Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#366205
georgetz έγραψε:
nass έγραψε:Γιατί, μπορείς να χρησιμοποιήσεις Ferrari εντατικά έστω και σε βουνά και πίστες ? :svivhaha:
Αυτοκίνητο-μπιμπελό είναι...


Μπορείς εννοείται :thumbsup:

Άμα δε παίρνει φωτιά (458), δεν έχει θέμα το κιβωτιο(458) ή τα ηλεκτρικά (599), δεν βλέπω κάποιο θέμα με εντατική χρήση.

Φυσικά όσο παλιότερα τόσο καλύτερα , μία F355 δεν είχε κανένα τέτοιο θέμα (είχε όλα τ'αλλα :lol: )

Οπότε, μία χαρά χαίρεσαι εντατικά το Φεραρικο σου :inlove:


Η 458 έπαιρνε φωτιά λόγω μιας κόλλας που χρησιμοποιούσαν στους πίσω θόλους. Φυσικά έγινε ανάκληση και λύθηκε το θέμα. Τα άλλα δύο που αναφέρεις δεν ισχύουν.


@g877777777777777777777777: Εγώ φταίω που σε παίρνω στα σοβαρά. :lol:
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#366237 Ανάκληση έγινε, προφανώς, και δεν ήταν μόνο μία :roll:
Μέχρι τότε όμως όσοι δοκίμασαν να καταπονήσουν τη Ferrari έγιναν λίγο φλαμπέ
τα οχήματα τους :lol:

Τα υπόλοιπα περιστατικά (Getrag κιβώτιο , ηλεκτρικά 599 , crankshafts V8) υπάρχουν κανονικά.

Επίσης , στο Jalopnik δημοσιεύονται 2 long term εμπειρίες Ferrari F355 που μόνο hassle free δεν τις λες ενώ
ούτε κατα διάνοια τεκμηριώνουν αντοχή και δυνητική καταπόνηση.

Πέραν τούτου, μία σύγκριση με ένα LFA στα 40Κ μίλια , έκανε τους ιδιοκτήτες Ferrari να ξύνουν κεφάλια.
Τάδε έφη Paul Williamsen.

ΥΓ FAKE NEWS :shifty:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#366242
georgetz έγραψε:Ανάκληση έγινε, προφανώς, και δεν ήταν μόνο μία


Τι εννοείς; Δεν ήταν μία η ανάκληση;


georgetz έγραψε:Μέχρι τότε όμως όσοι δοκίμασαν να καταπονήσουν τη Ferrari έγιναν λίγο φλαμπέ
τα οχήματα τους


Δεν είχε σχέση με καταπόνηση, ήταν αστοχία υλικού.


georgetz έγραψε:Τα υπόλοιπα περιστατικά (Getrag κιβώτιο , ηλεκτρικά 599 , crankshafts V8) υπάρχουν κανονικά.


Μεμονωμένα περιστατικά που συμβαίνουν σε όλα τα αυτοκίνητα. Δεν υπάρχει κάποιο pattern.


georgetz έγραψε:Επίσης , στο Jalopnik δημοσιεύονται 2 long term εμπειρίες Ferrari F355 που μόνο hassle free δεν τις λες ενώ
ούτε κατα διάνοια τεκμηριώνουν αντοχή και δυνητική καταπόνηση.


Η 355 είναι αυτοκίνητο 20ετίας. Παρόλα αυτά άλλο είναι το ότι έχουν θέματα κι άλλο ότι δεν αντέχουν την εντατική χρήση. Μάλιστα τα θέματα τους σχετίζονται περισσότερο με την έλλειψη χρήσης.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#366244 Και με σωστο κιβώτιο :inlove: . Απο αυτα που δεν θελουν συμπλεκτη ανα 5000 χλμ. Εκτος κι αν ηταν υπερβολες

< >
Άβαταρ μέλους
By g8777
#366251 Περιμετρικά του φαναριου έχει φουσκωσει η κόλλα ή έπεσε παραπάνω από το εργοστάσιο; :shifty:


ΔΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ :s_shout :s_shout. :s_shout

Κακά τα ψέμματα :innocent: , όποιος θέλει super car κατεβαίνει και ψωνίζει Σάντα Αγκατα :iconcool:.
Στην περίπτωση βέβαια που θέλει ντε και καλά ιταλικό.
Αλλιως πετάγεται στο Γουοκινγκ Ντεντ. Στην περίπτωση που θέλει και καλά πεντιγκρι.
Αλλιώς πετάγεται στο κουτσοχωρι της Γαλλίας και ψωνίζει EB. Στην περίπτωση που θέλει και καλά hyperιες.

Αλλιως πάει από του Κάρλος και ψωνίζει στο 1/3 των λεφτωνε, και τα ρέστα ένα κουβά Grand Seiko. Και καλά παρηγοριά σε ΟΥΛΟΥΣ τους αποπανω για το τσάι που θα κερναει :s_drinks
Τους Γερμανούς επίτηδες δεν τους αναφέρω, 19/04 ανακοινωνεται και επισήμως η απορρόφηση από την Οπελ και το rebadging όλων των μεταγενεστερων μοντέλων. (Γρηγοριε ηγγικε γαρ η βασιλεια των ουρανων :s_shout).
ΣΟΥΜΑ :adminpower:

Ferrari ΔΕΝ παίρνεις :rtfm: :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#366256
mirage έγραψε:Και με σωστο κιβώτιο :inlove: . Απο αυτα που δεν θελουν συμπλεκτη ανα 5000 χλμ. Εκτος κι αν ηταν υπερβολες

< >


Στις 20 με 30 χιλιάδες συνήθως η αλλαγή συμπλέκτη στο F1. Εξαρτάται από την χρήση (η κίνηση και το παρκάρισμα σε ανηφόρες τον σκοτώνει λόγω πατιναρίσματος).

@g: Που να χτυπιέσαι δεν τσιμπάω. :lol:
Άβαταρ μέλους
By GTS
#366267
mirage έγραψε:Και με σωστο κιβώτιο :inlove: . Απο αυτα που δεν θελουν συμπλεκτη ανα 5000 χλμ. Εκτος κι αν ηταν υπερβολες

< >


Θελει βγαλσιμο κινητηρα και ιμαντες ομως.
Άβαταρ μέλους
By nass
#366330
REALZEUS έγραψε:Δεν είχε σχέση με καταπόνηση, ήταν αστοχία υλικού.


Εννοείς ότι τα υλικά των Ferrari αστοχούν χωρίς καν καταπόνηση ? :omg:

REALZEUS έγραψε:Μεμονωμένα περιστατικά που συμβαίνουν σε όλα τα αυτοκίνητα. Δεν υπάρχει κάποιο pattern.


Μόνο που οι Ferrari είναι αυτοκίνητα που κάνουν 200+ χιλιάρικα, θα περίμενα κάτι περισσότερο απ΄ό,τι "συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα".

REALZEUS έγραψε:Μάλιστα τα θέματα τους σχετίζονται περισσότερο με την έλλειψη χρήσης.


Και γιατί δεν τα χρησιμοποιούν οι ιδιοκτήτες τους ?
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#366333 Συζήτηση επιπέδου δημοτικού. Τέσπα...


nass έγραψε:Εννοείς ότι τα υλικά των Ferrari αστοχούν χωρίς καν καταπόνηση ?


Όπως όλα τα ανθρώπινα κατασκευάσματα, από κατσαβίδι μέχρι διαστημόπλοιο, φυσικά και μπορεί ένα υλικό να είναι προβληματικό και να αστοχήσει.


nass έγραψε:Μόνο που οι Ferrari είναι αυτοκίνητα που κάνουν 200+ χιλιάρικα, θα περίμενα κάτι περισσότερο απ΄ό,τι "συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα".


Τελειότητα δεν υπάρχει πουθενά. Οι Formula 1 των δεκάδων εκατομμυρίων γιατί αστοχούν;


nass έγραψε:Και γιατί δεν τα χρησιμοποιούν οι ιδιοκτήτες τους ?


Μάλλον επειδή δεν είναι κατάλληλα για καθημερινή χρήση... Εκτός αν ξέρεις κάποιον άλλον λόγο.
Άβαταρ μέλους
By nass
#366349
REALZEUS έγραψε:Συζήτηση επιπέδου δημοτικού. Τέσπα...


Βασικά οι απαντήσεις σου είναι επιπέδου δημοτικού, οι ερωτήσεις είναι σοβαρότατες.
Και εξηγούμαι:

REALZEUS έγραψε:
nass έγραψε:Εννοείς ότι τα υλικά των Ferrari αστοχούν χωρίς καν καταπόνηση ?


Όπως όλα τα ανθρώπινα κατασκευάσματα, από κατσαβίδι μέχρι διαστημόπλοιο, φυσικά και μπορεί ένα υλικό να είναι προβληματικό και να αστοχήσει.


Αυτό συνήθως είναι δικαιολογία για ελλειπή ποιοτικό έλεγχο και προβληματικό engineering.
Τα οποία μπορεί να είναι κατανοητά σε ακραίες εφαρμογές (το διαστημόπλοιο) ή σε προϊόντα ασήμαντου κόστους (το κατσαβίδι) αλλά όχι σε προϊόντα πολυτελείας, που δεν έχουν ακραία τεχνολογία (όχι, οι Ferrari δεν έχουν ακραία τεχνολογία) και απεριόριστη πρακτικά δυνατότητα αύξησης του κόστους.
Δηλαδή θα πούλαγε λιγότερο η Ferrari αν έκανε $10Κ περισσότερο κάθε μία και δεν είχαν τις θεαματικές αστοχίες (πχ. με τις φωτιές) που είδαμε ?

REALZEUS έγραψε:
nass έγραψε:Μόνο που οι Ferrari είναι αυτοκίνητα που κάνουν 200+ χιλιάρικα, θα περίμενα κάτι περισσότερο απ΄ό,τι "συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα".


Τελειότητα δεν υπάρχει πουθενά. Οι Formula 1 των δεκάδων εκατομμυρίων γιατί αστοχούν;


Αυτή είναι απάντηση επιπέδου δημοτικού :rtfm: σε μια σοβαρή ερώτηση που έχει να κάνει με τα προσδοκώμενα χαρακτηριστικά (αξιοπιστία, απόδοση κοκ.) σε ένα ειδικό βιομηχανικό προϊόν.
Αρχίζοντας από την "τελειότητα", που κανείς δεν την έβαλε στο τραπέζι (απάντηση κουκουρούκου) και φτάνοντας στο καρα-άκυρο παράδειγμα: οι F1 ως κορυφαία αυτοκίνητα αγώνων είναι φτιαγμένες για να αστοχούν, μόλις περάσουν τη γραμμή τερματισμού (Colin Chapman έφα) και το όριο μεταξύ του "μόλις" και του "πριν" είναι πολύ λεπτό. Αντιθέτως οι Ferrari είναι βιομηχανικά προϊόντα. Σύγκριση κουκουρούκου...

REALZEUS έγραψε:
nass έγραψε:Και γιατί δεν τα χρησιμοποιούν οι ιδιοκτήτες τους ?


Μάλλον επειδή δεν είναι κατάλληλα για καθημερινή χρήση... Εκτός αν ξέρεις κάποιον άλλον λόγο.


Δεν ξέρω... εσύ έλεγες ότι είναι ΟΚ να χρησιμοποιούνται εντατικά... δεν είναι τελικά ?
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#366351 Είναι πράγματι ό,τι λέει πως είναι;
Εικόνα

< >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#366361
REALZEUS έγραψε:
georgetz έγραψε:Ανάκληση έγινε, προφανώς, και δεν ήταν μόνο μία


Τι εννοείς; Δεν ήταν μία η ανάκληση;


georgetz έγραψε:Μέχρι τότε όμως όσοι δοκίμασαν να καταπονήσουν τη Ferrari έγιναν λίγο φλαμπέ
τα οχήματα τους


Δεν είχε σχέση με καταπόνηση, ήταν αστοχία υλικού.


georgetz έγραψε:Τα υπόλοιπα περιστατικά (Getrag κιβώτιο , ηλεκτρικά 599 , crankshafts V8) υπάρχουν κανονικά.


Μεμονωμένα περιστατικά που συμβαίνουν σε όλα τα αυτοκίνητα. Δεν υπάρχει κάποιο pattern.


Τι εννοείς μεμονωμένα περιστατικά;;; :lol: :lol: Πόσα εκατομμύρια αυτοκίνητα βγάζει η Φερράρι για να είναι όλα αυτά μεμονωμένα χωρίς pattern;;; :lol: :lol:


Παρόλαυτα... μία F355 χειροκίνητη και κόκκινη... :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: