Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#340394
g8777 έγραψε:Αν μιλαμε για το C5 (πριμιουμ?) με 9000 ευρω να του φτιαξεις και κουραμπιε του ανθρωπου.

Δεν μιλάει για το C5 ο kilomeater, για το επόμενο μιλάει. Πάντως γνώμη μου είναι ότι δεν μπορεί να υπολογισθεί εκ των προτέρων με μεγάλη ακρίβεια αυτό, οι αγορές αλλάζουν και ούτε μπορείς να ξέρεις ότι δεν θα τρακαρει πχ ,οπότε θα χάσει μέρος της αξίας του.Πάντως μάλλον συμφωνώ με τον GTS, 50% κάτω για premium , εννοείται φυσικά ότι μεγάλο αυτοκίνητο από μαζικό κατασκευαστή , το χαρίζεις
Άβαταρ μέλους
By GTS
#340401 Ζυριχη σου κανει? Πουληθηκε προσφατα 991 4ς στο 50% της αρχικης τιμης στα 3 χρονια, και αυτο ειναι το νορμαλ για την Ζυριχη στα περισσοτερα αμαξια πολυτελειας.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#340409 Αυτα που αναφερεις ειναι πολυτελειας, αν σκεφτεσαι να τα κρατησεις μονο 4 χρονια τοτε leasing για να γλυτωσεις το τρεξιμο της πωλησης.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#340425 Q5 σχεδόν 8ετιας με 126Κ χλμ και έχει κρατήσει το 1/3 της αξίας του στην ανώμαλη ελληνική πραγματικότητα.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#340452 Φυσιολογική πτώση φαίνεται στην τιμή του, απλά αν σκεφτεί κανείς πόσα δίνει στην αρχή για την αγορά του :lipsealed:

Άλλο το supermini στην 8ετία να φτάνει το 1/3 κι άλλο το premium suv να χάνει το 70% της αξίας του.

ΥΓ αν μπορέσει εν τέλει να πουληθεί όντως στο 1/3...
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#340458 Το δικό μου παράδειγμα είναι 100% ρεαλιστικό πάντως. Τιμή αγοράς 61Κ, τιμή πώλησης 21Κ πριν 10 μέρες. Αλλουνού παπά ευαγγέλιο ότι δεν δόθηκε τελευταία στιγμή.
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#340470 Και πολλά είναι :lol: , εδώ (Γερμανία) παίζουν στα 18-20,000€ με φουλ εξτρα εξπλισμό. :lol: