κάτι;


και βεβαια δεν πρεπει να δενεις κομπο τα γραπτα του.Ουκ ολιγες σαχλαμαρες εχουν γραψει ειτε απο αγνοια.ειτε απο φανμποισμο προς το ταδε μοδελο/μαρκα ,ειτε απο συμφεροντα γενικως.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#233221
Κίκιζας . έγραψε:
Σαφεστατα και εχει πολυ περισσοτερες ευκαιριες, η κατοχη απο μονη της ομως δεν το διασφαλιζει
αυτο αφενως, και αφετερου, οταν φτανει η δυνατοτητα της ενημερωσης στην αντιθετη πλευρα (ενος μη κατοχου, που ομως ψαχνει για τους χ, ψ λογους απο ποικιλες πηγες πληροφορησης...) να ειναι απο αλλο/αλλους κατοχους φιλους/συγγενεις, μεχρι και συνδυαστικα απο ξενα_Ελληνικα Fora που να εχουν αντιστοιχα, καταγραφες κατοχων, ε, οπως και να το κανουμε τοτε, ΜΙΑ αποψη κατοχου, δεν ειναι περισσοτερο αξιοπιστη/αντικειμενικη/σωστη απο το συνολο συνδυασμενων αποψεων που συγκλινουν ξεκαθαρα στην αντιθετη αποψη... .


ειπαμε για την περιπτωση που ο ιδιοκτητης νιωθει.Το να μου λες οτι ο ευκαιριακος χρηστης θα εχει καλυτερη κριση γιατι θα διαβασει στο νετ γνωμες απο αλλους κατοχους που δεν ξερει ποσο νιωθουν δεν τον κανει γνωστη και ικανοτερο κριτη.




Κίκιζας . έγραψε:Αυτο ομως σηκωνει πολυ συζητηση και εαν μπορουσαμε να το θεωρησουμε ως...μετρησιμο, εχει μεγαλο ευρος.
Μπορει δηλαδη καποιος με μια υποτιθεμενη κλιμακα 1-10 , να βρισκεται στο "6" , αυτο το νουμερο να συγκλινει -για το επιπεδο πληροφορησης- με αλλους δυο κατοχους, και οι τρεις ομως να μην εχουν ΚΑΜΜΙΑ επαφη με αλλα μεσα πληροφορησης, επι της ουσιας να μην γωριζουν πως ξερουν 6/10, και να θεωρουν οτι βρισκονται στο 8/10 πχ.
Αντιθετα καποιος αλλος (μη κατοχος) να εχει συλλεξει στοιχεια απο διαφορετικες πηγες που ομως στο συνολο τους να γινεται αντιληπτο οτι βρισκονται ολες στο 8/10 , οπερ και να αντικατοπτριζουν την πραγματικοτητα, ή τελος παντων με μεγαλυτερο ποσοστο αντικειμενικοτητας, απο αυτο που θεωρει καποιος κατοχος...

Ειτε μιλαμε για το τι νιωθει οδηγοντας, ειτε για το τι βλεπει-καταλαβαινει δια της αφης, σε οτι εχει να κανει με συναρμογη και απτη ποιοτητα...


ναι αλλα αυτο ισχυει και απο την πλευρα του ευκαιριακου χρηστη.Να νομιζει οτι ειναι στο 8/10 ενω ειναι στο 6/10.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#233222 @dimVIII
Αλλα λεει ο GB, αλλα νομιζεις, και μετα του λες εσυ... :dizzy:
Πραγματικα ομως, αντιλαμβανεσαι εντελως διαφορετικα, πραγματα που ειναι ξεκαθαρα ... :help: