Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#351730 Ο καιροc γαρ εγγυc! Τώρα που επέστρεψε ο Τζεντάι του Σοσιαλισμού ίσως και να έχουμε ελπίδες! :superman:

60Κ δηλαδή για να είναι έτσι όπως πρέπει. Καλή τιμή. Όσο την υπολογίζαμε. Η δικίνητη θα χει κάνα 2χιλιαρο κάτω οπότε ακόμα καλύτερα. Εν τω μεταξύ πρέπει να τρέχει και προωθητικό και στο configurator βγαζει αρχική από 50.700€.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#351884
dimik έγραψε:
Nikos! έγραψε:Όποιος αναρωτιέται για τις τιμές της Veloce Q4 280 στην Ελλάδα... (η οποία είναι πιο φθηνή από Ιταλία)

Πιο καυτό μοντέλο της γκάμας είναι φυσικά η πολυσυζητημένη Alfa Romeo Giulia, η οποία εδώ και λίγο καιρό διατίθεται και στη σπορ, τετρακίνητη έκδοση Veloce. Με τον 2λιτρο βενζινοκινητήρα των 280 PS κοστίζει €52.700, ενώ με τον ντίζελ 2.2 των 210 PS, €51.450, πάντα σε συνδυασμό με αυτόματο 8άρι κιβώτιο


http://www.drive.gr/news/agora/alfa-rom ... arioy-2017


Aντί Α45 δηλαδή χτυπάς Veloce που είναι περισσότερο αυτοκίνητο στα ίδια λεφτά.
Not Bad, αν ήταν οι καλές εποχές θα είχε από μια σε κάθε τετράγωνο.


Εντάξει...και ναι και όχι.

Δεν είναι ίδιας κατηγορίας αυτοκίνητο και δεν είναι ίδια λεφτά. Η Α45 βγαίνει γύρω στα 60, η Ιουλία περίπου 55 με το performance pack και 2-3 μικροπράγματα ακόμα.

Όπως και να το κάνεις πάντως, η Α45 είναι AMG με ό,τι συνεπάγεται αυτό.

Όπως είπε πάντως ο nass, ανταγωνιστής είναι η 330i.
Άβαταρ μέλους
By elvet
#352103
italakias έγραψε:Τι εχει πουλησει το αυτοκινητο μεχρι τωρα στην ευρωπη;

Μούρη
Άβαταρ μέλους
By dimik
#355360 Oι τιμές εδώ....καθόλου άσχημες, το ψήνω για ένα test drive το άλλο ΣΚ, δυστυχώς εδώ έφεραν την 2.2 diesel μόνο.
Εικόνα

Y.Γ μην κλάψετε με τα τέλη κυκλοφορίας, υπολογίζονται με Co2 :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By xenos
#355391 Ειδα μια κοκκινη πριν καμια ωρα στην πεντελη. Πολυ λιτη, καμια σχεση με τα τουμπανα που μπαινουν εδω. Πολυ λιγπτερο εντυπωσιακη δυστυχως.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#362509

:inlove:
Άβαταρ μέλους
By sargus
#362612 Όλα είναι φοβερά αυτοκίνητα, αλλά η Giulia είναι έρωτας. Ακόμα και αν έβγαινε τελευταία. Που δε βγαίνει τελευταία, βγαίνει πρώτη.
Αλήθεια, έχει παρατηρήσει κανείς ότι σε όλα τα συγκριτικά της αντίπερα όχθης του Ατλαντικού βγαίνει η Giulia πρώτη; Τους έχει τρελάνει τους Αμερικανούς αυτό το αμάξι. Μάλλον θα στέλνουν άλλη παρτίδα εκεί γιατί οι Ευρωπαίοι συνάδελφοί τους βρίσκουν κάμποσα ελαττωματάκια ... :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#362704
sargus έγραψε:Όλα είναι φοβερά αυτοκίνητα, αλλά η Giulia είναι έρωτας. Ακόμα και αν έβγαινε τελευταία. Που δε βγαίνει τελευταία, βγαίνει πρώτη.
Αλήθεια, έχει παρατηρήσει κανείς ότι σε όλα τα συγκριτικά της αντίπερα όχθης του Ατλαντικού βγαίνει η Giulia πρώτη; Τους έχει τρελάνει τους Αμερικανούς αυτό το αμάξι. Μάλλον θα στέλνουν άλλη παρτίδα εκεί γιατί οι Ευρωπαίοι συνάδελφοί τους βρίσκουν κάμποσα ελαττωματάκια ... :whistlink:


Να θυμίσω ότι η Alfa Romeo ανήκει στον όμιλο FC(hrysler)A και ότι πλέον ο πουλοβεράκιας πάει και πίνει μπράντι με τον βαψομαλλιά μέσα στο Άσπρο Σπίτι.
Άβαταρ μέλους
By sargus
#362737 Οι Αμερικανοί δημοσιογράφοι καταφέρονται συλλήβδην εναντίον του Τραμπ οπότε δύσκολα θα πάρουν "γραμμή" από εκείνον. Και γενικά όμως οι εκεί δημοσιογράφοι δεν παίρνουν θέση υπέρ της κυβέρνησης - με εξαίρεση τα εθνικά τους θέματα (π.χ. τρομοκρατία κ.α.) που γίνονται όλοι μια γροθιά. Άλλωστε, αν ήταν να προωθήσουν συμφέροντα, υποθέτω ότι θα προμόταραν τα δικά τους αυτοκίνητα (βλ. cadillac).
Καλά δε θυμάσαι τι "ομορφιές" έχουν πει οι Ευρωπαίοι αντικειμενικοί; Για να μην πάω πιο πίσω, σκέψου μόνο τη Τζούλια. Ο άλλος ο Ολλανδός έλεγε ότι χαμηλά ακούγεται σαν Toyota Aygo :dizzy: :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By nass
#362790
brake by wire


Δεν το 'ξερα.

. Κίκιζα τοποθετήσου :rtfm: :lol:

Το ενδιαφέρον είναι το πόσο καλό (λένε ότι) είναι το ATS-V.
Corvette, η τελευταία Mustang και οι γρήγορες Caddy είναι σοβαρά αυτοκίνητα και για την Ευρώπη πλέον.

Αντιθέτως BMW πίσω στο σχεδιαστήριο :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#362801
nass έγραψε:
brake by wire


Δεν το 'ξερα.

. Κίκιζα τοποθετήσου :rtfm: :lol:

Το ενδιαφέρον είναι το πόσο καλό (λένε ότι) είναι το ATS-V.
Corvette, η τελευταία Mustang και οι γρήγορες Caddy είναι σοβαρά αυτοκίνητα και για την Ευρώπη πλέον.

Αντιθέτως BMW πίσω στο σχεδιαστήριο :rtfm:


Το κατάλαβε μάλλον και κάνει αλλαγή τον υπεύθυνο.

http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosm ... ebsite-rss
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#362812
Giuseppe Busso έγραψε:
sargus έγραψε:Όλα είναι φοβερά αυτοκίνητα, αλλά η Giulia είναι έρωτας. Ακόμα και αν έβγαινε τελευταία. Που δε βγαίνει τελευταία, βγαίνει πρώτη.
Αλήθεια, έχει παρατηρήσει κανείς ότι σε όλα τα συγκριτικά της αντίπερα όχθης του Ατλαντικού βγαίνει η Giulia πρώτη; Τους έχει τρελάνει τους Αμερικανούς αυτό το αμάξι. Μάλλον θα στέλνουν άλλη παρτίδα εκεί γιατί οι Ευρωπαίοι συνάδελφοί τους βρίσκουν κάμποσα ελαττωματάκια ... :whistlink:


Να θυμίσω ότι η Alfa Romeo ανήκει στον όμιλο FC(hrysler)A και ότι πλέον ο πουλοβεράκιας πάει και πίνει μπράντι με τον βαψομαλλιά μέσα στο Άσπρο Σπίτι.

Οι οποίοι Αμερικάνοι βέβαια, όσο είμαι σε θέση να έχω εικόνα (από utube δηλαδή :lol: ), είναι αρκετά ακριβοδίκαιοι και σπανίως ευλογάνε τα γένια τους ενώ αντίστοιχα δεν ξεχωρίζουν τόσο τα αμερικάνικα μεταξύ τους. Δεν χωρίζονται δηλαδή σε ομάδες Chrysler-GM-Ford κτλ. Προσωπικά όπως έχω ξαναπεί τους εμπιστεύομαι πολύ περισσότερο απ' τους Ευρωπαίους και ειδικά τους bloggers τους που είναι εντελώς αποστασιοποιημένοι και δοκιμάζουν τα πάντα όλα χωρίς τόσο στερεοτυπικό τρόπο.