Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#1266 Τις επιδόσεις πέντε νέων μοντέλων στις δοκιμές πρόσκρουσης, ανακοίνωσε ο ανεξάρτητος οργανισμός Euro NCAP. Στο «μικροσκόπιό» του βρέθηκαν η Mercedes GLA, τα μικρά Toyota Aygo και Renault Twingo, καθώς και τα πολυμορφικά Citroen Berlingo/Nissan e-NV200.

Μοναδικό πεντάστερο μοντέλο σε αυτό το σετ αναδείχθηκε η GLA, το μικρομεσαίο SUV της Mercedes. Βαθμολογήθηκε με 96% στην προστασία επιβατών, 88% σε αυτή των ανηλίκων, 67% των πεζών και 70% στον εξοπλισμό ασφάλειας.

http://www.euroncap.com/results/mercede ... s/559.aspx

Τα δύο νέα αυτοκίνητα πόλης, Twingo και Aygo, απέσπασαν 4 αστέρια από τον οργανισμό Euro NCAP. Το μικρό της Renault πήρε 78% στην προστασία των ενηλίκων επιβατών, 81% των παιδιών, 68% των πεζών και 56% στον εξοπλισμό ασφάλειας. Τα αντίστοιχα ποσοστά για το μοντέλο της Toyota είναι 80%, 80%, 62%, 56%. Η απουσία συστημάτων όπως το αυτόνομο φρενάρισμα και η ειδοποίηση σε ακούσια αλλαγή λωρίδας, τους στοίχισε το πέμπτο αστέρι.

http://www.euroncap.com/results/renault/twingo/563.aspx
http://www.euroncap.com/results/toyota/aygo/557.aspx

Τέλος, τα πολυμορφικά Berlingo και e-NV200 πήραν από τρία αστέρια. Τα ποσοστά για το μοντέλο της Citroen είναι 56% (ενήλικοι), 74% (παιδιά), 63% (πεζοί) και 48% (συστήματα ασφάλειας). Για το ηλεκτρικό της Nissan τα αντίστοιχα ποσοστά είναι 75%, 80%, 60%, 38%. Και εδώ η απουσία πλήρους εξοπλισμού ασφάλειας έπαιξε το μεγαλύτερο ρόλο στην μη εξασφάλιση μεγαλύτερης βαθμολογίας.

http://www.euroncap.com/results/citroen ... o/560.aspx
http://www.euroncap.com/results/nissan/ ... v/558.aspx

(Πηγή: newsauto.gr , euroncap.com)
Άβαταρ μέλους
By Marios
#18035 Νέα αποτελέσματα.

Citroen C4 Cactus: 4 αστέρια (προστασία ενηλίκων 82%, προστασία παιδιών 79%, προστασία πεζών 80%, εξοπλισμός ασφαλείας 56%).
http://www.euroncap.com/results/citroen/c4_cactus/570.aspx

Nissan X Trail: 5 αστέρια (προστασία ενηλίκων 86%, προστασία παιδιών 83%, προστασία πεζών 75%, εξοπλισμός ασφαλείας 75%).
http://www.euroncap.com/results/nissan/x_trail/561.aspx

Mercedes V-Class: 5 αστέρια (προστασία ενηλίκων 93%, προστασία παιδιών 87%, προστασία πεζών 67%, εξοπλισμός ασφαλείας 85%).
http://www.euroncap.com/results/mercedes_benz/v_class/567.aspx
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#19481
phpBB [video]

phpBB [video]

phpBB [video]

phpBB [video]
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#33610 MIa χαρά τα παει το countryman στο small overlap...Αν και παλιό μοντέλο...
phpBB [video]

Αντίθετα το 500L πολυ μέτριο...
phpBB [video]
Άβαταρ μέλους
By Mad_Max_Geo
#34300
phpBB [video]


phpBB [video]


:lipsealed: :lipsealed: :lipsealed: :lipsealed: :lipsealed: :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#34593 Back to 90s....
Αλλά νταξ και κάτι άλλες κινεζιές που κυκλοφορούν εκεί κάπως έτσι παραμορφώνονται.
Άβαταρ μέλους
By Mad_Max_Geo
#34780 Ακριβως. Και επισης μου εκανε τεραστια εντυπωση που δε βαλανε αεροσακους σε αυτα τα αυτοκινητα (εστω μονο μετωπικους). Αλλα προφανως θα πανε στο Ασιατικο αγοραστικο κοινο οποτε θα εχουν τρελα κερδη αμα ειναι εντελως απλα.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#42603
phpBB [video]


http://www.iihs.org/iihs/news/desktopne ... ap-results
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#84215 Οι προδιαγραφές του Euro NCAP έχουν πλέον αυστηροποιηθεί και καλά έκαναν μιας και μέχρι πρόσφατα σχεδόν όλι έπαιρναν 5 αστέρια. Πλέον στις δοκιμές περιλαμβάνεται και μετωπική σύγκρουση, ενώ στην βαθμολογία υπολογίζουν και την ύπαρξη συστημάτων AEB, τα οποία και θεωρώ πολύ σημαντικά.

phpBB [video]


Έτσι, το Audi TT έχει πλέον "μόνο" 4 αστέρια, μιας και δεν διαθέτει κάποιο σύστημα AEB.

Εχω επίσης την εντύπωση πως έχει αλλάξει η γωνία λήψης των βίντεο :lol:

phpBB [video]
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#88813 Ασφαλή αυτοκίνητα στην Ευρώπη. Αλλού;

Εικόνα

Η εικόνα είναι σοκαριστική. Προσέξτε το τιμόνι, έχει αποκολληθεί και περνά ανάμεσα από τα κεφάλια οδηγού και συνοδηγού. Οι μπροστινές κολώνες έχουν καταρρεύσει και έχει εξαφανιστεί κάθε χώρος επιβίωσης για τους μπροστινούς επιβάτες, τουλάχιστον. Και όλα αυτά σε δοκιμή πρόσκρουσης με ταχύτητα 64 km/h.

Το εικονιζόμενο μοντέλο είναι το κινέζικο Lifan 320 που κυκλοφορεί – μεταξύ άλλων χωρών – και στη Χιλή. Δε διαθέτει κανέναν αερόσακο στη βασική έκδοση εξοπλισμού και φυσιολογικά δεν απέσπασε ούτε ένα αστέρι στις δοκιμές πρόσκρουσης του οργανισμού Latin NCAP. Δεν είναι όμως μόνο στη Λατινική Αμερική όπου κυκλοφορούν αυτοκίνητα χαμηλού κόστους με μηδενική παθητική προστασία. Το ίδιο συμβαίνει σε αρκετές χώρες της Ασίας (δείτε ΕΔΩ το video με το Datsun GO για την αγορά της Ινδίας), της Μέσης Ανατολής, για να μην αναφερθούμε στην Αφρική.

Δυστυχώς τα ασφαλή αυτοκίνητα είναι… προνόμιο των κατοίκων στις πλούσιες και ανεπτυγμένες χώρες. Αυτό όμως θα πρέπει να αλλάξει σύντομα, ώστε να περιοριστούν οι ανθρώπινες θυσίες στους δρόμους. Ο Global NCAP, ο παγκόσμιος οργανισμός – ομπρέλα του Euro NCAP, του αμερικάνικου IIHS κ.α., καλεί όλους τους κατασκευαστές να «εκδημοκρατίσουν» την ασφάλεια μέχρι το 2020.

«Τα στάνταρ που είχαν τεθεί στην Ευρώπη για τα αυτοκίνητα πριν από 20 χρόνια δεν πληρούνται σήμερα σε φτωχές χώρες της Λατινικής Αμερικής, της Αφρικής και της Ασίας. Αυτό είναι εντελώς απαράδεκτο. Οι κατασκευαστές δεν γίνεται να αντιμετωπίζουν εκατομμύρια πελατών τους ως πολίτες δεύτερης κατηγορίας, όσον αφορά την παροχή ασφάλειας για τους επιβάτες», σχολίασε ο Πρόεδρος του Global NCAP, Max Mosley.

Ο παγκόσμιος οργανισμός ζητά το αργότερο το 2020, όλα τα νέα αυτοκίνητα να πληρούν τα βασικά στάνταρ τόσο παθητικής ασφάλειας όσο και αποφυγής σύγκρουσης. Θα πρέπει δηλαδή να διαθέτουν ζώνες παραμόρφωσης, αερόσακους και ESP. Ο Global NCAP δημοσιοποίησε μάλιστα ένα δεκάλογο, καλώντας τις αυτοκινητοβιομηχανίες, τα κράτη, τις ασφαλιστικές εταιρείες κ.α. να τον εφαρμόσουν.

http://www.newsauto.gr/asfali-aftokinit ... opi-allou/
Άβαταρ μέλους
By KWSN-Men
#89553
saxon_747 έγραψε:Ασφαλή αυτοκίνητα στην Ευρώπη. Αλλού;

Εικόνα

Η εικόνα είναι σοκαριστική. Προσέξτε το τιμόνι, έχει αποκολληθεί και περνά ανάμεσα από τα κεφάλια οδηγού και συνοδηγού. Οι μπροστινές κολώνες έχουν καταρρεύσει και έχει εξαφανιστεί κάθε χώρος επιβίωσης για τους μπροστινούς επιβάτες, τουλάχιστον. Και όλα αυτά σε δοκιμή πρόσκρουσης με ταχύτητα 64 km/h.

Το εικονιζόμενο μοντέλο είναι το κινέζικο Lifan 320 που κυκλοφορεί – μεταξύ άλλων χωρών – και στη Χιλή. Δε διαθέτει κανέναν αερόσακο στη βασική έκδοση εξοπλισμού και φυσιολογικά δεν απέσπασε ούτε ένα αστέρι στις δοκιμές πρόσκρουσης του οργανισμού Latin NCAP. Δεν είναι όμως μόνο στη Λατινική Αμερική όπου κυκλοφορούν αυτοκίνητα χαμηλού κόστους με μηδενική παθητική προστασία. Το ίδιο συμβαίνει σε αρκετές χώρες της Ασίας (δείτε ΕΔΩ το video με το Datsun GO για την αγορά της Ινδίας), της Μέσης Ανατολής, για να μην αναφερθούμε στην Αφρική.

Δυστυχώς τα ασφαλή αυτοκίνητα είναι… προνόμιο των κατοίκων στις πλούσιες και ανεπτυγμένες χώρες. Αυτό όμως θα πρέπει να αλλάξει σύντομα, ώστε να περιοριστούν οι ανθρώπινες θυσίες στους δρόμους. Ο Global NCAP, ο παγκόσμιος οργανισμός – ομπρέλα του Euro NCAP, του αμερικάνικου IIHS κ.α., καλεί όλους τους κατασκευαστές να «εκδημοκρατίσουν» την ασφάλεια μέχρι το 2020.

«Τα στάνταρ που είχαν τεθεί στην Ευρώπη για τα αυτοκίνητα πριν από 20 χρόνια δεν πληρούνται σήμερα σε φτωχές χώρες της Λατινικής Αμερικής, της Αφρικής και της Ασίας. Αυτό είναι εντελώς απαράδεκτο. Οι κατασκευαστές δεν γίνεται να αντιμετωπίζουν εκατομμύρια πελατών τους ως πολίτες δεύτερης κατηγορίας, όσον αφορά την παροχή ασφάλειας για τους επιβάτες», σχολίασε ο Πρόεδρος του Global NCAP, Max Mosley.

Ο παγκόσμιος οργανισμός ζητά το αργότερο το 2020, όλα τα νέα αυτοκίνητα να πληρούν τα βασικά στάνταρ τόσο παθητικής ασφάλειας όσο και αποφυγής σύγκρουσης. Θα πρέπει δηλαδή να διαθέτουν ζώνες παραμόρφωσης, αερόσακους και ESP. Ο Global NCAP δημοσιοποίησε μάλιστα ένα δεκάλογο, καλώντας τις αυτοκινητοβιομηχανίες, τα κράτη, τις ασφαλιστικές εταιρείες κ.α. να τον εφαρμόσουν.

http://www.newsauto.gr/asfali-aftokinit ... opi-allou/


phpBB [video]
Άβαταρ μέλους
By sotirisk
#143008 Εγώ θα ήθελα πολύ να αυστηροποιούνταν λίγο το EuroNCAP στα εξής σημεία:
1. προσθήκη full frontal test (100% κάλυψη)
2. προσθήκη small overlap test (25% κάλυψη)
3. αύξηση από τα 40 μίλια στα 50 (64 km -> 80).

Ειδικά το small overlap test καταδεικνύει πόση δουλειά έχουν ακόμη. Σύμφωνοι, πρέπει μόνο το αριστερά δοκάρι να πάρει όλες τις δυνάμεις του αυτοκινήτου, αλλά ας το ενισχύσουν με τρόπο να μπορεί να το κάνει.