- 10 Φεβ 2015, 23:11
#75649
Λοιπόν ο τύπος το κάνει λάθος.
Μπορώ καταρχάς να δεχτώ ότι είναι κολλημένος με τα συγκεκριμένα μοντέλα. Αν είναι έτσι, τότε πάω πάσο.
Αν όμως το προσεγγίζει επιχειρηματικά, είναι λάθος. Αν είχα το know how και κυρίως το κεφάλαιο που έχει η replicar θα έκανα τα εξής:
1) Βρίσκω έναν ταλαντούχο Έλληνα σχεδιαστή
2) Τον βάζω να σχεδιάσει ένα όμορφο και σύγχρονο ΣΠΟΡ αυτοκίνητο.
3) Το χτίζω γύρω από ένα σασί της τελευταίας 15ετίας (mx5, s2k, mr2 κλπ)
4) Κινητήρες σύγχρονοι μικρού κυβισμού με turbo. Πλέον υπάρχουν πολλοί.
5) Φωτιστικά σώματα από υπάρχον μοντέλο, όπως έκανε επί δεκαετίες η Lotus και άλλοι μικρής παραγωγής κατασκευαστές
6) Εσωτερικό πολεμικό. Γυμνό, μόνο μοκέτα. Full Roll Cage κατά παραγγελία
7) Από ηλεκτρονικά μόνο ABS άντε και ηχοσύστημα
8) Βάρος < 900kg, ιπποδύναμη > 150hp
9) Κουπέ και ρόντστερ (χωρίς κουκούλα) εκδόσεις
10) Τιμή από 19.999 ευρώ, εγγύηση 5 έτη
Αν το αποτέλεσμα έχει και την ποιότητα κατασκευής που μοιάζουν να έχουν οι ρέπλικες, βάζω πολλά λεφτά στοίχημα ότι θα μιλάμε για Ελληνικό success story.
Αλλά δεν με ακούει κανείς...