Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By xenos
#313661 Ρε συ, πόμολο της γιαγιάς για λεβιέ ταχυτήτων έβαλες; :lol:
Άβαταρ μέλους
By elteo
#313662 Στο ίδιο χρώμα; Και πόσο αν επιτρέπεται;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#313664 Ροκ σταρ, εγώ θα πήγαινα για ΟΕΜ+ μιας και την είχες στα εξ ων συνετέθη...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#313682 :metalo: :metalo: :metalo: :metalo: :metalo: :metalo: :metalo: :metalo:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#313746 Δημήτρη να ξέρεις ότι με ξύλινο τιμόνι θα έχεις θέμα γλιστρήματος με ιδρωμένα χέρια. Χρειάζεσαι πέτσινα γάντια. Κάπου έχω κι εγώ, αλλά δεν θυμάμαι που. :lol:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#313935
xenos έγραψε:Ρε συ, πόμολο της γιαγιάς για λεβιέ ταχυτήτων έβαλες; :lol:

Δεν σ' αρέσει ε; :hmmm:
Δεν είναι μαμά ο λεβιές, αλλά μ' άρεσε περισσότερο. Ίσως βάλω τον μαμά τελικά. Aν και πιο πολύ μ' αρέσει στην όψη και στο χέρι αυτός από facelift:
Εικόνα

elteo έγραψε:Στο ίδιο χρώμα; Και πόσο αν επιτρέπεται;

drdino έγραψε:Ροκ σταρ, εγώ θα πήγαινα για ΟΕΜ+ μιας και την είχες στα εξ ων συνετέθη...

Για το χρώμα λέτε το εξωτερικό; Θα μείνει ίδιο ναι, το έχω αναφέρει 2-3 φορές :lol: . Rosso Proteo μπορντώ μεταλλικό. Τιμή με pm όταν μάθω και εγώ και αν μ' αρέσει το αποτέλεσμα. Όταν τελειώσει η όλη φάση δηλαδή.

REALZEUS έγραψε:Δημήτρη να ξέρεις ότι με ξύλινο τιμόνι θα έχεις θέμα γλιστρήματος με ιδρωμένα χέρια. Χρειάζεσαι πέτσινα γάντια.

Γουστάρω σιξτιζ :superman:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#313941 Eγώ στο γενικότερο approach αναφερόμουν, πχ λίγη έξτρα ηχομόνωση κλπ. :lol:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#313947 Δεν είναι άσχημη ιδέα, και δεν το είχα σκεφτεί. Θα το σκεφτώ και θα το προωθήσω στον εαυτό μου και στον βαφέα. :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#317222 Δεν πάμε πολύ ελπιδοφόρα :lol:
Εικόνα
Εικόνα

Ευτυχώς βλέπω αυτό και :s_devil
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#322411 Πρώτη γκαζιά προχθές.
Μάστορας: Mην το πας ..μιώντας απ' την αρχή. Ανέβαζε χαλαρά στροφές, θέλει στρώιμο.
rocsta ένω του έτρεχαν τα σάλια: Ναι, ό,τι πεις.

Βγαίνω για Χαλκιδική, 1η->2α αλλαγή στις 3k στροφές. 2α->3η αλλαγή στις 3k στροφές. 3η αλλαγή στις 6.5k στροφές. :lol: σκεφτόμενος "άσε ρε μάστορα, θα κάνουμε italian tunup, σαν άλλος Vittorio Jano" :s_crazy .

Πάντως το αμάξι είναι κολασμένο. Μηχανικά είναι σχεδόν έτοιμο, έχει λίγο ψηλό ρελαντί μόνο. Η ανάρτηση με τα B8 μου φαίνεται μαγικό χαλί σε σχέση με coilover, νομίζω καλύτερη all around λύση. Ηλεκτρολογικά επίσης έτοιμο, με ανακατασκευές σε μίζα, δυναμό, γρύλλους παραθύρων, μένει μόνο ένα σετάρισμα στο clima γιατί δουλεύει ακόμα και στο "0" και ένα τσεκ στις επαφές των αερόσακων γιατί ανάβει ένδειξη. Εσωτερικό σχεδόν έτοιμο, ψάχνω ένα λαστιχένιο κάλυμμα πεντάλ για το συμπλέκτη γιατί τα βόδια της AR το έχουν βγάλει εκτός παραγωγής... Μένει η λαμαρινοδουλειά + βάψιμο, μετά τα οποία μάλλον θα πέσει να κοιμηθεί χωρίς πινακίδες και τότε θα σας βάλω αναλυτικές φωτογραφίες της προκοπής και όχι από κινητό.
Ως τότε:
Εικόνα :inlove:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#322420 Δώσε πόνο.
Παρεμπιπτόντως έπιασα ξύλινο τιμόνι σε 156 1.8 φίλου πριν 4-5 μέρες και ήταν απίθανο. Χρόνια είχα.
Σε θυμήθηκα. Πολύ καλή φάση.

Bilstein B8 είσαι με μαμά ελατήρια; Κανονικά ή του sport kit;
Τα Τ1 Sport πως σου φάνηκαν; Έβαλες 2.3bar σε όλα;
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#322422 Με τρίποντα eibach ελατήρια. Αλλά πολύ πιο άνετη απ' την 147 με coilovers όπως είπα. Πού να δουλευτούν και λίγο τα αμορτισέρ και να γίνουν πιο στρωτά. Στο ΚΤΕΟ βγήκαν 60% :lol: .
Στο ξύλινο τιμόνι βρίσκεται η ποίηση τσολιά μου!
Όσο για τις πιέσεις, εκείνη την ώρα δεν ήταν ώρα δοκιμών. Μετακίνηση προς ΚΤΕΟ ήταν. Λογικά θα τα βάλω στην 147 τα λάστιχα πάντως.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#322481 Πως το "είδες" το μοτέρ Δημήτρη; Αρκετά πιο γρήγορο από την 147;
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#322484 Αρκετά όχι, αλλά πιο ομοιογενές. Και χαμηλά είναι καλό σε σχέση με το αναιμικο 16αρι.

sent >, γι' αυτό ίσως δεν έχω βάλει τόνους
Άβαταρ μέλους
By elteo
#322501 το 1800 με τα 140 είναι?