Κωστή περιμένω full set (πανωσέντονο-κατωσέντονο-μαξιλαροθήκη).
EDDIE_147 έγραψε:Θεωρητική συζήτηση: πόσο μπουρδέλα από πλευράς αξιοπιστίας είναι τα mini;
Κωστή περιμένω full set (πανωσέντονο-κατωσέντονο-μαξιλαροθήκη).
Καθόλου θεωρητική.....τριμπούρδελα από τα λίγα οι πρώτες γενιές, για τις επόμενες δεν ξέρω.
Λαμπάδα στο ύψος του g8777 άναψα μόλις το πούλησα
EDDIE_147 έγραψε:Θεωρητική συζήτηση: πόσο μπουρδέλα από πλευράς αξιοπιστίας είναι τα mini;
Κωστή περιμένω full set (πανωσέντονο-κατωσέντονο-μαξιλαροθήκη).
Δε χρειάζεται σεντόνι Eddie μου.
Πολύ μπουρδέλα.Απλά τα αποφεύγεις.
< A3003 >
rocsta έγραψε:Kαλύτερο όσον αφορά τα περιφερειακά, αλλά το μοτέρ καίει λάδι.
+1
Όπως έλεγε ένας φίλος: E να μωρέ συμπλήρωσε λίγο λάδι.
Εγώ: πόσο δλδ;
Φ: Ε, 2 λίτρα;
Ε: Καλα είσαι μλκας;;;
EDDIE_147 έγραψε:Ούτε 2008 και δώθε μοντέλο;
Έχει τύχει και έχουν δύο φίλες μου δυο.Το ένα αυτόματο.
Έχουν χάσει τη μπάλα με τις βλάβες και τις διαρροές.
Στο αυτόματο φυσικά χάλασε και το κιβώτιο.Τιμες δε θες να ξέρεις...
< A3003 >
rocsta έγραψε:Kαλύτερο όσον αφορά τα περιφερειακά, αλλά το μοτέρ καίει λάδι.
Τόσο που αλλαξα μοτέρ στα 80000 χλμ!!!
Λιώνουν ,λέει,τα πιστόνια!!!!!
Αλλά όταν στρίβει -φρενάρει είναι απόλαυση
.
Και πως διάτανο κρατάνε μεταπωλητική αξία;
Dimsabas έγραψε:Έχει πληρώσει τις χοντρές επισκευές ο πρώτος ιδιοκτήτης.
Αυτό
Μόνο που στο δικό μου τα πλήρωσα εγώ
Αγόρασε ο αδερφός μου μτχ 4100€ το R53 όταν ήρθε στο νησί, το κράτησε ένα χρόνο και μετά έφερε το Scirocco μου και πήρα εγώ το Mini.
Στην κατοχή του άλλαξε, ψυγείο γιατί τρύπησε και τον άφησε, συμπλέκτη και παγούρι νερού γιατί τρύπησε.
Μετά εγώ άλλαξα βάσεις μηχανής, αντλία τιμονιού, μια μεταλική ροδέλα στην πίσω μεριά του κινητήρα η οποία τρύπησε από διάβρωση και έχασε όλα τα νερά του = κατέβασμα κινητήρα και τρύπια εξάτμιση, πέρα από τα κλασικά τακτικής συντήρησης αναρτήσεις, μπαταρία, λάστιχα.
Όταν το έδωσα την προηγούμενη εβδομάδα 3000€ ήθελε ρουλεμάν συμπλέκτη και μπίλιες τροχών ενώ είχε κάνει 127000χλμ συνολικά, τα 20000χλμ στην κατοχή μας. Κόστισε δε πάνω από 2000€ σε συντήρηση μέσα σε μια 3ετία.
Εννοείται ότι έκαιγε και λάδια.
< A3003 >
tsilis έγραψε:rocsta έγραψε:Kαλύτερο όσον αφορά τα περιφερειακά, αλλά το μοτέρ καίει λάδι.
Τόσο που αλλαξα μοτέρ στα 80000 χλμ!!!
Λιώνουν ,λέει,τα πιστόνια!!!!!
Αλλά όταν στρίβει -φρενάρει είναι απόλαυση
.
Ξέρω κι εγώ περίπτωση όπου την πρώτη φορά άλλαξε μπιελα και λίγο αργότερα μοτέρ. Συνεχιζουν βέβαια τα προβλήματα. Έφτασε στο σημείο να πηγαίνει κάθε μήνα συνεργείο για προληπτικους ελέγχους και φυσικά προσπαθεί να το ξεφορτωθει.
< Note >