- 04 Νοέμ 2016, 14:05
#321608
Εξακολουθω να μην βλεπω το προβλημα...Η δικη μου εμπειρια απο Κινα, στον δικο μου τομεα, λεει οτι το μεγαλυτερο προβλημα ειναι το material sourcing και μετα production processes. Οσον αφορα το εργατικο δυναμικο, το προβλημα ηταν στην ραγδαια αναπτυξη των επιχειρησεων στην Κινα, κατι το οποιο δεν υφισταται πλεον. Γενικα στην Κινα φτιαχνεις οτι θελεις, παιχνιδακι των 0.20 cent που ανατιναζεται, μεχρι iphone...Αν το προιον εξακολουθει να ειναι ποιοτικο δεν βλεπω πιο ειναι το προβλημα.
Απο εκει και περα, ας δουμε την σημερινη κατασταση..Η Volvo το 2015 συνεχισε την ανοδικη πορεια πωλησεων, με τα "γερικα" μοντελα της, και μεγαλυτερη αγορα την Κινα
Top 10 Markets - Sales
China 81,588 (16.2 %)
Sweden 71,200 (14.2 %)
USA 70,047 (13.9 %)
UK 43,440 (8.6 %)
Germany 35,604 (7.1 %)
Netherlands 23,182 (4.6 %)
Belgium 18,125 (3.6 %)
Italy 16,230 (3.2 %)
France 14,095 (2.8 %)
Japan 13,493 (2.7 %)
Other Markets 116,123 (23.1 %)
Πρωτο σε πωλησεις μοντελο το XC60 (159,617), τα διπλασια σχεδον απο το δευτερο V40 (83,357) και τριτο το S60 (63,314).
Και τα τρια αυτα μοντελα συναρμολογουνται στο Βελγιο, το οποιο με 3 βαρδιες μπορει να φτασει τις 270,000 μοναδες τον χρονο. Tην
τελευταια 5 ετια η παραγωγη εκει πλησιαζει συνεχως το νουμερο αυτο.
Με τις τελευταιες αναβαθμισεις το εργοστασιο στη Σουηδια (Troslanda) εχει τη δυνατοτητα να παραγει 300,000 μοναδες τον χρονο με 3η βαρδια. Αυτη τη στιγμη εκει συναρμολογουνται τα V60, και ολη η σειρα 90.
Το εργοστασιο στις ΗΠΑ, το οποιο θα ειναι ετοιμο το 2017, θα εχει τη δυνατοτητα να παραγει 100,000 μοναδες το χρονο, με αναμενομενα μοντελα τη σειρα 60 και τη σειρα 90.
Το Chengdu εχει μεγιστη δυνατοτητα παραγωγης 120,000 μοναδες το χρονο, με δυο βαρδιες, και παραγει σημερα τα S60 L, XC60
Μεχρι εδω ολα ηταν γνωστα. Τα νεα δεδομενα λενε οτι θα υπαρξουν αλλα δυο εργοστασια στην Κινα, ενα για καθε σειρα (Luqiao 40 / Chengdu 60/ Daqing 90)
To Daqing εχει χωρητικοτητα 80,000 μοναδων, ενω για το Luqiao δεν εχουν βγει ακομα στοιχεια, αλλα φανταζομαι οτι θα ειναι μεγαλυτερης χωρητικοτητας αφου περαν της σειρας 40 θα φτιαχνονται και τα Lynk&Co (το σκεφτηκαν πολυ αυτο το ονομα
).
Στοχος της Volvo ειναι να φτασει τις 800,000 πωλησεις παγκοσμιως το χρονο μεχρι το 2020. Μεσοπροθεσμα θελουν οι 100,000 να ειναι στην Αμερικη. Επισης κατανοητο ειναι οτι η ραγδαια αναπτυσσομενη Κινεζικη αγορα θα βοηθησει ωστε να πιασουν τον στοχο αυτο. Επομενως, στην Ευρωπη μπορουν να παραγουν 570,000 μοναδες, η Αμερικη θα παραγει 100,000 ωστε να καλυπτει την εγχωρια αγορα, και Κινα 200,000 + το Luqiao...Ετσι, γλιτωνουν το fluctuation στην ιστοτιμια USD/SEK που τους σκοτωσε την περασμενη δεκαετια, και την επιπλεον φορολογια για τα εισαγωμενα προιοντα στην Κινα...Δηλαδη πως αλλιως θα γινοταν?
Οσο για το S90, εκτος του οτι δεν πιστευω οτι θα τα παει τοσο καλα στην ευρωπαικη αγορα, σε μια κατηγορια που ουτε η Audi τα καταφερνει απεναντι σε Merc/bmw, το
Κινεζικο S90 θα ειναι διαφορετικο απο το
Ευρωπαικο, αφου θα ειναι το L και το Excellence...τουλαχιστον προς το παρον!
Επισης μην ξεχναμε οτι ολα τα παραπανω αφορουν το σχεδιασμο για τα 40/60/90 σε S/V/XC που ειναι ο πυρηνας. Μολις ξεμπερδεψουν με αυτα, και αναλογα την πορεια των πωλησεων, θα εχουμε και κουπε, καμπριο, πιθανον S100, 3θυρο C-Seg, αμιγως ηλεκτροκινητα πανω στη CMA...αλλωστε εχουν θεσει ως στοχο εως το 2025 να πουλουν 1εκατομ ηλεκτρικα οχηματα (hybid και pure)
*Ξεχασα και τις 6000 μοναδες της Μαλαισιας..
https://en.wikipedia.org/wiki/Swedish_M ... ies#Models