Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
xenos έγραψε:Ρε συ, πόμολο της γιαγιάς για λεβιέ ταχυτήτων έβαλες;
Δεν σ' αρέσει ε;
Δεν είναι μαμά ο λεβιές, αλλά μ' άρεσε περισσότερο. Ίσως βάλω τον μαμά τελικά. Aν και πιο πολύ μ' αρέσει στην όψη και στο χέρι αυτός από facelift:
elteo έγραψε:Στο ίδιο χρώμα; Και πόσο αν επιτρέπεται;
drdino έγραψε:Ροκ σταρ, εγώ θα πήγαινα για ΟΕΜ+ μιας και την είχες στα εξ ων συνετέθη...
Για το χρώμα λέτε το εξωτερικό; Θα μείνει ίδιο ναι, το έχω αναφέρει 2-3 φορές . Rosso Proteo μπορντώ μεταλλικό. Τιμή με pm όταν μάθω και εγώ και αν μ' αρέσει το αποτέλεσμα. Όταν τελειώσει η όλη φάση δηλαδή.
REALZEUS έγραψε:Δημήτρη να ξέρεις ότι με ξύλινο τιμόνι θα έχεις θέμα γλιστρήματος με ιδρωμένα χέρια. Χρειάζεσαι πέτσινα γάντια.
Γουστάρω σιξτιζ
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Μάστορας: Mην το πας ..μιώντας απ' την αρχή. Ανέβαζε χαλαρά στροφές, θέλει στρώιμο.
rocsta ένω του έτρεχαν τα σάλια: Ναι, ό,τι πεις.
Βγαίνω για Χαλκιδική, 1η->2α αλλαγή στις 3k στροφές. 2α->3η αλλαγή στις 3k στροφές. 3η αλλαγή στις 6.5k στροφές. σκεφτόμενος "άσε ρε μάστορα, θα κάνουμε italian tunup, σαν άλλος Vittorio Jano" .
Πάντως το αμάξι είναι κολασμένο. Μηχανικά είναι σχεδόν έτοιμο, έχει λίγο ψηλό ρελαντί μόνο. Η ανάρτηση με τα B8 μου φαίνεται μαγικό χαλί σε σχέση με coilover, νομίζω καλύτερη all around λύση. Ηλεκτρολογικά επίσης έτοιμο, με ανακατασκευές σε μίζα, δυναμό, γρύλλους παραθύρων, μένει μόνο ένα σετάρισμα στο clima γιατί δουλεύει ακόμα και στο "0" και ένα τσεκ στις επαφές των αερόσακων γιατί ανάβει ένδειξη. Εσωτερικό σχεδόν έτοιμο, ψάχνω ένα λαστιχένιο κάλυμμα πεντάλ για το συμπλέκτη γιατί τα βόδια της AR το έχουν βγάλει εκτός παραγωγής... Μένει η λαμαρινοδουλειά + βάψιμο, μετά τα οποία μάλλον θα πέσει να κοιμηθεί χωρίς πινακίδες και τότε θα σας βάλω αναλυτικές φωτογραφίες της προκοπής και όχι από κινητό.
Ως τότε:
Παρεμπιπτόντως έπιασα ξύλινο τιμόνι σε 156 1.8 φίλου πριν 4-5 μέρες και ήταν απίθανο. Χρόνια είχα.
Σε θυμήθηκα. Πολύ καλή φάση.
Bilstein B8 είσαι με μαμά ελατήρια; Κανονικά ή του sport kit;
Τα Τ1 Sport πως σου φάνηκαν; Έβαλες 2.3bar σε όλα;
Στο ξύλινο τιμόνι βρίσκεται η ποίηση τσολιά μου!
Όσο για τις πιέσεις, εκείνη την ώρα δεν ήταν ώρα δοκιμών. Μετακίνηση προς ΚΤΕΟ ήταν. Λογικά θα τα βάλω στην 147 τα λάστιχα πάντως.
sent >, γι' αυτό ίσως δεν έχω βάλει τόνους