Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#32847 Καλημέρα σας και καλη εβδομάδα .

Εχει κανεις γνώση και εμπειρία απο το συγκεκριμένο μοντέλο ;

Είδαμε στην αντιπροσωπεία c4 Picasso και εντυπωσιαστήκαμε απο την space σχεδίαση του .

Σκεφτόμαστε σοβαρά την αγορα του , για οικογενειακο. Ο κινητήρας που μας ενδιαφέρει ειναι ο 1.6diesel με τα 115 άλογα.

Τι καταναλωση εχει πραγματικά ;
Αξιζει το αυτοματο κιβώτιο ; Απο οτι διαβάζω ειναι μηχανικό το οποίο ειναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο. Σε αλλες εκδοχές τέτοιων κιβωτίων ( yaris , smart κλπ ...) , ειναι αργό στις αλλαγές , και λιγο άγαρμπο ( σαν να κάνει αλλαγές καποιος αρχάριος οδηγός ) . Εχει καποιος εμπειρία απο τα αυτόματα που βάζει η citroen στον 1.6 diesel ;

Εχουμε 2 παιδάκια . Το 5 θεσμό φυσικα και μας καλύπτει σε χώρους . Η διαφορα του 7 θεσμού ειναι 1500 ευρω και 17 εκατοστά στο μήκος ( 4,43 το 5θεσιο 4,60 το 7 θεσμό ) . Θα το επιλέγατε το 7θεσιο για τις λιγοστές φορές που θα βάλετε επιπλέον άτομα μεσα ; ( φίλους, συγγενείς : )

Καθε γνώμη ευπρόσδεκτη .
Άβαταρ μέλους
By JBT
#33547 Λοιπόν.. Βρέθηκα πριν λίγους μήνες στην ίδια φάση και οδήγησα βέβαια και τα 2 προτού αποφασίσω.

Το Μεγάλο Πικασό είναι αρκετά μεγάλο και αν σκοπεύεις να μπαίνεις πόλη και λοιπά δε θα το συνιστούσα. Βέβαια εγώ το απέρριψα για 2 λόγους: πρώτον θυμήθηκα εκείνο το βίδεο από την 5η Ταχύτητα και το 7θεσιο Ζαφίρα και δεύτερον βρήκα ένα φορτωμένο με έξτρα σε κοκκινάκι και με έπεισε περισσότερο :s_tongue

Μέχρι τώρα το μεγαλύτερο μειονέκτημα που έχω εντοπίσει και με ενοχλεί είναι ότι όλες οι λειτουργίες γίνονται με την οθόνη αφής... Με λίγα λόγια αν θέλεις απλά να αλλάξεις τη θερμοκρασία στο κλίμα, δε γίνεται να το κάνεις χωρίς να πάρεις τα μάτια από το δρόμο :s_sorry Μεγαλός σωλήνας αυτός...

Κατά τ'άλλα έχει ωραίο πάτημα, ταξίδι ήσυχο, χώροι μέσα άπειροι κλπ κλπ.

Όσο για την κατανάλωση, αυτά τα 4,5 λ/100 χλμ στην πόλη, θα ήξερα πώς τα μετράνε... :roll:
Άβαταρ μέλους
By JBT
#223101 Ναι, σε κοκκινέλι κι είναι το πιο όμορφο ελεφαντάκι που κυκλοφορεί :s_roses
Άβαταρ μέλους
By markvag
#223154 Για αποκλειστικά οικογενειακούς ρόλους, θεωρώ ότι είναι τέλειο...

Οποιεσδήποτε ιδέες όμως για σπορ οδήγηση μπαίνουν στο ψυγείο φυσικά, έτσι;;;; :lol: Είχα το προηγούμενης γενιάς. Βέβαια, η οδική συμπεριφορά του είναι ασφαλέστατη και καλή (δεδομένου του τι οδηγείς πάντα), ενώ είχε ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΦΡΕΝΑ.



Εγώ έχω σοβαρό θέμα με την αντιπροσωπεία βέβαια...
Άβαταρ μέλους
By JBT
#223156 Στρίβει φοβερά το άτιμο (για τα δεδομένα του), χρειάζεται μια άλφα τόλμη και όταν το ξεκλειδώσεις αρχίζει ο χορός.

Σε εθνική δεν το συζητάμε καν, ξεχνάς τα φρένα :lol:
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#251733 Ξέχασα οτι είχα ανοίξει κ θέμα ...

Μετά απο 30000+ χιλιόμετρα , να πω οτι είμαστε αρκετά ικανοποιημένοι .
Σαν οικογενειακό ειναι άψογο .
Άνετοι χώροι , φωτεινό εσωτερικό , μεγάλος χώρος αποσκευών , τα καθίσματα ειναι αρκετά ψηλά για όλους , γενικά ευχάριστο περιβάλλον για όλους τους επιβαίνοντες ( τα παιδιά το χαίρονται ιδιαιτέρως ) .

Στα αρνητικά οτι ολα περνάνε απο την οθόνη αφής , κ οσο κ αν ειναι φουτουριστικό , δεν ειναι εργονομικό , ο πίσω άξονας που χτυπάει περίεργα . Σαν να μην μπορεί να απόσβεσει κάποιες ανωμαλίες ( καπάκια υπονόμων κλπ ) κ χτυπάει σαν να μην έχει αέρα το ελαστικό ...
Του έβαλα ένα προγράμμα κ υποτίθεται οτι δύναμη απο τα 115 ντιζελοκίνητο άλογα πήγε στα 130+ . Όντως έγινε πιο σβέλτο , αλλά σίγουρα δεν εμπνέει για γρήγορη οδήγηση . Μπορεί να στρίψει γρήγορα , τα όρια τα θέτει το πολυθρονάτο κάθισμα , αλλά σίγουρα δεν προσφέρει ευχαρίστηση .
Η αγορά έγινε για τη συζηγο , αλλά μου σπάει τα νεύρα που ειναι τόσο "μεταφορικό μέσο " κάθε φορά που το οδηγώ κ εγώ " κ δεν ειναι λίγες οι φορές τελικά .... "
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#251777
vagmag έγραψε:ου έβαλα ένα προγράμμα κ υποτίθεται οτι δύναμη απο τα 115 ντιζελοκίνητο άλογα πήγε στα 130+

vagmag έγραψε:Η αγορά έγινε για τη συζηγο


Εδώ κάτι δεν μου κολλάει και μου έχει τελειώσει το σμουθι.
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#251780
JasonLouk έγραψε:
vagmag έγραψε:ου έβαλα ένα προγράμμα κ υποτίθεται οτι δύναμη απο τα 115 ντιζελοκίνητο άλογα πήγε στα 130+

vagmag έγραψε:Η αγορά έγινε για τη συζηγο


Εδώ κάτι δεν μου κολλάει και μου έχει τελειώσει το σμουθι.


Εικόνα
:innocent:
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#251781 Τι δε σου κολλάει από τα δύο; :hmmm:
Τελευταία επεξεργασία από panos2171 και 01 Μάιος 2016, 23:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#251785
JasonLouk έγραψε:
vagmag έγραψε:ου έβαλα ένα πρόγραμμα κ υποτίθεται ότι δύναμη από τα 115 ντιζελοκίνητο άλογα πήγε στα 130+

vagmag έγραψε:Η αγορά έγινε για τη σύζυγο


Εδώ κάτι δεν μου κολλάει και μου έχει τελειώσει το σμουθι.


Το αυτοκίνητο πάρθηκε με γνώμονα, την εξυπηρέτηση της συζύγου, μικρό σχετικά σε διαστάσεις, άνετους χώρους, οικονομικό, που να χωράει 2 καθισματάκια στο πίσω κάθισμα και όλα τα καρότσια κλπ στο πορτ μπαγκάζ.
Μιας και το βάλε βγάλε καθίσματα είναι βαρετό , καταλήγει να εξυπηρετεί και τις οικογενειακές μετακινήσεις, οπότε και το οδηγώ και εγώ....
Κάπου εκεί χρειάστηκα να το κάνω πιο ζωηρό, αλλά τελικά δεν έγινε και πιο ενδιαφέρον....
Υπάρχει άλλο όχημα που ικανοποιεί τις ανησυχίες μου, αλλά κοστίζει το άτιμο.... Ίσως στο μέλλον κάνω άλλο συνδυασμό αυτοκινήτων...
Άβαταρ μέλους
By elvet
#251824
vagmag έγραψε:Υπάρχει άλλο όχημα που ικανοποιεί τις ανησυχίες μου, αλλά κοστίζει το άτιμο.... Ίσως στο μέλλον κάνω άλλο συνδυασμό αυτοκινήτων...

Μεγάλες (και επώδυνες) αλήθειες!!!!!