Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#276771
bibendum έγραψε:Εσενα ο μετρητης μειωνοται με βαση χιλιομετρων η βαση της χρησης (βαση καποιου αλγοριθμου λογικα που εχουν);

Πχ εγω οταν το πηρα το δικο μου ελεγε επομενος ελεγχος στα 29000. Οταν εφτασα τα 7000 και επειδη ειχε παιξει αστικη χρηση εγραφε 19000 για τον επομενο ελεγχο. Τωρα που εκανα αλλα 2000 εκ των οποιων τα 1500 ηταν ταξιδιαρικα γραφει 18000 για τον επομενο ελεγχο.


Δεν έχω ιδέα, αμφιβάλω αν είναι τόσο εξελιγμένο όσο της BMW πάντως...

Στην si γινόταν αυτό που λες.
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#276774 Σε Golf ειναι οπως το περιγραφω οποτε γιατι οχι και στο Octavia?
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#276815
bibendum έγραψε:Σε Golf ειναι οπως το περιγραφω οποτε γιατι οχι και στο Octavia?


Α, ΟΚ δε το ήξερα. Οπότε λογικά και σε αυτό έτσι θα είναι.

Ευχαριστώ.

< >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#276909
koubeast έγραψε:Νίκο δες κι εδώ:

https://youtu.be/DNL56LrnI-8


:thumbsup: :thumbsup:

Ωραίος ρε! Ευχαριστώ. Θα το δοκιμάσω.

Θα τσεκάρω τα πάντα μόνος μου (λάδια κλπ) και δε πάω ούτε καν. Από Σεπτέμβρη για σέρβις.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#278883 Βρήκα λίγο χρόνο σήμερα και κατάφερα να τσεκάρω λάδια και να μηδενίσω την ειδοποίηση του σέρβις λαδιών.

Εντύπωση πάντως μου κάνει το γεγονός ότι έχω κοντά στα 10.000κμ και δε φαίνεται να έχει κάψει καθόλου λάδι.

Αυτά τα μοτέρ δεν υποτίθεται ότι καίνε λαδάκι? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#278887 Χαλασμένο θα είναι :lol: :)
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#278917
drdino έγραψε:Χαλασμένο θα είναι :lol: :)


Λες γιαυτό να ζήτησε oil service? Κάτι δε του καθόταν καλά?

Απίστευτο intelligence... :lol:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#279044
Nikos! έγραψε:
Αυτά τα μοτέρ δεν υποτίθεται ότι καίνε λαδάκι? :hmmm:


E, ξέρεις τώρα... καμιά φορά ξεφεύγει κανένα από τον ποιοτικό έλεγχο! :oops: Ζήτα αντικατάσταση στα πλαίσια της εγγύησης! :rtfm: :svivhaha: :svivhaha:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#280040 Σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις εκτιμώ αφάνταστα τους χώρους του octavia.

Τρεις βαλίτσες, συν παιχνίδια, συν πράγματα των παιδιών, συν δύο 3κυκλα ποδηλατάκια.

Απίστευτη η Τσεχα!

Εικόνα

< >
Άβαταρ μέλους
By nass
#280048 Εκτός από τους (όντως απίστευτους) χώρους, τι άλλο εκτιμάς ?
(Το θεωρώ πολύ τίμιο (ΤΜ) αυτοκίνητο, απλά εσύ ως κάτοχος τι λες ?)
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#280056
nass έγραψε:Εκτός από τους (όντως απίστευτους) χώρους, τι άλλο εκτιμάς ?
(Το θεωρώ πολύ τίμιο (ΤΜ) αυτοκίνητο, απλά εσύ ως κάτοχος τι λες ?)


Το ποσό άνετα και οικονομικά σε μεταφέρει από ένα σημείο Α σε Β.

Για μένα αυτό είναι το πιο σημαντικό.

Πχ, τώρα στο ταξίδι 150-160 με μέση 5λτ. Μουσική, τα παιδιά κοιμούνται και εμείς κάνουμε συζήτηση μπροστά.

Πολύ αξιόλογο αυτοκίνητο.



< >
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#288097
Άβαταρ μέλους
By gianik
#290077
Nikos! έγραψε:
nass έγραψε:Εκτός από τους (όντως απίστευτους) χώρους, τι άλλο εκτιμάς ?
(Το θεωρώ πολύ τίμιο (ΤΜ) αυτοκίνητο, απλά εσύ ως κάτοχος τι λες ?)


Το ποσό άνετα και οικονομικά σε μεταφέρει από ένα σημείο Α σε Β.

Για μένα αυτό είναι το πιο σημαντικό.

Πχ, τώρα στο ταξίδι 150-160 με μέση 5λτ. Μουσική, τα παιδιά κοιμούνται και εμείς κάνουμε συζήτηση μπροστά.

Πολύ αξιόλογο αυτοκίνητο.

^
Αυτο...



< >
Άβαταρ μέλους
By Chuckie V2.0
#290205
gianik έγραψε:
Nikos! έγραψε:
nass έγραψε:Εκτός από τους (όντως απίστευτους) χώρους, τι άλλο εκτιμάς ?
(Το θεωρώ πολύ τίμιο (ΤΜ) αυτοκίνητο, απλά εσύ ως κάτοχος τι λες ?)


Το ποσό άνετα και οικονομικά σε μεταφέρει από ένα σημείο Α σε Β.

Για μένα αυτό είναι το πιο σημαντικό.

Πχ, τώρα στο ταξίδι 150-160 με μέση 5λτ. Μουσική, τα παιδιά κοιμούνται και εμείς κάνουμε συζήτηση μπροστά.

Πολύ αξιόλογο αυτοκίνητο.

^
Αυτο...



< >


Για την δίκη μου Τσέχα:
+καλή ποιότητα κατασκευής, δεν τρίζει, γερνάει με χάρη (8ος του 2008)
-Λίγο συντηρητικό εσωτερικό, ειδικά ταμπλό, το έσωσε λίγο το navi

+τεράστια βωθροκωλαρα (πορτμπαγκάζ), χωράει τα πάντα όλα. Πρέπει να πας σε σεντάν επόμενης κατηγορίας για να πάρεις τέτοιο πάτο
-με σκίζει στο παρκάρισμα, άντε να βρεις χώρο στην Αθήνα. Με κάνει να περνώ κάποιες φορές το αμάξι της γυναίκας (Opel corsa 1.4), το οποίο είναι τααααφοοος ααααργοοος, με προσπερνάνε παπάκια, ποδήλατα, πεζοί, περιστέρια, γάτες, όλοι

+πολύ καλές επιδόσεις η έκδοση μου (VRS), πολύ καλή συμπεριφορά σε στροφές, ευθύβολο και ποιο άνετο από το προηγούμενο Astra H 1.6T, έτη φωτός μπροστά η Τσέχα στο fun to drive (όσο fun είναι to drive μια Καρακάσα)
-πρωκτοσκοπιση με ερυθροπυρωμενη μπετοβεργα κάθε τέλος του έτους, με 690 τέλη συν κανα 300+ φόρο πολυτελειας (!!!!)

+pile up στο προηγούμενο, δυνατός κινητήρας, πολύ καλές ρεπριζ, γεμάτος παντού , και ψηλά
-πολύ δυνατός κινητήρας για Ελλάδα, και σε συνδυασμό με τη. turboροπή, σε γρήγορες εκκινήσεις πουλάω πρώτη σίγουρα και λίγο δευτερα. Μου έβγαλε τον Χριστό ένα δίλιτρο rs Peugeot 206 ('κέντροφορατο) να το περάσω, 1-2α από στάση μαζί, έπρεπε να πατήσει η 3 για να τον πατήσω (άλλαξα βέβαια ΤΚ μόλις άπλωσε η 3ή)

+νορμαλ κατανάλωση για αυτό που είναι, είμαι στα 10, με 8-8.5 σε ταξίδια
-10lt/100χλμ; Είσαι τρελός; Ο Τσιπρας το ξέρει; Βάλε και κάνα λίτρο λαδακι ανα 8-9κ χλμ


+όμορφη μουσούδα (ειδικά μετά το φρεσκάρισμα με τα νέα σηματακια), όμορφη κωλαρα.
-όποτε το βλέπω από το πλάι ντρέπομαι. Ποιος ανόητος το σχεδίασε αυτό; Και που; Στην λαδόκολλα από το πιτόγυρο του;

+value for money κάποιες από τις εκδόσεις του, και φυσικά τα 2.0lt μεταχειρισμένα
-ποσό είπες για το νέο VRS με τα 230 και το μπλόκο; ΧΑ χα χα

Wish list: έκδοση με τετρακίνηση, γιατί ρε μόνο στα diesel;