- 22 Νοέμ 2015, 21:48
#189322
nass έγραψε: Κίκιζας . έγραψε:Επισης οπως ανεφερα και πριν, ειναι μαλλον ματαιο να θεωρουμε αντικειμενικοτερο -για ρεαλιστικες καταστασεις ικανοτητων οδηγων- το αποτελεσμα επαγγελματιων οδηγων, απ' οτι καποιου πολυ ικανου μεν αλλα μεχρι επιπεδου δημοσιογραφου, οπως ο Harris.
Σωστά τα λες αλλά με μπέρδεψες, πιο πριν δεν έλεγες ότι για αποτελέσματα "υπερατού" γύρου πίστας (και σε αυτά τα αυτοκίνητα ο γύρος πίστας είναι σημαντικό μέρος του φακέλου χρήσης) καλύτερα να φέρουμε τους δοκιμαστές ?
Nαι, οντως φαινεται αντιφατικο, δεν το εξηγησα μαλλον σωστα. Βασικα απο την μια θεωρω οτι σε ενα βαθμο ο Realzeus εχει μια δικαιολογημενη "ενσταση" στα περι προφιλ οδηγικων ικανοτητων του Harris, οπερ και ανεφερα πιο πριν ενα δικο μου ιδανικο και καθ' ολα δικαιο συγκριτκο imo, με τους επισημους δοκιμαστες των Hypercar να βγαζουν χρονους και για τα δικα τους, αλλα και για τα ανταγωνιστικα, και επειτα να προκυπτει ο τελικος χρονος απο τον μεσο ορο των τριων αποτελεσματων του καθε οδηγου.
Απο την αλλη βεβαια ενα τετοιο παραδειγμα, ναι μεν θα μας εδινε μια πιο σωστη(?) εικονα καθαρα στο θεμα χρονομετρησης στην πιστα, ομως φτανει σε επιπεδα οδηγικων ικανοτητων τοσο "ιδανικα", που ουσιαστικα δεν εχουν νοημα για τις ρεαλιστικες καταστασεις ακομα και πολυ ικανων οδηγων, οχι ομως επιπεδου αναγνωρισμενων εξελιγκτων των κορυφαιων εταιριων οπως οι 3 του συγκριτικου.
Κοντολογοις, θεωρω αρκετα ρεαλιστικο αλλα και δικαιο ταυτοχρονα το αποτελεσμα του πιθηκα, υπο την εννοια της επιλογης ενος αρκετα ικανου οδηγου, οσο πρεπει για να μπορεσει να παει πολυ γρηγορα, ολα τα αυτοκινητα αλλα ταυτοχρονα οχι στα εξωπραγματικα δεδομενα ενος κορυφαιου οδηγου αγωνων/εξελιγκτη Hypercar, οι οποιοι λογικα δεν θα ξεπερνουν ενα μεγαλο διψηφιο αριθμο σε ολοκληρο τον πλανητη...
Οσο για τα περι οδηγικου προφιλ, οτι δηλαδη ο πιθηκας δεν θα καταφερε να εκμεταλευτει πληρως την οποια ευαισθησια(?) πιο απολυτο στησιμο(?) κτλ της Ferrari, οι οδηγιες-συμβουλες του Raffaele , οπως ειπα και πριν θεωρω οτι απαντουν σε αυτο...
Κίκιζας . έγραψε:Αnyway, απλως και απο την προηγουμενη τοποθετηση σου, νιωθω οτι μπαινουμε σε μια μπακαλιστικου τυπου διεξαγωγη συμπερασματων (βαζω και τον εαυτο μου μεσα σε αυτο) , η οποια μαλλον δεν στεκεται στο υψος των περιστασεων.
nass έγραψε:Αν εννοείς ότι έτσι και αλλιώς είναι γαμηστερά αυτοκίνητα και όποιος δεν έχει ατζέντα να βγάλει ένα από τα 3 ντε και καλά καλύτερο καταλαβαίνει ότι οι διαφορές τύπου 25 εκατοστά του δευτερολέπτου δε λένε και πολλά, συμφωνώ.
Αυτο ακριβως...Χανομαστε σε αναλυσεις ανουσιες. Προκειται για τρια κοσμηματα της (υπερ) αυτοκινησης, οπου το καθενα παραγει σχεδον ισαξια αποτελεσματα αλλα και ευχαριστηση-ηδονη, με λιγο διαφορετικο ομως τροπο.
nass έγραψε:Ωστόσο επίτρεψέ μου να παρατηρήσω, ότι η επίδοση της 200+ κιλά βαρύτερης 918 στην πίστα (όπως αντίστοιχα και του GT-R) δεν είναι μπακαλίστικη και είναι το εντυπωσιακότερο και αξιότερο αναφοράς χαρακτηριστικό αυτών των δοκιμών.
Imo η σχετικη τοποθετηση εχει δυο οψεις...Η μια ειναι οτι πραγματι, εστω και οριακα, η 918 τα καταφερνει καλυτερα, και αυτο με δεδομενο το μειονεκτημα του βαρους, θα πρεπει να αναγνωριστει. Η δευτερη ομως λεει οτι χρησιμοποιωντας μια διαφορετικη προσεγγιση (4κινηση) ουσιαστικα, που σημειοτεων σε τετοια επιπεδα ισχυος στην πιστα, (κοντα στους 1,000ιππους) πλεον εχει νοημα και μπορει να κανει την διαφορα
"κλεβει" τις αλλες δυο, δηλαδη δεν παιζει στα ισια. Εαν συμπεριλαβουμε και τις αποψεις που θελουν στο οδηγικο κομματι να υστερει(?) ελαφρως σε απολυτη ακριβεια/αισθηση απο τα αλλα δυο, τοτε μαλλον θα υιοθετουσα περισσοτερο την δευτερη οψη...
Κίκιζας . έγραψε:Τελος, το οτι το συγκριτικο του harris, ελαβε το "οκ" της Ferrari , ή αν θες την απουσια οποιας γκρινιας, αρνησης, τιμωριτικης διαθεσης σε επιπεδο προσκλησης οδηγησης επερχομενου μοντελου κτλ, νομιζω
απαντα στα περι δικαιης συγκρισης ή μη...
nass έγραψε:Α σωστό και αυτό!