θα το προτιμούσα από το πόνυ
θα το προτιμούσα από το πόνυ
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
το μεταφορικό έργο της δουλειάς μου.....νεανικές εκδρομές....και πολλές περιπέτειες....
Μακάρι να αναβιώσει, ιδιως αυτή την εποχή που κάθε νέα θέση εργασιας ειναι πολύτιμη όσο ποτέ....
Ψιλομούφα μου φαίνεται, αλλά μακάρι να ισχύει...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=450001
Προφανώς και είναι μούφα, μιλάμε για τα ίδια άτομα που πουλούσαν ομόλογα ΕΓΓΥΗΜΕΝΗΣ και ΣΙΓΟΥΡΗΣ απόδοσης πρίν κανά χρόνο.
Ακόμα και αυτό με την έγκριση τύπου βρωμάει.
τα λέω χύμα και τσουβαλάτα, αν παρεξηγηθεί κανείς, ξυδάκι!! (όχι εντάξει, πλάκα κάνω, όλοι φιλαράκια είμαστε βρε παιδιά!)
Κοντογούρης έγραψε:..............................................
Το ίδιο ισχύει και για το σασί του αυτοκινήτου, το οποίο, όπως χαρακτηριστικά έχει δηλώσει ο Π.Τζ. Κοντογούρης, «το κατασκευάζουμε από ένα φύλλο λαμαρίνας»..............................
Σαν να μη διαφωνώ και πολύ μαζί σου ΙΚΕ...
Σημείωσα ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα από το άρθρο...
Ελπίζουμε πάντως...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
+ το αυτοκίνητο είναι απίστευτα κακοσχεδιασμένο σε όλα, το αστείο είναι ότι δεν θα είναι* καν φθηνό, όπως ένα κομπιουτεράκι με (κακοφτιαγμένες) λυχνίες δεν θα ήταν φθηνότερο από ένα casio των 10 ευρώ.
*αυτό στο εντελώς υποθετικό σενάριο ότι θα φτάσει να πωλείται, πράγμα άτοπο με τα σημερινά δεδομένα.
τα λέω χύμα και τσουβαλάτα, αν παρεξηγηθεί κανείς, ξυδάκι!! (όχι εντάξει, πλάκα κάνω, όλοι φιλαράκια είμαστε βρε παιδιά!)
IKE έγραψε:Αυτό με τις 25.000 το δηλώνουν οι ίδιοι:
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=450001
Προφανώς και είναι μούφα, μιλάμε για τα ίδια άτομα που πουλούσαν ομόλογα ΕΓΓΥΗΜΕΝΗΣ και ΣΙΓΟΥΡΗΣ απόδοσης πρίν κανά χρόνο.
Ακόμα και αυτό με την έγκριση τύπου βρωμάει.
Και μπορεί το ενδιαφέρον στην Ελλάδα να είναι μεγάλο, αλλά, όπως λέει η Ι. Παπαπαναγιώτου, από την Αφρική και τις αναπτυσσόμενες χώρες είναι τεράστιο και ήδη οι παραγγελίες καταφθάνουν κατά χιλιάδες. Πρόκειται για μεγάλες παραγγελίες της τάξης των 25.000 αυτοκινήτων, τα οποία μάλιστα οι έμποροι αυτοκινήτων πιέζουν για να τα παραλάβουν όσο το δυνατόν συντομότερα.
Όποιος διαβάσει το άρθρο καταλαβαίνει ότι δεν έχει διαφορά από τα φαξ και τα email από την Νιγηρία που υπόσχονται 25.000.000 δολάρια.
Υπάρχει κόσμος που τα πιστεύει;
Προφανώς.
— Margaret Thatcher
leonp έγραψε:Υπάρχει κόσμος που τα πιστεύει;
Προφανώς.
Από που προκύπτει αυτό? Μόνο τα ΜΜΕ τα αναπαράγουν χωρίς απαραίτητα να τα πιστεύουν.
τα λέω χύμα και τσουβαλάτα, αν παρεξηγηθεί κανείς, ξυδάκι!! (όχι εντάξει, πλάκα κάνω, όλοι φιλαράκια είμαστε βρε παιδιά!)
Μπορείς αν θέλεις να δεις τα like και τα σχόλια στο facebook (namco).
— Margaret Thatcher
IKE έγραψε:Σε τι ελπίζεις? Οι τύποι είναι απλά καραγκιόζηδες, γιατί να τυγχάνουν ιδιαίτερης μεταχείρισης? Όποιος λέει ανάλογες παπάτζες του αξίζει ο περίγελος.
+ το αυτοκίνητο είναι απίστευτα κακοσχεδιασμένο σε όλα, το αστείο είναι ότι δεν θα είναι* καν φθηνό, όπως ένα κομπιουτεράκι με (κακοφτιαγμένες) λυχνίες δεν θα ήταν φθηνότερο από ένα casio των 10 ευρώ.
*αυτό στο εντελώς υποθετικό σενάριο ότι θα φτάσει να πωλείται, πράγμα άτοπο με τα σημερινά δεδομένα.
Ελπίζω στο να γίνει μία επένδυση και να δημιουργηθούν κάποιες θέσεις εργασίας.
Αν και όσο περνάει ο καιρός μειώνονται οι ελπίδες...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Θυμίζω μιλάμε για ένα πρωτότυπο που το 1970 θα ήταν ήδη ξεπερασμένο με τιμή* ανάλογη ενός σύγχρονου νορμάλ αυτοκινήτου.
*τιμή τελείως αυθαίρετη μιας και δεν έχω δει να υπάρχει καμία στοιχειώδης μελέτη.
τα λέω χύμα και τσουβαλάτα, αν παρεξηγηθεί κανείς, ξυδάκι!! (όχι εντάξει, πλάκα κάνω, όλοι φιλαράκια είμαστε βρε παιδιά!)
dstou έγραψε:Το φόρουμ του θρύλου.
Τhe lion will roar again
Το παλιο ειναι πολυ πιο ελκυστικο και με πολυ πιο εντονο χαρακτηρα απο το τελειως απροσωπο τωρινο μοντελο.