Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#349606
dimviii έγραψε:πιο ωραια θα ηταν να ειχε και μια καινουρια Τζουλια. :inlove:



Εικόνα

Πάρε εδώ και μια 156 :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#349611
belgarion έγραψε:
dimviii έγραψε:πιο ωραια θα ηταν να ειχε και μια καινουρια Τζουλια. :inlove:

Not sure if serious or just trolling


σοβαρα το λεω,για την καλη την Ιουλια με το σωστο μοτερ,οχι με κανα διζελοκινητηρα.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#349637
Giuseppe Busso έγραψε:


Εικόνα


Αυτη η -πολυ καλη μετατροπη σε...- Evoluzione εραβε στα Μεγαρα, στην εκδηλωση που ειχε κανει η AutoOne με το Drive, για την AR και την 4C...

Tην φιλοξενησαν και οι 4τροχοι στο τευχος Δεκεμβριου, απο εκει προερχεται και η συγκεκριμενη φωτο...
Άβαταρ μέλους
By 224v
#349931 Κατα τις 12μμ σημερα στην Κηφισιας λευκη GIULIA με μεγαλο αυτοκολλητο το ονομα της στις πορτες και αριθ, ΙΤΑ 2211... αμεσως ξεχωριζε απο τα γυρο της οχηματα σαν κατι διαφορετικο απο την οψη της και μονο....
Άβαταρ μέλους
By Stefan147
#350101 https://www.car.gr/9353588-alfa-romeo-giulia-2-9-quadrifoglio-510hp

Μυρίζει για Γερμανικό Test Drive αλλά και πάλι! :inlove:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#350124
nass έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:
nass έγραψε:Μηδέν πληροφορία, φουλ μαρκετινίστικο το βιντεάκι :s_thumbsdown
Το αντίστοιχο της GKN για το Focus RS είχε και 5 τεχνικές πληροφορίες τουλάχιστον.


Δεν προέρχεται από την Alfa Romeo το βίντεο, αλλά είναι ένα γενικό της Magna για την 4κίνηση ACTIMAX.
Εν καιρώ θα δούμε διάφορες πληροφορίες.
Τη διαφοροποίηση του συστήματος την κάνει ο κάθε κατασκευαστής και στην περίπτωση της AR, θα υπάρχουν διαφορές στα modes του DNA (DNA-R στην περίπτωση της Stelvio Quadrifoglio).

Πως σου φαίνεται σαν υλοποίηση πάντως;


Ναι το κατάλαβα ότι δεν είναι της Alfa Romeo.
Τι να"μου φανεί" από το χαζο-βιντεάκι ? Οτι έχει ένα συμπλέκτη ? Ολα έχουν... και του Panda 4x4 θα μπορούσε να είναι :yahoo:
Και δεν είδα καθόλου torque vectoring αριστερά-δεξιά ούτε τι έχει μπροστά.


Λοιπόν, το κεντρικό διαφορικό ρυθμίζει την ροπή στους δύο άξονες, που σε νορμάλ συνθήκες είναι 100% στον πίσω άξονα. Το πίσω διαφορικό γίνεται μπλοκέ LSD με το προαιρετικό πακέτο (performance pack) ή torque vectoring στη περίπτωση της Stelvio Quadrifoglio. Το εμπρόσθιο διαφορικό είναι ελεύθερο.

H Maserati Levante έχει το ίδιο σύστημα 4κίνησης με torque vectoring στον πίσω άξονα (ακριβώς δηλαδή όπως η Stelvio Quadrifoglio).

Μένει να δούμε και στην πράξη πως δουλεύει πάνω στις Alfa Romeo, όσον αφορά τις εκτός δρόμου δυνατότητες, γιατί on-road γράφονται διθυράμβοι στι δοκιμές των Giulia Veloce.
Και βέβαια σε συνδυασμό με πακέτο performance και αερανάρτηση.
Άβαταρ μέλους
By nass
#350150 Ωραία :s_thumbsup
Μόνο που (από το βιντεάκι κατάλαβα) ότι δεν πρέπει να είναι κεντρικό διαφορικό αλλά απλά ένας συμπλέκτης
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#350177
nass έγραψε:Ωραία :s_thumbsup
Μόνο που (από το βιντεάκι κατάλαβα) ότι δεν πρέπει να είναι κεντρικό διαφορικό αλλά απλά ένας συμπλέκτης


Αρα ποσα διαφορικα εχουμε? :shifty:
Δηλαδη λιγοτερα απο 3 κανονικα διαφορικα (με πλανητες, δορυφορους κτλ) ειναι συμβιβασμος οταν μιλαμε για την μεγιστη οδηγικη απολαυση?
Άβαταρ μέλους
By nass
#350183 Εγώ μια διαπίστωση έκανα :s_dunno τα υπόλοιπα είναι δικά σου συμπεράσματα :roll:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#350212 Περα απο την πλακα, για να καταλαβω και εγω καλυτερα, οποιοδηποτε 4κινητο, που εχει σπορ προσανατολισμο, με λιγοτερα απο 3 κανονικα διαφορικα (πλανητες, δορυφορους κτλ) στερειται δυνατοτητων, αποτελεσματικοτητας, ευχαριστησης?
Δεν μπορει να ειναι εξισου καλο?
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#350216
Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:Περα απο την πλακα, για να καταλαβω και εγω καλυτερα, οποιοδηποτε 4κινητο, που εχει σπορ προσανατολισμο, με λιγοτερα απο 3 κανονικα διαφορικα (πλανητες, δορυφορους κτλ) στερειται δυνατοτητων, αποτελεσματικοτητας, ευχαριστησης?
Δεν μπορει να ειναι εξισου καλο?


Μην μπερδεύεις την περίπτωση του 4wd Focus RS με την περίπτωση της Giulia Veloce Q4 για παράδειγμα. Το ένα είναι ένα προσθιοκίνητο ΙΧ που του έβαλαν αυτό το GKN για να στέλνει πίσω ροπή.
Εδώ τα πράγματα είναι ανάποδα. Η βάση είναι ένα rwd IX με την προσθήκη 4κίνησης, αλλά σε ΚΣ θα δουλεύει ως RWD.
Η πατέντα της Ford είναι κάτι στο περίπου για να ξεπεραστούν οι αδυναμίες της fwd και να μπορέσεις να έχεις ευχάριστη οδήγηση. Φυσικά, όπως αποδείχθηκε στην περίπτωση της Ford, έμεινε μόνο στην οδηγική ευχαρίστηση μιας και έναντι των αντιπάλων του, το αυτοκίνητο της είναι το πιο αργό όλων σε χρόνους σε πίστες.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#350226 @nass

Α, οκ γιατι απο τα προηγουμενα που ανεφερες, -εμενα τουλαχιστον, μου- δοθηκε η εντυπωση οτι οι υλοποιησεις με λιγοτερα απο 3 διαφορικα, οπως εδω στην Giulia Q4 -πρωτιστως- θα αποτελουν συμβιβαστικη λυση τουλαχιστον σε επιπεδο δυναμικων χαρακτηριστικων...

@GB

To γνωριζω αυτο Γιαννη, δηλαδη οτι εδω προκειται για εξελιξη-διαφοροποιηση πισωκινητης -κατα βαση- διαταξης, σε σχεση με την υλοποιηση του Focus RS.
Δεν μπερδευω κατι, απλως μου δοθηκε η εντυπωση που αναφερω πιο πανω...

Οσο για την πατεντα της Ford, μονο "κατι στο περιπου" δεν ειναι, αλλα αφενως ουτε επι του θεματος ειναι η συγκεκριμενη κουβεντα, αφετερου ποιος ειμαι εγω που θα τολμησει να πεισει(?) τον οποιοδηποτε
που ειναι -βαρια- προκατειλημμενος, για την αποτελεσματικοτητα, και κυριως την ευχαριστηση τυπου "γυρναει με το γκαζι" που πιστευω οτι εχει, απλως επειδη το λενε καποιοι ασχετοι δημοσιογραφοι, δοκιμαστες και πληρωμενοι(?) οδηγοι αγωνων.

Στο τελευταιο παντως που λες, περι χρονων σε πιστες εχεις λαθος/ελλειπη ενημερωση...παροτι η ιδια η Ford με το νεο RS δεν εχει ως πρωτη προτεραιοτητα το κυνηγι του στεμματος για το "ταχυτερο δικινητο σε πιστα".