παααααρα πολυ ομορφουλι.
< >
< >
the maximum towing weight of 2.5 tonnes means it's going to be hard pressed tugging a double horsebox.
http://www.telegraph.co.uk/cars/news/range-rover-velar-revealed-full-prices-details-specs-britains/
(για τους ανόητους, δάσκαλος δεν είναι η λογική αλλά η συμφορά)
Deleted User 1 έγραψε:Το εσωτερικό του κατουράει εύ-κο-λα όλη την κατηγορία. Ποια GLC και ποια Stelvio.αυτήν την συζήτηση είχα σήμερα στη δουλειά για το τι αυτοκίνητο πλέον αρμόζει στο σύγχρονο τρόπος ζωής.
Καταλήξαμε ότι ένα τέτοιου είδους αυτοκίνητο ενσωματώνει όλες τις ανάγκες της σύγχρονης αυτοκίνησης μία και μπορείς να πας στο σούπερ μάρκετ αφού έχει τεράστιος χώρους, μπορείς να πας στην παραλία με τους φίλους, μπορείς να πας σε χωματόδρομούς στην Ελλάδα και να ανακαλύψεις την πραγματικά όμορφη άγρια χώρα μας ενω μπορείς άνετα να κάνεις ένα ταξίδι με πλήρεις αποσκευές ακόμα και αν έχεις παιδιά.
Ουσιαστικά είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο που περιέχει τα πάντα είναι πανέμορφο ασφαλές σύγχρονο γεμάτο τεχνολογία που φέρει τη σφραγίδα της εκτός δρόμου οδήγησης
Σε σχέση με το αντίστοιχο porsche αλλά και τα υπόλοιπα BMW και Μερσέντες είμαι σε μία κλάση μόνο του.
Δηλώνω κατενθουσιασμένος.
Το Στελβιο ειναι για λινατσες.
At the other end of the scale, the entry-level diesel is the most efficient, with CO2 emissions of 142g/km.
nass έγραψε:Ποιά Stelvio ρε παιδιά, μια κατηγορία πάνω είναι, 100Κ θα κάνει... (ακριβότερο από την F-Pace)
Ιταλια θα μου πουν τιμες στις επομενες μερες.
ελπιζω κατω απο 60χιλ.