Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#366034
Χρήστος Λάππας έγραψε:Τις μεγάλες Lambo όμως τις θαυμάζουν όλοι (σχεδιαστικά τουλάχιστον) από την πρώτη μέρα.


Προσωπικά μου αρέσουν οι Lambo, αλλά αυτό που λες δεν ισχύει. Υπάρχει αρκετός κόσμος που τις βρίσκει καρτουνίστικές και χυδαίες σχεδιαστικά.


pik. έγραψε:οι τελευταιες Φερραρι απο κοντα ειναι πολυ χειροτερες απο ο,τι στην φωτογραφια.
προσωπικη αποψη προφανως.


Πες μου ότι δεν σου αρέσει και η 458... :help:
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#366042
REALZEUS έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Καλά και η F12 όταν βγήκε λέγανε για το στρινγκ πίσω. Τώρα απέκτησε κωλάρα. :lol:


Κλασικά εικονογραφημένα. Κάθε φορά που βγαίνει νέα Ferrari επαναλαμβάνεται η ίδια συζήτηση. 3-4 χρόνια μετά όλοι την θαυμάζουν. :s_rofl


Μπα, εγώ ακόμα επιμένω ότι η F12 έχει τραγικό κώλο. Γενικώς, οι σύγχρονες Ferrari -με ελάχιστες εξαιρέσεις (λχ. California)- είναι καγκουρεμένες Tolias Tuning Edition από το εργοστάσιο... Το δε εσωτερικό τους, ακόμα πιο άθλιο. :lipsealed:

Άλλοι κατασκευαστές με τη πάροδο του χρόνου βελτιώνουν τη σχεδιαστική γλώσσα που χρησιμοποιούν στις καμπίνες τους (πέρα από εργονομία, υλικά, κλπ), λχ. η Lamborghini που ανέφερε ο "Χρήστος Λάππας", συγκρίνετε Diablo

Εικόνα

με Aventador

Εικόνα

Αντίθετα, η Ferrari σε κοντινό χρονικό διάστημα, πήγε προς την αντιθετη κατεύθυνση. Από κομψότητες όπως η Maranello

Εικόνα

κατέληξε σε κάτι τέτοια εκτρώματα
Εικόνα
Λες και έβαλαν στη 488 κινέζικη τιμονιέρα που πουλούσε το Πλαίσιο πριν 10 χρόνια... :tomato:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#366046 Υπάρχει μια βασική λεπτομέρεια.
Ποιος βάζει χέρι στην τσέπη, βγάζει 200-300-400.000 έουροζ και ψωνίζει Ferrari (ή Lambo);

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#366049 Ντάξει, η σχεδίαση είναι θέμα γούστου. Προσωπικά και στα δύο παραδείγματα που ανέφερες, προτιμώ με τα 1000 τη νέα σχεδίαση και μου αρέσει πάρα πολύ το cockpit της 458. Για την δε Lambo υπάρχουν παράπονα για τα υλικά στο εσωτερικό (πολύ πλαστικό λένε σε σχέση με το δέρμα παλιότερα), αλλά νομίζω ότι είναι υπερβολικά.

@Eddie: Η μεγαλύτερη αγορά της Ferrari είναι οι ΗΠΑ, μετά η Ευρώπη, μετά η Ιαπωνία και στο τέλος οι Αραπιές. Οπότε αυτό το επιχείρημα δεν στέκει.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#366054
ΗΠΑ


Εικόνα

:lol:

Θα χε ενδιαφέρον να βλέπαμε το προφίλ του μέσου αγοραστή Ferrari αλλά η εξέλιξη ενός προϊόντος επηρεάζεται άμεσα από το τι θέλει το TG που είναι διαθέσιμο να τα σκάσει.
Οπότε αν ο Ρώσος-Αμερικάνος-Άραβας-Κινέζος τη βρίσκει με αυτές τις καγκουριές, η Ferrari και η Lamborghini θα σχεδιάσουν αντίστοιχα τα προϊόντα τους.
Εκτός αν θεωρείς ότι υπάρχει κάποιου είδους 'efficiency' σε αυτά τα εκτρώματα.
Άβαταρ μέλους
By pik.
#366067
REALZEUS έγραψε:
Χρήστος Λάππας έγραψε:Τις μεγάλες Lambo όμως τις θαυμάζουν όλοι (σχεδιαστικά τουλάχιστον) από την πρώτη μέρα.


Προσωπικά μου αρέσουν οι Lambo, αλλά αυτό που λες δεν ισχύει. Υπάρχει αρκετός κόσμος που τις βρίσκει καρτουνίστικές και χυδαίες σχεδιαστικά.


pik. έγραψε:οι τελευταιες Φερραρι απο κοντα ειναι πολυ χειροτερες απο ο,τι στην φωτογραφια.
προσωπικη αποψη προφανως.


Πες μου ότι δεν σου αρέσει και η 458... :help:

η 458 ειναι πανεμορφη...
χωρις αστειες εισαγωγες αερα με πτερυγια στα πλαγια...
με πανεμορφο πισω...μοιαζει με εργο τεχνης.
Άβαταρ μέλους
By krom
#366126 H |λογοκρισία| aero-bridge από την f12 πήρε πούλο ε. Μπόασχαχα κάποια αγγούρια εδωπέρα προσπαθούσανε να πείσουν ότι ειναι μέγιστο αεροδυναμικό πανέξυπνο βοήθημα. Τελικά ήταν μια κιτζ |λογοκρισία| :sorry:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#366130 Όλα είναι σχεδιασμένα με γνώμονα την καλύτερη αεροδυναμική :metalo:
Άβαταρ μέλους
By dstou
#366152 Οι Άραβες είναι πολύ πίσω στις πωλήσεις Φερράρι. Και οι Ρώσσοι νεοπλουτίδηδες. Απλώς οι άραβες κινούνται κυρίως σε συγκεκριμένα πολύ μικρά κρατίδια και τα αμάξια φαίνονται πολύ στο δρόμο και δεν χάνονται όπως σε μία μεγάλη χώρα.
Οι παραδοσιακές αγορές της παραμένουν οι ΗΠΑ, Αγγλία, Γερμανία και Ιαπωνία. Ο μόνος καινούργιος πελάτης στα ψηλά είναι η Κίνα, με μερίδιο περί το 9%. τρίτη η τέταρτη περίπου.
Χλωμό το βλέπω αυτοί (άραβες, ρωσσίδια και κινέζοι) να μπορούν να επιβάλλουν προς το παρόν το στάιλινγκ της φίρμας.

Αυτό είναι που θέλει ψάξιμο :

Θα χε ενδιαφέρον να βλέπαμε το προφίλ του μέσου αγοραστή Ferrari
Άβαταρ μέλους
By krom
#366153 Ποιά Ρωσία παίδες, σιγά την αγορά, με το ζόρι 20-30 φεράρι το χρόνο πωλούνται.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#366188 Τον Άραβα τον εβαλα ως παράδειγμα κακογουστιας.
Για να γίνω πιο ακριβής το TG της φοράδας είναι φάση rich kids of (προσθέστε πόλη).

Και για να προλάβω το Δία που διάβασε kids και θα μου πει ότι κυρίως ψωνίζουν μπαρμπαδια, να πω ότι αναφέρομαι στην αισθητική.

Η σχεδίαση της Alfieri η της Granturismo η ακόμα της F type (κλασσική) φαντάζει νερουλιασμα μπροστά στα διαστημόπλοια των Ferrari και Lamborghini.

@dstou
Νομίζω ότι η εταιρεία έχει στραφεί σε ματσωμενους πιτσιρικάδες αφήνοντας στην άκρη τους γονείς τους.
Το οποίο μου ακούγεται λογικό για άπειρους λόγους και εξηγεί το design της 812.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#366209 Το TG της (κάθε) Ferrari είναι από Βασιλείς, μέχρι 20χρονους pop stars. Για αυτό και είναι αστείο να λέμε ότι σχεδιάζονται έτσι επειδή απευθύνονται στους Χ πελάτες, που εμείς αυθαίρετα θεωρούμε κακόγουστους. Την 812 θα την πάρει ο ζάμπλουτος Λόρδος και θα την έχει στον πύργο του, θα την πάρει και ο Bieber. Προφανώς αρέσει και στους δύο, όπως αρέσει και σε πάρα πολύ κόσμο. Και φυσικά μια Ferrari πρέπει να είναι εντυπωσιακή και μοντέρνα. Ας ξεκολλήσουμε από το παρελθόν.

Η δε αεροδυναμική εξελίσσεται και για αυτό λύσεις του παρελθόντος δεν είναι απαραίτητο να χρησιμοποιηθούν ξανά.

Όταν έδειξαν στον Luca την F12, το μάτι του έπεσε στο Aerobridge και αμέσως ρώτησε ποια είναι η χρησιμότητά του. Τον έπεισαν μόνο όταν του έδειξαν νούμερα από την αεροσήραγγα και έτσι έδωσε το ΟΚ.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#366212
Χρήστος Λάππας έγραψε:Τις μεγάλες Lambo όμως τις θαυμάζουν όλοι (σχεδιαστικά τουλάχιστον) από την πρώτη μέρα.




Αν αυτοί είναι οι ''ολοι'' οκ ειδάλλως δεν ισχύει κάτι τέτοιο.