Και αν νομίζεις ότι μία Μερκ με τις ίδιες προδιαγραφές και ποιότητα "made in China" θα είναι στην Ευρώπη φθηνότερη από την αντίστοιχη "made in Germany" απατάσαι...
Aούα, 850.000 εργοστάσια που πήγαν Κίνα και παράγουν βιομηχανικά από οδοντογλυφίδες μέχρι καράβια πέτυχαν να κατεβάσουν το κόστος σε σχέση με την μητρόπολη. Μόνο η Μερσέντα ΔΕΝ θα το πετύχει.
Εκτίθεσαι...
Το εργατικό κόστος είναι μικρό ποσοστό του συνολικού κόστους κατασκευής ενός τέτοιου αυτοκινήτου και επιπλέον η ποιότητα κοστίζει
Κοίτα, για αρχή ξεκίνα από αυτό :
http://marketrealist.com/2015/02/raw-materials-biggest-cost-driver-auto-industry/
Λιανά : 22% κατά μέσο όρο το άμεσο εργατικό, από 15 - 30% κατά άλλους. Επίσης υπάρχει και έμμεσο εργατικό σε άλλες κατηγορίες και το ποσοστό αυξάνει, ανάλογα τι θελεις. Για καλό νουμεράκι το βλέπω σε κάθε περίπτωση.
Μερικές επισημάνσεις από το (καλό) λίνκ, ειπώθηκαν με άλλα λόγια από μένα πιο πριν και δείχνουν το πραγματικό παγόβουνο και όχι την κορυφή του μόνο (όπου κορφή τα περί γερμανίλας, πριμιάς, μπραντ νέιμ, πάμε Κίνα να φτιάξουμε την ΦΕΡΡΑΡΙ 458 κ.α. ηχηρά) :
Making cars is a complex business. Only 13 nations in the world have the design, engineering, and manufacturing capabilities to build a car from scratch.The top 15 countries produce 88% of the world’s vehicles.
The automotive sector plays a crucial role in job creation. Car manufacturing activity has an employment multiplier value of five. Other industry activity has a value of three.
Germany exported about 77% of the vehicles it manufactured.
Εν κατακλείδι :
Παίδες, η μπίζνα είναι εντελώς στρατηγικού επιπέδου (πιο πάνω ίσως δεν πάει) για να την αφήσουν να φύγει στο έτσι. Τα υπόλοιπα είναι απλώς οδοντόκρεμες...