Μην ασχοληθείς με τέτοιες μετατροπές. Για ένα φρενάρισμα 160-60 δεν πρέπει να έχει ούτε μισό μέτρο διαφοράς.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
rocsta έγραψε:Mόνο το 1.4 με τα 100 άλογα πρέπει να έχει δίσκους πίσω.
Μην ασχοληθείς με τέτοιες μετατροπές. Για ένα φρενάρισμα 160-60 δεν πρέπει να έχει ούτε μισό μέτρο διαφοράς.
Kαλά το λές, για ένα φρενάρισμα μόνο, αν δε πείς 160-0 θα πάει 20 μέτρα παραπέρα με το ένα φρενάρισμα, από αυτές τις ταχύτητες στα τελευταία 20-25 μέτρα είναι που μένεις από φρένα.
Τα εμπρός φρένα πρέπει να είναι ικανού μεγέθους και αεριζόμενα. Τα πίσω βοηθητικό ρόλο έχουν, στο φρενάρισμα.
Fiat diesels might also cheat emissions tests
the German emissions test lasts around 20 minutes, Fiat is accused of having its NOx emissions control systems operate only for the first 22 minutes when the car starts up.
http://www.autoblog.com/2016/04/25/fiat-diesels-cheat-emissions-tests/
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
26 χιλιάρικα η spider στην Ισπανία.
Η ανακριτική επιτροπή που σύστησε η γερμανική κυβέρνηση για να ερευνήσει το σκάνδαλο με τις εκπομπές ρύπων και τις καταναλώσεις των αυτοκινήτων, πραγματοποίησε έλεγχο στη Fiat Chrysler Automobiles αλλά η εταιρεία αρνήθηκε να συνεργαστεί μαζί τους. Μάλιστα, ο υπουργός Alexander Dobrindt χαρακτήρισε ακατανόητη τη συμπεριφορά της FCA.
Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα της εφημερίδα Bild am Sonntag, οι Αρχές εντόπισαν παράνομο λογισμικό στον δίλιτρο diesel κινητήρα του Fiat 500X, το οποίο ενεργοποιούσε και απενεργοποιούσε το σύστημα ελέγχου εκπομπών ρύπων ανάλογα τα τεστ, με στόχο να παραπλανήσει τους ειδικούς. Το Ομοσπονδιακό Γραφείο Αυτοκινητοβιομηχανίας (ΚΒΑ) ενημέρωσε την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τις ιταλικές Αρχές, λέγοντας πως υπάρχουν επαρκείς αποδείξεις για την ύπαρξη παράνομης συσκευής.
Το γερμανικό υπουργείο ζήτησε άμεση συνάντηση με την FCA, αλλά οι δικηγόροι της εταιρείας αρνήθηκαν να παρευρεθούν. Επιπλέον, διεμήνυσαν γραπτώς ότι τα αυτοκίνητα έχουν ελεγχθεί και αξιολογηθεί από τις ιταλικές Αρχές και μόνο αυτές είναι αρμόδιες να κάνουν έρευνα.
Αναμένουμε την απάντηση των Γερμανών και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
http://www.zougla.gr/automoto/news/arti ... -germanous
Τα 26.000 δολλάρια, που είναι η τιμή εκκίνησης στο αμέρικα, μου κάθονται στο λαιμό χειρότερα κι από το "νέο" Tipo ...
Like like like. Εχει οτι πραγματικα λειπει απ το ηδη πολυ καλο Mazda.
<+