Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#259554
MIXOStsi έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Καλά σήμερα είδα ένα Civic hatchback 5ης γενιάς, μπλε μεταλλικό. Σαράβαλο και χιλιοχτυπημένο μεν, γαμάτο αμάξι δε. Κουκλί ήταν. Είχε ο πατέρας μου ένα 1300 λευκό το 1992 νομίζω.


1500cc με 94bhp, sedan... :metalo:
Μετάνιωσα λίγο που το έδωσα, αλλά δεν είχα και τι να το κάνω...

Εικόνα


...και εμεις, ενα 1,600αρι /109ps sedan του 91, το οποιο "κουρευε" πολλα "GTI" στα φαναρια και οχι μονο :lol: :ninja: , αλλα παλιωσε πολυ, ειχε μαζεψει καμποσα μικροχτυπηματακια, ανταλλακτικα μετα απο ενα σημειο, δεν υπηρχαν της προκοπης ή τα χρεωνε ο Σ οπως τα διαμαντια :metalo: , οποτε εφυγε για σκραπαρισμα... :s_sorry

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#259580 Το συγκεκριμένο civic δε νομίζω να φημίζοταν και για τις στριψές του πάντως :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#259594
rx8_drifter έγραψε:Το συγκεκριμένο civic δε νομίζω να φημίζοταν και για τις στριψές του πάντως :hmmm:



...η αληθεια ειναι οτι στο δικο μας ειχε τοποθετηθει, στην πρωτη απαιτουμενη αλλαγη της αναρτησης (αφου μετα απο καποια ετη/χλμ τερματιζε ευκολα η μπροστινη και ειχε γενικα ξερη αισθηση στα τελευταια της) μια τετραδα bilstein με ελατηρια της eibach ρυθμισμενα στο μακαριτη τον Σιδερατο...

Και πριν απο αυτη την αλλαγη παντως, στην ουσια τον ιδιο βαθμο αποτελεσματικοτητας ειχε στο στριψιμο, imo τουλαχιστον αρκετα καλο, με την προυποθεση οτι φορουσε ελαστικα σε καλη κατασταση, παρα την μικρη διασταση των τροχων -175/65/13- ΑΛΛΑ αυτο με σταθερες δοσεις στριψιματος τιμονιου μεσα στην στροφη και στρωτη οδηγηση με γραμμες , ενω αντιθετως με την νεα αναρτηση, εδινε καλυτερο feedback -και στο τιμονι- και αυτοπεποιθηση, ακομα και σε "ταρζανιες" Οπερ και σε επιτηδευμενες ατσαλες τιμονιες πχ για να πεταξει λιγο ουρα, ή και να στριψει χωρις τασεις υποστροφης, πλεον ελαφριες τασεις πλευσης απουσιαζαν παντελως και οι κλισεις ηταν απειροελαχιστες, χωρις παραλληλα να χτυπαει ξερα.

Tα πραγματικα του μειονεκτηματα ηταν η ακριβη συντηρηση/πανακριβα oem ανταλλακτικα, για 1,600αρι ακομα και αφου παλιωσε :lol: , αλλα ακομα περισσοτερο και οσο περνουσαν τα χρονια, η σχεδον..."χαρτινη" κατασκευη του, οχι σε συναρμογη-αξιοπιστια (το αντιθετο μαλιστα, στα 22 χρονια που εφυγε δεν εκανε τσικ και το εσωτερικο ειχε διατηρηθει σε πολυ καλα επιπεδα ) αλλα στο συνολικο βαρος και στην ανυπαρκτη παθητικη ασφαλεια...Μετρημενο στα 920 κιλα με γεματο ρεζερβουαρ...Α, και οι εργοστασιακοι μπροστινοι δισκοι φρενων που σε παρατεταμενα ζορικα φρεναρισματα, στραβωναν για πλακα...
Άβαταρ μέλους
By Ove20
#259597 Στο τελευταιο επεισοδιο του wheeler dealers εχει ένα Honda CVCC από την δεκαετια του 70.

< 3
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#259607 Ρε rx8_drifter τι είχαν κάνει οι άνθρωποι ?Απίστευτο.Πάντα εκείνης της γενιάς τα Acccord τα κοίταγα με περιεργεια.Στη Κω είχε παρα πολλά αναλογικά Honda.O αντιπρόσωπος ήταν πολύ δραστήριος και αγαπητός ενω είχαν έρθει και αρκετά accord απο Αμερική -Καναδα ,που τα κατέβαζαν μετανάστες.
Οπότε κάθε καλοκαίρι ολο και κατι νέο υπήρχε.
Ο πατέρας του κολλητου μου είχε για πολλά χρόνια ενα 1,6 ESi auto 125ps.Εντελώς απροβλημάτιστο ως τα 250000 χμ όπου το έδωσαν.Θα ρωτήσω ποιος το αγόρασε.Για τις αναρτήσεις αυτο που θυμαμαι είναι οτι είχε μικρές σχετικά διαδρομές...
Άβαταρ μέλους
By Ove20
#259608
Ove20 έγραψε:Στο τελευταιο επεισοδιο του wheeler dealers εχει ένα Honda CVCC από την δεκαετια του 70.

< 3


σαν αυτο
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#259630
kostis20 έγραψε:Ρε rx8_drifter τι είχαν κάνει οι άνθρωποι ?Απίστευτο.Πάντα εκείνης της γενιάς τα Acccord τα κοίταγα με περιεργεια.Στη Κω είχε παρα πολλά αναλογικά Honda.O αντιπρόσωπος ήταν πολύ δραστήριος και αγαπητός ενω είχαν έρθει και αρκετά accord απο Αμερική -Καναδα ,που τα κατέβαζαν μετανάστες.
Οπότε κάθε καλοκαίρι ολο και κατι νέο υπήρχε.
Ο πατέρας του κολλητου μου είχε για πολλά χρόνια ενα 1,6 ESi auto 125ps.Εντελώς απροβλημάτιστο ως τα 250000 χμ όπου το έδωσαν.Θα ρωτήσω ποιος το αγόρασε.Για τις αναρτήσεις αυτο που θυμαμαι είναι οτι είχε μικρές σχετικά διαδρομές...


Κι ο δικός μου το είχε φέρει απο Αραβία, φαινόταν διαστημόπλοιο τότε σε σχέση με το τί κυκλοφορούσε στο δρομο. Φαντάσου ήταν μεταξύ του 315 και αυτού, πάλι καλά που δεν πήρε το παρτάλι :s_biggrin Μετά απο λίγα χρόνια εμφανίστηκαν κανα δυο ακόμα, αλλά ήταν εντελώς γυμνά απο εξοπλισμό. Κυκλοφορούσε επίσης ένα καναδέζικο station 2.2 χρυσαφί.

Το βασικό αιώνιο πρόβλημα με τη χόντα, ειδικά εκείνα τα χρονια ήταν τα ανταλλακτικά και το σέρβις. Στη Λευκάδα δεν τόλμαγες να το πας στους σκιτζιδες (μια φορά το πήγε για βαλβολίνες, του έβαλε άκυρες και το πήραμε στο χέρι :s_whiteflag :s_whiteflag ). Εμείς το πηγαίναμε στον Χριστόπουλο στην Καλιθέα.

Οι αναρτήσεις του είχαν αυτό ακριβώς το πρόβλημα, ένεκα μακφέρσον. Kαταπληκτικός επιλογέας (το αβένσις καινούργιο φάνταζε κουτάλα μπροστά του), αισθαντικό τιμόνι και κινητήρας που παρά τις θεόμακρες σχέσεις(θυμάμαι την απίστευτα μακρυά 5η, φαντάσου έβγαζε 42km/1000rpm :s_wacko ) τραβαγε. Βοήθαγε και το βάρος.


:s_roses
Άβαταρ μέλους
By JBT
#259638
rx8_drifter έγραψε:
Φαντάσου ήταν μεταξύ του 315 και αυτού


makari na eixe kai tin idia ekbasi i epilogi tou 8eiou mou tooooooote kai na min agoraze to xarapati... 2-3 xronia antekse xwris problimata, meta to xaos :s_mad
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#259659 Eίναι να απορείς εν τω μεταξύ τί διάολο χάλαγε σ αυτά τα μπουρδέλα. Δεν είχαν και τίποτα. Το χόντα ήταν τίγκα στα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικα αξεσουάρ :lol:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#259662 Έλα ντε ...και το εσωτερικό έντωμεταξυ στη 3αρα δε μου άρεσε καθόλου..

< >
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#259680 Eντελώς γτπ. Μπροστά στη χοντάρα έμοιαζε αρχαίο.

Περιττό να πούμε ότι η μάνα μου είχε ξενερώσει που δεν πήραμε πενβέ τότε, βασικά ο λόγος που κατάφερε να την πείσει ήταν ότι για να βάλει τον αντίστοιχο εξοπλισμό του χόντα στο μπουρδέλο ήθελε άλλο ένα αμάξι σε κόστος :svivhaha:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#265109 Μία βόλτα έτσι στη ζούλα σήμερα, αν και δεν είχε λάστιχα το εργαλείο.
Πολύ μοτέρ ρε τζαπόνια κάνατε ρε άτιμοι... ΠΟΛΥ ΜΟΤΕΡ
Pop σε περιμένει :inlove:

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#265573 :metalo: :inlove:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#265574 "κλονγκ" (Hunter TM)