< >
< >
mirage έγραψε:Αμερικανιες οπως;
belgarion έγραψε:Επιτέλους αφέθηκε ο May να κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα από όλους, ντοκιμαντέρ δηλαδή!
Μόνο μην δει το βίντεο των άλλων δύο ο ΓΚ γιατί θα έχουμε νέες συζητήσεις στο γνωστό τοπικό...
.
Κίκιζας . έγραψε:belgarion έγραψε:Επιτέλους αφέθηκε ο May να κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα από όλους, ντοκιμαντέρ δηλαδή!
Μόνο μην δει το βίντεο των άλλων δύο ο ΓΚ γιατί θα έχουμε νέες συζητήσεις στο γνωστό τοπικό...
.
Το video δεν δειχνει κατι διαφορετικο, απ' οτι ηδη εχουμε δει-ακουσει-διαβασει, μαλιστα εδω ο ενδεικτικος χρονος γυρολογιου, συγκρινεται με λιγο ισχυροτερο πισωκινητο κουπε...Οχι 4κινητο με παρομοια ισχυ/βαρος.
Ακομα και σε προσφατη χρονομετρηση στην πιστα του Magny Cours, το νεο Focus Rs, -ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ- "δινει" 3sec και κατι ψιλα στο EVO X και 3sec παρα κατι στο WRX STI Sedan.
Και στις ενστασεις περι "μεγαλυτερης ιπποδυναμης" (+10% πραγματικη ιπποδυναμη, λαμβανοντας υποψιν αυστηροτερους κανονισμους ρυπων, oπερ και απουσια ξεσπασματος ισχυος στην περιπτωση του RS) , υπαρχει ο αντιλογος, ειτε του ταχυτερου κιβωτιου διπλου συμπλεκτη (EVO X) , ειτε και του φαρδυτερου πελματος ελαστικων (245 εναντι 235) στοιχεια που εξισορροπουν, αν οχι εξομειωνουν, τετοια ποσοστα διαφορας ισχυος, σε χρονομετρημενα γυρολογια πιστας...
Aλλα δεν ειναι εκει η ουσια. Η ουσια ειναι οτι σε σχεση με οποιοδηποτε αλλο super hot hatch που παραγεται αυτη την στιγμη, το νεο RS ειναι με διαφορα το πιο ευχαριστο , αλλα και το μοναδικο στην κατηγορια του που μπορει να προσφερει οδηγικα χαρακτηριστικα 4κινητου με υπερστροφη ισχυος (οχι μονο αδρανειας που επιτυγχανουν τα υπολοιπα της κατηγοριας) , εξαλειφοντας σχεδον στο επακρο τασεις υποστροφης που αποτελουν τον κανονα στην οδικη συμπεριφορα των 4κινητων super hot-hatch.
Αυτο ακομα και απο μονο του, ως χαρακτηριστικο, το κανει, οτι πιο κοντινο σε οδηγικη ευχαριστηση, (αλλα και αποτελεσματικοτητα-φιλικοτητα-ασφαλεια) με την κατηγορια των wrc replicas, τουλαχιστον σε μη επαγγελματικο/αγωνιστικο επιπεδο...
Για αυτο και προεκυψαν ανα τον κοσμο οι οποιες -ατυπες κατα τα αλλα- συγκρισεις με τις Ιαπωνικες φτερουγες.
Κίκιζας . έγραψε:Και στις ενστασεις περι "μεγαλυτερης ιπποδυναμης" (+10% πραγματικη ιπποδυναμη, λαμβανοντας υποψιν αυστηροτερους κανονισμους ρυπων, oπερ και απουσια ξεσπασματος ισχυος στην περιπτωση του RS) , υπαρχει ο αντιλογος, ειτε του ταχυτερου κιβωτιου διπλου συμπλεκτη (EVO X) , ειτε και του φαρδυτερου πελματος ελαστικων (245 εναντι 235) στοιχεια που εξισορροπουν, αν οχι εξομειωνουν, τετοια ποσοστα διαφορας ισχυος, σε χρονομετρημενα γυρολογια πιστας....
Κίκιζας . έγραψε: αλλα και το μοναδικο στην κατηγορια του που μπορει να προσφερει οδηγικα χαρακτηριστικα 4κινητου με υπερστροφη ισχυος (οχι μονο αδρανειας που επιτυγχανουν τα υπολοιπα της κατηγοριας) , εξαλειφοντας σχεδον στο επακρο τασεις υποστροφης που αποτελουν τον κανονα στην οδικη συμπεριφορα των 4κινητων super hot-hatch.
Αυτο ακομα και απο μονο του, ως χαρακτηριστικο, το κανει, οτι πιο κοντινο σε οδηγικη ευχαριστηση, (αλλα και αποτελεσματικοτητα-φιλικοτητα-ασφαλεια) με την κατηγορια των wrc replicas, τουλαχιστον σε μη επαγγελματικο/αγωνιστικο επιπεδο....
belgarion έγραψε:Δηλαδή . συμφωνείς και με την άποψη του Clarckson ότι το RS φοράει την καλύτερη 4κίνηση ever, καλύτερη και απο του GT-R?
belgarion έγραψε:Δηλαδή . συμφωνείς και με την άποψη του Clarckson ότι το RS φοράει την καλύτερη 4κίνηση ever, καλύτερη και απο του GT-R?
dimviii έγραψε:
σοβαρα? 55 αλογα παραπανω, ισοφαρίζονται από τις ταχυτερες αλλαγες ενός διπλοσυμπλεκτου κιβωτιου?
δλδ ένα γκολφ μηχανικο με 300 αλογα παει μαζι με ένα dsg με 250?
τα ελαστικα του ΕΒΟ χ είναι 245 και όχι 235.
Προφανώς η όλη διαδικασία δεν επαφίεται στην καλή […]
Αταμάν αμάν αμάν . τον ψόφησες τον Λεσόρ στο 5 . Ε[…]
Στην δικιά μου περίπτωση, το e-pass της ΑΟ το πήρα[…]
Εναλλακτικά μπορώ να τον κάνω μόνος μου με την bi[…]
Σημερινή από τα αγαπημένα βουνά της Βουλγαρικής Ρο[…]
Δεν ειπε κανεις οτι δεν ειναι οδηγαρα ο Μαξ. Βρεθ[…]
Εχω δυο παιδια γνωστων μου που επαιζαν στην ελβετι[…]