- 25 Μάιος 2016, 02:54
#259594
rx8_drifter έγραψε:Το συγκεκριμένο civic δε νομίζω να φημίζοταν και για τις στριψές του πάντως
...η αληθεια ειναι οτι στο δικο μας ειχε τοποθετηθει, στην πρωτη απαιτουμενη αλλαγη της αναρτησης (αφου μετα απο καποια ετη/χλμ τερματιζε ευκολα η μπροστινη και ειχε γενικα ξερη αισθηση στα τελευταια της) μια τετραδα bilstein με ελατηρια της eibach ρυθμισμενα στο μακαριτη τον Σιδερατο...
Και πριν απο αυτη την αλλαγη παντως, στην ουσια τον ιδιο βαθμο αποτελεσματικοτητας ειχε στο στριψιμο,
imo τουλαχιστον αρκετα καλο, με την προυποθεση οτι φορουσε ελαστικα σε καλη κατασταση, παρα την μικρη διασταση των τροχων -175/65/13- ΑΛΛΑ αυτο με σταθερες δοσεις στριψιματος τιμονιου μεσα στην στροφη και στρωτη οδηγηση με γραμμες , ενω αντιθετως με την νεα αναρτηση, εδινε καλυτερο feedback -και στο τιμονι- και αυτοπεποιθηση, ακομα και σε "ταρζανιες" Οπερ και σε επιτηδευμενες ατσαλες τιμονιες πχ για να πεταξει λιγο ουρα, ή και να στριψει χωρις τασεις υποστροφης, πλεον ελαφριες τασεις πλευσης απουσιαζαν παντελως και οι κλισεις ηταν απειροελαχιστες, χωρις παραλληλα να χτυπαει ξερα.
Tα πραγματικα του μειονεκτηματα ηταν η ακριβη συντηρηση/πανακριβα oem ανταλλακτικα, για 1,600αρι ακομα και αφου παλιωσε
, αλλα ακομα περισσοτερο και οσο περνουσαν τα χρονια, η σχεδον..."χαρτινη" κατασκευη του, οχι σε συναρμογη-αξιοπιστια (το αντιθετο μαλιστα, στα 22 χρονια που εφυγε δεν εκανε τσικ και το εσωτερικο ειχε διατηρηθει σε πολυ καλα επιπεδα ) αλλα στο συνολικο βαρος και στην ανυπαρκτη παθητικη ασφαλεια...Μετρημενο στα 920 κιλα με γεματο ρεζερβουαρ...Α, και οι εργοστασιακοι μπροστινοι δισκοι φρενων που σε παρατεταμενα ζορικα φρεναρισματα, στραβωναν για πλακα...