Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#75342 Ακόμα κι αν το αληθινό είναι λίγο μόνο πιο ακριβό αυτό είναι καινούργιο, σου δίνει άλλη άνεση και ελευθερία.
Βέβαια αν ήταν και σύγχρονο σε θέματα κατασκευαστικά, σχεδιαστικά και κυρίως ασφάλειας θα είχε πιο πολύ νόημα... δυστυχώς όμως δεν είναι.
Άβαταρ μέλους
By Alexkid
#75649 Λοιπόν ο τύπος το κάνει λάθος.

Μπορώ καταρχάς να δεχτώ ότι είναι κολλημένος με τα συγκεκριμένα μοντέλα. Αν είναι έτσι, τότε πάω πάσο.

Αν όμως το προσεγγίζει επιχειρηματικά, είναι λάθος. Αν είχα το know how και κυρίως το κεφάλαιο που έχει η replicar θα έκανα τα εξής:

1) Βρίσκω έναν ταλαντούχο Έλληνα σχεδιαστή
2) Τον βάζω να σχεδιάσει ένα όμορφο και σύγχρονο ΣΠΟΡ αυτοκίνητο.
3) Το χτίζω γύρω από ένα σασί της τελευταίας 15ετίας (mx5, s2k, mr2 κλπ)
4) Κινητήρες σύγχρονοι μικρού κυβισμού με turbo. Πλέον υπάρχουν πολλοί.
5) Φωτιστικά σώματα από υπάρχον μοντέλο, όπως έκανε επί δεκαετίες η Lotus και άλλοι μικρής παραγωγής κατασκευαστές
6) Εσωτερικό πολεμικό. Γυμνό, μόνο μοκέτα. Full Roll Cage κατά παραγγελία
7) Από ηλεκτρονικά μόνο ABS άντε και ηχοσύστημα
8) Βάρος < 900kg, ιπποδύναμη > 150hp
9) Κουπέ και ρόντστερ (χωρίς κουκούλα) εκδόσεις
10) Τιμή από 19.999 ευρώ, εγγύηση 5 έτη

Αν το αποτέλεσμα έχει και την ποιότητα κατασκευής που μοιάζουν να έχουν οι ρέπλικες, βάζω πολλά λεφτά στοίχημα ότι θα μιλάμε για Ελληνικό success story.

Αλλά δεν με ακούει κανείς...
Άβαταρ μέλους
By IKE
#75654
sknipper έγραψε:Ακόμα κι αν το αληθινό είναι λίγο μόνο πιο ακριβό αυτό είναι καινούργιο, σου δίνει άλλη άνεση και ελευθερία.


Καινούριο = μεταποιημένο πλαίσιο παλιού σκαραβαίου..


Alexkid προτείνεις να πάρει κάποιος ένα MX5 ή ένα MR2 ή ένα S2000, να του βάλει άλλο αμάξωμα και κινητήρα και να το πουλήσει 19.999 με 5ετή εγγύηση, σωστά? :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#75731
IKE έγραψε:
sknipper έγραψε:Ακόμα κι αν το αληθινό είναι λίγο μόνο πιο ακριβό αυτό είναι καινούργιο, σου δίνει άλλη άνεση και ελευθερία.


Καινούριο = μεταποιημένο πλαίσιο παλιού σκαραβαίου.
Αν το πλαίσιο είναι παλιό (που μάλλον έτσι είναι) και όχι καινούργιο τότε έχεις περιορισμούς σε ακαμψία και οδική συμπεριφορά (και ασφάλεια φυσικά). Μπορεί τα ηλεκτρολογικά να είναι καινούργια αλλά μάλλον έτσι κι αλλιώς είναι τόσο απλά που δεν έχει και τόσο σημασία..... πολύ ακριβό το παιχνίδι...
Άβαταρ μέλους
By Alexkid
#75798
IKE έγραψε:
sknipper έγραψε:Ακόμα κι αν το αληθινό είναι λίγο μόνο πιο ακριβό αυτό είναι καινούργιο, σου δίνει άλλη άνεση και ελευθερία.


Καινούριο = μεταποιημένο πλαίσιο παλιού σκαραβαίου..


Alexkid προτείνεις να πάρει κάποιος ένα MX5 ή ένα MR2 ή ένα S2000, να του βάλει άλλο αμάξωμα και κινητήρα και να το πουλήσει 19.999 με 5ετή εγγύηση, σωστά? :lipsealed:


Ναι. Από τη στιγμή που παίρνει σκαραβαιους, κάνει σχεδόν το ίδιο και παραμένει κερδοφόρος, σίγουρα υπάρχει κόσμος που θα εκτιμούσε μια τέτοια δουλειά αν ήταν προσεγμένη.
Άβαταρ μέλους
By nass
#75806 Θεωρείς ότι η αγορά έχει ίδια απαίτηση για ρέπλικες αυτοκινήτων της δεκαετίας του 2000 με του 1950 ?
Άβαταρ μέλους
By leonp
#75826 Δεν ξέρω τι χρησιμοποιούν αλλά υπάρχουν καινούρια πλαίσια (υπάρχουν ανταλλακτικά και για MG κλπ).

@Alexkid
Πες τους να πάρουν mx5, να ξηλώσουν τα πάντα και να στο κάνουν batmobile.
Μετά βρες κόσμο να τα αγοράσει, ουρές θα κάνουν.


Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#75884
leonp έγραψε:Δεν ξέρω τι χρησιμοποιούν αλλά υπάρχουν καινούρια πλαίσια (υπάρχουν ανταλλακτικά και για MG κλπ).
@Alexkid
Πες τους να πάρουν mx5, να ξηλώσουν τα πάντα και να στο κάνουν batmobile.
Μετά βρες κόσμο να τα αγοράσει, ουρές θα κάνουν.

Υπάρχουν ακόμα μεξικάνικα με καναδυό χιλιάρικα αλλά είναι ακόμα χειρότερα από τα ανακατασκευασμένα γερμανικά (και αχταρμάς από πραγματικές διαστάσεις). Θα μου έκανε εντύπωση αν τα χρησιμποιούσαν (θα είχαν θέμα και με τους αριθμούς πλαισίου άλλωστε) αλλά δεν είναι και απίθανο. Από την άλλη,όμως, ακόμα και αυτά πρέπει να τα πετσοκόψουν οπότε παύει να έχει νόημα η λογική του ¨καινούργιου-εργοστασιακού¨.
Όπως σωστά είπε ο ΙΚΕ, αν το συγκρίνεις με ένα σωστά αποκοτατεστημένο ιστορικό δεν έχει και πολλές διαφορές από πλευράς αξιοπιστίας (τα ίδια σκατά δλδ :lol: ).

Εγώ συμφωνώ με τον Αlexkid πως υπάρχει τέτοια αγορά από τη στιγμή που θα πουλάς κάτι με το σχετικό exclusivity. Στη Γηραια Αλβιώνα γίνεται κατά κόρον... Αλλά και πάλι, η ζήτηση για ρέπλικες από αυτοκίνητα που πλέον κοστίζουν αστρονομικά ποσά πάντα θα υπάρχει. Δεν είναι καθόλου σπάνιο ή κακό, από τη στιγμή που έχεις την αυθεντική 550 (πλέον 7ψήφια λεφτά) να έχεις και μια ρέπλικα για να βγάζεις βόλτες χωρίς φόβο την καλή σου! :s_roses :inlove:
Άβαταρ μέλους
By IKE
#89369

Η ελληνική γραφειοκρατία δεν επιτρέπει να βγουν στην κυκλοφορία τα αυτοκίνητα replicar

Έτσι όμως χάνονται εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ από την είσπραξη του ΦΠΑ και άλλων φόρων που επιβαρύνουν την αγορά ενός αυτοκινήτου.
Η πρωτοπορία της Replicar Hellas να δημιουργεί αυτοκίνητα ρετρό της δεκαετίας του 1950 και του 1960, τα οποία να σημειωθεί είναι περιζήτητα στις αγορές του εξωτερικού.
Το σίριαλ της γραφειοκρατίας συνεχίζεται.
Ωστόσο η προσπάθεια να δοθεί λύση από τον πρώην αρμόδιο υφυπουργό του υπουργείου Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλο επι κυβερνήσεως Α. Σαμαρά , δεν έφερε το επιθυμητό αποτέλεσμα διότι απαιτούσε και την υπογραφή του αρμόδιου υπουργού Οικονομικών η οποία δεν μπήκε ποτέ.
Ο φάκελος για την έκδοση πιστοποιητικού τύπου Α, που περιλαμβάνει το τεχνικό εγχειρίδιο του αυτοκινήτου είναι άφαντος.
Έτσι από τον περασμένο Ιούνιο που η γραφειοκρατία έδειξε ότι ... ξυπνάει στη συνέχεια έπεσε σε …λήθαργο , στερώντας όμως από την εταιρεία να δεχθεί παραγγελίες από τους Έλληνες λάτρεις των αυτοκινήτων ρετρό.
Η ανίκητη γραφειοκρατία στερεί από το Δημόσιο «ζεστό» χρήμα ενώ ο νέος υπουργός Οικονομικών Γ. Βαρουφάκης προτείνει τη σύσταση ...κατασκόπων κατά της φοροδιαφυγής ρίχνοντας στη μάχη της ταμειακής απόδειξης , τους ανέργους , και τις νοικοκυρές για τη σύλληψη των φοροφυγάδων .
Ο διευθυντής πωλήσεων της Replicar Hellas Θανάσης Μητσοκάπας λεει στο http://www.bankingnews.gr οτι βρίσκεται στο σημείο μηδέν ενώ δείχνει πολύ προσεχτικός αναφορικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει με την γραφειοκρατία καθώς γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα ότι αν ανοίξει μια δημόσια αντιπαράθεση με τις υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών θα πληρώσει υψηλό τίμημα.
Έτσι επιλέγει μια ήπια στάση και προτιμά να οπλιστεί με υπομονή με την ελπίδα να ξεπεραστούν τα εμπόδια και να λάβει η εταιρεία την πολυπόθητη έγκριση και τις απαραίτητες άδειες για την πώληση των ι.χ. στην εγχώρια αγορά.
H διοίκηση της επιχείρησης … ανοίγει τα φτερά της για την έκθεση αυτοκινήτου ρετρό που θα γίνει στο Μιλάνο από τις 20 έως τις 22 Μαρτίου και στη συνέχεια τα ελληνικά αυτοκίνητα , θα παρουσιαστούν στην έκθεση της Στουτγκάρδη από τις 25 έως 29 Μαρτίου. Οι δύο εκθέσεις δέχονται κάθε χρόνο χιλιάδες επισκέπτες από όλη την Ευρώπη αναζητώντας αυτοκίνητα της δεκαετίας του 1950 και του 1960.


.

Οι υπογραμμίσεις δικές μου, πηγή από εδώ (βασικά όπως φαίνεται, η replicar υπαγόρευσε το άρθρο στον 'δημοσιογράφο'):

https://www.facebook.com/permalink.php? ... 8749593709
http://bankingnews.gr/%CE%B5%CF%80%CE%B ... CE%B1.html

.
.
.

Δικές μου παρατηρήσεις:

- όπως και ο ΠΟΝΥ, η συγκεκριμένη ανακοίνωση πατάει στην πονοψυχιά του Ελληνάκου. Πολλές αναφορές σε βαρουφάκη κλπ, λεφτά που ΧΑΝΕΙ το δημόσιο κλπ κλπ.

- έτοιμη ατάκα, "σήριαλ γραφειοκρατίας" λήθαργος κλπ. ΑΠΟΚΛΙΕΤΑΙ να φταίει η replicar, ως γνωστό, φταίει το δημόσιο φορέβα

- γιατί είχε χρειαστεί ειδική λύση (σε ποιο πρόβλημα?) με ειδική παρέμβαση υπουργού? Οι άλλες εταιρίες πως παίρνουν έγκριση τύπου? Για το νέο Corsa πχ χρειάστηκε να παρέμβει υπουργός?

- λόγια της ΠΙΑΤΣΑΣ, "ζεστό" χρήμα ..

- Τελικά το κερασάκι, ο εκπρόσωπος ΔΕΝ ΛΕΕΙ που και γιατί έχει σκαλώσει η διαδικασία επειδή δεν θέλει να ΤΣΑΝΤΙΣΕΙ το υπουργείο. ΚΑΛΟ?

ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ :tomato:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#356503 Η αναβίωση του Baggy, γιατί όχι ? Υπάρχουν πολλά λεφτά εκεί έξω, έξω λέμε όχι στο κοτέτσι η Ελλάς, που περιμένουν να ξοδευτούν σε κάτι ήδη γνωστό, χαριτωμένο και λειτουργικό.

http://www.4troxoi.gr/odigoyme/eidikes- ... ebsite-rss
Άβαταρ μέλους
By 224v
#356530
Dimsabas έγραψε:Οι τιμές είναι εκτός πραγματικότητας.


+100000
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#356550 Για την Ελλάδα ναί, όμως οι πελάτες του δεν είναι στην Ελλάδα.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#356555 Οι τιμές γενικά είναι γελοίες.

Με τόσα λεφτά παίρνεις Polaris με σοβαρά μηχανικά μέρη και όχι από Σκαραβαίο του 1960: http://www.4troxoi.gr/odigoyme/eidikes- ... on-koyvara
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#356569 Είστε εκτός πνεύματος, ψάχνετε να βρείτε τι είναι σωστό και καλό ή καλύτερο με τα συγκεκριμένα χρήματα ενώ το θέμα είναι η ρέπλικα της 550, του Baggy και γενικότερα η αγορά της ρέπλικα αυτοκινήτων παλαιότερης εποχής και όχι τι θα αγοράσει κανείς με αυτά τα χρήματα.

Ο άνθρωπος έστησε μια δουλειά και πουλάει όπως φαίνεται αλλιώς θα είχε κλείσει, τώρα γιατί τόσο μένος για την δουλειά του δεν μου κάνει έκπληξη, στην Ελλάδα ζω με τους Έλληνες, το είχαμε αντιμεςτωπίσει πάλι το θέμα με τον Κορρέ άσχετα τι έχει γίνει εμπορικά, να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα, γιατί αν έβγαζε η VW πιστή ρέπλικα του Baggy και η Porsche την 550 θα είχαμε αφήσει το θαύμα μας ενώ τώρα με τον κωλοέλληνα ε ?

Πίσσα και πούπουλα του αξίζουν που ήρθε στην Ελλάδα να φτιάξει κάτι, το οτιδήποτε δεν έχει σημασία, κατά τα άλλα όλοι είναι γαλέρες, υπάρχει ανεργία, τίποτα δεν φτιάχνεται σρτην Ελλάδα κλπ χαριτωμένα πίσω από τα πληκτρολόγια, ούτε μια καλή κουβέντα λες και θα κόστιζε κάτι, αλλά πως θα δείξουμε ότι είμαστε γνώστες με γνώση επί παντός επιστητού, κρίμα 100 φορές, η απογοήτευση σε αυτό τον τόπο δεν έχει τέλος.