Giuseppe Busso έγραψε:popolaros έγραψε:χαζη ερωτηση .
εννοειται 488
pik. ακούς;
πάμε σε κάτι πιο original Ferrari
οταν τα οδηγησει και τα δυο σε βρεγμενο θα αλλαξει γνωμη ,οταν τελειωσει να σκουπιζεται πρωτα.
Giuseppe Busso έγραψε:popolaros έγραψε:χαζη ερωτηση .
εννοειται 488
pik. ακούς;
πάμε σε κάτι πιο original Ferrari
REALZEUS έγραψε:Για αυτό υπάρχουν τα ηλεκτρονικά Πικουλίνο. Αν φοβάσαι πάρε Audi Diesel ή κάτι άλλο υποστροφικό.
REALZEUS έγραψε:Φυσικά και τα λάστιχα κάνουν τεράστια διαφορά. Δες απλά στον πίνακα τέλος του video την διαφορά ανάμεσα στην P1 με Corsa και το ίδιο αυτοκίνητο με Tropheo R. ΟΚ, τα Tropheo R είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει σε road leagal track tyres. Όμως και τα semis Cup 2 έχουν μεγάλη διαφορά σε σχέση με τα "απλά" Corsas που φοράει η P1 και η LaFerrari. Αυτά όλα σε αυτήν την αργή πίστα φυσικά. Σε μια Monza δεν θα είχαν μεγάλη σημασία τα λάστιχα. Εκεί θα μιλούσε απλά η δύναμη και η αεροδυναμική
pik. έγραψε:τι σχεση εχει το audi diesel αναμεσα απο τις Huracan και 488?
απαντηση ηταν αυτη τωρα η σχολιο;
ma che palle....
georgetz έγραψε:τζάμπα την εξελίσσει την LF , όλα τα λεφτά του R&D σε καλύτερα λάστιχα να πάνε.
REALZEUS έγραψε:pik. έγραψε:τι σχεση εχει το audi diesel αναμεσα απο τις Huracan και 488?
απαντηση ηταν αυτη τωρα η σχολιο;
ma che palle....
Ακεφιές Δημήτρη;
Πείραγμα ήταν βρε, χαλάρωσε.
REALZEUS έγραψε:
Προσφορές πήρα από 80 μέχρι 300 παρά. Για αυτό […]
Σιχαμένο ήχο αυτά τα Ολλανδικά ( γλώσσα) .
Κι όπως όλες οι ΕΛ ομάδες , τώρα στην 3η περίοδο θ[…]
Θεσσαλονίκη: Ξεκινούν και πάλι τα έργα για το Flyo[…]