Chuckie V2.0 έγραψε:+τεράστια βωθροκωλαρα (πορτμπαγκάζ), χωράει τα πάντα όλα. Πρέπει να πας σε σεντάν επόμενης κατηγορίας για να πάρεις τέτοιο πάτο
Μερικές φορές το αυτοκίνητο δουλεύει στις 1.000 ρελαντί και όταν το κάνει αυτό απενεργοποιεί και το auto start/stop. Μου είπαν ότι τότε κάνει regeneration και επίσης μου είπε το συνεργείο το διάστημα αυτό να το γκαζώνω περισσότερο, πιο υψηλό στροφάρισμα και γενικώς πιο γρήγορα, για να τελειώσει σύντομα.
Σωστά το κάνω?
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
drdino έγραψε:Το manual συνήθως λέει τι πρέπει να (μην) κάνεις.
Ευχαριστώ για την απάντηση και συμβουλή drdino, δε το γνώριζα αυτό.
http://ws.skoda-auto.com/OwnersManualSe ... Manual.pdf σελ 39. Το θέμα δεν είναι η ταχήτητά σου αλλά να ανεβάσει θερμοκρασία το φίλτρο, αυτό θέλει στροφάρισμα και φορτίο.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Nikos! έγραψε:Γιατί το έκαναν αυτό?
< >
Premium και οι Τσεχοι...
cosneo έγραψε:Δεν είναι πρώτη φορα. Και τα φώτα της προηγούμενης Octavia f/l έμοιαζαν αρκετά με της προηγούμενης C class f/l.
Ωραία την έκαναν πάντως!
Μάλλον το αντίθετο είχε γίνει τότε.
< A3003 >