Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By dstou
#164530
Και αν νομίζεις ότι μία Μερκ με τις ίδιες προδιαγραφές και ποιότητα "made in China" θα είναι στην Ευρώπη φθηνότερη από την αντίστοιχη "made in Germany" απατάσαι... :iconcool:


Aούα, 850.000 εργοστάσια που πήγαν Κίνα και παράγουν βιομηχανικά από οδοντογλυφίδες μέχρι καράβια πέτυχαν να κατεβάσουν το κόστος σε σχέση με την μητρόπολη. Μόνο η Μερσέντα ΔΕΝ θα το πετύχει.
Εκτίθεσαι... :rtfm:

Το εργατικό κόστος είναι μικρό ποσοστό του συνολικού κόστους κατασκευής ενός τέτοιου αυτοκινήτου και επιπλέον η ποιότητα κοστίζει

Κοίτα, για αρχή ξεκίνα από αυτό :

http://marketrealist.com/2015/02/raw-materials-biggest-cost-driver-auto-industry/

Λιανά : 22% κατά μέσο όρο το άμεσο εργατικό, από 15 - 30% κατά άλλους. Επίσης υπάρχει και έμμεσο εργατικό σε άλλες κατηγορίες και το ποσοστό αυξάνει, ανάλογα τι θελεις. Για καλό νουμεράκι το βλέπω σε κάθε περίπτωση. :whistlink:

Μερικές επισημάνσεις από το (καλό) λίνκ, ειπώθηκαν με άλλα λόγια από μένα πιο πριν και δείχνουν το πραγματικό παγόβουνο και όχι την κορυφή του μόνο (όπου κορφή τα περί γερμανίλας, πριμιάς, μπραντ νέιμ, πάμε Κίνα να φτιάξουμε την ΦΕΡΡΑΡΙ 458 κ.α. ηχηρά) :

Making cars is a complex business. Only 13 nations in the world have the design, engineering, and manufacturing capabilities to build a car from scratch.The top 15 countries produce 88% of the world’s vehicles.


The automotive sector plays a crucial role in job creation. Car manufacturing activity has an employment multiplier value of five. Other industry activity has a value of three.


Germany exported about 77% of the vehicles it manufactured.



Εν κατακλείδι :
Παίδες, η μπίζνα είναι εντελώς στρατηγικού επιπέδου (πιο πάνω ίσως δεν πάει) για να την αφήσουν να φύγει στο έτσι. Τα υπόλοιπα είναι απλώς οδοντόκρεμες...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#164636
dstou έγραψε:
Και αν νομίζεις ότι μία Μερκ με τις ίδιες προδιαγραφές και ποιότητα "made in China" θα είναι στην Ευρώπη φθηνότερη από την αντίστοιχη "made in Germany" απατάσαι... :iconcool:


Aούα, 850.000 εργοστάσια που πήγαν Κίνα και παράγουν βιομηχανικά από οδοντογλυφίδες μέχρι καράβια πέτυχαν να κατεβάσουν το κόστος σε σχέση με την μητρόπολη. Μόνο η Μερσέντα ΔΕΝ θα το πετύχει.
Εκτίθεσαι... :rtfm:


Δεν είπα ότι δεν θα το πετύχει...

Είπα ότι δεν θα το κάνει! :iconcool:

Εκτίθεσαι... :lol:
Άβαταρ μέλους
By castigamatti
#164673 @dstou
Ακόμα και αν δεχθούμε ως δεδομένο, περιοριζόμενοι στο κόστος της εργατοώρας και μόνο, ότι για το ίδιο μοντέλο, η κατασκευή στην κινεζία,είναι τουλάχιστον κατά 10-20% φθηνότερη σε σχέση με την ευρωπαϊκή,από μια απλή αντιπαραβολή της λιανικής τιμής, του ίδιου μοντέλου,με αντίστοιχο επίπεδο εξοπλισμού ,προκύπτει ότι η κινεζική ΜΒ e klass 200 στην εγχώρια αγορά της τιμάται 60Κ ευρώ και η ευρωπαική τιμάται στην ιταλική 47Κ.
Με βάση ποια εμπορική λογική η εταιρεία θα κοστολογούσε αύριο,το κινεζικής συναρμολόγησης ανωτέρω μοντέλο, στην ιταλική αγορά, σε λιανική μικρότερη από τη σημερινή του των 47Κ;
Άρα η ερώτηση φθηνότερο αυτοκίνητο,αφορά κατα κύριο λόγο τους ισολογισμούς της εταιρείας και μάλλον καθόλου την τσέπη του καταναλωτή.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#164713 Nαι, είναι πολύ πιθανό. Αλλά δεν θα ξεκίναγα με τέτοιο μοντέλο, μπορεί και να μην πήγαινα ποτέ εκεί. Θα δοκίμαζα με κάτι σε Ζμαρτ ή Βίτο/Βανέο. Και θα το έκανα ολόιδιο, αν το κάνεις χειρότερο θα σου έλεγαν αμέσως 'ορίστε πήγε στην Κίνα και τα ψεύτισε' .Ούτε και καλύτερο, δεν θα κέρδιζα κάτι, μπορεί και τότε να χτύπαγαν κόκκινο τα στερεότυπα που κατατρύχουν τον κοσμάκη και να πίστευαν ότι κάποιο λάκο έχει η φάβα.
Θα έφερνα για αρχή ένα έντρι λέβελ μοντέλο, ολόιδιο με το ορίτζιναλ και π.χ. 2.000 ευρώ φθηνότερο.
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#164868 Μπορει να παει στην Κινα, Ανταρκτικη ή οπουδηποτε για να της κοστισει φτηνοτερα καπως η κατασκευη, αλλα ΔΕΝ θα το πουλησει φτηνοτερα. Δεν εχει κανενα λογο να απαξιωσει ετσι το προϊον της, και να το παρει και ο φουφουτος. δν εχει να κερδισει κατι.
Υπαρχει η εννοια "Τιμή", και υπαρχει και η εννοια "Αξία". Μοιαζουν, αλλα δεν ειναι ταυτοσημες.


Αν το κανει αυτο θα χασει σε αιγλη (λογω φτηνοτερου), σε μοναδικοτητα (λογω περισσοτερων κομματιων στην αγορα), θα κορεστει το κοινο, θα χασει παραδοσιακους πελατες, θα της γυρισει μπουμερανγκ.
Αγοραζω Μερκ οχι γιατι ειναι γρηγοροτερη ή γιατι χωραει κοσμο ή γιατι μυριζει πιο ομορφα. Αγοραζω Μερκ για να παρω "καλο" αυτοκινητο, "μουρη", να μου σηκωνεται καθε πρωι που το βλεπω, να ζηλευουν οι γειτονες κλπ.
Καλα αυτοκινητα φτιαχνουν και αλλοι, αλλα δεν εχουν μουρη, ουτε μου σηκωνεται, ουτε ζηλευουν οι γειτονες.
Γιατι να παρω Μερκ για ταξι Βουκουρεστιου ας πουμε, οταν λογω χαμηλοτερου κοστους θα εχει γινει μαϊντανος σαν Οκταβια? Τι παραπανω/ξεχωριστο/ας πουμε σπανιο θα προσφερω στον πελατη μου? Θα παω λοιπον σε αλλο μοντελο.

Γιατι να μπει στην φαση να ανταγωνιστει τις πιο "λαϊκες" μαρκες στο δικο τους γηπεδο? Η Φιατ ξερει εδω και 60 χρονια να κατασκευαζει αυτοκινητα για τον "κοσμακη", η Οπελ το ιδιο. Εχουν τις υποδομες, εχουν τις γραμμες, εχουν την τεχνογνωσια της ΠΟΣΟΤΗΤΑΣ. Η Merc θα το ψαχνει να το βρει αυτο, μεχρι να το ανακαλυψει, θα της εχει κοστισει.


Οταν μπορω να πουλαω "συσκευες διατηρησης τροφιμων" και να τις δινω ΚΑΙ ακριβα ΚΑΙ οσο γρηγορα τις κατασκευαζω, ποιος ο λογος να αρχισω να πουλαω "ψυγεια" σε καλες τιμες? Ας το κανει η Πίτσος...
Αν αρχισει αυτη να ονομαζει τα ψυγεια της "συσκευες διατηρησης τροφιμων" θα λενε ολοι οτι με αντιγραφει, αν αρχισω να πουλαω "ψυγεια", θα λενε ολοι οτι ξέπεσα...
Τι με συμφερει λες να κανω?
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#164940 Αν ήθελε, θα έφτιαχνε στην Κίνα και θα πουλούσε εδώ στην ίδια τιμή. Για πολλούς και διάφορους λόγους δεν την συμφέρει και είναι σε ένα βαθμό λογικό, γιατί το εργατικό κόστος σε ένα ακριβό αυτοκίνητο είναι ένα μικρό ποσοστό και δεν θα κάνει διαφορά.
Οπότε την συμφέρει να κρατήσει το Made in Germany.
Άβαταρ μέλους
By Hellenic tifosi
#165268 Επίσης, αυξάνεται αρκετά και το κόστος μεταφοράς, αποθήκευσης, κλπ, κλπ. Οπωσδήποτε παίζουν ρόλο και "πολιτικοί" παράγοντες, αλλά νομίζω πως το προσδοκώμενο όφελος δεν είναι εν τέλει και τόσο σημαντικό.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#193505
Buick confirms US-market Envision CUV to be built in China



Στο πνεύμα του τοπικού και μάλλον είναι η πρώτη φορά που γίνεται κάτι τέτοιο, έστω και από άλλη μάρκα, λιγότερο πριμιάρικη: Μπουίκ φτιαγμένο στην Κίνα για την αμερικάνικη αγορά.
Τα σχόλια έχουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον μιας που κινούνται συνήθως στα πλαίσια 'μην παίρνετε κινέζικα, είναι ντενεκέδες ξεγάνωτοι' - 'πάρτε αμερικάνικα για να στηρίξετε την εδώ παραγωγή'.


http://www.autoblog.com/2015/12/04/buick-envision-cuv-china-confirmed/