Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By 224v
#235878 Ποιο 500ακι ειχε δισκοφρενα και πισω??? Ξερουμε γιατι πλεον βαζουν ταμπουρα πισω?? αξιζει να τα αλλαξει καποιος?? σε δισκους..
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#235883 Mόνο το 1.4 με τα 100 άλογα πρέπει να έχει δίσκους πίσω.
Μην ασχοληθείς με τέτοιες μετατροπές. Για ένα φρενάρισμα 160-60 δεν πρέπει να έχει ούτε μισό μέτρο διαφοράς.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#235884 Το 1.4 με τα 100hp είχε δίσκους πίσω. Δε νομίζω ότι έχει ιδιαίτερο νόημα να γίνει αλλαγή σε κάποιο που έχει ταμπούρα. Είναι πολύ ελαφρύ το αμάξι για να δεις ουσιαστική διαφορά. Αν θες μια ελαφρά βελτίωση στα φρένα δοκίμασε κάποιο καλύτερο τακάκι γιατί αυτά που έχει από το εργοστάσιο είναι τελείως ECO και σχεδόν βουτυρένια.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#235886 Και το αμπαρτ φαντάζομαι :lol:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#236013
rocsta έγραψε:Mόνο το 1.4 με τα 100 άλογα πρέπει να έχει δίσκους πίσω.
Μην ασχοληθείς με τέτοιες μετατροπές. Για ένα φρενάρισμα 160-60 δεν πρέπει να έχει ούτε μισό μέτρο διαφοράς.


Kαλά το λές, για ένα φρενάρισμα μόνο, αν δε πείς 160-0 θα πάει 20 μέτρα παραπέρα με το ένα φρενάρισμα, από αυτές τις ταχύτητες στα τελευταία 20-25 μέτρα είναι που μένεις από φρένα.
Άβαταρ μέλους
By italakias
#237189 Σχεδον παντα απο υψηλες ταχυτητες οπως 160 χλμ αυτο που μας ενδιαφερει ειναι ειτε να κοψουμε πριν μια στροφη ειτε να αποφυγουμε καποιο εμποδιο.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#237939 Ποτέ δεν θα μείνεις από φρένα πίσω, εκτός αν κάνεις track days, αλλά δεν νομίζω πως μιλάμε για τέτοια χρήση.
Τα εμπρός φρένα πρέπει να είναι ικανού μεγέθους και αεριζόμενα. Τα πίσω βοηθητικό ρόλο έχουν, στο φρενάρισμα.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#249837
Fiat diesels might also cheat emissions tests


the German emissions test lasts around 20 minutes, Fiat is accused of having its NOx emissions control systems operate only for the first 22 minutes when the car starts up.


:s_rofl


http://www.autoblog.com/2016/04/25/fiat-diesels-cheat-emissions-tests/
Άβαταρ μέλους
By drdino
#249840 To νέο είναι ότι οι Ιταλοί κρατάνε 2 λεπτά παραπάνω από τους Γερμανούς... Περίμενα περισσότερα με τέτοια φήμη που έχουν. :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#259510 Μετά τις τοπικές αυτοκινητοβιομηχανίες και την ενδελεχή έρευνα σε όλα τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα, η αρμόδια επιτροπή του υπουργείου Μεταφορών της Γερμανίας έβαλε στο στόχαστρο και τους υπόλοιπους κατασκευαστές.

Η ανακριτική επιτροπή που σύστησε η γερμανική κυβέρνηση για να ερευνήσει το σκάνδαλο με τις εκπομπές ρύπων και τις καταναλώσεις των αυτοκινήτων, πραγματοποίησε έλεγχο στη Fiat Chrysler Automobiles αλλά η εταιρεία αρνήθηκε να συνεργαστεί μαζί τους. Μάλιστα, ο υπουργός Alexander Dobrindt χαρακτήρισε ακατανόητη τη συμπεριφορά της FCA.

Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα της εφημερίδα Bild am Sonntag, οι Αρχές εντόπισαν παράνομο λογισμικό στον δίλιτρο diesel κινητήρα του Fiat 500X, το οποίο ενεργοποιούσε και απενεργοποιούσε το σύστημα ελέγχου εκπομπών ρύπων ανάλογα τα τεστ, με στόχο να παραπλανήσει τους ειδικούς. Το Ομοσπονδιακό Γραφείο Αυτοκινητοβιομηχανίας (ΚΒΑ) ενημέρωσε την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τις ιταλικές Αρχές, λέγοντας πως υπάρχουν επαρκείς αποδείξεις για την ύπαρξη παράνομης συσκευής.

Το γερμανικό υπουργείο ζήτησε άμεση συνάντηση με την FCA, αλλά οι δικηγόροι της εταιρείας αρνήθηκαν να παρευρεθούν. Επιπλέον, διεμήνυσαν γραπτώς ότι τα αυτοκίνητα έχουν ελεγχθεί και αξιολογηθεί από τις ιταλικές Αρχές και μόνο αυτές είναι αρμόδιες να κάνουν έρευνα.

Αναμένουμε την απάντηση των Γερμανών και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

http://www.zougla.gr/automoto/news/arti ... -germanous
Άβαταρ μέλους
By Govus
#265594
Άβαταρ μέλους
By Govus
#266069 http://www.motor1.com/reviews/63698/fir ... 24-spider/

Τα 26.000 δολλάρια, που είναι η τιμή εκκίνησης στο αμέρικα, μου κάθονται στο λαιμό χειρότερα κι από το "νέο" Tipo :x ...
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#266570 https://youtu.be/zxt-vSdl2m0

Like like like. Εχει οτι πραγματικα λειπει απ το ηδη πολυ καλο Mazda.

<+
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#266583 Τα περισσότερα reviews πάντως λένε ότι το Mazda είναι πιο κοφτερό οδηγικά.