Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#340539 Ακόμα επιμένουμε ότι το RS είναι καλύτερο από ένα Evo , STI ?
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#340540
popolaros έγραψε:Ακόμα επιμένουμε ότι το RS είναι καλύτερο από ένα Evo , STI ?


Η πλάκα είναι ότι μπαίνει το FRS στην ίδια πρόταση με Evo/STi. Ξεκίνα από 'κει.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#340558
Κίκιζας . έγραψε:
...κλασσικη νοοτροπια, οτι δεν καταλαβαινουμε, ειναι σαχλαμαρα....


δεν καταλαβαίνω? τι να καταλαβω ρε Γρηγορη,καθε γραμμη από το κειμενο του εχει και από μια σαχλαμαρα.Τι να πρωτοπιασεις.


Κίκιζας . έγραψε: fixed... :iconcool: Η τεχνολογια προχωραει, καποιες φορες μινιμαλιστικα/αφαιρετικα, αλλα οταν ο στοχος επιτυγχανεται, αυτο ειναι που μενει στο τελος, οχι το ΠΩΣ! Ψιλα γραμματα βεβαια αυτα για κολημμενους σαν και εσενα.

ναι προχωρησε η τεχνολογια με πολυδισκο συμπλεκτη,και επιλογή 2,3 λιτρα κινητηρα. :lol:
και βεβαια παιζει ρολο το πως επιτυγχάνεται το αποτέλεσμα,αλλα αυτό θελει σκεψη και γνωση για να το αποκρυπτογραφήσεις.Εαν δεν την εχεις, την πατας όπως εσυ, οταν βιαστηκες να πανυγηρισεις για τα γυρολογια του,οταν το αποτέλεσμα ερχοταν από την εκμεταλευση της μεγαλυτερης δυναμης.



Κίκιζας . έγραψε: Λεγεται και φτηνο marketing, ουτε εμενα μου αρεσουν καποιες προσεγγισεις του, λογια του, υπονοουμενα και γριφολογια στην οποια εχει και μεγαλη εφεση....

σου λεω για το βιντεακι με τα μουτρα, που σου μοστραρει στα μουτρα με τη εξελιγμενη 4κινηση,και εσυ μου λες αλλα για αλλα.

Κίκιζας . έγραψε:Η ουσια ομως παραμενει, απλως εσυ δεν θελεις να την δεις, δεν την αποδεχεσαι...


την ουσια την εχουμε αναλυσει διεξοδικότατα εδώ μεσα .Αναλυση που δεν μπορει να κανεις κανενας από αυτους που διαβαζεις
Εσυ όπως βλεπω εξακολουθεις να πιστευεις αναλυσεις ασχετων.
ότι μπορει και ότι καταλαβαινει ο καθενας.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#340564 Round 2,
Εικόνα


< >
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#340595
dimviii έγραψε:
ναι προχωρησε η τεχνολογια με πολυδισκο συμπλεκτη,και επιλογή 2,3 λιτρα κινητηρα. :lol:
και βεβαια παιζει ρολο το πως επιτυγχάνεται το αποτέλεσμα,αλλα αυτό θελει σκεψη και γνωση για να το αποκρυπτογραφήσεις.Εαν δεν την εχεις, την πατας όπως εσυ, οταν βιαστηκες να πανυγηρισεις για τα γυρολογια του,οταν το αποτέλεσμα ερχοταν από την εκμεταλευση της μεγαλυτερης δυναμης.


Το προβλημα ΣΟΥ, ειναι η υπαρξη και η...ποσοστητα ουσιαστικα των πολυδισκων, εδω και καιρο...
(Θυμιζω επισης οτι ΔΕΝ μιλαμε για καποια ομολογκασιον, δεν γινεται ουτε καν αναφορα σε καποιο αυτοκινητο που θα αξιωναμε να ειναι ηδη ετοιμο απο πλευρας μεταδοσης για αγωνες κατηγοριας group N.)

Και το Evo χρησιμοποιει πολυδισκο συμπλεκτη, επισης ηλεκτρονικα ελεγχομενο για την κατανομη εμπρος-πισω, περα απο το εμπροσθιο μπλοκε διαφορικο που ανεφερες οτι βρισκεται μεσα στο κιβωτιο.

Οσο για τον κυβισμο, ειχα απαντησει ως προς το γιατι , αλλα οταν κολλας, κολλας...

Τα πολυ καλα γυρολογια του, δεν εγιναν μονο-κυριως απο την αυξημενη ιπποδυναμη (+15%) , αλλα και απο την πολυ υψηλου επιπεδου πλευρικη προσφυση που ειχε, ξεκαθαρα σε σχεση με τα υπολοιπα -4κινητα με haldex- super hot-hatch, αλλα και σε καποιες περιπτωσεις απο τα Ιαπωνικα.

Aκομα ομως και εαν ισχυε οπως λες ΜΟΝΟ απο την παραπανω ιπποδυναμη, το αποτελεσμα για μια αυξηση ισχυος της ταξης του 15% , που στο Focus RS αποδιδεται με πολυ πιο γραμμικο τροπο απο αυτη των Ιαπωνικων (για καλυτερη ευχρηστια σε καθημερινη μετακινηση, αλλα και για λογους ρυπων φυσικα) και παλι δικαιωνει την Ford, με τους καλυτερους χρονους που επιτυγχανει, δειχνοντας οτι μπορει να ειναι ΕΞΙΣΟΥ αποτελεσματικο αλλα ΚΥΡΙΩΣ ευχαριστο, σε σχεση με τα πιο πολυπλοκα, πιο ακριβα και σιγουρα Track-ready συστηματα μεταδοσης των Ιαπωνικων wrc replicas...


dimviii έγραψε: την ουσια την εχουμε αναλυσει διεξοδικότατα εδώ μεσα .Αναλυση που δεν μπορει να κανεις κανενας από αυτους που διαβαζεις
Εσυ όπως βλεπω εξακολουθεις να πιστευεις αναλυσεις ασχετων.
ότι μπορει και ότι καταλαβαινει ο καθενας.


Αρα να πιστεψω την δικη σου "αναλυση"... Η οποια βασιζεται ΠΟΥ σε συγκριτικο επιπεδο? Στην προσωπικη σου οδηγικη εμπειρια με το νεο Focus RS?

Προφανως οτι μπορει και οτι καταλαβαινει ο καθενας...
Άβαταρ μέλους
By dstou
#340617 Σου-Χού έφη:

Οι ίδιοι αναγέννησαν τη Mustang, ένα περίφημο ευρωπαϊκό σπορ κουπέ σήμερα, που σου δίνει χαρά των 100 χιλ. με τα μισά χρήματα


Ευρωπαικό το Μάσταγκ? Νομίζω δεν υπάρχει τίποτα πιο μέσα από τα μιντ- γουέστ από αυτό.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#340640
dstou έγραψε:Σου-Χού έφη:

Οι ίδιοι αναγέννησαν τη Mustang, ένα περίφημο ευρωπαϊκό σπορ κουπέ σήμερα, που σου δίνει χαρά των 100 χιλ. με τα μισά χρήματα


Ευρωπαικό το Μάσταγκ? Νομίζω δεν υπάρχει τίποτα πιο μέσα από τα μιντ- γουέστ από αυτό.

Μάλλον εννοεί ότι είναι Ευρωπαϊκού επιπέδου πλεον, αλλά μακριά από εμένα η προσπάθεια να ερμηνευσω Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Billopoulos
#340664 Στο περι Mustang, υπαρχει η λεξη "σημερα" που ξεκαθαριζει τι εννοει.

Στα περι Focus RS........... PUSH START που εβαλε κι ο Ξεν! :lol:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#340785 Ηταν ομως μια ευκαιρια να μας θυμηθει ο ΓΚ. Παμε σαν αλλοτε.


< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#340807
Κίκιζας . έγραψε:
dimviii έγραψε:
ναι προχωρησε η τεχνολογια με πολυδισκο συμπλεκτη,και επιλογή 2,3 λιτρα κινητηρα. :lol:
και βεβαια παιζει ρολο το πως επιτυγχάνεται το αποτέλεσμα,αλλα αυτό θελει σκεψη και γνωση για να το αποκρυπτογραφήσεις.Εαν δεν την εχεις, την πατας όπως εσυ, οταν βιαστηκες να πανυγηρισεις για τα γυρολογια του,οταν το αποτέλεσμα ερχοταν από την εκμεταλευση της μεγαλυτερης δυναμης.


Το προβλημα ΣΟΥ, ειναι η υπαρξη και η...ποσοστητα ουσιαστικα των πολυδισκων, εδω και καιρο...
(Θυμιζω επισης οτι ΔΕΝ μιλαμε για καποια ομολογκασιον, δεν γινεται ουτε καν αναφορα σε καποιο αυτοκινητο που θα αξιωναμε να ειναι ηδη ετοιμο απο πλευρας μεταδοσης για αγωνες κατηγοριας group N.)

Και το Evo χρησιμοποιει πολυδισκο συμπλεκτη, επισης ηλεκτρονικα ελεγχομενο για την κατανομη εμπρος-πισω, περα απο το εμπροσθιο μπλοκε διαφορικο που ανεφερες οτι βρισκεται μεσα στο κιβωτιο.

Οσο για τον κυβισμο, ειχα απαντησει ως προς το γιατι , αλλα οταν κολλας, κολλας...

Τα πολυ καλα γυρολογια του, δεν εγιναν μονο-κυριως απο την αυξημενη ιπποδυναμη (+15%) , αλλα και απο την πολυ υψηλου επιπεδου πλευρικη προσφυση που ειχε, ξεκαθαρα σε σχεση με τα υπολοιπα -4κινητα με haldex- super hot-hatch, αλλα και σε καποιες περιπτωσεις απο τα Ιαπωνικα.

Aκομα ομως και εαν ισχυε οπως λες ΜΟΝΟ απο την παραπανω ιπποδυναμη, το αποτελεσμα για μια αυξηση ισχυος της ταξης του 15% , που στο Focus RS αποδιδεται με πολυ πιο γραμμικο τροπο απο αυτη των Ιαπωνικων (για καλυτερη ευχρηστια σε καθημερινη μετακινηση, αλλα και για λογους ρυπων φυσικα) και παλι δικαιωνει την Ford, με τους καλυτερους χρονους που επιτυγχανει, δειχνοντας οτι μπορει να ειναι ΕΞΙΣΟΥ αποτελεσματικο αλλα ΚΥΡΙΩΣ ευχαριστο, σε σχεση με τα πιο πολυπλοκα, πιο ακριβα και σιγουρα Track-ready συστηματα μεταδοσης των Ιαπωνικων wrc replicas...


dimviii έγραψε: την ουσια την εχουμε αναλυσει διεξοδικότατα εδώ μεσα .Αναλυση που δεν μπορει να κανεις κανενας από αυτους που διαβαζεις
Εσυ όπως βλεπω εξακολουθεις να πιστευεις αναλυσεις ασχετων.
ότι μπορει και ότι καταλαβαινει ο καθενας.


Αρα να πιστεψω την δικη σου "αναλυση"... Η οποια βασιζεται ΠΟΥ σε συγκριτικο επιπεδο? Στην προσωπικη σου οδηγικη εμπειρια με το νεο Focus RS?

Προφανως οτι μπορει και οτι καταλαβαινει ο καθενας...


ανεπίδεκτος μαθησεως._
του χρονου στην ιδια ταξη.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#340849
Κίκιζας . έγραψε:
dimviii έγραψε:
ανεπίδεκτος μαθησεως._
του χρονου στην ιδια ταξη.


:lol:

Περνιεσαι για καποιου ειδους καθηγητης δηλαδη...


και 2 μερες αποβολή γιατι αυθαδιάζεις.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#340854
dimviii έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:
dimviii έγραψε:
ανεπίδεκτος μαθησεως._
του χρονου στην ιδια ταξη.


:lol:

Περνιεσαι για καποιου ειδους καθηγητης δηλαδη...


και 2 μερες αποβολή γιατι αυθαδιάζεις.


:s_sarcastic
Άβαταρ μέλους
By g8777
#340864 Γρηγοριε Κικιζα πες μου μονο οτι θα μου κανεις δωρο γιορτων τις 100 σελιδες. ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΠΕΣ ΜΟΥ.

Εικόνα