Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#307754 Kαι στην τιμή που το πήρες ήταν κλοπή... 400άρι της προκοπής πλέον με κάτω από 16.000 δεν υπάρχει.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#307755 Σωστός. Αυτό το ξέχασα. Χαζεύω κατά καιρούς στο car και δεν έχω δει μέχρι στιγμής αντίστοιχη ευκαιρία.

< >
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#307762 Μια 320D με Περφόρμανς Πακ ήταν καλή ευκαιρία αλλα που να νιώσετε με τα βρωμο-υβριδικά σας. :rant:

Είχε φτάσει αρνητικές καταναλώσεις απ'ότι θυμάμαι
Άβαταρ μέλους
By iceman
#307960 Σκωτσέζε ποσο το είχες παρει ; τι χρονιάς ειναι και τι τέλη εχει; θέλω κατι μεγαλύτερο και ποιοτικότερο απο το QQ και επειδή έχουμε και το υβριδικό Yaris στην οικογένεια ειναι απόλαυση τα άτιμα και πολυ οικονομικά χωρις την dieselλιλα
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#307975 Είναι 8/2007 και το πήρα 12.500, με τα τέλη πληρωμένα (τα οποία ήταν αντίστοιχα ενός 2lt). Αν φέτος υπολογιστούν βάσει ρύπων, αναμένω ένα 15% κάτω.

< >
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#307983
Scotch έγραψε:Είναι 8/2007 και το πήρα 12.500, με τα τέλη πληρωμένα (τα οποία ήταν αντίστοιχα ενός 2lt). Αν φέτος υπολογιστούν βάσει ρύπων, αναμένω ένα 15% κάτω.

< >



γραψτα ολα

και 65.000 χιλιομετρα
αριστη κατασταση

μονο λαστιχα ηθελε το αμαξι....
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#307985 Το πορτ-μπαγκάζ του δε θα το έλεγες μεγάλο για το μέγεθος του αυτοκινήτου. Δεν είναι μόνο ο όγκος που δεν είναι μεγάλος (νομίζω γύρω στα 440 λίτρα) αλλά και οι θόλοι των τροχών που περιορίζουν την πρακτικότητα. Το καλό είναι ότι σύρονται τα πίσω καθίσματα οπότε αυξομειώνεται ο χώρος αποσκευών και επιβατών κατά βούληση. Στην τέρμα πίσω θέση πάντως, κάθεσαι άνετα σταυροπόδι πίσω. Σε κάθε περίπτωση οι χώροι κρίνονται επαρκείς για μια 4-μελή οικογένεια με μικρά παιδιά (καρότσια, ποδηλατάκια, κλπ).
Η κατανάλωση νομίζω είναι εξαιρετική για τόσο μεγάλο και βαρύ (2t) αυτοκίνητο. Τις τελευταίες 10 μέρες έχω κάνει 450km σε διαδρομές Παλλήνη-Πατήσια-Γλυφάδα-Σύνταγμα- Ομόνοια-Νέα Σμύρνη, πρωινές ώρες με κίνηση και το tc δείχνει 7.1 (στην αντλία θα είναι σίγουρα κάτω από 8).

< >
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#307987 63.000km, ένας ιδιοκτήτης, ατρακάριστο... τι άλλο ξεχνάω ποπ;

< >
Άβαταρ μέλους
By famas
#307997 Εμένα μου είχε κάνει εντύπωση ότι είχα δει δύο όμοια όπως του Scotch αυτοκίνητα στο συνεργείο για τοποθέτηση υγραερίου, με τέτοιες καταναλώσεις εντός πόλης που γράφει ο Scotch αναρωτιέμαι για τη σκοπιμότητα τέτοιας εγκατάστασης, εκτός αν έληξαν οι μπαταρίες και το κόστος ήταν μεγάλο.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#307999 Οι καταναλώσεις αυτές επιτυγχάνονται εντός πόλης και απαιτούν ελαφρύ πόδι. Αν ο άλλος δεν το 'χει ή κάνει πολλά χιλιόμετρα σε ανοικτό δρόμο, ενδεχομένως συμφέρει το υγραέριο. Προσωπικά δε θα έβαζα υγραέριο ούτε σε συμβατικό αυτοκίνητο, πόσο μάλλον σε υβριδικό.

< >
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#308022 Και μερικές φωτογραφίες από το καλοκαιρινό φόρτωμα...
linx
Τα καθίσματα είναι τέρμα μπροστά και τα πράγματα είναι 4 ενηλίκων και 2 παιδιών (το καρότσι και το ένα κάθισμα πήγαν αεροπορικώς).

< >
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#319312 άλλο ένα πονταλάκι για το RC-F , σε λίγο πάει για πρωτώθλημα
Εικόνα

No, after two days’ driving I’m coming to a conclusion that even I didn’t expect: nothing ticks all the boxes quite like the Lexus. The RCF’s gearbox can’t compete with the M4’s techno masterpiece, it could be lighter and it could be cheaper, but I find it seriously engaging.
Think of the RCF as the place where a Nissan GT-R and a last-gen BMW M3 crossover meet and you’re somewhere close; the crazy Gundam-robot-like Japanese design, the barking V8, the frisky but perfectly balanced chassis, all of it feeds into a package that feels unique yet somehow déjà vu.


http://www.carmagazine.co.uk/car-review ... ar-review/
Άβαταρ μέλους
By alexm
#319361 Πρωτη φορα βλέπω lexus να βγαινει πρωτο σε οποιοδήποτε συγκριτικο test. Ωραιο αμαξι το rcf αλλα το αυτοκίνητο δοκιμης είναι αισχρο χρωματικα

.