Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#347247 H διαφορά στα ψαλίδα είναι τεράστια. Έχει στο ebay σετ με 12 κομμάτια (=όλα τα ψαλίδια μπροστά) με 350€. Όταν το 1(!) μπροστινό που θέλει άλλαγμα έχει ΟΕΜ 240€!!! Προφανώς και θα είναι πιο μούφα τα no name αλλά αν κρατήσουν 30-40Κ ευχαριστημένος θα μαι. Το θέμα είναι γι' αυτά τα 30-40Κ να αποδίδουν σαν ΟΕΜ, πράγμα που δεν μπορείς να ξέρεις.

Τέσπα το αν κάνω καλά που το κρατάω είναι μεγάλη κουβέντα γιατί δεν είναι δική μου απόφαση. Το αμάξι μηχανικά έχει γίνει ανακατασκευή και δεν έχει θέματα. Απλά θα συνεχίσει να βγάζει δικαιολογημένες φθορές λόγω ηλικίας και χλμ.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#347251 Πολυ μαυρη τρυπα το Αουντι τελικα.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#347253 TRW και Lemforder ειναι εξαιρετικης ποιότητας. Αυτο με τις ευθυγραμμισεις δεν το επιασα πάντως.

< >
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#347255 Ο μάστορης ισχυρίζεται ότι η οδηγία του εργοστασίου είναι να μην γίνεται ευθυγράμμιση για κανένα λόγο εάν δεν πειραχτεί η γέφυρα του αυτοκινήτου. Δεν πα να αλλάξεις ψαλίδα, αμορτισέρ, λάστιχα κτλ, το αφήνεις ως έχει. Ότι κατάλαβες, κατάλαβα.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#347267 Όσο λιγότερο χέρι βάζουν τα μαστόρια πάνω στο αυτοκίνητο , τόσο το καλύτερο. Με τί πιστοποιημένα μηχανήματα να σου κάνει ευθυγράμμιση , άσε που οι περισσότεροι είναι άσχετοι και το αποτέλεσμα βγαίνει χειρότερο από ότι ήταν πριν .
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#347282
mousatos έγραψε:Όσο λιγότερο χέρι βάζουν τα μαστόρια πάνω στο αυτοκίνητο , τόσο το καλύτερο. Με τί πιστοποιημένα μηχανήματα να σου κάνει ευθυγράμμιση , άσε που οι περισσότεροι είναι άσχετοι και το αποτέλεσμα βγαίνει χειρότερο από ότι ήταν πριν .

νταξ κυκλοφορανε πολλα γιδια,αλλα μην υπερβαλουμε.

@Στεφαν πρεπει να εχω δωκει λιγοτερα από οσο σου εχουν στοιχισει τα κερατιάτικα του αουντι,για να το κανω πριγιονι,να βαλω Ολινς φρενα γύρω-γύρω κλπ.
Τι κουμπαρας χωρις πατο είναι αυτος ρε? χαρας το κουραγιο σου να τα χωνεις.
Δεν υπηρχε περιπτωση να κρατησω αυτοκινητο που θελει σε μονιμη βαση τοσα χρηματα.
απιστευτο παντως που στο γκρουπ βαζουν διαχρονικα ψαλιδια ποιοτητας φιατ 127 ,ακομα και σε ακριβα μοδελα.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#347290
mousatos έγραψε:Όσο λιγότερο χέρι βάζουν τα μαστόρια πάνω στο αυτοκίνητο , τόσο το καλύτερο. Με τί πιστοποιημένα μηχανήματα να σου κάνει ευθυγράμμιση , άσε που οι περισσότεροι είναι άσχετοι και το αποτέλεσμα βγαίνει χειρότερο από ότι ήταν πριν .

+1

Παθων
Άβαταρ μέλους
By Cosmonaut21
#347295
dimviii έγραψε:Τι κουμπαρας χωρις πατο είναι αυτος ρε? χαρας το κουραγιο σου να τα χωνεις.
Δεν υπηρχε περιπτωση να κρατησω αυτοκινητο που θελει σε μονιμη βαση τοσα χρηματα.
απιστευτο παντως που στο γκρουπ βαζουν διαχρονικα ψαλιδια ποιοτητας φιατ 127 ,ακομα και σε ακριβα μοδελα.


Δεν έχει 100.000 χλμ + ;
Το λέω για τα ψαλίδια,όχι τον κινητήρα.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#347300 127Κ εχει και ναι τα ψαλιδια ειναι φυσιολογικη φθορα.

Αν δει κανεις το μπροστινο αξονα του Audi δε χρειαζεται να ειναι μηχανικος για να καταλαβει οτι δεν εχει σχεδιαστει για αντοχη. Εχει 50 κομματια που κρεμονται απο μια κλωστη το καθενα. Αν βαλεις τους 2τ και τους ελληνικους δρομους δενει το γλυκο. Υποθετω οτι ενα Α4 που εχει τα ιδια θα κρατησει ελαφρως περισσοτερο.

<+
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#347310
Deleted User 1 έγραψε:127Κ εχει και ναι τα ψαλιδια ειναι φυσιολογικη φθορα.

Αν δει κανεις το μπροστινο αξονα του Audi δε χρειαζεται να ειναι μηχανικος για να καταλαβει οτι δεν εχει σχεδιαστει για αντοχη. Εχει 50 κομματια που κρεμονται απο μια κλωστη το καθενα. Αν βαλεις τους 2τ και τους ελληνικους δρομους δενει το γλυκο. Υποθετω οτι ενα Α4 που εχει τα ιδια θα κρατησει ελαφρως περισσοτερο.

<+


Για αυτό έχει πολύ καλό NVH όμως.
Είναι θέμα φιλοσοφίας κατασκευαστή. Προφανώς όταν το σχεδίαζαν οι μηχανικοί, δεν είχαν στο μυαλό τους τη χρήση στο ράλι Ντακάρ.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#347324
Deleted User 1 έγραψε:127Κ εχει και ναι τα ψαλιδια ειναι φυσιολογικη φθορα.

Αν δει κανεις το μπροστινο αξονα του Audi δε χρειαζεται να ειναι μηχανικος για να καταλαβει οτι δεν εχει σχεδιαστει για αντοχη. Εχει 50 κομματια που κρεμονται απο μια κλωστη το καθενα. Αν βαλεις τους 2τ και τους ελληνικους δρομους δενει το γλυκο. Υποθετω οτι ενα Α4 που εχει τα ιδια θα κρατησει ελαφρως περισσοτερο.

<+


παιδες τα ψαλιδια στα αουντι αλλαζονται και από τα 60κ χλμ(ξάδελφος με Α6) κι πολλοι αλλοι γνωστοιστα μισα χλμ από του Στεφαν
Δεν είναι του Στεφαν το πρωτο που αλλαζει ψαλιδια.Ειναι χρονιο πρόβλημα στα αουντι δεκαετιων.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#347326
Giuseppe Busso έγραψε:
Για αυτό έχει πολύ καλό NVH όμως.
Είναι θέμα φιλοσοφίας κατασκευαστή. Προφανώς όταν το σχεδίαζαν οι μηχανικοί, δεν είχαν στο μυαλό τους τη χρήση στο ράλι Ντακάρ.


εγω ξερω ότι από στρίψιμο είναι για το μπουτσο,κοστιζουν ένα σωρο λεφτα,και χαλανε το μπροστινο τους συστημα, με συχνοτητα Ιταλικου αυτοκινητου των 70 (124 φιατ πχ)
ψαλιδια εχουν και αλλα αυτοκίνητα εκτος από αουντι.Και τα πανε στη πρεσα με αυτά που φορέσανε από το εργοστασιο.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#347360
Giuseppe Busso έγραψε:Είναι θέμα φιλοσοφίας κατασκευαστή. Προφανώς όταν το σχεδίαζαν οι μηχανικοί, δεν είχαν στο μυαλό τους τη χρήση στο ράλι Ντακάρ.


Ποιο Ντακάρ; Ο Στέφανος δεν έχει πει ποτέ ότι το πάει εκτός. Αν ένα SUV σκορπάει στην άσφαλτο μιλάμε για τρελή μηχανολογία. :s_crazy
Άβαταρ μέλους
By 224v
#348229
REALZEUS έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Είναι θέμα φιλοσοφίας κατασκευαστή. Προφανώς όταν το σχεδίαζαν οι μηχανικοί, δεν είχαν στο μυαλό τους τη χρήση στο ράλι Ντακάρ.


Ποιο Ντακάρ; Ο Στέφανος δεν έχει πει ποτέ ότι το πάει εκτός. Αν ένα SUV σκορπάει στην άσφαλτο μιλάμε για τρελή μηχανολογία. :s_crazy


Δεν μπορω να αντιληφθω αυτη την ιστορια με τα ψαλιδια,μεταχειρισμενα αγοραζω χρονια τωρα, και εκτος απο το Barchetta, που επεσε επανω στον μπροστινο τροχο Πορσικο... δεν εχω πληρωσει ψαλιδια.... με 140+ χιλιαδες χλμ. στην Πρισμα του 87 αλλαξα στα 250.000χλμ. λογικο θα ελεγα για αμαξια του 80 και ιταλικα.... Λαντσια καππα, Thesis, 2.24v. Τα ψαλιδια δεν τα φτιαχνει καποιος εξωτερικος κατασκευαστης σχεδον για ολους??
Άβαταρ μέλους
By drdino
#348231 Όχι, υπάρχουν αρκετοί προμηθευτές κι υποπρομηθευτές.