Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#368521
REALZEUS έγραψε:
mirage έγραψε:Τα παλια Saab οντως είχαν πολλες επιρροές απο το αεροπορικο κομματι σε καποια πραγματα.


Για παράδειγμα; :hmmm:

Aς κάνω εγώ μια προσπάθεια. Kαι για το χωριστό φόρουμ, και για τη συσχέτιση αεροπορικού και αυτοκινητιστικού της SAAB.

- Saab 92, το πρώτο αυτοκίνητο της φίρμας. Η ονομασία του ακολούθησε στη σειρά μετά από το εκπαιδευτικό αεροσκάφος 91.
Εξαιρετικά αεροδυναμικό για την εποχή του με αμάξωμα φτιαγμένο από ενιαία λαμαρίνα.
Εικόνα

- Saab Sonett mk1 (94)
Αγωνιστικό πρωτότυπο, αμάξωμα από GRP, σασί από αλουμίνιο και βάρος μόλις 600 κιλά.
Εικόνα
Εικόνα

- Saab Sonett mk2 (97)
Παραγωγής πλέον, 10 χρόνια μετά το ορίτζιναλ, με δίχρονο μοτέρ (μετέπειτα χρησιμοποιήθηκε τετράχρονος V4).
Εικόνα

- Saab 99
Κυρτής σχεδίασης εμπρόσθιος και οπίσθιος ανεμοθώρακας. Ειδικά η καμπύλη που κάνει πίσω είναι πολύ στιλάτη. Παρατηρήστε τις πόρτες που κάνουν "χούφτα" προς τα μέσα στο κάτω μέρος τους και αγκαλιάζουν το υπόλοιπο πλαίσιο.
Εικόνα

- Saab 900
Το πρώτο Saab με τριψήφιο όνομα. Εδώ δεν έχουμε τίποτα τρομερό που να θυμίζει αεροπλάνα στην εξωτερική σχεδίαση, αλλά υπάρχει το ταμπλό στο εσωτερικό. Όλα τα χειριστήρια σε κάθετη θέση, σχετικά ψηλά, όπου δε χρειάζεται να πάρει ο οδηγός το βλέμμα του απ' τον δρόμο.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#392504 Ας εγκαινιάσω (πέραν του δημιουργού του θέματος) το θέμα. Σήμερα οδήγησα το πρώτο μου SAAB.
SAAB 9-3 Aero 2.0t cabrio.
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Τι ωραίο λαγκάρισμα έχει το ρημάδι :inlove: :metalo: :lol: :yahoo: , παλιάς κοπής τούρμπο, με συγκίνησε :inlove: . Και κάμπριο που ταιριάζει στην Κ.Ευρώπη.
22οC ήλιος και γκαζάκι μέχρι τα 70χλμ στην πόλη, να μην έχω και μεγάλο πρόστιμο :lol:
Επίσης μου άρεσε το Nightpanel. Θα πρέπει να παίξω βράδυ με αυτό.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#392531
Thomas_C200K έγραψε:22οC ήλιος και γκαζάκι μέχρι τα 70χλμ στην πόλη, να μην έχω και μεγάλο πρόστιμο :lol:


Αφού ούτως ή άλλως ο PeterPan θα τη φάει την κλήση.
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#392543
funkyreverend έγραψε:
Thomas_C200K έγραψε:22οC ήλιος και γκαζάκι μέχρι τα 70χλμ στην πόλη, να μην έχω και μεγάλο πρόστιμο :lol:


Αφού ούτως ή άλλως ο PeterPan θα τη φάει την κλήση.

Κοίτα άμα είναι να τρέχω και να πληρώνει άλλος το δέχομαι :lol: :inlove: , PeterPan :inlove:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#392547 Αυτογνωσία; Εικόνα

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#392550
mirage έγραψε:Αυτογνωσία; Εικόνα

< >


Trollhattan?
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#471417 Σουηδικός εμφύλιος απόψε:


Εικόνα

vs

Εικόνα



3-0 υπέρ του Saab από τα 60-160 και αρκετά άνετα μάλιστα με 3 καρότσες, χαλαρά. :innocent:


Μου άρεσε αρκετά το Volvo πάντως. Σε άριστη κατάσταση!!! :metalo:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#471423 τι αλογα/κιλα αμφοτεροι οι Σουηδοι?
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#471424 Αμφότερα δίλιτρα τούρμπο.
195 άλογα το Saab (αυτό ισχύει με 98άρα όμως, εγώ είχα 95άρα EKO) και 180 άλογα το Volvo (με 97άρα V Power απόψε).
1500 κιλά περίπου και τα δύο.

ΥΓ: Όταν ζέσταινα τα λάστιχα για το άνοιγμα μου έβαλε την 2α στον κόφτη με 40 από το σπινάρισμα. 4 Κελσίου γαρ... :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#471427 εκανα και εγω σημερα κατι δοκιμες με 2 εβο,ενα 8αρι και ενα 9αρι .Και τον δωσαμε :twisted: και τον πηραμε :( :lol:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#471429 Άσε ρε Μήτσο. Εσύ με τα άλογα που έχεις και που μας μιλάς χάρη μας κάνεις. :lol:

Μόνο ο SV2 με τα 500 της Ferrari είχε πιο respect από σένα. :whistlink:

ΥΓ: Θέλω άνοιγμα με τον Νίκο με το μαμά Χ για να δω πως πάει η 330 σχετικά. :innocent:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#471430
REALZEUS έγραψε:Άσε ρε Μήτσο. Εσύ με τα άλογα που έχεις και που μας μιλάς χάρη μας κάνεις. :lol:

Μόνο ο SV2 με τα 500 της Ferrari είχε πιο respect από σένα. :whistlink:

ΥΓ: Θέλω άνοιγμα με τον Νίκο με το μαμά Χ για να δω πως πάει η 330 σχετικά. :innocent:


σε πληροφορω οτι στην παρεα εχω το αργοτερο στις ευθειες . :lol:
με το Νικο πατα τωρα που ειναι μαμα,γιατι εαν το τεντωσει δεν θα εχει νοημα το πατημα.Τωρα αναλογα πως πατησετε,στα πολλα χλμ εχεις ελπιδες. Αρα θελεις πατημα απο 2ες,σταση επ ουδενι, και πολλα μετρα,να πιασετε κανα 230-250αρι δλδ. να αρχισει να κοβει το 4κινητο απο πολλες απωλειες τετρακινησης + αεροδυναμικη κακη.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#471434 Προφανώς ρε συ εν κινήσει. Από στάση μόνο σε άσφαλτο πίστας έχω ελπίδα. Προτιμώ επίσης ρεπρίζ γιατί έχω μάνιουλ και δεν κοντράρεται το διπλοσύμπλεκτο στις αλλαγές 1η-2α-3η... :roll:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#471437
REALZEUS έγραψε:Προφανώς ρε συ εν κινήσει. Από στάση μόνο σε άσφαλτο πίστας έχω ελπίδα. Προτιμώ επίσης ρεπρίζ γιατί έχω μάνιουλ και δεν κοντράρεται το διπλοσύμπλεκτο στις αλλαγές 1η-2α-3η... :roll:

και 4η και 5η και 6η . Εγω με 80 κιλα κατω απο σστ και γυρω στα 20-30 αλογα πανω ειμαι εμπρος απο φπε χαρι σσ/τ( ειναι στο πισω φτερο μου δλδ το καλυτερο που εχω δοκιμασει,αλλα εχουν βρεθει και 2-3 αυτοκινητα πισω μεχρι τα 230 περιπου)
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#471439 Απλά ήλπιζα ότι 4η-5η θα καθάριζαν τα κιλά/ίππο, η αεροδυναμική και η δικίνηση. :roll: