Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#164054 Ορισμένα προϊόντα και υπηρεσίες είναι ποιοτικές και ακριβές για να τις αγοράζουν μόνο όσοι μπορούν ώστε να ξεχωρίζουν από την μπλέμπα, είτε μας αρέσει είτε όχι αυτό είναι το σκεπτικό όσων έχουν πολύ χρήμα, θέλουν να ξεχωρίζουν περισσότερο από ματαιοδοξία και λιγότερο για άλλους λόγους, κυρίως επαγγελματικούς αφού οι μεγάλες συμφωνίες κλείνονται αλλού και όχι στα γραφεία, στα γραφεία γίνεται η διεκπεραίωση μιας μεγάλης συμφωνίας.

Αυτοί λοιπόν που ελέγχουν δις και εκατοντάδες χιλιάδες κόσμο θα αγοράσουν ότι δεν μπορεί να αγοράζει κανείς μας, θα μείνουν σε ξενοδοχεία που δεν μπορούμε να πάμε ούτε μέχρι το λόμπυ, θα φορέσουν ρολόγια που κοστίζουν όσο όλα τα αυτοκίνητα που θα έχουμε στη ζωή μας ή και περισσότερο, θα ταξιδεύουν με ιδιωτικό jet ή ελικόπτερο κλπ, κλπ, κλπ.

Ο Μάρτιν Βίντερκορν της VW είχε μισθό 16 μύρια τον χρόνο, με τι κυκλοφορούσε ? με Golf ? Όλοι αυτοί και είναι πάρα πολλοί δεν συχρωτίζονται μαζί μας και δεν χρησιμοποιούν ότι και εμείς, ούτε καν η οδοντόκρεμα τους δεν είναι ίδια.

Τα στελέχη από κάτω τους θα πάρουν τις Merc, BMW, μεγάλα Audi, Jaguar κλπ γιατί έτσι προσδιορίζουν το status τους στον περίγυρό τους, αγοράζουν λοιπόν το ακριβότερο που υπάρχει απλά γιατί δεν μπορεί να το αγοράσει ο μάγειρας τους ή ο θυρωρός τους, θα πάνε μόνο σε κλειστά κλάμπ, θα πάνε διακοπές που μόνο οι καμαριέρες μπαίνουν εκεί μέσα και το κόστος είναι όσο οι μισθοί μιας 5ετίας ενός μεσαίου στελέχους και ζούν διαφορετικά, περίεργα και απροσπέλαστα, έτσι είναι η κόσμος και έτσι θα παραμείνει, αν οι δικές μας απορίες, αναλύσεις, κατάρες κλπ έχουν συναισθηματική ή αριστερή χροιά δεν αφορά αυτόν τον άλλο κόσμο που ζεί σε ένα παράλληλο σύμπαν και διαφεντεύει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο τις τύχες των καθημερινών ανθρώπων.

Δεν λέω ότι έτσι πρέπει να είναι ούτε ότι μου αρέσει, λέω ότι έτσι είναι, για αυτούς τους κοινονικωπολιτικούς λόγους τα εργοστάσια που παράγουν πρώτα status και μετά προϊόντα δεν θα ρίξουν τις τιμές τους, γιατί μπορεί να μικρά τους μοντέλα να είναι κουδούνια όπως λέει ο D-jet αλλά τα μεγάλα τους είναι άπιαστα σε όλα τους και κρατάνε ψηλά τη σημαία τους.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#164062
dstou έγραψε:.............
Συν και κάποιοι άλλοι που άμα το φέρεις σε τιμή Όπελ θα τσιμπήσουν και αυτοί (και μάλλον αυτοί είναι και οι περισσότεροι δυνητικοί αγοραστές) .
.................
Μπορεί να πάει η Κουβαδοβάγκεν εκεί, μην κολλάτε στη μερσέντα και να φτάσει την τιμή τους κάπου ανάμεσα σε Ντάτσια και ΚΙΛ και να μαζέψουν όλο το μάμαλο.

Γιατί δεν πάνε όμως?


Στο είπα...

Μία Μερκ σε τιμή Όπελ ή ένα VW σε τιμή Dacia ΔΕΝ θα πούλαγε τόσο καλά! :rtfm: Μην ξεχνάς ότι για παράδειγμα στο UK, η BMW πουλάει περισσότερες 3άρες απ' ότι η Ford Mondeo... Ναι, είναι καλύτερο αμάξι. Αλλά μία βασική 316 είναι καλύτερη από ένα top Mondeo με τα διπλάσια άλογα;;;; :iconcool: Και ακόμα κι αν είναι, ο μέσος John μπορεί να καταλάβει τις διαφορές (πέρα από το διαφορετικό σήμα);;;; Εδώ η επόμενη 1series θα είναι προσθιοκίνητη γιατί 80% των ιδιοκτητών της δεν έχουν ιδέα ότι είναι πισωκίνητη... :omg: Απλά αγοράζουν το σήμα και όχι ένα αντίστοιχο Opel που πιθανότατα θα τους εξυπηρετούσε καλύτερα...

Είχα διαβάσει μία ανάλυση για τα κόστη / κέρδη της Ferrari... Μία 458 κοστίζει 60Κ ευρώ για να φτιαχτεί. Γιατί φτάνει τα 150-200Κ (προ φόρων) στην πώληση;;;; Απλούστατα... Αν την χρέωναν 100Κ θα την αγόραζαν λιγότεροι... Επιπλέον ο Ντι Μοντετζέμολο αρνούνταν κατηγορηματικά να αυξήσει την παραγωγή της Ferrari πάνω από 7Κ αμάξια το χρόνο;;;; Γιατί;;;; Προτιμούσε να αυξάνει τις τιμές... :iconcool:

Όπως είπαν και πιο πάνω υπάρχουν πάαααααρα πολλοί που αγοράζουν ένα σήμα ή ένα προϊόν που δεν το έχει πλέμπα. Και αυτό το προϊόν κοστίζει. Δεν πιστεύω ότι μία C200 είναι 2 φορές καλύτερη από ένα Superb, αλλά, παρόλο που είναι 2 φορές ακριβότερη, πουλάει περισσότερο... :iconcool:

Γιατί να ρίξει η Μερκ τις τιμές της και να χάσει πελατεία και κέρδη;;;;; ήδη τα έχει και τα δύο. Αν θέλει να αυτοκτονήσει θα το κάνει... όπως έκανε η GM με τη Chevrolet στην Ευρώπη... case in point... :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By dstou
#164066
Νομίζω ότι ο Μάρκος έχει πιάσει το νόημα.


Βασικά έχει πιάσει άλλο νόημα, όπως και οι περισσότεροι εδωμέσα. Πάτε στο άλλο άκρο και διερωτάστε γιατί η κάθε Μερσεντέ να πάει Κίνα και να φτιάξει εκεί το κάθε Μέιμπαχ/SLR/R8/760i Long/CL/ΦΕΡΡΑΡΙ 458 και τα τοιαύτα. :dizzy:
Λάθος. Το κόστος ανέγερσης νέας μονάδας, retooling, εκπαίδευσης προσωπικού, μεταφορών κ.α. μπορεί να είναι τόσο μεγάλο για τα ακραία αυτά μοντέλα, που τα οφέλη να είναι ανύπαρκτα και το πρόβλημα ΜΟΥΡΗΣ υπαρκτό και δυσεπίλυτο. Μπορεί και άλυτο.
Μιλάμε για άλλα αμάξια.
Και μπορώ να πω καμιά 10αριά μοντελάκια από μία φίρμα μόνο που αξίζει με τα 1.000 να πάνε Κίνα, μην πω και Ουγκάντα:
Ζμαρτ
Α κλάσε ΜΚ1/2/3
Β κλάσε
Βίτο
Βανέο
Ασθενοφόρα
Ε κλάσε ΤΑΞΙ
Ε/Σ κλάσε νεκροφόρες :lol:

κ.ο.κ.

Τι χαιλήκι έχει το Α κλάσε ΜΚ1/2 που αγόραζαν κατά κύριο λόγο οι νοικοκυρούλες για να πηγαίνουν στο σούπερ, τα γραφεία ενοικιάσεως, οι εταιρείες για τους πωλητές τους, που άμα πάει Κίνα θα γυρίσουν την πλάτη όλοι αυτοί στη φίρμα? Το αγόρασαν γιατί είναι Μερσεντέ και είναι (σχετικά) φθηνό, ΤΏΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ.
Ή ο γκαζοντενεκές ο ξεγάνωτος, το Ζμαρτ? Καλά, για τα επαγγελματικά της λίστας ούτε κουβέντα. Τάξε σε έναν ταρίφα μικρότερα κοστολόγια και θα σου δώσει και τη γυναίκα του να κομηθείς μαζί της.

Συνοψίζω. Άμα το φέρει το κάθε Α σε τιμή Νισσάν Νότε/ Όπελ Μερίβα, τότε είναι που θα ξεπουλήσει. Και περισσότερα κομμάτια και με τεράστιο μάρτζιν. Και μπορεί να πάει σιγά σιγά. Να πει π.χ. για αρχή 'τα πετρέλαια στη Στουτγκάρδη, οι βενζίνες, τα υβρίδια και τα υδρογόνα Α κλάσε στη Σαγγάη, στο νέο, γαμάτο, ρομποτικό, κ.α. εργοστάσιό μας, το πιο προηγμένο στον κόζμο' (κασσέτα ΕΠΙΤΥΧΩΣ χιλιοπαιγμένη από άλλους σε ένα σωρό άλλους κλάδους μαζικής παραγωγής).
Γιατί δηλαδή πήγε Κίνα η ένδυση, η υπόδηση, τα ηλεκτρικά είδη, τα ηλεκτρονικά, τα ναυπηγεία, δεν κατάλαβα? Και πως πήγε αν θυμόσαστε? Με την επιχειρηματολογία και την στρατηγική που μόλις ανέλυσα, είμαστε οι γενιές που το έζησαν αυτό να συμβαίνει μέρα μέρα μπροστά τους.

Δεν πάει όμως. Κάποιο χέρι, πολύ άνωθεν, την κρατάει εκεί. Και προεκτείνοντας την απορία μου ρωτάω επίσης ¨Τι ανταλλάγματα ζητάει ο επιχειρηματίας για να κάτσει στ' αυγά του?
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#164074
dstou έγραψε:...

To ζμαρτ τυπικά φτιάχνεται στη Γαλλία...
Και φυσικά διαφωνώ κάθετα ως προς το αν είναι αυτοκίνητα ουσίας τα Α, Β, ζμαρτ κλπ κλπ.
Είναι και παραείναι (σίγουρα περισσότερο από την S που δεν έχει κανένα νόημα) απλά οι τιμές τους είναι απαράδεκτες.

Επίσης ήδη έχουν εργοστάσια που κάνουν ένα σωρό εξαγωγές (μοντέλα όπως η M-Class, GL-Class, κάποιες C-Class και η καινουργια GLE παράγονται στην Αλαμπάμα, ενώ η R στην Ιντιάνα) και γενικά δυναμικότητα να κατασκευάσουν οτιδήποτε παντου:
https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz#Factories

Τα φορτηγά/καρότσες κλπ, που είναι άλλη τόση βιομηχανία αλλά το σήμα δεν έχει και πολλή σημασία μπροστά στην ποιότητα και την αποδοτικότητα, γιατί δεν έχουν πρόβλημα να τα κατασκευάσουν όπου τους βολεύει (τα πιο πολλά στα μέρη μας είναι τουρκικα πχ) ;
Είμαι σίγουρος ότι έχουν κάνει τις μελέτες τους και όσο τους βγαίνει να κρατήσουν την παραγωγή στη Γερμανία θα το κάνουν, ενώ αν ποτε αναγκαστούν να τη βγάλουν έξω πιθανώς δε θα ανοίξει ούτε μύτη (ούτε θα το πάρουμε χαμπάρι λέω γω).
Θυμάμαι τις proudly made in Great Britain ταϋλανδέζικες triumph! :lol:
Να πάρεις μάγκα μου μερσέντα με 15χιλιάρικα, όμως, μη μένεις και ξύπνιος όλο το βράδυ, έτσι; :s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#164077 Aφού εμείς εδώ φαίνεται ότι ξέρουμε καλύτερα από αυτούς που ξοδεύουν εκατομμύρια κάθε χρόνο σε έρευνες αγοράς γνωρίζοντας πάρα πολλά για τους υποψήφιους αγοραστές των προϊόντων τους και έτσι αποφασίζουν για το τι πρέπει να κάνουν στο μαγαζί τους, δεν ξέρω τι άλλο να πω.

Εγώ απλά υποθέτω πως έτσι είναι όταν αναφέρομαι στο θέμα αυτό, εκείνοι ξοδεύουν πολύ χρήμα και μετράνε παραμέτρους που είτε τους γνωρίζουμε εκ του μακρόθεν ή που δεν υποπτευόμαστε καν, οπότε θα επιμείνω ότι τα εργοστάσια στο θέμα αυτό ξέρουν τι κάνουν και όταν αλλάξουν οι στόχοι τους θα το μάθουμε, προς το παρόν δεν έχει βγεί τίποτα στον αέρα.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#164080
Είμαι σίγουρος ότι έχουν κάνει τις μελέτες τους


Εγώ πιστεύω ότι άμα βάλεις δίπλα δίπλα δύο ολόιδια π.χ. E 250 CDI ΤΑΞΙ σε μια έκθεση και πεις π.χ. ΄το γερμανικό που ξέρετε και εμπιστεύεστε 45.000 ευρώ με το κλειδί στο χέρι, 38.000 το κινέζικο με τις ίδιες εγγυήσεις και κωδικούς ανταλλακτικών, και όποιος βρει διαφορές δώρο ένα γερμανικό ολοκαίνουργιο΄, μέσα σε 3 χρόνια η αγορά όλη θα έχει γυρίσει στο κινέζικο ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΩΣ.
Το έζησα λέιτ νάιντις σε άλλο κλάδο, οικιακές ηλεκτρικές συσκευές Made in Japan. Βάλαμε διστακτικά και κινέζικες στην αρχή από το ίδιο εργοστάσιο, μετά τις βάλαμε δίπλα δίπλα και λέγαμε στον κοσμάκη αν δει διαφορά να μας το πει, και μετά από 2-3 χρόνια δεν ρώταγε κανένας από που είναι.
Παίρναμε το γιαπωνέζικο 130.000 δρχ. και το πουλάγαμε 250.000, και το ΟΛΟΙΔΙΟ κινέζικο 100.000 δρχ. και το δίναμε 220.000. Κερδίζαμε δηλαδή παραπάνω με το κινέζικο, το δε πόπολο επειδή γλίτωνε λεφτά και είχε το όνομα σαν εγγύηση μετά από λίγο καιρό ουδέποτε ξαναασχολήθηκε με την προέλευσή τους .

Για μένα το παιχνίδι είναι χοντρά κυβερνητικό. Υποθέτω παίρνει η μαντάμ Μέρκελ τηλέφωνο τον κάθε Βίντερκορν/Κουάντ/Τσέτσε και του ζητάει να μην φύγει για τα ξένα γιατί έχει και εκλογές οσονούπω και ποιός μαζεύει από τους δρόμους τους συνδικαλισταράδες της κάθε ΓΣΕΕ, όλοι φύγανε για Κίνα, μην φύγετε και εσείς!
Και με τη σειρά τους αυτοί της λένε ναι μεν αλλά εγώ χάνω με αυτά που μου λες, και προχωράνε στο παρασύνθημα : ΟΚ, θα μου εγκρίνεις τις κάτωθι φοροαπαλλαγές, ο τάδε νόμος για τα εμίσσιονς θα μπει στο συρτάρι αορίστως γιατί αλλιώς πρέπει να κάνω επενδύσεις χοντρές και χέρι στην τζέπη δεν θέλω να βάλω, θα κλείσεις την πόρτα στην κάθε Τέζλα και στην επέκταση του δικτύου φορτιστών της μέχρι να βγάλω και εγώ ηλεκτρικό, θα θάψεις το ντίζελγκέιτ κ.ο.κ. Ή κάπως έτσι.
Είναι πολλά τα λεφτά Άρη... :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#164097 Εννοείται το τελευταίο... και οχι μονο σε επίπεδο κρατικό. Τους βοηθαμε και εμεις: Πανε φορτωμενοι με λομπιστες και αποφασισμενοι να περασουν στα οργανα αποφάσεων της Ευρώπης αυτα που συμφερουν τη βιομηχανία τους, σε αντιθεση με εμας που τομπεζομε και παμε για τα ουισκακια, τα Λεωνιντας και την αποζημίωση εξωτερικου και την απαιτούμενη στιγμη κανουμε οτι μας πουν (γιατί δεν εχουμε ιδεα τι συμφέρει και τι οχι τη χώρα μας...άλλωστε ι-γιου αδέλφια δεν ειμαστε; )
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#164100 Πολύ απλοϊκά όλα αυτά και οι παρατηρήσεις γίνονται για τελείως ανόμοια προϊόντα που δεν έχουν σχέση με το μέγεθος των εργοστασίων, το μέγεθος και την ποιότητα των υποκατασκευαστών, την ένταση του επενδεδυμένου κεφαλαίου.

Μια αυτοκινητοβιομήχανία έχει γύρω της μια μικρή πόλη να την εξυπηρετεί, κανείς κατασκευαστής με μοντέλα σαν αυτά που συζητάμε δεν θα ξεσηκωθεί να πάει τόσο μακρυά για να παράγει και να εισάγει στη χώρα του και γύρω από αυτήν προίόντα που τώρα δεν έχει πρόβλημα να τα παράγει, να τα πουλάει και να έχει το κέρδος που επιθυμεί.

Θα το κάνει για να παράγει προίόντα που θα αφομειώνει η ντόπια και η τριγύρω από αυτήν αγορές, και μια και μιλάμε για την Merc, υπάρχουν τα παραδείγματα της Tatra και της ssangyong που πήραν την τεχνογνωσία, που διαφήμισαν τηα αυτοκίνητα τους στις Ευρωπαϊκές αγορές, είναι Merc αυτά ικανά να αντικαταστήσουν τα κέρδη και τη φήμη της Merc ?

Όχι βέβαια, αν το έκανε η ίδια η Merc σε εκείνες τις χώρες για να πουλάει στην Ευρώπη απλά θα πουλούσε λίγο περισσότερο από τις άλλες που ανέφερα και δεν θα είχε τα ίδια κέρδη αφού και φθηνότερα θα πουλούσε και λιγότερα αυτοκίνητα χωρίς το made in germany.

Καλώς ή κακώς ο κόσμος την θέλει να παράγεται στη Γερμανία και να είναι ακριβή, όλα τα άλλα είναι ευχές από όσους θέλουν να αποκτήσουν μια merc στην τιμή ενός Huyndai για να μπούν στο μάτι του γείτονα, αλλά αυτό θα είναι άστρο θολό χωρίς τη σημερινή λάμψη, άσχετα από τα προβλήματα που βγάζουν ( η περίοδος της Merc με την Chrysler της κόστισε πάρα πολύ σε ποιότητα και έχασε μεγάλη πελατεία που την καρπώθηκαν οι άλλοι γνωστοί Γερμανοί.

Η συζήτηση για αυτά τα αυτοκίνητα νομίζω είναι ανούσια και η πράξη δείχνει ότι στο απώτερο μέλλον δεν προβλέπονται αυτές οι αλλαγές.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#164105
Πανε φορτωμενοι με λομπιστες και αποφασισμενοι να περασουν στα οργανα αποφάσεων της Ευρώπης αυτα που συμφερουν τη βιομηχανία τους


Nαι, αυτό είναι το σωστό, εγώ το έγραψα ανάποδα. Πάνε τα λόμπια και εκβιάζουν τις τοπικές κυβερνήσεις ή τα ΕΕ όργανα ότι άμα δεν μας περάσετε αυτά και αυτά τα μαζεύουμε και φεύγουμε.
Βιοτέχνης από το χωριό μου στον κλάδο υποδημάτων πήγαινε κάθε φορά που άλλαζε ο νομάρχης για να δώσει γνώρα στον καινούργιο, του έκανε και κανά ρουσφετάκι, έπαιρνε δηλαδή και κανένα δικό του για μεροκάματο. Όταν τον κυνηγάγανε για ρύπους, ή τους έβαζαν πρόστιμα, ή ήθελε καμιά ανανέωση άδειας έβγαζε μια γλώσσα τρεις πήχες και το επιμύθιο ήταν ή μου σβήνετε το πρόστιμο ή τα μαζεύω και πάω στο δίπλα νομό. Και το εννούσε γιατί το είχε ξανακάνει επί χούντας εν μία νυκτί, και δεν θα κάνουν τέτοια αυτοί που παίζουν με δις και παράλληλα ταίζουν παραμύθι τον κοζμάκη.


Πολύ απλοϊκά όλα αυτά και οι παρατηρήσεις γίνονται για τελείως ανόμοια προϊόντα που δεν έχουν σχέση με το μέγεθος των εργοστασίων, το μέγεθος και την ποιότητα των υποκατασκευαστών, την ένταση του επενδεδυμένου κεφαλαίου.


Ανόμοια προιόντα ναι, ο μηχανισμός όμως είναι ανάλογος όπως και τα φράγκα. Επίσης όλοι οι υποκατασκευαστές έχουν πάει Κίνα όπως π.χ. Μπος, Λούκας, Τσέντέφ, Ντένσο, Μισλέν, Μπιλστάιν κ.α.
Και ξαναλέω, σταδιακή μετάβαση μαρκάτων αυτοκινήτων μεν, σειράς δε, ή και επαγγελματικών, με ίδιο ποιοτικό έλεγχο με τα εργοστάσια βάσης.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#164117
dstou έγραψε:
Τι χαιλήκι έχει το Α κλάσε ΜΚ1/2 που αγόραζαν κατά κύριο λόγο οι νοικοκυρούλες για να πηγαίνουν στο σούπερ, τα γραφεία ενοικιάσεως, οι εταιρείες για τους πωλητές τους, που άμα πάει Κίνα θα γυρίσουν την πλάτη όλοι αυτοί στη φίρμα? Το αγόρασαν γιατί είναι Μερσεντέ και είναι (σχετικά) φθηνό, ΤΏΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ.


Εσύ δεν το έπιασες το νόημα... :)

Αν η Α κόστιζε όσο ένα i20 γιατί να πάρεις την Α;;;; Ποιο "κύρος" σου δίνει σε σχέση με ένα i20;;;; Πως θα πει η κυράτσα "κοίτα με... πήρα ένα μικρό αμάξι γιατί δεν θέλω κανένα τέρας, αλλά και πάλι το μικρό μου αμάξι είναι ακριβότερο από το δικό σου!" :rtfm: :iconcool:

dstou έγραψε: Ή ο γκαζοντενεκές ο ξεγάνωτος, το Ζμαρτ?


Το ίδιο. Γιατί το IQ πήγε άκλαφτο;;;; :iconcool: Δεν είχε το "κύρος"...

dstou έγραψε:Καλά, για τα επαγγελματικά της λίστας ούτε κουβέντα. Τάξε σε έναν ταρίφα μικρότερα κοστολόγια και θα σου δώσει και τη γυναίκα του να κομηθείς μαζί της.


Γιατί δεν οδηγούν τότε όλοι octavia ή peugeot 301;;; Σαφέστατα χαμηλότερα κοστολόγια... :iconcool:

dstou έγραψε:Δεν πάει όμως. Κάποιο χέρι, πολύ άνωθεν, την κρατάει εκεί. Και προεκτείνοντας την απορία μου ρωτάω επίσης ¨Τι ανταλλάγματα ζητάει ο επιχειρηματίας για να κάτσει στ' αυγά του?


Το μόνο χέρι που την κρατάει είναι το χέρι της αγοράς. ΟΚ, παίζουν και ανταλλάγματα για επενδύσεις σε μία χώρα, αλλά πίστεψέ με, αν πίστευαν ότι με μία τέτοια πολιτική θα αύξαναν τα κέρδη τους, θα είχε τελειώσει η υπόθεση... :iconcool:

Μία mercedes σε τιμή opel θα έπαιρνε τα @@ της στην αγορά! :rtfm:

Επαναλαμβάνω: Τέτοια προϊόντα πουλάνε ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΑ! :rtfm: Τα πιο ακριβά της κατηγορίας τους! :rtfm:


Edit: Και να δεις Mercedes made in China στην Ευρώπη, μην περιμένεις μειωμένη τιμή... :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By dstou
#164142 Mα γιατί το βλέπεις πάντα μονόπλευρα? Θα πάρει το Α-κλάσε γιατί είναι Μερσεντέ και παράλληλα θα κρίνει ότι το Χιουντάι είναι αδικαιολόγητα ακριβό αφού το δίνει στα ίδια λεφτά. Και στο φινάλε κάποιοι δεν θα αγοράσουν κινέζικο, αλλά όπως έγραψα υπάρχουν πάρα πολλοί που θα το κάνουν. Και ακόμη περισσότεροι που θα αγοράσουν κάτι παραπάνω από αυτό που χρειάζονται, απλά και μόνο γιατί πλέον θα μπορούν.
Το IQ τι σχέση έχει?

Το Οκτάβια σαν ταξί έχει περί το 75% της αγοράς, πόσο παραπάνω να πάει? Οι (νουνεχείς) ταρίφες και γενικά οι επαγγελματίες, δύο πράγματα θέλουν από τα ταξί τους, χαμηλά κοστολόγια και άμεσο σέρβις έτσι ώστε οι αβαρίες τους να είναι οι ελάχιστες δυνατές, όλα τα άλλα είναι εντελώς τριτεύοντα. Φυσικά υπάρχουν και μούρικα ταξιά, ακόμη και τα μαύρα λίμο στη Βουκουρεστίου, αλλά εκεί τα κριτήρια είναι άλλα : Το ταξί να είναι ΜΟΥΡΗ πρώτα απ' όλα (γιατί απευθύνεται σε άλλους πελάτες), αλλά παράλληλα να έχει και τα προηγούμενα δύο προαπαιτούμενα. Εκεί η Μερσεντέ είναι χωρίς αντίπαλο στα μέρη μας.

Για την άνωθεν παρέμβαση της πολιτικής στην αυτοκινητοβιομηχανία, ή και το αντίστροφο, έχω πρόσφατα παραδείγματα :
-Την ανάμιξη τους στην αγοραπωλησία της Όπελ, που δεν έγινε τελικά, και τις μεθοδεύσεις να μην καταλήξει σε Κίνα
-τις μεθοδεύσεις στην πώληση της Σάαμπ προκειμένου να μην πάει Κίνα
-την διάσωση των 3 αμερικανών με αταίριαστα σοσιαλίζουσες πρακτικές για αμερικάνικο δημόσιο προκειμένου αφενός να μην κλείσουν, αφεδύο να απικλειστεί να πάνε σε κινέζικα χέρια
-τις αιφνιδιαστικές μυστικές συνομιλίες Μέρκελ σε Σαρκοζύ το 2012 με κρυφή αντζέντα (ανεπιβεβαίωτη) την πιθανή συγχώνευση Πεμβέ και ΠΣΑ, δύο ιδιωτικές εταιρείες δηλαδή (έλεος), πριν μπει τελικά η κινέζικη Ντογκφεγκ στην ΠΣΑ
-το κρυφτούλι με τα εμμίσσιονς ή τη μη επιδότηση των ηλεκτρικών στη Γερμανία, απλούστατα γιατί δεν υπάρχουν γερμανικά ηλεκτρικά (ακόμη)

Μένω σε μια παρατήρηση από το αρχικό λινκ :
There is only one other major automaker, Volvo, which has announced plans to export a car from China to the United States. And Volvo is owned by the Chinese automaker Geely.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#164163 Εκτός από το να βγάλουνε φράγκα σήμερα, έχουνε να διαχειριστούν το brand name για το μέλλον.
Είσαι τέτοια τα μεγέθη εκεί και τόσο δύσκολο που νομίζω είναι δίχως νόημα να βγάζουμε θεωρίες τι πρέπει να κάνουνε, είμαστε πολύ μακρυά
Άβαταρ μέλους
By dstou
#164167 Πάρτε το ανάποδα το θέμα. Πόσοι δεν έχουν πάει Κίνα (ακόμη)? Η στρατιωτική βιομηχανία (ευνόητο), κάποια ακριβά και στρατηγικά φάρμακα (παίζουν πολλά με πατέντες, μυστικές συνταγές κ.α.), τα είδη ΠΟΠ (φέτα Καλαβρύτων, ελβετικό τουρμπιγιόν, σαμπάνιες κ.α.), ευνόητο, δεν θα ήταν ΠΟΠ πλέον :lol: , κάποιες πολύ μικρές βιομηχανίες και βιοτεχνίες (κατανοητό, τα οφέλη αν υπάρχουν θα είναι λίγα), και τα αυτοκίνητα. Αν σκεφτεί κανένας άλλος και κάτι άλλο, να το πει, δεν είμεθα παντογνώστες.

Τι έχουν τώρα συνήθως οι χώρες με αυτοκινητοβιομηχανία? Σοβαρά εμπορικά πλεονάσματα από εξαγωγές, και μερικά εκατομμύρια κοζμάκη που εργάζεται πέριξ αυτών , ενίοτε και ΜΟΥΡΗ. Δεν μπορώ να δω κάτι άλλο.

Τα γεγονότα επίσης είναι αδιαμφισβήτητα : Το αμάξι δεν είναι ΠΟΠ αφού μπορεί να κατασκευαστεί ολόιδιο και αλλού, το R/D και οι πιστοποιήσεις μπορεί κάλλιστα να γίνονται από τη μητρική στην μητρόπολη, ο κινέζος παίρνει 300 μικτά και ο γάλλος τα δεκαπλάσια, και οι βιομήχανοι δεν είναι χαζοί. Προσθέστε ελεύθερα και άλλα φακτς.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#164171 Αφού όλοι είναι χαρούμενοι με το made in Germany, και η μάρκα βγάζει λεφτά, και οι πελάτες γουστάρουν και δουλειές κρατάνε ΕΥρώπη γιατί ντε και καλά να πάει Κίνα;
Άβαταρ μέλους
By dstou
#164181 Ποιός σου είπε ότι είναι όλοι ευχαριστημένοι? Σίγουρα υπάρχουν ένα σωρό χ''χαρούμενοι, εγώ όμως που πρέπει να πληρώσω 25.000 για ένα στοιχειώδες Β κλάσε ενώ υποθέτω ότι θα μπορούσα να το πάρω με 20 δεν είμαι. Ούτε οι κινέζοι, για άλλους λόγους.
Και ίσως ούτε ο επιχειρηματίας. Εδώ ο πάτερ φαμίλιας Κουάντ έφερνε κοζμάκη από τα κρεματόρια για να δουλέψει τζάμπα, και είναι δυνατόν να είναι ευχαριστημένος ο εγγονός του όταν δίνει ένα τσουβάλι λεφτά σε κάθε μπιροκοιλιά γερμανό για να βιδώνει βίδες?