Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#852111
Zeus έγραψε:Καλη προσπάθεια!

Τελικά υπάρχει τεράστιο προβλημα κατανοήσης βασικών εννοιών. :(


Με έχει τυφλώσει ο φανμποισμός !
Άβαταρ μέλους
By citastak
#852215
Zeus έγραψε:
citastak έγραψε:Χτες που κινήθηκα με θερμοκρασίες από 9 ως 4 το βράδυ, αμιγώς ηλεκτρικά έκανα 45 χλμ και μου έδειχνε στο τέλος υπόλοιπο επιπλέον 23 χλμ (Κηφισίας η μια διαδρομή, Ε.Ο. χωρίς κίνηση η επιστροφή). Δεν φαίνεται η χαμηλότερη θερμοκρασία να επιβάρυνε σημαντικά την μπαταρία. Με κλίμα στο low (στο 1 από τις 5 σκάλες) και θερμαινόμενο κάθισμα και αυτό στο low.

2200 χλμ και έχω ένα γέμισμα με βενζίνη και 50 λίτρα διαθέσιμα :)

Γιατί δεν βάζεις τον ανεμιστήρα στο αυτόματο? :hmmm:

Πατησε το λίγο να την κάψεις μην μπαγιατεψει :lol:


Κάτι δεν καταλαβαίνω. όταν το βάζω στο αυτόματο, η ένδειξη για τον ανεμιστήρα παραμένει όπου το είχα πριν (1 ή 2) και δεν αλλάζει σε όλη τη διαδρομή. Στο V40 που είχε αυτόματο κλιματισμό, έβαζα το auto και αυτό ανεβοκατέβαζε τη ροή του αέρα για σταθερή θερμοκρασία. Αν κρατήσω πατημένο το auto, αυτό βάζει τη ροή του αέρα στο 3 από μόνο του... Μάλλον κάτι χάνω, δεν μπορεί να μην έχει αυτόματο κλιματισμό.

Update με θερμοκρασίες. αύξηση κατανάλωσης ρεύματος περίπου 30% σε θερμοκρασίες στους 5 βαθμούς με θέρμανση αναμμένη. Επίσης, ακούω ροή αέρα (με σβηστό αυτοκίνητο) άρα μάλλον προσπαθεί να κρατά τη μπαταρία σε σωστή θερμοκρασία και άρα καίει και από εκει...
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#852227
citastak έγραψε:Κάτι δεν καταλαβαίνω. όταν το βάζω στο αυτόματο, η ένδειξη για τον ανεμιστήρα παραμένει όπου το είχα πριν (1 ή 2) και δεν αλλάζει σε όλη τη διαδρομή. Στο V40 που είχε αυτόματο κλιματισμό, έβαζα το auto και αυτό ανεβοκατέβαζε τη ροή του αέρα για σταθερή θερμοκρασία. Αν κρατήσω πατημένο το auto, αυτό βάζει τη ροή του αέρα στο 3 από μόνο του... Μάλλον κάτι χάνω, δεν μπορεί να μην έχει αυτόματο κλιματισμό.

Το είχα γράψει και παλαιότερα, η auto ρύθμιση του ανεμιστήρα δεν είναι intuitive. Στο παλιό sensus κρατας πατημενο το auto, σου βγαζει ενδειξη οτι μπηκε στο αυτοματο και παει τον ανεμιστηρα στο 3 (και για τους πισω στο 2) ως default. Δεν εχω παρατηρησει αν η ενταση μειωνεται γιατι δεν κανει ιδιαιτερο θορυβο, αλλα σιγουρα αυξανεται αν χρειαστει (στη ζεστη πχ αν κατεβασεις τη θερμοκρασια). Απο την περιγραφη σου καταλαβαινω οτι με τον ιδιο τροπο δουλευει και στο νεο sensus.

Το ΡΜ φίλτρο το έχεις ενεργοποιημένο?
Άβαταρ μέλους
By citastak
#852553 Αυτό κάνει και σε εμένα (Google). Κρατώ πατημένο το auto Και πάει στο 3, αλλά μετά δεν αλλάζει στη διαδρομή η ροή του αέρα.
PM εννοείται, αυτό έλειπε.

By the way, διάβαζα ότι κάποια γραμμή παραγωγής στο Βέλγιο σταμάτησε γιατί δεν έχουν κάποια components, εξαιτίας της εμπλοκής με τα ναυτιλιακά στην Ερυθρά Θάλασσα.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#852677 Βελγιο μονο 40ρια φτιάχνει. Τώρα τι ακριβώς επηρέασε η κρίση στην ερυρθρα σηκώνει κουβέντα. Το εμπόριο συνεχίζεται κανονικά, δεν έχει αλλάξει κάτι.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#852680 Το να μην περνάς από Σουέζ και να πηγαίνεις από Καλή Ελπίδα προς τα πάνω είναι αν θυμάμαι καλά καμιά 15αριά μέρες grosso mondo.
Ίσως αυτό διαταράσσει τους χρόνους παράδοσης και κατά συνέπεια το supply chain. Μόνο αυτό μπορώ να σκεφθώ προς το παρόν (πέραν της αύξησης του κόστους στο ναύλο).
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#852682 Κανεις δεν παει από Καλή Ελπίδα. Από Σουεζ περνάνε κανονικά τα πλοία. Εμας έχουν περάσει ήδη 3 φορές, κι ένα κάνει εκεί μέσα κάτι δρομολόγια εδώ κι ένα μήνα.

Το war premium (extra ασφαλιση) που το πληρωναμε και πριν στην περιοχη εξαιτιας της πειρατιας εχει ανεβει 5 φορες πανω, αλλα και παλι σε σχεση με το κοστος να πας απο γυρω, και αναλογικα με το φορτιο που μεταφερεται ειναι peanuts.

Είναι όμως μια καλή ευκαιρία να βγάλουν κάποιοι χρήματα! :metalo:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#852684 Bολβοδια διαβασα οτι τα μεγαλα κοντεινεραδικα της msc, happag loyd etc σταματησαν το Σουεζ και πανε τον γυρο.Δεν ισχυει?
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#852687 Δεν γνωριζω, αλλα δεν το θεωρώ και λογικό. Τώρα βλέπω το Zoe είναι Port Said ερχομενο απο Σινγκαπουρη :s_dunno

Η ασφάλεια είναι ποσοστό επι της αξίας του πλοίου. Ακόμα και σε αυτά τα θηρια που είναι μεγάλα τα νούμερα, τα πετρέλαια που θα κάψουν για να κάνουν τον γύρο είναι υπερπολλαπλάσια, επομένως οικονομικά σίγουρα δεν συμφέρει. Κι επειδή προφανώς το επιπλέον κόστος δεν θα το πληρώσουν από την τσέπη τους αλλά θα το βάλουν στο ναυλο, παίζει και το περιβαντολογικο αποτύπωμα. Άσε που από φέτος και σε αυτό υπάρχει κόστος! Για κάθε ταξίδι εντός ή από/προς την Ευρώπη πληρώνεις CO2 tax που για τέτοια ταξίδια θα είναι επίσης τεράστιο το νούμερο.

Ενδεικτικά εμείς πληρώσαμε 24000 δολάρια για πλοίο που μεταφέρει 30000 τόνους φορτίο αντί για 5000 δολλαρια, δηλαδή 63cent επιπλον στον τονο!
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#852702 Edit^^

Είχα μια συνάντηση κι ενημερώθηκα ότι τελικά όντως MSC και Maersk στέλνουν τα πλοία τους από κάτω. Αυτό που δεν υπολόγιζα είναι η αξία του φορτίου την οποία λαμβάνουν υπόψην και πήραν αυτή την απόφαση.
Επίσης η shell ανακοίνωσε επίσης ότι θα πηγαίνει από κάτω. :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By citastak
#852742 ...
Τελευταία επεξεργασία από citastak και 16 Ιαν 2024, 22:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By citastak
#852747
citastak έγραψε:Από την προηγούμενη εβδομάδα έχουν στρίψει αρκετά.
Ναι ισχύει. Αναρωτιέμαι αν θα υπάρξει πίεση στην EC και για το ETS εξαιτίας των γεγονότων.
Εδώ πάντως λέει ότι έχει φύγει πολύ βαπόρι από γύρο... https://www.greenbiz.com/article/naviga ... ing-crisis
Θα δούμε. Προς το παρόν ναύλοι για κοντέινερς έχουν τσιμπήσει αρκετά (όχι όπως στην πανδημία).

Άλλα ενδιαφέροντα άρθρα
https://www.arabnews.com/node/2442466
https://think.ing.com/articles/red-sea- ... ommodities





Άβαταρ μέλους
By edmond
#854447 Εικόνα

Της πρίζας το κάγκελο.
Παραδίπλα παίζει ένα ΜΥ, C-HR, X-TRAIL e power.
Και τα φορτηγά τους χρέπια...
Άβαταρ μέλους
By citastak
#861312 Πρώτο ταξίδι με το V60 για Καστοριά αυθημερόν.
Πολύ σταθερό, ξεκούραστο, καταπίνει χιλιόμετρα χωρίς να κουράζει.
Στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής είχα ανοιχτό τον αυτόματο πιλότο. Κρατάει ταχύτητα, απόσταση από μπροστινό και στρίβει το τιμόνι ακόμα και σε μεγάλες καμπές, αρκεί να ακουμπάς το τιμόνι (αλλιώς απενεργοποιείται).

Πολύ γκάζι όταν το χρειάζεσαι για προσπέραση, φτάνει τα 180 (τελική λόγω κόφτη) για πλάκα.
Από κατανάλωση κινούμενος με 120-140 (και κάποιες φορές για λίγο 160-180), είχα 7,8 λτ στο σύνολο της διαδρομής μείον τα πρώτα 80 χλμ που ήμουν ηλεκτρικά. Αν πήγαινα λίγο πιο συντηρητικά θα είχα εύκολα 7,5 λτ/100. Καθόλου κακό για 2,5 τόνους αυτοκίνητο με δίλιτρο κινητήρα.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#861318 Από Θεσ.νίκη;
2,5 τόνους;;!!;;