Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#342735 Είδα το 5ο και αύριο θα δω το 6ο. Νταξει για μια στιγμή νόμιζα ότι βλέπω κάτι άλλο και όχι το GT. Η μέρα με τη νύχτα με τα 4 προηγούμενα, ειδικά η ''ναυμαχία'' όλα τα λεφτά. :metalo:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#342754 Επιτέλους αφέθηκε ο May να κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα από όλους, ντοκιμαντέρ δηλαδή!
Μόνο μην δει το βίντεο των άλλων δύο ο ΓΚ γιατί θα έχουμε νέες συζητήσεις στο γνωστό τοπικό...

.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#342788 Ο Hammond στο special με τη Mustang όταν ήταν στο Λονδίνο φορούσε άλλο ρολόι από όταν ήταν εκτός, στο επόμενο πλάνο.

Απλή παρατήρηση.

< >
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#342809
mirage έγραψε:Αμερικανιες οπως;

Έχω την εντύπωση ότι προβάλουν πλέον αρκετά συχνά Αμερικάνικα αυτοκίνητα, όπως η Mustang τώρα ή το Ford GT. Στο Grand Touring στην Ιταλία είχαν το Dodge Challenger για παράδειγμα, το οποίο δεν κολλούσε στην φάση καθόλου.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#342812 Ειναι γνωστο πως ο Hammond ειναι λατρης των Αμερικανικων οχηματων και η περσονα του ειναι αυτη του λιγο χοντροκομμενου που δεν εκτιμα το φαγητο αλλων χωρων, την τεχνη κλπ. Οποτε το Challenger του πηγαινε κουτι. Το GT40 και το Ford GT ειχαν απασχολησει μια ή μαλλον 2 ολοκληρες σεζον του TG οταν ο Clarkson ειχε αγορασει ενα. Επισης οι Αγγλοι θεωρουν το GT40 δικο τους παιδι αφου βασικα γεννηθηκε στην Αγγλια και εξελιχθηκε στην Αγγλια σε αρκετα μεγαλο βαθμο.Το Mustang διατιθεται κανονικα στην Ευρωπαικη αγορα και εχει ξεσκιστει να πουλα στην Ευρωπη και ειδικα στην Γερμανια οποτε μαλλον καλα κανανε και το βγάλανε. Ο δε χοντρος Αμερικανος redneck ως περσονα ειναι υψιστη τρολια προς το κοινο των ΗΠΑ.
Α το τελευταιο επεισοδιο ηταν εξαιρετικό.

< >
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#343268
belgarion έγραψε:Επιτέλους αφέθηκε ο May να κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα από όλους, ντοκιμαντέρ δηλαδή!
Μόνο μην δει το βίντεο των άλλων δύο ο ΓΚ γιατί θα έχουμε νέες συζητήσεις στο γνωστό τοπικό...

.


Το video δεν δειχνει κατι διαφορετικο, απ' οτι ηδη εχουμε δει-ακουσει-διαβασει, μαλιστα εδω ο ενδεικτικος χρονος γυρολογιου, συγκρινεται με λιγο ισχυροτερο πισωκινητο κουπε...Οχι 4κινητο με παρομοια ισχυ/βαρος.

Ακομα και σε προσφατη χρονομετρηση στην πιστα του Magny Cours, το νεο Focus Rs, -ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ- "δινει" 3sec και κατι ψιλα στο EVO X και 3sec παρα κατι στο WRX STI Sedan.
Και στις ενστασεις περι "μεγαλυτερης ιπποδυναμης" (+10% πραγματικη ιπποδυναμη, λαμβανοντας υποψιν αυστηροτερους κανονισμους ρυπων, oπερ και απουσια ξεσπασματος ισχυος στην περιπτωση του RS) , υπαρχει ο αντιλογος, ειτε του ταχυτερου κιβωτιου διπλου συμπλεκτη (EVO X) , ειτε και του φαρδυτερου πελματος ελαστικων (245 εναντι 235) στοιχεια που εξισορροπουν, αν οχι εξομειωνουν, τετοια ποσοστα διαφορας ισχυος, σε χρονομετρημενα γυρολογια πιστας...

Aλλα δεν ειναι εκει η ουσια. Η ουσια ειναι οτι σε σχεση με οποιοδηποτε αλλο super hot hatch που παραγεται αυτη την στιγμη, το νεο RS ειναι με διαφορα το πιο ευχαριστο , αλλα και το μοναδικο στην κατηγορια του που μπορει να προσφερει οδηγικα χαρακτηριστικα 4κινητου με υπερστροφη ισχυος (οχι μονο αδρανειας που επιτυγχανουν τα υπολοιπα της κατηγοριας) , εξαλειφοντας σχεδον στο επακρο τασεις υποστροφης που αποτελουν τον κανονα στην οδικη συμπεριφορα των 4κινητων super hot-hatch.
Αυτο ακομα και απο μονο του, ως χαρακτηριστικο, το κανει, οτι πιο κοντινο σε οδηγικη ευχαριστηση, (αλλα και αποτελεσματικοτητα-φιλικοτητα-ασφαλεια) με την κατηγορια των wrc replicas, τουλαχιστον σε μη επαγγελματικο/αγωνιστικο επιπεδο...

Για αυτο και προεκυψαν ανα τον κοσμο οι οποιες -ατυπες κατα τα αλλα- συγκρισεις με τις Ιαπωνικες φτερουγες.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#343271 Αυτά τα καραστημένα σκετσάκια μεσ'το studio να χαλαρώσουνε λίγο , τάχα τούμπες κλπα.

Για άλλη μια φορά , σκηνοθεσία + φωτογραφία = αλλού
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#343278
Κίκιζας . έγραψε:
belgarion έγραψε:Επιτέλους αφέθηκε ο May να κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα από όλους, ντοκιμαντέρ δηλαδή!
Μόνο μην δει το βίντεο των άλλων δύο ο ΓΚ γιατί θα έχουμε νέες συζητήσεις στο γνωστό τοπικό...

.


Το video δεν δειχνει κατι διαφορετικο, απ' οτι ηδη εχουμε δει-ακουσει-διαβασει, μαλιστα εδω ο ενδεικτικος χρονος γυρολογιου, συγκρινεται με λιγο ισχυροτερο πισωκινητο κουπε...Οχι 4κινητο με παρομοια ισχυ/βαρος.

Ακομα και σε προσφατη χρονομετρηση στην πιστα του Magny Cours, το νεο Focus Rs, -ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ- "δινει" 3sec και κατι ψιλα στο EVO X και 3sec παρα κατι στο WRX STI Sedan.
Και στις ενστασεις περι "μεγαλυτερης ιπποδυναμης" (+10% πραγματικη ιπποδυναμη, λαμβανοντας υποψιν αυστηροτερους κανονισμους ρυπων, oπερ και απουσια ξεσπασματος ισχυος στην περιπτωση του RS) , υπαρχει ο αντιλογος, ειτε του ταχυτερου κιβωτιου διπλου συμπλεκτη (EVO X) , ειτε και του φαρδυτερου πελματος ελαστικων (245 εναντι 235) στοιχεια που εξισορροπουν, αν οχι εξομειωνουν, τετοια ποσοστα διαφορας ισχυος, σε χρονομετρημενα γυρολογια πιστας...

Aλλα δεν ειναι εκει η ουσια. Η ουσια ειναι οτι σε σχεση με οποιοδηποτε αλλο super hot hatch που παραγεται αυτη την στιγμη, το νεο RS ειναι με διαφορα το πιο ευχαριστο , αλλα και το μοναδικο στην κατηγορια του που μπορει να προσφερει οδηγικα χαρακτηριστικα 4κινητου με υπερστροφη ισχυος (οχι μονο αδρανειας που επιτυγχανουν τα υπολοιπα της κατηγοριας) , εξαλειφοντας σχεδον στο επακρο τασεις υποστροφης που αποτελουν τον κανονα στην οδικη συμπεριφορα των 4κινητων super hot-hatch.
Αυτο ακομα και απο μονο του, ως χαρακτηριστικο, το κανει, οτι πιο κοντινο σε οδηγικη ευχαριστηση, (αλλα και αποτελεσματικοτητα-φιλικοτητα-ασφαλεια) με την κατηγορια των wrc replicas, τουλαχιστον σε μη επαγγελματικο/αγωνιστικο επιπεδο...

Για αυτο και προεκυψαν ανα τον κοσμο οι οποιες -ατυπες κατα τα αλλα- συγκρισεις με τις Ιαπωνικες φτερουγες.

Δηλαδή . συμφωνείς και με την άποψη του Clarckson ότι το RS φοράει την καλύτερη 4κίνηση ever, καλύτερη και απο του GT-R?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#343285
Κίκιζας . έγραψε:Και στις ενστασεις περι "μεγαλυτερης ιπποδυναμης" (+10% πραγματικη ιπποδυναμη, λαμβανοντας υποψιν αυστηροτερους κανονισμους ρυπων, oπερ και απουσια ξεσπασματος ισχυος στην περιπτωση του RS) , υπαρχει ο αντιλογος, ειτε του ταχυτερου κιβωτιου διπλου συμπλεκτη (EVO X) , ειτε και του φαρδυτερου πελματος ελαστικων (245 εναντι 235) στοιχεια που εξισορροπουν, αν οχι εξομειωνουν, τετοια ποσοστα διαφορας ισχυος, σε χρονομετρημενα γυρολογια πιστας....


σοβαρα? 55 αλογα παραπανω, ισοφαρίζονται από τις ταχυτερες αλλαγες ενός διπλοσυμπλεκτου κιβωτιου? :s_sarcastic
δλδ ένα γκολφ μηχανικο με 300 αλογα παει μαζι με ένα dsg με 250?
τα ελαστικα του ΕΒΟ χ είναι 245 και όχι 235.

Κίκιζας . έγραψε: αλλα και το μοναδικο στην κατηγορια του που μπορει να προσφερει οδηγικα χαρακτηριστικα 4κινητου με υπερστροφη ισχυος (οχι μονο αδρανειας που επιτυγχανουν τα υπολοιπα της κατηγοριας) , εξαλειφοντας σχεδον στο επακρο τασεις υποστροφης που αποτελουν τον κανονα στην οδικη συμπεριφορα των 4κινητων super hot-hatch.
Αυτο ακομα και απο μονο του, ως χαρακτηριστικο, το κανει, οτι πιο κοντινο σε οδηγικη ευχαριστηση, (αλλα και αποτελεσματικοτητα-φιλικοτητα-ασφαλεια) με την κατηγορια των wrc replicas, τουλαχιστον σε μη επαγγελματικο/αγωνιστικο επιπεδο....


είναι ΟΛΟΙΔΙΑ μπορω να πω. :s_sarcastic

Άβαταρ μέλους
By dimviii
#343287
belgarion έγραψε:Δηλαδή . συμφωνείς και με την άποψη του Clarckson ότι το RS φοράει την καλύτερη 4κίνηση ever, καλύτερη και απο του GT-R?


δεν είναι καλυτερη,αλλα είναι το ιδιο αποτελεσματικη και με τασεις υπερστροφης. Η τεχνολογια εχει προχωρησει πολύ με το πολυδικσο συμπλεκτη. :s_sarcastic
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#343289
belgarion έγραψε:Δηλαδή . συμφωνείς και με την άποψη του Clarckson ότι το RS φοράει την καλύτερη 4κίνηση ever, καλύτερη και απο του GT-R?


Aυτη ειναι μια αλλη κουβεντα, σηκωνει πολλη συζητηση καταρχας, αφου αφενως σε πρωτη ακροαση ειναι υπερβολη, μετα απο λιγη σκεψη ξεροντας λιγο-πολυ καποια απο τα χουγια του J.C , οι μεγαλυτερες πιθανοιτητες να στεκουν τα λεγομενα του, -κατ' εμε τουλαχιστον- αφορουν ΜΟΝΟ το κομματι της απλουστερης/μινιμαλιστικης(?) τεχνικα υλοποιησης, οπου με μικροτερο συνολικο βαρος και κινουμενα μερη μεταδοσης, επιτυγχανει εξισου αξιολογα αποτελεσματα σε επιπεδο οδηγικων χαρακτηριστικων.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#343307
dimviii έγραψε:

σοβαρα? 55 αλογα παραπανω, ισοφαρίζονται από τις ταχυτερες αλλαγες ενός διπλοσυμπλεκτου κιβωτιου? :s_sarcastic
δλδ ένα γκολφ μηχανικο με 300 αλογα παει μαζι με ένα dsg με 250?
τα ελαστικα του ΕΒΟ χ είναι 245 και όχι 235.


Η 10% πραγματικη παραπανισια ισχυς (διαγραμματα ισχυος EVOX vs RS που βρισκω κατα μεσο ορο βγαζουν στους τροχους 264ps vs 290ps) πχ στην πιστα Μεγαρων που η -ενδεικτικη- διαφορα γυρολογιου ηταν περιπου 3sec (1:08.49 το RS vs 1:11.54 το X sst) , αν βαλουμε χοντρικα τις 15-20(?) συνολικες αλλαγες σχεσεων
με μια διαφορα ως προς την ταχυτητα αλλαγων γυρω στα 0,3sec / αλλαγη υπερ του sst , προκυπτουν αντιστοιχα 4-6sec διαφορα ανα γυρο. Δεν τα λες και λιγα...

Ναι τα ελαστικα του evox ειναι 245 και του RS ειναι 235. Αλλη μια μικρη διαφορα υπερ του evo...

Δημητρη δεν εχει νοημα οποιαδηποτε αλλη αντιπαραθεση μαζι σου απο την στιγμη που εισαι απολυτως προκατειλημμενος και υπολογιζεις διαφορες κατα το δοκουν...(μονο διαφορα ονομαστικης ισχυος δηλαδη)

Εξαλλου οπως ειπα και πριν, η ουσια ειναι αλλου. Οποιοι δεν ειναι κολλημενοι και ψαχνονται ασχολουνται λιγο παραπανω, το εχουν καταλαβει ηδη, ως προς το που το νεο RS ειναι εξαιρετικο ως 4κινητο super hot-hatch για τον καθε ανησυχο οδηγο. Τα υπολοιπα αποτυπωνουν απλως διαφορετικη οπτικη γωνια που εχει και υποστηριζει ο καθενας...