dstou έγραψε:Mα γιατί το βλέπεις πάντα μονόπλευρα? Θα πάρει το Α-κλάσε γιατί είναι Μερσεντέ και παράλληλα θα κρίνει ότι το Χιουντάι είναι αδικαιολόγητα ακριβό αφού το δίνει στα ίδια λεφτά. Και στο φινάλε κάποιοι δεν θα αγοράσουν κινέζικο, αλλά όπως έγραψα υπάρχουν πάρα πολλοί που θα το κάνουν. Και ακόμη περισσότεροι που θα αγοράσουν κάτι παραπάνω από αυτό που χρειάζονται, απλά και μόνο γιατί πλέον θα μπορούν.
Γιατί να ρίξει τις τιμές της η Μερκ τη στιγμή που δεν προλαβαίνει να πουλάει (ότι |λογοκρισία| κι αν βγάλει);;;;
Το συνειδητοποιείς ότι αυτά που λες είναι δικές σου απόψεις και τις αντιπαραβάλεις με εταιρείες με τζίρους δεκάδων δισεκατομμυρίων που ξοδεύουν μυθικά ποσά για μάρκετινγκ, έρευνα αγοράς, κτλ και απασχολούν χιλιάδες ανθρώπους σε αυτό;;;;
Ποια η πιθανότητα να έχεις δίκιο εσύ και όχι αυτοί;;;
dstou έγραψε:Το IQ τι σχέση έχει?
Γιατί αυτό πάτωσε, ενώ το ακριβότερο, λιγότερο άνετο και πρακτικό (και όχι τόσο αξιόπιστο) Smart πουλάει σαν τρελό;;;
dstou έγραψε:Το Οκτάβια σαν ταξί έχει περί το 75% της αγοράς, πόσο παραπάνω να πάει? Οι (νουνεχείς) ταρίφες και γενικά οι επαγγελματίες, δύο πράγματα θέλουν από τα ταξί τους, χαμηλά κοστολόγια και άμεσο σέρβις έτσι ώστε οι αβαρίες τους να είναι οι ελάχιστες δυνατές, όλα τα άλλα είναι εντελώς τριτεύοντα. Φυσικά υπάρχουν και μούρικα ταξιά, ακόμη και τα μαύρα λίμο στη Βουκουρεστίου, αλλά εκεί τα κριτήρια είναι άλλα : Το ταξί να είναι ΜΟΥΡΗ πρώτα απ' όλα (γιατί απευθύνεται σε άλλους πελάτες), αλλά παράλληλα να έχει και τα προηγούμενα δύο προαπαιτούμενα. Εκεί η Μερσεντέ είναι χωρίς αντίπαλο στα μέρη μας.
Σε άλλες χώρες τι γίνεται;;;;
dstou έγραψε:Για την άνωθεν παρέμβαση της πολιτικής στην αυτοκινητοβιομηχανία, ή και το αντίστροφο, έχω πρόσφατα παραδείγματα :
-Την ανάμιξη τους στην αγοραπωλησία της Όπελ, που δεν έγινε τελικά, και τις μεθοδεύσεις να μην καταλήξει σε Κίνα
-τις μεθοδεύσεις στην πώληση της Σάαμπ προκειμένου να μην πάει Κίνα
-την διάσωση των 3 αμερικανών με αταίριαστα σοσιαλίζουσες πρακτικές για αμερικάνικο δημόσιο προκειμένου αφενός να μην κλείσουν, αφεδύο να απικλειστεί να πάνε σε κινέζικα χέρια
-τις αιφνιδιαστικές μυστικές συνομιλίες Μέρκελ σε Σαρκοζύ το 2012 με κρυφή αντζέντα (ανεπιβεβαίωτη) την πιθανή συγχώνευση Πεμβέ και ΠΣΑ, δύο ιδιωτικές εταιρείες δηλαδή (έλεος), πριν μπει τελικά η κινέζικη Ντογκφεγκ στην ΠΣΑ
-το κρυφτούλι με τα εμμίσσιονς ή τη μη επιδότηση των ηλεκτρικών στη Γερμανία, απλούστατα γιατί δεν υπάρχουν γερμανικά ηλεκτρικά (ακόμη)
Σαφέστατα και υπάρχει κρατική παρέμβαση στις εταιρείες αυτοκινήτων. Όταν μιλάμε για εργοδότες εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων, θα ήταν ανόητο να μην υπάρχει. Και έμμεση (πχ μέσω νομοθεσίας ρύπων) και άμεση.
Όμως στο τέλος τέλος οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι εταιρείες με μετόχους και πρέπει να παρουσιάζουν αποτελέσματα. Επαναλαμβάνω, αν πίστευαν ότι ρίχνοντας τιμές και παράγοντας στην Κίνα θα έβγαζαν περισσότερα κέρδη, πίστεψέ με ούτε που θα το καταλαβαίναμε πότε θα το έκαναν. Μετά όμως η Μερκ (και η όποια εταιρεία) δεν θα θεωρούνταν Γερμανική, Γαλλική, κτλ, οπότε αφενός θα έχανε υποστήριξη στην εγχώρια αγορά (και με αγορές όπως η Γερμανία, Γαλλία, Αγγλία, κτλ δεν παίζεις) και αφετέρου προφανώς θα έχανε και το όποιο image και brand positioning έχει καταφέρει (με κόπους και ατελείωτα δισεκατομμύρια) να αποκτήσει στην αγορά...
dstou έγραψε:Μένω σε μια παρατήρηση από το αρχικό λινκ :There is only one other major automaker, Volvo, which has announced plans to export a car from China to the United States. And Volvo is owned by the Chinese automaker Geely.
Γιατί μόνο η Volvo και όχι η GM, η Chrysler, η BMW, η Mercedes, κτλ;;; και στη Volvo μένει να δούμε αν θα της βγει. Πάντως μην ελπίζεις (λέω για μία ακόμα φορά) σε μειωμένες τιμές! Αυτές δεν έχουν να κάνουν με το κόστος παραγωγής (σχεδόν πάντα καμία σχέση), αλλά με το που θέλει η εταιρεία να τοποθετήσει το προϊόν της.
Εδώ η Shell που πουλάει κάτι τελείως commodity που το βρίσκεις ολόιδιο παραδίπλα και παντού, έχει ως πολιτική να είναι η ακριβότερη βενζίνη στην αγορά! Γιατί;;;; Δεν βγάζει κάρδη;;;;
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα