- 16 Σεπ 2014, 15:04
#11143
Decarbonisation λοιπόν. Μύθος ή αναγκαιότητα; Προσωπικά δεν έχω πειστεί για το δεύτερο, ακόμη. Χρήσιμες οι προσωπικές εμπειρίες, συχνά αντικρουόμενες όμως - άμα προσθέσουμε δε και το placebo effect...
Είδα στο psclub φωτογραφίες ενός λυμένου μοτέρ από RC που δεν απέδιδε καλά. Πέραν όμως του ότι είχε κι άλλα θέματα, το γεγονός ότι θα γίνει ρεκτιφιέ (αν κατάλαβα καλά) δεν επιτρέπει εύκολα να συμπεράνει κανείς με σιγουριά ότι οι επικαθίσεις ήταν το πρόβλημα.
Επίσης, δε θυμάμαι να γκρίνιαζε παλιότερα ο κόσμος για τα δίλιτρα TFSI την εποχή του Golf MKV, που έφτασαν σε εξαψήφια νούμερα χιλιομέτρων αλλά αποδίδουν ok.
Γνωστές οι προτάσεις για υψηλές rpm στην εθνική, χημικά καθαριστικά, κατσαβίδι και καθρεπτάκι, κτλ. Για κάθε μία από αυτές όμως, υπάρχουν τόσοι που τις θεωρούν αποτελεσματικές, όσοι και αυτοί που τις θεωρούν ανούσιες.
Υπάρχει και η άποψη ότι τα μοτέρ λειτουργούν (σχεδόν) μια χαρά με την "καρβουνίλα". Από την άλλη, υπάρχουν (φαντάζομαι) και μηχανικοί που καλοβλέπουν το 100άρικο για κάθε τακτικό καθαρισμό, χωρίς να είναι απόλυτα σίγουροι ότι χρειάζεται (δεν τους αδικώ).
Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον αν κάποιος στα 50000χλμ έκανε: α) δυναμομέτρηση, β) καθαρισμό (χωρίς λύσιμο, προφανώς), και γ) επαναληπτική δυναμομέτρηση (σε ίδιες συνθήκες).