Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#189293
REALZEUS έγραψε:. αυτό που επισήμανα είναι ότι οι δύο επαγγελματίες οδηγοί έβγαλαν κάποια αποτελέσματα που δεν συνάδουν με αυτά του Harris, δεδομένου ότι στα πρώτα 2 τεστ η Ρ1 φορούσε Trofeo R. Οπότε απέδωσα στον οδηγό την διαφορά. Στην τελική λίγοι ιδιοκτήτες θα πιέσουν τόσο πολύ (αν και υπάρχουν μερικοί χεράδες, όπως ο Manuma, που τα πάνε τάπα).


Μα προφανως δεν συναδουν με του Harris, καθοτι τα αποτελεσματα προεκυψαν με αλλη επιλογη ελαστικων...
Επισης οπως ανεφερα και πριν, ειναι μαλλον ματαιο να θεωρουμε αντικειμενικοτερο -για ρεαλιστικες καταστασεις ικανοτητων οδηγων- το αποτελεσμα επαγγελματιων οδηγων, απ' οτι καποιου πολυ ικανου μεν αλλα μεχρι επιπεδου δημοσιογραφου, οπως ο Harris.

Αnyway, απλως και απο την προηγουμενη τοποθετηση σου, νιωθω οτι μπαινουμε σε μια μπακαλιστικου τυπου διεξαγωγη συμπερασματων (βαζω και τον εαυτο μου μεσα σε αυτο) , η οποια μαλλον δεν στεκεται στο υψος
των περιστασεων.

Τελος, το οτι το συγκριτικο του harris, ελαβε το "οκ" της Ferrari , ή αν θες την απουσια οποιας γκρινιας, αρνησης, τιμωριτικης διαθεσης σε επιπεδο προσκλησης οδηγησης επερχομενου μοντελου κτλ, νομιζω
απαντα στα περι δικαιης συγκρισης ή μη...
Άβαταρ μέλους
By nass
#189299
Κίκιζας . έγραψε:Επισης οπως ανεφερα και πριν, ειναι μαλλον ματαιο να θεωρουμε αντικειμενικοτερο -για ρεαλιστικες καταστασεις ικανοτητων οδηγων- το αποτελεσμα επαγγελματιων οδηγων, απ' οτι καποιου πολυ ικανου μεν αλλα μεχρι επιπεδου δημοσιογραφου, οπως ο Harris.


Σωστά τα λες αλλά με μπέρδεψες, πιο πριν δεν έλεγες ότι για αποτελέσματα "υπερατού" γύρου πίστας (και σε αυτά τα αυτοκίνητα ο γύρος πίστας είναι σημαντικό μέρος του φακέλου χρήσης) καλύτερα να φέρουμε τους δοκιμαστές ?

Κίκιζας . έγραψε:Αnyway, απλως και απο την προηγουμενη τοποθετηση σου, νιωθω οτι μπαινουμε σε μια μπακαλιστικου τυπου διεξαγωγη συμπερασματων (βαζω και τον εαυτο μου μεσα σε αυτο) , η οποια μαλλον δεν στεκεται στο υψος των περιστασεων.


Αν εννοείς ότι έτσι και αλλιώς είναι γαμηστερά αυτοκίνητα και όποιος δεν έχει ατζέντα να βγάλει ένα από τα 3 ντε και καλά καλύτερο καταλαβαίνει ότι οι διαφορές τύπου 25 εκατοστά του δευτερολέπτου δε λένε και πολλά, συμφωνώ.

Ωστόσο επίτρεψέ μου να παρατηρήσω, ότι η επίδοση της 200+ κιλά βαρύτερης 918 στην πίστα (όπως αντίστοιχα και του GT-R) δεν είναι μπακαλίστικη και είναι το εντυπωσιακότερο και αξιότερο αναφοράς χαρακτηριστικό αυτών των δοκιμών.

Κίκιζας . έγραψε:Τελος, το οτι το συγκριτικο του harris, ελαβε το "οκ" της Ferrari , ή αν θες την απουσια οποιας γκρινιας, αρνησης, τιμωριτικης διαθεσης σε επιπεδο προσκλησης οδηγησης επερχομενου μοντελου κτλ, νομιζω
απαντα στα περι δικαιης συγκρισης ή μη...


Α σωστό και αυτό! :)
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#189301 Δεν είναι θέμα δικαιοσύνης. Είναι θέμα δυνατοτήτων του κάθε οδηγού. Ο Harris μέχρι εκεί μπόρεσε να "πάει" τα άλλα δύο αυτοκίνητα. Προφανώς οι επαγγελματίες μπόρεσαν να εκμεταλλευτούν καλύτερα τις δυνατότητες τους. Οπότε αυτό που βλέπουμε στο τεστ του Χάρις είναι τις δικές του δυνατότητες.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#189302 Εγώ λέω ότι σήκωσε λίγο το πόδι του ως αντιποινα στη Ferrari.

< >
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#189322
nass έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:Επισης οπως ανεφερα και πριν, ειναι μαλλον ματαιο να θεωρουμε αντικειμενικοτερο -για ρεαλιστικες καταστασεις ικανοτητων οδηγων- το αποτελεσμα επαγγελματιων οδηγων, απ' οτι καποιου πολυ ικανου μεν αλλα μεχρι επιπεδου δημοσιογραφου, οπως ο Harris.


Σωστά τα λες αλλά με μπέρδεψες, πιο πριν δεν έλεγες ότι για αποτελέσματα "υπερατού" γύρου πίστας (και σε αυτά τα αυτοκίνητα ο γύρος πίστας είναι σημαντικό μέρος του φακέλου χρήσης) καλύτερα να φέρουμε τους δοκιμαστές ?


Nαι, οντως φαινεται αντιφατικο, δεν το εξηγησα μαλλον σωστα. Βασικα απο την μια θεωρω οτι σε ενα βαθμο ο Realzeus εχει μια δικαιολογημενη "ενσταση" στα περι προφιλ οδηγικων ικανοτητων του Harris, οπερ και ανεφερα πιο πριν ενα δικο μου ιδανικο και καθ' ολα δικαιο συγκριτκο imo, με τους επισημους δοκιμαστες των Hypercar να βγαζουν χρονους και για τα δικα τους, αλλα και για τα ανταγωνιστικα, και επειτα να προκυπτει ο τελικος χρονος απο τον μεσο ορο των τριων αποτελεσματων του καθε οδηγου.

Απο την αλλη βεβαια ενα τετοιο παραδειγμα, ναι μεν θα μας εδινε μια πιο σωστη(?) εικονα καθαρα στο θεμα χρονομετρησης στην πιστα, ομως φτανει σε επιπεδα οδηγικων ικανοτητων τοσο "ιδανικα", που ουσιαστικα δεν εχουν νοημα για τις ρεαλιστικες καταστασεις ακομα και πολυ ικανων οδηγων, οχι ομως επιπεδου αναγνωρισμενων εξελιγκτων των κορυφαιων εταιριων οπως οι 3 του συγκριτικου.

Κοντολογοις, θεωρω αρκετα ρεαλιστικο αλλα και δικαιο ταυτοχρονα το αποτελεσμα του πιθηκα, υπο την εννοια της επιλογης ενος αρκετα ικανου οδηγου, οσο πρεπει για να μπορεσει να παει πολυ γρηγορα, ολα τα αυτοκινητα αλλα ταυτοχρονα οχι στα εξωπραγματικα δεδομενα ενος κορυφαιου οδηγου αγωνων/εξελιγκτη Hypercar, οι οποιοι λογικα δεν θα ξεπερνουν ενα μεγαλο διψηφιο αριθμο σε ολοκληρο τον πλανητη...

Οσο για τα περι οδηγικου προφιλ, οτι δηλαδη ο πιθηκας δεν θα καταφερε να εκμεταλευτει πληρως την οποια ευαισθησια(?) πιο απολυτο στησιμο(?) κτλ της Ferrari, οι οδηγιες-συμβουλες του Raffaele , οπως ειπα και πριν θεωρω οτι απαντουν σε αυτο...

Κίκιζας . έγραψε:Αnyway, απλως και απο την προηγουμενη τοποθετηση σου, νιωθω οτι μπαινουμε σε μια μπακαλιστικου τυπου διεξαγωγη συμπερασματων (βαζω και τον εαυτο μου μεσα σε αυτο) , η οποια μαλλον δεν στεκεται στο υψος των περιστασεων.


nass έγραψε:Αν εννοείς ότι έτσι και αλλιώς είναι γαμηστερά αυτοκίνητα και όποιος δεν έχει ατζέντα να βγάλει ένα από τα 3 ντε και καλά καλύτερο καταλαβαίνει ότι οι διαφορές τύπου 25 εκατοστά του δευτερολέπτου δε λένε και πολλά, συμφωνώ.


Αυτο ακριβως...Χανομαστε σε αναλυσεις ανουσιες. Προκειται για τρια κοσμηματα της (υπερ) αυτοκινησης, οπου το καθενα παραγει σχεδον ισαξια αποτελεσματα αλλα και ευχαριστηση-ηδονη, με λιγο διαφορετικο ομως τροπο.

nass έγραψε:Ωστόσο επίτρεψέ μου να παρατηρήσω, ότι η επίδοση της 200+ κιλά βαρύτερης 918 στην πίστα (όπως αντίστοιχα και του GT-R) δεν είναι μπακαλίστικη και είναι το εντυπωσιακότερο και αξιότερο αναφοράς χαρακτηριστικό αυτών των δοκιμών.


Imo η σχετικη τοποθετηση εχει δυο οψεις...Η μια ειναι οτι πραγματι, εστω και οριακα, η 918 τα καταφερνει καλυτερα, και αυτο με δεδομενο το μειονεκτημα του βαρους, θα πρεπει να αναγνωριστει. Η δευτερη ομως λεει οτι χρησιμοποιωντας μια διαφορετικη προσεγγιση (4κινηση) ουσιαστικα, που σημειοτεων σε τετοια επιπεδα ισχυος στην πιστα, (κοντα στους 1,000ιππους) πλεον εχει νοημα και μπορει να κανει την διαφορα
"κλεβει" τις αλλες δυο, δηλαδη δεν παιζει στα ισια. Εαν συμπεριλαβουμε και τις αποψεις που θελουν στο οδηγικο κομματι να υστερει(?) ελαφρως σε απολυτη ακριβεια/αισθηση απο τα αλλα δυο, τοτε μαλλον θα υιοθετουσα περισσοτερο την δευτερη οψη...

Κίκιζας . έγραψε:Τελος, το οτι το συγκριτικο του harris, ελαβε το "οκ" της Ferrari , ή αν θες την απουσια οποιας γκρινιας, αρνησης, τιμωριτικης διαθεσης σε επιπεδο προσκλησης οδηγησης επερχομενου μοντελου κτλ, νομιζω
απαντα στα περι δικαιης συγκρισης ή μη...


nass έγραψε:Α σωστό και αυτό! :)
Άβαταρ μέλους
By nass
#189330
Κίκιζας . έγραψε:Η δευτερη ομως λεει οτι χρησιμοποιωντας μια διαφορετικη προσεγγιση (4κινηση) ουσιαστικα, που σημειοτεων σε τετοια επιπεδα ισχυος στην πιστα, (κοντα στους 1,000ιππους) πλεον εχει νοημα και μπορει να κανει την διαφορα
"κλεβει" τις αλλες δυο, δηλαδη δεν παιζει στα ισια.


Ε όχι και "κλέβει"! Δεν απαγόρεψε κανείς σε καμία από τις 2 άλλες εταιρείες να χρησιμοποιήσουν 4κίνηση, δεν το έκαναν, κάτι έχασαν (αποτελεσματικότητα), κάτι κέρδισαν (βάρος, οδηγική αίσθηση (?)). Τεχνολογικές επιλογές είναι αυτές και απόλυτα σεβαστές. "Κλέψιμο" είναι πχ. να βάζεις ημισλικ αντί δρομίσια σε ένα τεστ.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#189332
REALZEUS έγραψε:Δεν είναι θέμα δικαιοσύνης. Είναι θέμα δυνατοτήτων του κάθε οδηγού. Ο Harris μέχρι εκεί μπόρεσε να "πάει" τα άλλα δύο αυτοκίνητα. Προφανώς οι επαγγελματίες μπόρεσαν να εκμεταλλευτούν καλύτερα τις δυνατότητες τους. Οπότε αυτό που βλέπουμε στο τεστ του Χάρις είναι τις δικές του δυνατότητες.


Συμφωνοι, αλλα σκεψου ομως και το εξης...Εφοσον καποιος ικανος οδηγος, αρκετα ανω του μεσου ορου, οπως ο πιθηκας -και εφοσον θεωρησουμε οτι πηγε ειλικρινως ταπα και τα τρια- μπορει και παει πολυ γρηγορα ολα τα αυτοκινητα, αλλα το ενα, αυτο της Ferrari συγκεκριμενα, θελει...το κατι παραπανω σε ικανοτητες,
τοτε για τους μη εξωπραγματικους...πιλοτους, δηλαδη ολους τους υπολοιπους πολυ γρηγορους αλλα και...γηινους οδηγους, το προβλημα ειναι στην Ferrari, και οχι στον καθε πιθηκα.

Καθοτι δεν ειναι απολυτως αξιοποιησιμες οι δυνατοτητες της απο μεγαλυτερη γκαμα οδηγων, ή τουλαχιστον αυτη την ευρυτερη συγκριτικα που καλυπτουν τα αλλα δυο Hypercars...
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#189341 Δε διαφωνώ .. Άλλωστε και τα τρία είναι ταχύτερα από πολλά αγωνιστικά πίστας. Σε τέτοιο δυσθεώρητο επίπεδο δυνατοτήτων του αυτοκινήτου, ο οδηγός κάνει τη διαφορά. Σε ένα εξειδικευμένο Φερραροφόρουμ κάποιος με αρκετή εμπειρία έγραψε ότι πιθανότατα το ανοικτό διαφορικό της Ρ1 την κάνει ευκολότερη στο όριο για τους μη επαγγελματίες σε σύγκριση με τα άλλα δύο. Όσο για τον Σιμόνε, όλη μέρα να με κοουτσάρει ο Φέττελ, δεν θα μπορέσω να πάω κανένα από τα τρία αξιοπρεπώς. :oops:
Τελευταία επεξεργασία από REALZEUS και 22 Νοέμ 2015, 22:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#189350
nass έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:Η δευτερη ομως λεει οτι χρησιμοποιωντας μια διαφορετικη προσεγγιση (4κινηση) ουσιαστικα, που σημειοτεων σε τετοια επιπεδα ισχυος στην πιστα, (κοντα στους 1,000ιππους) πλεον εχει νοημα και μπορει να κανει την διαφορα
"κλεβει" τις αλλες δυο, δηλαδη δεν παιζει στα ισια.


Ε όχι και "κλέβει"! Δεν απαγόρεψε κανείς σε καμία από τις 2 άλλες εταιρείες να χρησιμοποιήσουν 4κίνηση, δεν το έκαναν, κάτι έχασαν (αποτελεσματικότητα), κάτι κέρδισαν (βάρος, οδηγική αίσθηση (?)). Τεχνολογικές επιλογές είναι αυτές και απόλυτα σεβαστές. "Κλέψιμο" είναι πχ. να βάζεις ημισλικ αντί δρομίσια σε ένα τεστ.


Για αυτο το εβαλα σε εισαγωγικα...Προφανως και δεν ισχυει η φραση με απολυτους ορους, απο την αλλη βεβαια η συνταγη της πισωκινησης με περιορισμενο βαρος, ειναι μαλλον πιο διαδεδομενη για την πιστα.

Επισης κατι που δεν μπορω να γνωριζω με σιγουρια, αλλα λαμβανοντας υποψιν καποια απο τα λεγομενα του Realzeus, τα sport cup 2, πιθανοτατα να παρεχουν ελαφρως ανωτερη προσφυση απο τα Corsa, οπερ και το ατου της 4κινησης να μην ειναι και τοσο ξεκαθαρο στο τελικο αποτελεσμα...
Άβαταρ μέλους
By nass
#189353 Και αυτό επιλογή είναι, με ποιά λάστιχα πωλείται το αυτοκίνητο, όπως σχολίασα ήδη εδώ
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#189415 πολυ σωστη κουβεντα η αποκατω
nass έγραψε:Σε όλες τις μορφές motorsport τα ευκολοδήγητα και ισορροπημένα αυτοκίνητα ακόμα και αν τα νούμερα δεν τα ευννοούν είναι εν τέλει ταχύτερα από οποιοδήποτε οδηγό (άρα δε φταίει ο Harris) και νομίζω και τώρα αυτό συμβαίνει.


σωστη η σκεπτικη σου.
nass έγραψε:Οσο για τα λάστιχα: ορθώς ο Harris έβαλε λάστιχα πρώτης τοποθέτησης. Αν η Ferrari δε δίνει σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο option για "Trofeo" (γιατί θέλει να της τα σκάσεις για να πάρεις πανάκριβες υπερβολές στυλ FXX) ας πρόσεχε, ούτε φταίει η Porsche που βάζει πιο ικανά λάστιχα (στο κάτω-κάτω της κοστίζουν και περισσότερο) και εννοείται ΔΕΝ πρέπει κάποια δοκιμή να βάλει και στην Porsche Corsa, με τα Cup την αγοράζει ο κόσμος (γιαυτό και τα συγκριτικά που βάζουν σε όλα τα αυτοκίνητα τα ίδια λάστιχα είναι λανθασμένα, ολοκληρωμένα προϊόντα συγκρίνεις και αυτό περιλαμβάνει και τα λάστιχα).


αλλα κανενας δεν σε εμποδιζει να τοποθετησεις μολις παρεις μια Λα φεραρι , τροφεο R και να εχεις αυτοματα ενα αυτοκινητο 1'' το χλμ ταχυτερο σε τετοιες συνθηκες.

nass έγραψε:Ωστόσο επίτρεψέ μου να παρατηρήσω, ότι η επίδοση της 200+ κιλά βαρύτερης 918 στην πίστα (όπως αντίστοιχα και του GT-R) δεν είναι μπακαλίστικη και είναι το εντυπωσιακότερο και αξιότερο αναφοράς χαρακτηριστικό αυτών των δοκιμών.


και αυτο πολυ σωστο,και εμενα αυτη με εχει εντυπωσιασει λογω προδιαγραφων απεναντι στα αλλα,αλλα εχω μεγαλες αμφιβολιες ως προς το ποσο σωστα οδηγηθηκαν ολα τους,εαν δεν επαιξε σπρωξιμο προς καποιο,και ως προς τα ελαστικα που ειναι και το κυριωτερο.

Κίκιζας . έγραψε:
Επισης κατι που δεν μπορω να γνωριζω με σιγουρια, αλλα λαμβανοντας υποψιν καποια απο τα λεγομενα του Realzeus, τα sport cup 2, πιθανοτατα να παρεχουν ελαφρως ανωτερη προσφυση απο τα Corsa, οπερ και το ατου της 4κινησης να μην ειναι και τοσο ξεκαθαρο στο τελικο αποτελεσμα...


ισχυει,οπως και τα τροφεο που ειναι ταχυτερα οριακα απο τα σπορτ καπ 2.

Εγω εχω να πω οτι δεν πρεπει να τα παιρνεται τις μετρητοις ολα αυτα τα τεστ.Σιγουρα μεχρι καποιου σημειου ενδεικτικα ειναι,αλλα μεχρι εκει.
1000 αλογα αυτοκινητα δεν οδηγιουνται απο τον καθενα δημοσιογραφο ,ποσο μαλλον να ψαξεις να βρεις ορια στο χρονικο περιθωριο μιας ημερας ή ενος σκ σε μια πιστα,και παντα με τον φοβο της εξοδου σε ενα τοσο ακριβο σουπερκαρ.
Μην σας ξεγελανε οι κολιες του πιθηκα και του καθε πιθηκα που εχουν γυριστει δεκαδες φορες μεχρι να παρουν το καλυτερο πλανο.Η επιταχυνση τετοιων αυτοκινητων δεν συνηθιζεται ακομα και απο καλους οδηγους οδηγουν 700-800 αλογα σε καθημερινη βαση.
Το πιο σωστο τεστ για μενα,θα ηταν να εχουν ολα τα ιδια ελαστικα,να οδηγησουν οι οδηγοι εξελικτες των μοντελων αυτων,και αυτοκινητα πελατων.Ο καθε εξελικτης το δικο του αυτοκινητο μονο για ευνοητους λογους.
Δεν θα θεωρουσα εκπληξη σε αυτο το επιπεδο ιπποδυναμης παντως,εαν δεν εβγαινε ταχυτερο το δυνατοτερο στα χαρτια.
Δεν θα ειναι η πρωτη φορα που θα γινοταν αυτο.Βλεπε εβο vs ισχυροτερες γερμανικες μαουνες ,ή πολυ σωστα οπως εθεσε ο Νασος το gt-r και να μην παμε πιο παλια με το ns-x.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#189427
dimviii έγραψε:αλλα κανενας δεν σε εμποδιζει να τοποθετησεις μολις παρεις μια Λα φεραρι , τροφεο R και να εχεις αυτοματα ενα αυτοκινητο 1'' το χλμ ταχυτερο σε τετοιες συνθηκες.


Δυστυχώς σε εμποδίζει η ίδια η Pirelli που δεν βγάζει Trofeo R στις διαστάσεις της LaFerrari. Μπορείς όμως να βάλεις Cup 2 που υπάρχουν σε αυτές τις διαστάσεις και να χάνεις μόνο 1"/λεπτό στον γύρο σε σχέση με τα R (https://www.youtube.com/watch?v=rrLQpAt5Mes). Πάλι θα είσαι κατά πολύ ταχύτερος σε σχέση με τα μανίσια Corsa.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#189453 δεν γνωριζα οτι δεν βγαζει τροφεο στις διαστασεις της Λα ,σιγουρα θα υπαρχει σεμι ταχυτερο απο τα κορσα,οποτε ο συλλογισμος ισχυει.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#189454
dimviii έγραψε:σιγουρα θα υπαρχει σεμι ταχυτερο απο τα κορσα,οποτε ο συλλογισμος ισχυει.


Για αυτό είπα τα Cup 2 Δημήτρη. Τώρα αν υπάρχει και κάτι άλλο δεν το ξέρω. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#189458 κοιτα
http://kbaumi.de/motorsportshop/product ... ts_id=2996

ενω ο καταλογος δεν εχει τη διασταση http://www.pirelli.com/tyres/en-ww/moto ... size-range

μαλλον λαθος θα ειναι.


εντιτ τελικα το εχει στο διαστασιολογιο της
http://www.pirelli.com/tyres/en-ww/moto ... -tecnology
Τελευταία επεξεργασία από dimviii και 23 Νοέμ 2015, 01:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά