Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#350229
Giuseppe Busso έγραψε:Εικόνα

:inlove:


ΥΓ: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:


Ακομα να πας να την δεις από κοντα, ρε κρυβοvagελλη? :x
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#350242
nass έγραψε:Ωραία :s_thumbsup
Μόνο που (από το βιντεάκι κατάλαβα) ότι δεν πρέπει να είναι κεντρικό διαφορικό αλλά απλά ένας συμπλέκτης


Το ρόλο του κεντρικού διαφορικού παίζει ένα κουτί μετάδοσης, το οποίο περιλαμβάνει το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο module που με ένα μικρό άξονα μετάδοσης μεταφέρει τη ροπή εμπρός από το κιβώτιο μέσω του κουτιού που περιλαμβάνει έναν πολύδισκο συμπλέκτη που ελέγχεται από έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα.
Άβαταρ μέλους
By nass
#350266
Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:Α, οκ γιατι απο τα προηγουμενα που ανεφερες,


δηλαδή αυτό:

nass έγραψε:Μόνο που (από το βιντεάκι κατάλαβα) ότι δεν πρέπει να είναι κεντρικό διαφορικό αλλά απλά ένας συμπλέκτης


πως εσύ κατάλαβες αυτό:

Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε: -εμενα τουλαχιστον, μου- δοθηκε η εντυπωση οτι οι υλοποιησεις με λιγοτερα απο 3 διαφορικα, οπως εδω στην Giulia Q4 -πρωτιστως- θα αποτελουν συμβιβαστικη λυση τουλαχιστον σε επιπεδο δυναμικων χαρακτηριστικων...


μόνο εσύ το ξέρεις :dizzy:

Συννενοηθήκαμε πάντως :)
Άβαταρ μέλους
By nass
#350268
Giuseppe Busso έγραψε:
nass έγραψε:Ωραία :s_thumbsup
Μόνο που (από το βιντεάκι κατάλαβα) ότι δεν πρέπει να είναι κεντρικό διαφορικό αλλά απλά ένας συμπλέκτης


Το ρόλο του κεντρικού διαφορικού παίζει ένα κουτί μετάδοσης, το οποίο περιλαμβάνει το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο module που με ένα μικρό άξονα μετάδοσης μεταφέρει τη ροπή εμπρός από το κιβώτιο μέσω του κουτιού που περιλαμβάνει έναν πολύδισκο συμπλέκτη που ελέγχεται από έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα.


Ο κύριος ρόλος ενός διαφορικού δεν είναι η μεταφορά της ροπής.
Ας το αφήσουμε εδώ, συμφωνούμε ότι πρόκειται για συμπλέκτη.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#350292
nass έγραψε:
Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:Α, οκ γιατι απο τα προηγουμενα που ανεφερες,


δηλαδή αυτό:

nass έγραψε:Μόνο που (από το βιντεάκι κατάλαβα) ότι δεν πρέπει να είναι κεντρικό διαφορικό αλλά απλά ένας συμπλέκτης


πως εσύ κατάλαβες αυτό:

Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε: -εμενα τουλαχιστον, μου- δοθηκε η εντυπωση οτι οι υλοποιησεις με λιγοτερα απο 3 διαφορικα, οπως εδω στην Giulia Q4 -πρωτιστως- θα αποτελουν συμβιβαστικη λυση τουλαχιστον σε επιπεδο δυναμικων χαρακτηριστικων...


μόνο εσύ το ξέρεις :dizzy:


Oxι απο αυτο που λες, αλλα απο αυτο:
nass έγραψε: ... Οτι έχει ένα συμπλέκτη ? Ολα έχουν... και του Panda 4x4 θα μπορούσε να είναι :yahoo:
Και δεν είδα καθόλου torque vectoring αριστερά-δεξιά ούτε τι έχει μπροστά.


και αυτο:

nass έγραψε:...δεν πρέπει να είναι κεντρικό διαφορικό αλλά απλά ένας συμπλέκτης


...συν απο τις προτερες τοποθετησεις που εχεις κανει στο τοπικο του Focus RS, οπου γενικοτερα
διαφαινοταν μια...αλλεργια σε οτιδηποτε αναφερεται ως "πολυδισκο", "συμπλεκτης" κ.ο.κ, αντι πλανητικου...

Τουλαχιστον με την αναφορα του GT-R πας να το..."μαζεψεις" καπως...

nass έγραψε:Συννενοηθήκαμε πάντως :)


Χαιρομαι.
Άβαταρ μέλους
By nass
#350296 Βασικά δεν κατάλαβες τι εννοούσα ούτε με την αναφορά στο συμπλέκτη τώρα ούτε τότε για το Focus RS. Κρίμα τόσες σελίδες :( δεν κατάλαβες ότι η αλλεργία μου δεν είναι για τα 2-3-4 διαφορικά αλλά για τα γιαλαντζί συστήματα. Στα εξήγησε και ο Giuseppe Busso αλλά μια από τα ίδια :s_bored

:s_bye
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#350367
nass έγραψε:Βασικά δεν κατάλαβες τι εννοούσα ούτε με την αναφορά στο συμπλέκτη τώρα ούτε τότε για το Focus RS. Κρίμα τόσες σελίδες :( δεν κατάλαβες ότι η αλλεργία μου δεν είναι για τα 2-3-4 διαφορικά αλλά για τα γιαλαντζί συστήματα. Στα εξήγησε και ο Giuseppe Busso αλλά μια από τα ίδια :s_bored

:s_bye


Τι εννοουσες με την αναφορα στον συμπλεκτη τωρα?
Ποια ειναι τα γιαλαντζι συστηματα?
Άβαταρ μέλους
By markvag
#350371 Εικόνα

:inlove:
Άβαταρ μέλους
By nass
#350404
Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
nass έγραψε:Βασικά δεν κατάλαβες τι εννοούσα ούτε με την αναφορά στο συμπλέκτη τώρα ούτε τότε για το Focus RS. Κρίμα τόσες σελίδες :( δεν κατάλαβες ότι η αλλεργία μου δεν είναι για τα 2-3-4 διαφορικά αλλά για τα γιαλαντζί συστήματα. Στα εξήγησε και ο Giuseppe Busso αλλά μια από τα ίδια :s_bored

:s_bye


Τι εννοουσες με την αναφορα στον συμπλεκτη τωρα?
Ποια ειναι τα γιαλαντζι συστηματα?


Ας προσπαθήσω να σου εξηγήσω: :roll:

Τώρα εννοούσα ότι πρόκειται για το απλούστερο σχετικό σύστημα, έναν συμπλέκτη. Καμία σχέση με οδηγική ευχαρίστηση και ιστορίες για χεράδες, μόνο στη μηχανολογική πολυπλοκότητα της υλοποίησης αναφερόμουν, επειδή ρώτησε ο Giuseppe Busso "πως σου φάνηκε σαν υλοποίηση" και του απάντησα "ε, ένας συμπλέκτης είναι".
Νομίζω προφανές σε όποιον διάβασε τη συζήτηση χωρίς προκατάληψη και με σωστή αντίληψη του παρελθόντος.

Τα γιαλαντζί συστήματα είναι όπως του Focus RS. Παραπομπή στο αντίστοιχο θέμα, έχω αναπτύξει λεπτομερώς και εμπεριστατωμένα θεωρώ τη θέση μου. Επίσης προφανές νομίζω.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#350416 Γρηγόρη τα πράγματα είναι περισσότερο απλά από νομίζεις / νομίζουμε.

Όταν ένα αυτοκίνητο στρίβει υπάρχει διαφορά περιστροφής μεταξύ των τροχών του κάθε άξονα αλλά και η απόσταση μεταξύ των αξόνων και του εκάστοτε κέντρου περιστροφής του αυτοκινήτου ( Yaw ή πρόνευση σε ναυτικούς όρους ) διαφοροποιεί έτι περαιτέρω αυτή την διαφορά, και το κάνει συνεχώς καθώς το αυτοκίνητο γλυστράει έχουμε μια συνεχή διαφοροποίηση των τιμών περιστροφής, Yaw κλπ )

Έπρεπε λοιπόν να βρεθεί ένα σύστημα που θα επιτρέπει στους τροχούς να ακολουθούν την τροχιά του αυτοκινήτου χωρίς να σύρεται κάθε φορά ο ένας ή ο άλλος τροχός.

Το σύστημα αυτό είναι το διαφορικό, όλα αυτά είναι γνωστά.

Όμως προχώρισαν περισσότερο και είδαν ότι αν έβαζαν άλλο ένα διαφορικό μεταξύ των 2 αξόνων και άλλο ένα στον άλλο άξονα θα εξισορροπούσαν απόλυτα όποια διαφορά προέκυπτε στην περιστροφή όλων των τροχών με bonus την καλύτερη πρόσφυση.

Όλα αυτά είναι γνωστά σε όλους.

Έτσι οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή μηχανοηλεκτρική προσπαθεί να εξομειώσει την καθαρά μηχανική των πολλών διαφορικών ( άσχετα από το αν το κάνει με απόλυτη επιτυχία ή με κάποια επιτυχία ) θεωρείται και είναι γιαλατζί, αυτό προσπαθεί να σου εξηγήσει ο nass, ο Dim, o Busso κλπ.

Αν τώρα η καθαρά μηχανική λύση - παντρευτεί - και με ηλεκτρικά / ηλεκτρονικά βοηθήματα έχουμε το απόλυτο, και ξέρεις για ποιά συστήματα μιλάω, ναι εκείνα τα Ασιατικά που έχουν πάρει τις ταυτότητες των υπολοίπων.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#350428
21 quadra έγραψε:Όταν ένα αυτοκίνητο στρίβει υπάρχει διαφορά περιστροφής μεταξύ των τροχών του κάθε άξονα αλλά και η απόσταση μεταξύ των αξόνων και του εκάστοτε κέντρου περιστροφής του αυτοκινήτου ( Yaw ή πρόνευση σε ναυτικούς όρους )

Κ. Παναγιώτη το yaw στα ελληνικά μεταφραζεται ως "γωνιακή απόκλιση ή εκτροπή". Προνευση είναι το "pitch".


sent using Tapatalk, γι' αυτό ίσως δεν έχω βάλει τόνους
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#350473
rocsta έγραψε:
21 quadra έγραψε:Όταν ένα αυτοκίνητο στρίβει υπάρχει διαφορά περιστροφής μεταξύ των τροχών του κάθε άξονα αλλά και η απόσταση μεταξύ των αξόνων και του εκάστοτε κέντρου περιστροφής του αυτοκινήτου ( Yaw ή πρόνευση σε ναυτικούς όρους )

Κ. Παναγιώτη το yaw στα ελληνικά μεταφραζεται ως "γωνιακή απόκλιση ή εκτροπή". Προνευση είναι το "pitch".


sent using Tapatalk, γι' αυτό ίσως δεν έχω βάλει τόνους


Σωστά, τα περισσότερα λάθη γίνονται πρίν ή όταν πίνεις τον 1ο καφέ της ημέρας.