Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#324549
panos2171 έγραψε:Εικόνα



Απο τη μία χαίρεσαι ότι η Fiat αποκτά παρουσία σε αυτή τη κατηγορία,
απο την άλλη ούτε αισθητικά στέκει , ούτε στο δρόμο καλύτερο είναι απο το Miata.

Μόνο η ηχομόνωση είναι βελτιωμένη και η λίγο πιο βολτάδικη λειτουργία του 1.4 Τ.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#324553 Τα περισσότερα τεστ που έχω δει λένε ότι είναι πιο ευχάριστο το Fiat από την άποψη του ότι είναι πιο μαλακό και φιλικό. Σε επιδόσεις τα ίδια πάνε, οπότε είναι καθαρά θέμα γούστου η τελική επιλογή αν είσαι μεταξύ των δύο.

Προσωπικά Fiat με κλειστά μάτια και για το αισθητικό κομμάτι και για την ευκολία της τουρμποροπής, μιας και μιλάμε για καθημερινό και όχι για καμιά ψαγμένη επιλογή για trackdays.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#324557
Deleted User 1 έγραψε:Τι αυτοκίνητο είναι δηλαδή? Δεν είναι 4C, ούτε Lotus. Ένα απλό καθημερινό βολτάδικο roadster είναι και η οθόνη ειναι απολύτως απαραίτητη ακόμα και για την πιο απλή λειτουργία του ηχοσυστήματος. H θεση της οθόνης δε είναι Mazda, όχι Fiat. H Fiat τις ενσωματώνει στο ταμπλό.

Ναι αλλά δεν είναι και Mercedes. Η παπαρια σαφώς και είναι της mazda αλλά αυτό δε λέει κάτι. Απαραίτητη συνεχίζω να πιστεύω ότι δεν είναι. Να πω ότι κάνεις χαρτογραφησεις και σεταρεις το στήσιμο οκ που και πάλι αυτά γίνονται με 2-3 κουμπάκια. Σε τι ακριβώς είναι απαραίτητη;
Πάντως ομορφο είναι αλλά προσωπικά θα πήγαινα στο MX και λόγω κολληματος αλλά και επειδή από πάνω μέχρι κάτω είναι MX5. Αντικείμενικα πάντως το 124 είναι πιο ωραίο άσχετα αν εγώ δε (θέλω να) το βλέπω έναντι του mazda.

< Note >
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#324566 Κακώς συνδέεις την οθόνη με την πολυτέλεια. Οθόνη πλέον έχει και το τελευταίο super mini γιατί όλες οι λειτουργίες από ηχοσύστημα, navi, κλιματισμό, trip computer κτλ είναι διαχειρίσιμες από κει. Τι να βάλουν? Aftermarket πηγή σαν την 4C εν έτη 2016 να γελάει ο κόσμος?
Άβαταρ μέλους
By xenos
#324621 mazdίζει πολύ το εσωτερικό.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#324636 Καρμπόν είναι. Μόνο το σήμα στο τιμόνι διαφέρει. Για γιαπωνέζινο εσωτερικό είναι εξαιρετικό πάντως όπως στα περισσότερα σύγχρονα Mazda. Καμία σχέση με Τογιοτίλα, Νισσανίλα κτλ.
Άβαταρ μέλους
By dactilidis.john
#324708
Deleted User 1 έγραψε:Καρμπόν είναι. Μόνο το σήμα στο τιμόνι διαφέρει. Για γιαπωνέζινο εσωτερικό είναι εξαιρετικό πάντως όπως στα περισσότερα σύγχρονα Mazda. Καμία σχέση με Τογιοτίλα, Νισσανίλα κτλ.

+1
Η Mazda παει να γινει μια μικρη-νεα BMW αφου στη φιλοσοφια του εσωτερικου φερνει λιγο. Γενικα παντως η Mazda δεν ειχε ασχημα εσωτερικα , ειδικα για ιαπωνα.

Στο καθαρα αισθητικο κομματι το 124 για μενα ειναι μακραν ομορφοτερο απο το νεο Miata.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#324717
Deleted User 1 έγραψε:Τα περισσότερα τεστ που έχω δει λένε ότι είναι πιο ευχάριστο το Fiat από την άποψη του ότι είναι πιο μαλακό και φιλικό.


Τα περισσότερα tests βασικά λένε ότι είναι λιγότερο κοφτερό και driver's car και πιο GT. Προσωπικά ΜΧ5 για το στροφάρισμα και την απόκριση.


Deleted User 1 έγραψε:Κακώς συνδέεις την οθόνη με την πολυτέλεια. Οθόνη πλέον έχει και το τελευταίο super mini γιατί όλες οι λειτουργίες από ηχοσύστημα, navi, κλιματισμό, trip computer κτλ είναι διαχειρίσιμες από κει. Τι να βάλουν? Aftermarket πηγή σαν την 4C εν έτη 2016 να γελάει ο κόσμος?


Βασικά άχρηστες είναι όλες οι τεράστιες οθόνες. Μια χαρά μπορείς να τα έχεις σε μικρές οθονούλες. Επίσης προτιμώ άνετα ένα καλό aftermarket ηχοσύστημα από τις |λογοκρισία| που βάζουν τα εργοστάσια.


Deleted User 1 έγραψε:Για γιαπωνέζινο εσωτερικό είναι εξαιρετικό πάντως όπως στα περισσότερα σύγχρονα Mazda. Καμία σχέση με Τογιοτίλα, Νισσανίλα κτλ.


Ισχύει εδώ και πάρα πολλά χρόνια αυτό. Η Mazda μαζί με την Honda είναι σε άλλο επίπεδο.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#324724
REALZEUS έγραψε:Βασικά άχρηστες είναι όλες οι τεράστιες οθόνες. Μια χαρά μπορείς να τα έχεις σε μικρές οθονούλες. Επίσης προτιμώ άνετα ένα καλό aftermarket ηχοσύστημα από τις |λογοκρισία| που βάζουν τα εργοστάσια.

Για να δεις και το άλλο άκρο και να μην αφορίζεις έτσι ελαφρά τη καρδία...για μένα προσωπικά η έλλειψη οθόνης σε εσωτερικό αυτοκινήτου εν έτη 2016 είναι βασική αιτία απόρριψης. Τόσο απλά! :lol:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#324758 Ναι... ας μην ξεχνάμε στη σύγκριση 124 vs ΜΧ-5 και τον παράγοντα τιμή... Το 124 ξεκινάει από 36φεύγα... Το ΜΧ-5 πόσο να πάει :hmmm: :hmmm: Εάν και εφόσον δεήσει η Mazda να επαναδραστηριοποιηθεί στην Ελλάδα...

Αυτό βέβαια, ο μπάρμπας το δίνει 33Κ... :dizzy: :omg: :help: για την φορτωμένη έκδοση...
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#324791 Σχετικά με τις οθόνες, είμαι υπέρ της φιλοσοφίας που μας έδειξε η Audi στο ΤΤ ΜΚ3.
Δηλαδή μεγάλη οθόνη στο καντράν του οδηγού.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#324810
markvag έγραψε:Ναι... ας μην ξεχνάμε στη σύγκριση 124 vs ΜΧ-5 και τον παράγοντα τιμή... Το 124 ξεκινάει από 36φεύγα... Το ΜΧ-5 πόσο να πάει :hmmm: :hmmm: Εάν και εφόσον δεήσει η Mazda να επαναδραστηριοποιηθεί στην Ελλάδα...

Αυτό βέβαια, ο μπάρμπας το δίνει 33Κ... :dizzy: :omg: :help: για την φορτωμένη έκδοση...

Τις προάλλες με πήρε ένας φίλος να κραξει για την τιμή του 124 και να με ρωτήσει τι γνώμη έχει το φόρουμ,νομίζω και εγώ ότι είναι υπερβολικό το κόστος αν συνυπολογίσουμε σήμα και κυβισμό...
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#324814
markvag έγραψε:Το ΜΧ-5 πόσο να πάει :hmmm: :hmmm: Εάν και εφόσον δεήσει η Mazda να επαναδραστηριοποιηθεί στην Ελλάδα...



20,5k στη Βουλγαρία...
Τελευταία επεξεργασία από mousatos και 11 Νοέμ 2016, 22:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#324816 Φυσικά και είναι πανάκριβο, βέβαια τα 6500€ αν δε κάνω λάθος είναι τέλη ταξινόμησης. αλλά και πάλι πολλά. Όσο για την οθόνη ναι αν ήταν χαμηλά ενσωματωμένη στην κονσόλα θα ταν όλα μια χαρά, έτσι πως τη βάλαν είναι σαν aftermarket. Κατά βάση δηλαδή είναι κακός ο σχεδιασμός, κάπως έτσι έχω την εντύπωση πως είναι και η A Class.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#324820
Deleted User 1 έγραψε:Για να δεις και το άλλο άκρο και να μην αφορίζεις έτσι ελαφρά τη καρδία...για μένα προσωπικά η έλλειψη οθόνης σε εσωτερικό αυτοκινήτου εν έτη 2016 είναι βασική αιτία απόρριψης. Τόσο απλά!


Να γίνω κακός με σας που δίνετε 1000άρικα εν έτει (έτει, δοτική! :rtfm: ) 2016 στις γκαρσόνες για να μην πηδήξετε καν; :innocent: :lol: Συβαρίτες μου γίνατε... :iconcool:


belgarion έγραψε:Τις προάλλες με πήρε ένας φίλος να κραξει για την τιμή του 124 και να με ρωτήσει τι γνώμη έχει το φόρουμ,νομίζω και εγώ ότι είναι υπερβολικό το κόστος αν συνυπολογίσουμε σήμα και κυβισμό...


Αν σκεφτείς ότι είναι το μοναδικό πισωκίνητο, driver's roadster σε αυτήν την κατηγορία μάλλον αναμενόμενη θα έλεγα ότι είναι η τιμή με φόρους Ελλάδος κλπ.