Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By pierce21
#362813 Μιας που αναφέρθηκαν οι Αμερικάνοι bloggers, πέρασε και από τα χέρια του Ντεμιούρο η QV.

Άβαταρ μέλους
By GTS
#362822
Deleted User 1 έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:
sargus έγραψε:Όλα είναι φοβερά αυτοκίνητα, αλλά η Giulia είναι έρωτας. Ακόμα και αν έβγαινε τελευταία. Που δε βγαίνει τελευταία, βγαίνει πρώτη.
Αλήθεια, έχει παρατηρήσει κανείς ότι σε όλα τα συγκριτικά της αντίπερα όχθης του Ατλαντικού βγαίνει η Giulia πρώτη; Τους έχει τρελάνει τους Αμερικανούς αυτό το αμάξι. Μάλλον θα στέλνουν άλλη παρτίδα εκεί γιατί οι Ευρωπαίοι συνάδελφοί τους βρίσκουν κάμποσα ελαττωματάκια ... :whistlink:


Να θυμίσω ότι η Alfa Romeo ανήκει στον όμιλο FC(hrysler)A και ότι πλέον ο πουλοβεράκιας πάει και πίνει μπράντι με τον βαψομαλλιά μέσα στο Άσπρο Σπίτι.

Οι οποίοι Αμερικάνοι βέβαια, όσο είμαι σε θέση να έχω εικόνα (από utube δηλαδή :lol: ), είναι αρκετά ακριβοδίκαιοι και σπανίως ευλογάνε τα γένια τους ενώ αντίστοιχα δεν ξεχωρίζουν τόσο τα αμερικάνικα μεταξύ τους. Δεν χωρίζονται δηλαδή σε ομάδες Chrysler-GM-Ford κτλ. Προσωπικά όπως έχω ξαναπεί τους εμπιστεύομαι πολύ περισσότερο απ' τους Ευρωπαίους και ειδικά τους bloggers τους που είναι εντελώς αποστασιοποιημένοι και δοκιμάζουν τα πάντα όλα χωρίς τόσο στερεοτυπικό τρόπο.


Πιστευω οτι δεν ειναι σοβαρα τα αμερικανικα μπλογκς γιατι καταρχας ο περισσοτερος κοσμος εκει δεν εχει οδηγησει ποτε πραγματικα τα αυτοκινητα γιατι δεν εχουν δρομους με στροφες και επισης οι ταχυτητες ειναι χαμηλες. Υπαρχει γενικα αποστροφη για τα ντοπια αμαξια και θεοποιηση των γερμανικων και τωρα της Αλφα γιατι ειναι σπανια στην Αμερικη και υπαρχει πολυ κοινο που θα ηθελε Ιταλικα αυτοκινητα (Ιταλοι κυριως). Δηλ. το οτι εχει τοσο καλα reviews νομιζω οτι ειναι στημενο για να πουλησει στο πιθανο κοινο της, σκεψου να εγραφαν αρνητικα σε μια μαρκα που μολις τωρα ξεκιναει (μετα απο 25 χρονια που εφυγε κακην κακως) θα τους εθαβε ο Μαρκιονε. :)
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#363440 Η Alfa Romeo δεν έδωσε τελικά το «πράσινο φως» για την παραγωγή της station έκδοσης της Giulia,  καθώς τα ανώτερα στελέχη θεώρησαν πως οι πιθανότητες εμπορικής επιτυχίας του μοντέλου είναι μικρές.
Την είδηση επιβεβαίωσε ο επικεφαλής παραγωγής της ιταλικής φίρμας, Alfredo Altavila, λέγοντας χαρακτηριστικά πως το project ακυρώθηκε για χάρη της Stelvio. Η απόφαση της Alfa έχει λογική, καθώς τα crossover/SUV εμφανίζουν συνεχώς άνοδο στις πωλήσεις, σε αντίθεση με τα station wagon που παρουσιάζουν πτωτική τάση.  

Με αυτό τον τρόπο θα εξοικονομηθούν χρήματα για την προώθηση της Stelvio, ενός μοντέλου στο οποίο στηρίζει πολλά η εταιρεία.

http://www.zougla.gr/automoto/news/arti ... sportwagon
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#364286 Ωραίο συγκριτικό για το σύστημα 4κίνησης...

Άβαταρ μέλους
By elvet
#364400
dimviii έγραψε:Η Alfa Romeo δεν έδωσε τελικά το «πράσινο φως» για την παραγωγή της station έκδοσης της Giulia,  καθώς τα ανώτερα στελέχη θεώρησαν πως οι πιθανότητες εμπορικής επιτυχίας του μοντέλου είναι μικρές.
Την είδηση επιβεβαίωσε ο επικεφαλής παραγωγής της ιταλικής φίρμας, Alfredo Altavila, λέγοντας χαρακτηριστικά πως το project ακυρώθηκε για χάρη της Stelvio. Η απόφαση της Alfa έχει λογική, καθώς τα crossover/SUV εμφανίζουν συνεχώς άνοδο στις πωλήσεις, σε αντίθεση με τα station wagon που παρουσιάζουν πτωτική τάση.  

Με αυτό τον τρόπο θα εξοικονομηθούν χρήματα για την προώθηση της Stelvio, ενός μοντέλου στο οποίο στηρίζει πολλά η εταιρεία.

http://www.zougla.gr/automoto/news/arti ... sportwagon

Δεν ξέρω πόσο κόστος θα είχε να αλλάξουν την οροφή, τις πίσω πόρτες και τα φτερά (χοντρικά) σε μία έτοιμη δοκιμασμένη πλατφόρμα και να βγάλουν την station έκδοση. Τόσο πια ακριβό θα ήταν, όταν ήδη όλο το υπόλοιπο αυτοκίνητο είναι εξελιγμένο και κυκλοφορεί;; Όταν όλοι οι ανταγωνιστές έχουν station έκδοση (και αντίστοιχA SUV), γιατί το κάνουν για να χάσουν χρήματα;;; μάλλον άρχισαν πάλι «τα ανώτερα στελέχη» τις ίδιες αποφάσεις που έχουν χαντακώσει τη μάρκα χρόνια τώρα
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#365958 :metalo:
Άβαταρ μέλους
By nass
#368021 Φαντάζομαι εδώ βάζουμε σχετικά με τη Stelvio, έτσι δεν είναι ?

Προς το παρόν, η μικρή πετρελαιοκίνητη έκδοση της νέας Stelvio θα είναι διαθέσιμη στην έκδοση Super, που συνδυάζεται με τετρακίνηση και κινητήρα ντίζελ με χωρητικότητα 2,2 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 210 ίππους και 470 Nm ροπής. Για την έκδοση αυτή, η τιμή ορίστηκε στα 57.000 ευρώ. Σε ότι αφορά στην τετρακίνητη επίσης έκδοση με τον 2λιτρο κινητήρα βενζίνης των 280 ίππων, σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις, αυτή τη στιγμή διαθέσιμη είναι μόνο η έκδοση First Edition, η οποία τιμολογείται στα 70.300 ευρώ.

Σε ότι αφορά στον εξοπλισμό, όλες οι Stelvio είναι εφοδιασμένες με τα κάτωθι αξεσουάρ: ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, σύστημα Alfa Connect 6,5 ιντσών, επιλογέα Alfa Rotary, σύστημα ήχου 8 ηχείων, μαύρα υφασμάτινα καθίσματα με ρύθμιση θέσης εμπρός-πίσω, γωνία ανάκλησης και ρύθμιση ύψους), καθώς και με τα συστήματα Integrated Brake System (IBS), Lane Departure Warning (LDW) και Forward Collision Warning (FCW) με Autonomous Emergency Brake (AEB) και αναγνώριση πεζών. Σε αυτά προστίθενται οι αισθητήρες παρκαρίσματος, το cruise control, οι ηλεκτρικά ανοιγόμενη πόρτα του χώρου αποσκευών, καθώς και οι αισθητήρες ομίχλης και βροχής.


http://www.4troxoi.gr/agora/eidiseis/oi-times-tis-neas-alfa-romeo-stelvio-stin-ellada
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#368025 Νομίζω ότι η Stelvio πρέπει να πάει σε νέο νήμα. Ας μην χαλάσουμε αυτό εδώ... :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#369438 Βusso ακους
http://www.caranddriver.com/comparisons/alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-vs-bmw-m3-cadillac-ats-v-mercedes-amg-c63-s-comparison-test-2017-alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-page-5
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#369444 Καμία εντύπωση δεν μου κάνει. Όταν οι Ιταλοί αποφασίσουν να φτιάξουν driver's car, κανείς δεν τους πιάνει!!!
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#369447 Ειδικά σε κάνα δύο χρόνια που θα ολοκληρωθεί και το beta testing
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#369449 Ε τουλάχιστον στα ιταλικά κάνουν beta testing για 2 χρόνια. Όχι σαν τις BMW που 10 χρόνια μετά δεν έχουν καταφέρει να φτιάξουν τους πολλαπλασιαστές και τα μπεκ και τα VW που ακόμα αλλάζουν DSG για 4η φορά. :lol:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#369450 Ναι, αφησαν οι Ιταλοι μεχρι και τα Σαν Γιονγκ Λι να ειναι καλυτερα αυτοκινητα απο τα δικα τους ωσπου ξυπνησαν απο το ραχατι, σηκωθηκαν , εξυσαν κωλο , εβγαλαν Τσουλια, και ξανα για πολεμο με τα παπλωματα.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ τα παλλικαρια ωρε Δια. 50 χρονια πισω πλεον.

Εδω ΗΔΗ τρεχει ανακληση για την Στελβιο (σκουρια στις ζωνες) , τι να λεμε τωρα.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#369457 Τζι έχεις Κώλο και μιλάς για αυτοκίνητα; Seriously re?! :dizzy:

Πήγαινε παραδίπλα να μιλήσεις για τον Αντρέα. Εκεί τουλάχιστον το έχεις και συμφωνείς και με Ιταλάκια... :s_laughat