Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#11054 Αγαπητέ alexandros.K

1. Δεν θα έπρεπε να ενοχληθείς για την έκφραση "ο ξερολισμός βλάπτει". Εσύ την ανέφερες κι εγώ συμφώνησα μαζί σου.

2. Αν εσύ μπορείς να κάνεις διάγνωση από 500 χλμ μακρυά και να βγάζεις άχρηστους μηχανικούς που δεν γνωρίζεις και που είδαν τα αυτοκίνητο, μη περιμένεις να το κάνω κι’ εγώ παρουσιάζοντάς το σαν λύση για να κάνω τον έξυπνο.

3. Επειδή δεν γνωριζόμαστε, θα σε παρακαλούσα πολύ αυτά περί ιδέας και αμάσητου να τα πείς σε κανένα παιδάκι σε άλλο νήμα. Ας μείνει αυτό το νήμα καθαρό.

4. Τέλος, επειδή ακόμη και τα πιο απλά πράγματα δεν είναι πάντα όπως εσύ νομίζεις, ο Alexandr δεν είναι ούτε καν συνονόματός σου.

Καλό απόγευμα
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#11074
Pitt έγραψε:1. Δεν θα έπρεπε να ενοχληθείς για την έκφραση "ο ξερολισμός βλάπτει". Εσύ την ανέφερες κι εγώ συμφώνησα μαζί σου.
απο που εβγαλες το συμπερασμα οτι ενοχλήθηκα με αυτο?

Pitt έγραψε:2. Αν εσύ μπορείς να κάνεις διάγνωση από 500 χλμ μακρυά και να βγάζεις άχρηστους μηχανικούς που δεν γνωρίζεις και που είδαν τα αυτοκίνητο, μη περιμένεις να το κάνω κι’ εγώ παρουσιάζοντάς το σαν λύση για να κάνω τον έξυπνο.

ειδες να κανω διαγνωση και να πω ειναι "αυτο"?
ειπα οτι σε τοσα άλλα που ειχαν το ιδιο προβλημα δεν ηταν η τουρμπινα
επισης δεν ειπα ποτε για κανεναν μηχανικο οτι ειναι αχρηστος
βαζεις λογια στο στομα μου χωρις να τα εχω πει
ειπα οτι δεν κανουν σωστη διαγνωση (αν θες το αναλύουμε το γιατι)


Pitt έγραψε:3. Επειδή δεν γνωριζόμαστε, θα σε παρακαλούσα πολύ αυτά περί ιδέας και αμάσητου να τα πείς σε κανένα παιδάκι σε άλλο νήμα. Ας μείνει αυτό το νήμα καθαρό.

ουτε εσυ με ξερεις
θα τα πω οπου νομιζω οτι ειναι απαραιτητο και δεν θα σε ρωτησω σε ποιους θα τα πω
οκ?
οσο για το νημα δεν ηξερα οτι ειναι ιδιοκτησία σου, sorry
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#11110 Παλικάρι, δεν έχω όρεξη ούτε για αντιπαραθέσεις, ούτε για μού ‘πες - σού ‘πα.

Αν έχεις να προσφέρεις κάτι στην συζήτηση, σε παρακαλώ να το κάνεις με ευπρέπεια. ΟΚ?
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#11120 με ειρωνεύεσαι στην αρχη και μετα δεν εχεις ορεξη....οκ
επισης λες πραγματα που δεν ειπα
κατα τα άλλα εχεις αποψη για το τι ειναι ευπρεπές και τι οχι

οσο για το αν προσφερω, εστω και λιγο, φαίνεται
Άβαταρ μέλους
By NickNT
#11143 Decarbonisation λοιπόν. Μύθος ή αναγκαιότητα; Προσωπικά δεν έχω πειστεί για το δεύτερο, ακόμη. Χρήσιμες οι προσωπικές εμπειρίες, συχνά αντικρουόμενες όμως - άμα προσθέσουμε δε και το placebo effect... :s_tongue

Είδα στο psclub φωτογραφίες ενός λυμένου μοτέρ από RC που δεν απέδιδε καλά. Πέραν όμως του ότι είχε κι άλλα θέματα, το γεγονός ότι θα γίνει ρεκτιφιέ (αν κατάλαβα καλά) δεν επιτρέπει εύκολα να συμπεράνει κανείς με σιγουριά ότι οι επικαθίσεις ήταν το πρόβλημα.

Επίσης, δε θυμάμαι να γκρίνιαζε παλιότερα ο κόσμος για τα δίλιτρα TFSI την εποχή του Golf MKV, που έφτασαν σε εξαψήφια νούμερα χιλιομέτρων αλλά αποδίδουν ok.

Γνωστές οι προτάσεις για υψηλές rpm στην εθνική, χημικά καθαριστικά, κατσαβίδι και καθρεπτάκι, κτλ. Για κάθε μία από αυτές όμως, υπάρχουν τόσοι που τις θεωρούν αποτελεσματικές, όσοι και αυτοί που τις θεωρούν ανούσιες.

Υπάρχει και η άποψη ότι τα μοτέρ λειτουργούν (σχεδόν) μια χαρά με την "καρβουνίλα". Από την άλλη, υπάρχουν (φαντάζομαι) και μηχανικοί που καλοβλέπουν το 100άρικο για κάθε τακτικό καθαρισμό, χωρίς να είναι απόλυτα σίγουροι ότι χρειάζεται (δεν τους αδικώ).

Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον αν κάποιος στα 50000χλμ έκανε: α) δυναμομέτρηση, β) καθαρισμό (χωρίς λύσιμο, προφανώς), και γ) επαναληπτική δυναμομέτρηση (σε ίδιες συνθήκες).
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#11159 Νίκο καλωσόρισες.

Ωραία τα λες. Πρίν από δύο περίπου χρόνια είχαμε ξανακάνει την ίδια κουβέντα και εκφράσθηκαν οι ίδιοι προβληματισμοί.

Ο Zonas (ο χαμένος εισέτι) είπε ότι θα έκανε decarbonization και μάλιστα θα του στοίχιζε 250€. Είμαι περίεργος να δώ αν έκανε και ποιο είναι το αποτέλεσμα.
Άβαταρ μέλους
By mosaicm
#11199
silversurfer έγραψε:Μιας και άνοιξε θέμα group by, μήπως αργότερα (μιας και θα πονάει τώρα το πορτοφόλι) πάμε για decarbonatiation;
Το δοκίμασε κανείς; Κάνει δουλειά;
Κόστος;

το βλεπω και εγω θετικα αφου ειμαι νομιζω ο πρωτος παθων
οταν αρχισα να ψαχνω την υποθεση (πριν 3 χρονια) και σε ξενα site βρηκα τον ορο "decorbonatiation" για το προβλημα που ειχα ήταν ακριβως γιατι ειχα προβλημα στην γνωστη ανηφορα του Δερβενιου και αργοτερα επεκταθηκε..ταυτοχρονα αντιλαμβανομουν δραματικη μειωση της αποδοσης του αυτοκινητου
Άβαταρ μέλους
By mosaicm
#11202 Πηγα ξανα στο Σαλασιδη σημερα αφου μου ειχε πει οτι θα εχει καλυτερες τιμες για Σεπτεμβριο
Ομως παο 530 μου ειπε 520 για τα latitude tour hp και 610 για τα primacy 3
Ειπε οτι δε θα κανει καλυτερες τιμες για μαζικη αγορα αφου δε βγαινει. Επαιξε και εχασε
Άβαταρ μέλους
By driving instructor
#11789 Έκλεισα για αύριο ραντεβού για αλλαγή λαδιών ή service (θα δείξει τι χρειάζεται γιατί στο βιβλίο δεν έγραφε αναλυτικά τι έκανε ο προηγούμενος).Για μικρό service μου είπε περίπου 150Ε και για μεγάλο 200κάτι.Το συνεργείο είναι εξουσιοδοτημένο απο την Peugeot αλλά δεν είναι πλέον dealer.Θα το πάω εκεί γιατί απο εκεί το πήρα και ο πωλητής-συνιδιοκτήτης ήταν πολύ εντάξει άτομο και πραγματικά γνώριζε το αντικείμενο αλλά και τα 3008(το έχει ο πεθερός του και το παίρνει κι αυτός :s_thumbsup).Τώρα με βάση κάποιο link που είχα δει στο προηγούμενο foroum μπορεί κανείς να παραγγείλει τα 5 λίτρα λάδι με 25Ε (εννοείται του κατασκευαστή) θα δούμε αύριο πόσο θα τα χρεώνουν αυτοί.
Άβαταρ μέλους
By mosaicm
#11846 Παλια χρεωναν το total ineo ics 5w30 17€/λιτρο στην lion
Εκτος τοπου και χρονου.
O Γκακασταθης http://www.rpc.gr/product_search.jsp?ca ... =&start=10 το εχει 8.5€ μιση τιμη.
(Φυσικα και αυτο το βρισκω ακριβo και περνω απο το oil-center)
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#11907
mosaicm έγραψε:(Φυσικα και αυτο το βρισκω ακριβo και περνω απο το oil-center)


Κι' εγώ από τον Γκαγκαστάθη παίρνω. Είχα μάλιστα σκοπό να πάρω άλλη μία κούτα γιατί μου τελείωσε αυτή που είχα αγοράσει.

Ποιό oil-center εννοείς; Αυτό από Γερμανία; Και με τα μεταφορικά τι κάνεις που είναι άλλα τόσα;
Άβαταρ μέλους
By driving instructor
#12209 Έκανα τελικά το μικρό service(147E)στην Auto Alpha κοντά στο γήπεδο μπάσκετ του ΠΑΟΚ μαζί με μια αλλαγή τα πίσω τακάκια(85E) σύνολο 208Ε(ήταν 232Ε αλλά έκοψε κάτι).Τα λάδια μου τα χρέωσαν όπως το περίμενα 10Ε το λίτρο(για group buy παραγγελία από Γερμανία είμαστε :s_smile ).Ρώτησα και για ελαστικά αλλά οι τιμές ξέφευγαν πολύ οπότε δεν.Πάντως μου είπαν σε περίπτωση που επιλέξω διαφορετική διάσταση ελαστικού (για χαμηλότερο κόστος) θα πρέπει να γίνει έλεγχος για να μην υπάρξει πρόβλημα με τους αισθητήρες του ABS.Ακόμα έμαθα ότι τα ελαστικά run flat έχουν ιδική επιφάνεια που αποτρέπει την απώλεια αέρα ακόμα και αν τρυπήσει το ελαστικό(προφανώς για καμιά τρύπα από καρφί).
Άβαταρ μέλους
By mosaicm
#12432 Ναι αυτο το oil-center
Τα μεταφορικα δεν ειναι καθολου απαγορευτικα..για 6χ5λιτρα ειναι 46 ευρω ..αυτο ειναι και το sweet-spot.
Ειχα παρει 3 5λιτρα για μενα και 3 5λιτρα για αλλους...σου βγαινει δηλαδη το 5λιτρο +8 ευρω..
Εγω πηρα τα 0w30 quartz 9000 σε τιμη που εδω τα βλεπεις με τα κυαλια (για τα πω αλλιως μπορει τα 1-2 λιτρα να κανουν τοσο στη lion).
Τελευταία επεξεργασία από mosaicm και 20 Σεπ 2014, 00:57, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By mosaicm
#12434 Εικόνα

Αυτα περσι..τωρα τα μεταφορικα ειναι 24ευρω..πολυ πολυ καλυτερα..το κερδος μεγαλωνει πολυ περισσοτερο