REALZEUS έγραψε:mirage έγραψε:Τα παλια Saab οντως είχαν πολλες επιρροές απο το αεροπορικο κομματι σε καποια πραγματα.
Για παράδειγμα;
Aς κάνω εγώ μια προσπάθεια. Kαι για το χωριστό φόρουμ, και για τη συσχέτιση αεροπορικού και αυτοκινητιστικού της SAAB.
- Saab 92, το πρώτο αυτοκίνητο της φίρμας. Η ονομασία του ακολούθησε στη σειρά μετά από το εκπαιδευτικό αεροσκάφος 91.
Εξαιρετικά αεροδυναμικό για την εποχή του με αμάξωμα φτιαγμένο από ενιαία λαμαρίνα.
- Saab Sonett mk1 (94)
Αγωνιστικό πρωτότυπο, αμάξωμα από GRP, σασί από αλουμίνιο και βάρος μόλις 600 κιλά.
- Saab Sonett mk2 (97)
Παραγωγής πλέον, 10 χρόνια μετά το ορίτζιναλ, με δίχρονο μοτέρ (μετέπειτα χρησιμοποιήθηκε τετράχρονος V4).
- Saab 99
Κυρτής σχεδίασης εμπρόσθιος και οπίσθιος ανεμοθώρακας. Ειδικά η καμπύλη που κάνει πίσω είναι πολύ στιλάτη. Παρατηρήστε τις πόρτες που κάνουν "χούφτα" προς τα μέσα στο κάτω μέρος τους και αγκαλιάζουν το υπόλοιπο πλαίσιο.
- Saab 900
Το πρώτο Saab με τριψήφιο όνομα. Εδώ δεν έχουμε τίποτα τρομερό που να θυμίζει αεροπλάνα στην εξωτερική σχεδίαση, αλλά υπάρχει το ταμπλό στο εσωτερικό. Όλα τα χειριστήρια σε κάθετη θέση, σχετικά ψηλά, όπου δε χρειάζεται να πάρει ο οδηγός το βλέμμα του απ' τον δρόμο.