- 16 Οκτ 2014, 16:02
#25333
4μιση χρονια κατοχος ενος μκ7 1,6 Sport. Μεχρι στιγμης εχει γραψει 79.200 χλμ.
Στα χρονια αυτα δεν παρουσιαστηκε ουτε ενα μηχανολογικο προβλημα απο τον 1,6 ti- vct. Λιγο τα χειριστηρια στο τιμονι, μου κανουν νερα αλλα εν καιρω θα φτιαχτουν. Επισης πρεπει να εχει σπασει κατι στην βαση της εξατμισης και παιζει. Αυτο πρεπει να κοιταχτει συντομα γιατι ειναι ετσι 6 μηνες τωρα και φοβαμαι μηπως κρεμασει.
Ποιοτητα οκ. Μερικες φορες τριζει αλλα ετσι κι αλλιως ακουω δυνατα μουσικη οποτε σπανια τους ακουω!
Ο κινητηρας εχει δυναμη. Νταξει δεν ειναι οπως τα τουρμπο με τις ροπαρες τους αλλα μολις ξεπερασει τις 4.000 σαλ. δινει καμποσο πονο.
Δεν προτεινεται για μακρυνα ταξιδια λογω σχετικα κοντου κιβωτιου και σκληρης αναρτησης. Ωστοσο εχει βολεψει μεσα στην πολη για τις χαμαλοδουλειες καθοτι μικροτερο και πιο ευελικτο απ το QQ. Ισως μπει η αναρτηση απο τις απλες εκδοσεις οταν ελθει η ωρα της αλλαγης τους.
Το επαρχιακο δικτυο ειναι το στοιχειο του.
Ο τροπος που στριβει ειναι εθιστικος!!
Καταναλωση με τη σημερινα δεδομενα που ακουω κατι 5αρια και 4αρια, ειναι τραγικη. 7μιση λιτρα ενω στην Εθνικη το 6,4 ειναι μια μεση τιμη.
Φρενα θα μπορουσαν να ταν καπως καλυτερα.
Service φυσιολογικες τιμες. Εχω δωσει απο 100 ως 150 ευρω.
All in all ειναι μια τιμια και ομορφη προταση για μικρο αμαξακι με ολιγη απο επιδοσεις. Εχει παρα πολλες τσιπιές οι οποιες εχουν κρυφτει τεχνηεντως απο την υπεροχη εμφανιση! Ωστοσο θα το προτεινα γιατι πλεον εχει υπερπλουσιο εξοπλισμο, εξαιρετικη τιμη και αυτος που δεν θελει εναν απλο ανθρωπομεταφορεα, θα το υπερευχαριστηθει!!
Έσκασε το πορτοφόλι απ τα πενηντάλεπτα.