Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#83150 το yaris δουλεύει άνετα με 800-1000 στροφές με τις 2 πρώτες ταχύτητες.
Η 2η βγάζει περίπου 16 χλμ / 1000 στροφές.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#83325 Κάποιος στο vw club έγραψε αυτό:

<<Το θέμα εχει λήξει.Ηταν προβλημα στον συμπλέκτη.Ηδη οσα έρχονται τώρα ειναι διορθωμένα.
Όσοι εχετε προβλημα απευθύνθητε στις αντιπροσωπείες σας. >>

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php? ... 199&page=3

.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#84254 Η απάντηση της VW

Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/3/2015
Αξιότιμε κύριε Τριανταφύλλη, σχετικά με το άρθρο σας που αφορά στην λειτουργία του Polo 1.4 TDI, από την πλευρά της KOSMOCAR Α.Ε. θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι:

Το φαινόμενο που αναφέρετε δεν αφορά σε κάποιο σφάλμα ή δυσλειτουργία.

Ο κινητήρας του Polo TDI, σβήνει σε χαμηλές στροφές μόνο υπό συγκεκριμένο χειρισμό: όταν ο οδηγός θέλει να επιταχύνει από ταχύτητα 10-12 χλμ/ώρα, με στροφές κινητήρα κάτω από τις 900σαλ και έχοντας επιλεγμένη 2η ταχύτητα.

Για να μην παρουσιάζεται η συγκεκριμένη λειτουργία, ο οδηγός θα πρέπει σε στροφές χαμηλότερες των 900σαλ και κινούμενος με ταχύτητα 10-12 χλμ/ώρα, να μην χρησιμοποιεί τη 2η ταχύτητα, αλλά να επιλέγει την 1η. Με αυτό τον τρόπο αυξάνεται η διαθέσιμη ροπή κίνησης, αποφεύγονται οι κραδασμοί και η εκπομπή υπερβολικών ρύπων ενώ διασφαλίζεται η ασφαλής λειτουργία του κινητήρα και βέβαια, η ασφαλής κίνηση του αυτοκινήτου. Τα χαρακτηριστικά αυτά βοηθούν στην επί μακρόν οικονομικότερη και εύρυθμη λειτουργία του αυτοκινήτου.

Όπως κατανοείτε, θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη αυτά τα χαρακτηριστικά λειτουργίας από τον οδηγό. Για τον λόγο αυτό άλλωστε, σχετική Ευρωπαϊκή οδηγία καθιστά υποχρεωτική από 1η Νοέμβριου 2014, την ύπαρξη ένδειξης προτεινόμενης αλλαγής σχέσης κιβωτίου (Gear Shift Indicator - GSI), εξοπλισμός που διατίθεται στο Polo από το 2009 και ασφαλώς αποτελεί βασικό εξοπλισμό όλων των Polo 1.4 TDI, βοηθώντας τον οδηγό στην επί μακρόν άριστη χρήση του αυτοκινήτου του.

Με εκτίμηση.

Δημόσιες Σχέσεις Kosmocar Α.Ε.

http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 123901.asp

.
Άβαταρ μέλους
By The Ace
#84268 Μάθετε μπαλίτσα από τον άρχοντα, δεν σας τα εξηγεί καλά και όμορφα ? :lol:

Βασικά ναι, δεν ξέρετε να οδηγάτε (ή όπως λέει η άλλη τρισμέγιστη εταιρεία, "δεν ξέρετε να τα κρατάτε καλά" :lol: ), τι να μας πουν και όλοι οι άλλοι οι ρούκουνες των οποίων τα αυτοκίνητα δεν είναι βελτιστοποιημένα για να σβήνουν εν κινήσει, εδώ τα καλά καρπούζια...

Θέλει και ένα τέτοιο -> :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By Orestis.D
#84288 α) Το μοτερ δε πρεπει να σβηνει με στροφες εστω λιγο κατω απο το ρελαντι με 2α σε καμια περιπτωση. Το αυτοματο "γκαζι" που δινει το μοτερ κοντα στο ρελαντι θα πρεπει να μπορει να σε κινησει μονο του.
β) Αν το κιβωτιο ειναι τοσο μακρυ που σε αυτοκινητο κατεξοχην πολης, σε συνθηκες πολης, δεν ειναι βολικο τοτε επισης τεραστιο λαθος. Δε μας λεει η κυρια VW ποσο θα αυξηθει η καταναλωση αν βαζεις 1η με 10-12χλμ σε μποτιλιαρισμα.
γ) Τι προβλημα μπορει να εχει ο συμπλεκτης και να σβηνει το μοτερ οπως αναφερεται πιο πανω? Δε καταλαβαινω.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#84381
The Ace έγραψε:Μάθετε μπαλίτσα από τον άρχοντα, δεν σας τα εξηγεί καλά και όμορφα ? :lol:

Βασικά ναι, δεν ξέρετε να οδηγάτε (ή όπως λέει η άλλη τρισμέγιστη εταιρεία, "δεν ξέρετε να τα κρατάτε καλά" :lol: ), τι να μας πουν και όλοι οι άλλοι οι ρούκουνες των οποίων τα αυτοκίνητα δεν είναι βελτιστοποιημένα για να σβήνουν εν κινήσει, εδώ τα καλά καρπούζια...

Θέλει και ένα τέτοιο -> :s_rofl


γτπ απαντηση της κοσμοκαρ.
προφανως δεν το εχουν λυσει το προβλημα,οποτε πουλανε τρελιτσα.Τι να πουνε,ναι εχετε δικιο,αλλα μεχρι να μας ερθει καποιο καινουριο φαιλ θα το οδηγειτε ετσι?
το σιφτ ιντικειτορ εαν δειτε πως δουλευει στο πολο θα γελατε για μερες.Μου θυμισε τα οικονομομετρα της δεκαετιας του 80.Οι νεοτεροι δεν θα τα εχουν δει καν.Τρελο μαστ στα 80ς :lol:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#86373
Με αυτό τον τρόπο αυξάνεται η διαθέσιμη ροπή κίνησης, αποφεύγονται οι κραδασμοί και η εκπομπή υπερβολικών ρύπων ενώ διασφαλίζεται η ασφαλής λειτουργία του κινητήρα και βέβαια, η ασφαλής κίνηση του αυτοκινήτου. Τα χαρακτηριστικά αυτά βοηθούν στην επί μακρόν οικονομικότερη και εύρυθμη λειτουργία του αυτοκινήτου.


Σαλτα πηδηξου ΚΟΣΜΟΚΑΡ. Ετσι απλα, για να μαθεις οτι αντι να σκυψεις κεφαλι και να δεχθεις την |λογοκρισία| σου βγαινεις να "ενημερωσεις" (τρομοκρατησεις λεω εγω) τον κοσμο που σου σκασε 15000 ευρω επειδη εισαι Das Auto.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#86465 Για να μείνει κανένας πάνω σε καμιά διασταύρωση ή διάβαση τραίνου, να γίνει της κακομοίρας. :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#87832 ειμαι παλι στη Κρητη,και εχω νοικιασει παλι πολο τδι.
Αυτο δεν το κανει τοσο εντονα οσο το προηγουμενο,δεν παυει ομως να ειναι επικινδυνο με τα σβησιματα.
Αυτο εκανε κατι αλλο,εκει που πας και ολα καλα,αναβει το λαμπακι του λαδιου,βγαζει μυνημα να τσεκαρεις την σταθμη του λαδιου και το κλασσικο τριγωνο με το θαυμαστικο.
Σταματαω γρηγορα,ανοιγω καπω τσεκ τα λαδια ολα οκ απο σταθμη. :dizzy:
μπαινω ξανα μεσα βαζω μπρος κανενα μυνημα :dizzy:
μετα απο 100 χλμ ξανααναβει .ξανασταματαω παλι ολα οκ απο σταθμη.
Ξαναβαζω μπροστα δεν αναβουν τα λαμπακια της σταθμης.
παιρνω τηλεφωνο να το αναφερω στον υπευθυνο βαρδιας,ααα δεν ειναι τιποτα μου λεει,ετσι κανουν τα πολο. :svivhaha: εχουν προβλημα με τον δεικτη σταθμης λαδιου.Εαν σου ξανααναψει σταματα,ανοιξε το καπω,ξανακλεισε το καπω και θα σβηνει το λαμπακι :dizzy:
Του ειπα την επομενη φορα που θα κλεισω να μου δινει μονο το γιαρις.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#87843 Βοσπρουνχγκ ντουρχ τεκνικ