Asimov έγραψε:nass έγραψε:Φυσικά και εξακολουθεί να είναι εργονομικό πρόβλημα. Αν πχ. για να αλλάξεις ένα σταθμό ή για να έχεις πρόσβαση σε μια πληροφορία στα βάθη των μενού του infotainment πρέπει να πατήσεις 18 κουμπιά, ακόμα και αν το έχεις συνηθίσει, εξακολουθεί να είναι πρόβλημα. Και πολλές φορές ο τύπος υποβιβάζει τέτοια προβλήμτα, που ο χρήστης πέφτει πάνω τους κάθε μέρα, πχ. τα περισσότερα "i-Drive" συστήματα ήταν εξαρχής για πέταμα και ο τύπος και μετά από 2-3 χρόνια "σαφώς βελτιωμένο στη χρήση του το i-Drive" δηλ. μια πληροφορία που θα μάθεις σε 2 λεπτά από τον ιδιοκτήτη πρέπει να "φιλήσεις κατουρημένες ποδιές" για να τη μάθεις από οποιοδήποτε ευκαιριακό χρήστη ή δημοσιογράφο.
Σωστά, ή πχ με το DSG που γράφανε όλοι ύμνους και έπρεπε να περάσουν 2-3 χρόνια και να αρχίσουν να χαλάνε με το κιλό, για να φτάσουμε τώρα στα μεταχειρισμένα να λέμε "καλύτερα χειροκίνητο". Τι να το κάνω να πάρω την πληροφορία από τα περιοδικά πόσο καλά δουλεύει (που όντως μπορεί να δουλεύει άψογα ΟΤΑΝ δουλεύει) και να μην ρωτήσω έναν κάτοχο αν είναι ευχαριστημένος συνολικά.
Τα περιοδικα λειτουργουν σαν γραφειο τυπου των εταιρειων. Παντως στο BMW αυτά που λεει ο Ναςς δεν υπαρχουν γιαυτο και εγω λεω ότι εργονομικα είναι πολύ καλο το αμαξι. Μαλιστα εχεις πολλαπλους τροπους για να κανεις το ιδιο πραγμα (από το τιμονι, από την κονσολα και από το iDrive) το οποιο εγω το θεωρω θετικο πχ σε σχεση με το Τεσλα οπου όλα είναι συγκεντρωμένα σε μια μεγαλη οθονη.
Για τα DSG και τα αυτόματα λιγο εμπηρεια με συντηρηση αμαξιου να εχεις θα δεις ότι δεν αξιζει να μπλέξεις εκτος και εχεις απεριοριστο budget για κοστος λειτουργιας.