Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By drdino
#73284
krom έγραψε:http://www.replicarhellas.com/pages_en/models/rch-models.html

Κάπου γράφει με supersmall γραμματοσειρά

All VW Beetle parts are new with warranty.
The Porsche replica parts are all new with warranty.


The base chassis of our Replicas has been shortened to VW specifications so that is the same as the original 356 model.
Άβαταρ μέλους
By elvet
#73421 Οι κινητήρες είναι καινούργιοι; πού κατασκευάζονται; ποιά μοντέλα έβγαζε η VW με 2,3lt αερόψυκρους 4κίλυνδρους boxer? και αντίστοιχα τους υδρόψυκτους τρίλιτρους; Και κάπου διάβασα για ανακατασκευασμένα κιβώτια.
Άβαταρ μέλους
By IKE
#73465 Αυτό εννοούσα λέγοντας ότι η εταιρία κρατά επιμελώς θολά τα νερά, δεν θα βρεις απάντηση σε όσα ρωτάς.
Άβαταρ μέλους
By leonp
#73526 Επειδή μπορείς να βάλεις ότι κινητήρα θέλεις δεν είναι ξεκάθαρο το θέμα.

Το αδιαμφισβήτητο είναι ότι είναι ακριβά.
Ποιος λοιπόν ο λόγος να το αγοράσεις;
Σκεφτόμουν ότι αν σου περίσσευαν λεφτά και ήθελες ένα καθημερινό αυτοκίνητο που δεν θα έχει τα προβλήματα μιας αντίκας.

ΑΛΛΑ για καθημερινό αυτοκίνητο υπάρχει πρόβλημα ασφάλειας.
Για παράδειγμα, κάποιος απρόσεκτος που πέσει επάνω σου ενώ είσαι σταματημένος στο φανάρι, μπορεί να σε σκοτώσει χωρίς να έχει μεγάλη ταχύτητα - σε αστεία σύγκρουση.
Ούτε θέλω να σκέφτομαι τι θα γίνει σε πιο σοβαρές συγκρούσεις.

Οπότε κάποιος που δεν τον ενδιαφέρει η τιμή αγοράς, μπορεί να χρησιμοποιεί μια ρέπλικα για καθημερινό αυτοκίνητο;
Άβαταρ μέλους
By IKE
#73557
leonp έγραψε:Επειδή μπορείς να βάλεις ότι κινητήρα θέλεις δεν είναι ξεκάθαρο το θέμα.


Ενώ για το πλαίσιο πχ είναι ξεκάθαρα.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#73569
IKE έγραψε:
leonp έγραψε:Επειδή μπορείς να βάλεις ότι κινητήρα θέλεις δεν είναι ξεκάθαρο το θέμα.


Ενώ για το πλαίσιο πχ είναι ξεκάθαρα.

Οπως λεει στην ιστοσελιδα της,
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
1. Για τα αυτοκίνητά μας χρησιμοποιούμε ως δότη ένα VW Beetle επομένως και η άδεια παραμένει αυτή της χρονολογίας του δότη αυτ/του.
Άβαταρ μέλους
By IKE
#73584 "For our models we only use brand new parts."

οκ.

Καλά, ας μη γίνομαι ο σπασοκλαμπάνιας της υπόθεσης, νομίζω ο καθένας μπορεί να καταλάβει περί τίνος πρόκειται.
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#73597
elvet έγραψε:Οι κινητήρες είναι καινούργιοι; πού κατασκευάζονται; ποιά μοντέλα έβγαζε η VW με 2,3lt αερόψυκρους 4κίλυνδρους boxer? και αντίστοιχα τους υδρόψυκτους τρίλιτρους; Και κάπου διάβασα για ανακατασκευασμένα κιβώτια.


Ό,τι γουστάρεις γίνεται... σε type4 μοτέρ μπορείς εύκολα από 1.8 να το πας 2.3.
Έχω δει και δίλιτρο σε 2.8 twin turbo...

Στα αεροψυκτα vw μοτερ, δεν υπαρχει μπλοκ κυλίνδρων οπότε με κυλινδροπίστονα μεγαλύτερης διαμέτρου μπορείς να αυξήσεις τον όγκο εμβολισμού πανεύκολα, ακόμα και με τον ίδιο στρόφαλοφόρο.
Δες πχ εδώ:
http://www.aapistons.com/products/vw-96 ... -kit-biral
με 66mm διαδρομή που έχει το μικρό 914 (1.7) πάει στα 1.9l χωρίς να ανοίξει μύτη. :s_smile
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#73600 Ξέχασα να πω ότι υπάρχουν δεκάδες κατασκευαστές big bore kit και kit βελτίωσης αερόψυκτων type 1 και type 4 μοτέρ και εκατοντάδες εως χιλιάδες ΅΅βελτιωτές΅ που παίρνουν αυτά τα κίτ και φτιαχνουν ανακατασκευασμένα μπλοκ σε ΅καινούργιες΅ μηχανές επιδόσεων. Υπάρχουν και καινούργια μπλοκ, αν το ψάξεις από Βραζιλία ή Μεξικό (ακόμα και για ψεκαστά μοτερ), όπως και κεφαλές κλπ κλπ, αλλά θεωρούνται γενικά κατώτερης ποιότητας ακόμα και από τα μτχ γερμανικά, αν έχουν φτιαχθεί σωστά.
Νομίζω ότι κάπου λέει για κάποιο Γκάνας τιούνινγκ Κατερίνη, που πρέπει να είναι τυπικό τέτοιο μαγαζί (δεν ξέρω αν είναι καλός ή κακός ο τύπος, αλλά έχω γνωρίσει στην Ελλάδα και εξαιρετικούς ανακατασκευαστές VW μοτέρ)
Τα υδρόψυκτα είναι από Τ3.
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#73602
leonp έγραψε:Σκεφτόμουν ότι αν σου περίσσευαν λεφτά και ήθελες ένα καθημερινό αυτοκίνητο που δεν θα έχει τα προβλήματα μιας αντίκας.

Δε νομίζω ότι έχει κάποια διαφορά επί της ουσίας, ειδικά αν η ΅αντίκα΅ έχει φτιαχθεί σωστά (και δεν έχει γίνει ένα πασάλειμμα που στην πατρίδα το λέμε και "restoration" :lol: )
Δλδ αν πάρω εγώ το σκαθάρι μου και του ανακατασκευάσω μοτέρ σαζμαν, του μαζέψω σωστα (body off) τα πατώματα και το αμάξωμα και παραγγείλω καινούργια τα γύρω γύρω, τι ακριβώς διαφορά θα έχει από πλευράς αξιοπιστίας σε σχέση με τη ρέπλικα; (αν εξαιρέσεις το _πλαστικό_ αμάξωμα όλα τα άλλα είναι το ίδιο πράγμα)
Άβαταρ μέλους
By elvet
#74236 D-jet, Οι πληροφορίες σου όπως πάντα θησαυρός :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#74951
elvet έγραψε:D-jet, Οι πληροφορίες σου όπως πάντα θησαυρός :s_howdy

Τα παραλές... εδώ είμαστε για ανταλλαγή απόψεων, όπως και να έχει, εγώ να δεις τι μαθαίνω για τα καινούργια που δε γνωρίζω απολύτως τίποτα. :s_bye

Σαν προσπάθεια, ειδικά αφού είναι και εξαγωγική, είναι καλή, πάντως και πιθανώς ανταγωνιστική και αξίζει να στηριχθεί από την πολιτεία (να μην τους κάνουν τη ζωή δύσκολη με γραφειοκρατίες δλδ).
Αν θα το αγόραζα; Πιθανώς όχι την ¨356¨ αλλά μάλλον ναι την ¨550¨, αν είναι αυτό που νομίζω. Αλλά και πάλι μόνο αν ήταν για 3ο ή 4ο αυτοκίνητο, διότι με τα χρήματα αυτά εξακολουθείς να μπορείς να αγοράσεις εξαιρετικά ενδιαφέροντα ιστορικά αυτοκίνητο που νομίζω ότι προηγούνται στη λίστα μου. Σκέψου ότι με λίγα χρήματα παραπάνω από τη ρεπλικα 356 μπορείς ακόμα να αγοράσεις το πραγματικό αυτοκίνητο, έστω στην πιο κοινή του έκδοση... :inlove:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#74988 Μια τέτοια ρέπλικα, νομίζω έχει νόημα αν είναι σχετικά προσιτή. Όταν ακούω και διαβάζω για τόσα λεφτά, για ένα αυτοκίνητο που όσο καλό και να είναι, ΔΕΝ είναι αυθεντικό, ούτε έχει την αυθεντική αίσθηση, δεν βρίσκω τόσο νόημα...
Νομίζω πως σε τέτοια λεφτά θα έπρεπε να προσφέρουν μεταλλικό/αλουμινένιο αμάξωμα, και όχι πολυεστέρα.
Ένα πολυεστερικό, με άνω όριο 30 άντε 40Κ €, θα είχε νόημα.
Τα νούμερα που διαβάζω, μου φαίνονται εξωπραγματικά. Αντιλαμβάνομαι πως κάποιοι βρίσκουν νόημα, γι' αυτό και η εταιρεία τα πάει καλά και έχει πωλήσεις, προσωπική άποψη καταθέτω.
:s_blush
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#75040
Anonymous Founder έγραψε:...

Μια αντίστοιχη ρέπλικα 550 είχε αποσπάσει διθυραμβικά σχόλια από τον τύπο της εποχής σαν αυτοκίνητο ως έχει, όχι σαν αίσθηση αυθεντικού. Και για αυτό λέω ότι πιθανώς να μου άρεσε αν η ¨δική μας¨ της μοιάζει έστω και λίγο...
Δες την:
http://www.beckspeedster.com/ourproducts/550spyder.html
Όχι ότι υπάρχει τίποτε στον πλανήτη που να μπορεί να προσομοιώσει τον quad cam του κυρίου Fuhrmann.
Αλλά με 125 ίππους σε 590 κιλά, όπως διαβάζω... :ninja: