- 20 Σεπ 2015, 21:40
#162455
Άσχετα από κάποια πράματα που έχω συνηθίσει θα θεωρούσα λογικό τα φλας να είναι προς την πόρτα και μου φαίνεται πολύ ενστικτώδες σε δεξιοτίμονο να είναι κάτω για δεξιά (η μεριά σου) και πάνω για αριστερά (η άλλη μεριά).
Επίσης περίεργο είναι ότι δεν είναι όλα τα δεξιοτίμονα ίδια ενώ τα αριστεροτίμονα είναι (ή μήπως δεν ισχύει αυτό;).
Είχαμε παλιό Opel με πεντάλι για προβολείς (τριτάχυτο Opel Olympia).
Είχαμε παλιά DS (από τις πρώτες που δεν είχε τα περιστρεφόμενα φώτα), αυτό που σαν παιδάκι θυμάμαι εκτός της κόρνας είναι πως η μίζα ήταν κουμπί που είχα πατήσει με το αυτοκίνητο σε κήπο και τρομάξαμε. Και το μεγάλο μονόμπρατσο τιμόνι και τα υπερμαλακά καθίσματα, βλαστήμαγες να προχωρήσεις πιο μέσα για να μπει άλλος μετά από σένα.
Είχαμε και παλιό σκαθάρι (χ2), εκεί το πιτσιλιστήρι συνδέεται με τη ρεζέρβα και το κουμπί απλά ανοίγει τη βάνα ώστε ο αέρας να σπρώξει το νερό.
Είχαμε παλιά Mercedes με πεντάλι για πιτσιλιστήρια και ποδόφρενο.... πολλή δουλειά για τα πόδια!
Σε παλιά Bristol φίλου ένα επιπλέον πεντάλ φροντίζει για τη λίπανση διαφόρων σημείων της ανάρτησης (νομίζω προβλέπεται να το πατάς κάθε τόσα χλμ). Εκεί βέβαια έχει πολλά περίεργα χειριστήρια, νομίζω ελέγχεις τα ανοίγματα αερισμού του ψυγείου και το αβάνς του διανομέα.
Οι θέσεις των κουμπιών των παραθύρων σε αρκετά αυτοκίνητα είναι πολύ λάθος, χωμένα κάπου δύσκολα εμπρός ή πίσω από το μοχλό, πάνω στο ταμπλώ, στην οροφή κλπ.
aka onyx !