Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By dstou
#321478
δεν είναι τόσο απλό να γίνει αυτό ειδικά στη Κίνα


Δεν είναι τίποτα δύσκολο, ειδικά στην Κίνα. Είναι θέμα βούλησης των διοικούντων την Γκήλη. Άμα θες φτιάχνεις ότι θες οπουδήποτε. Η Κίνα δεν φείδεται πλέον εξειδικευμένου προσωπικού, ούτε μηχανικών. Και είναι προφανές ότι κάτι τέτοιο θα γινόταν αργά ή γρήγορα. Όταν έχεις Κινέζους ιδιοκτήτες οι οποίοι είναι μεγάλο όνομα στην Κίνα, έχουν μια ολόκληρη αγορά έτοιμη για κατανάλωση μουράτων αυτοκινήτων, έχουν το εμπόδιο των φόρων* στα εισαγωγής και καπάκια τεράστιο εργασιακό κόστος στη Σουηδία, τι κάνει νιάου νιάου λοιπόν. Παραγωγή στην Κίνα λοιπόν και εξαγωγή από εκεί, με ότι αυτό συνεπάγεται σε μειωμένα κοστολόγια.
Περιμένω τη Μερσεντέ τώρα να κάνει την κίνηση, να αναβιώσει και το σχετικό τόπιξ. :lol:

*
the car is subject to taxation three times, namely, a 25 percent import tariff, a 25 percent consumption tax for cars with engine displacement bigger than 3.0 liters and a 9 percent vehicle purchase tax
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#321479
dstou έγραψε:
δεν είναι τόσο απλό να γίνει αυτό ειδικά στη Κίνα


Δεν είναι τίποτα δύσκολο, ειδικά στην Κίνα. Είναι θέμα βούλησης των διοικούντων την Γκήλη. Άμα θες φτιάχνεις ότι θες οπουδήποτε. Η Κίνα δεν φείδεται πλέον εξειδικευμένου προσωπικού, ούτε μηχανικών. Και είναι προφανές ότι κάτι τέτοιο θα γινόταν αργά ή γρήγορα. Όταν έχεις Κινέζους ιδιοκτήτες οι οποίοι είναι μεγάλο όνομα στην Κίνα, έχουν μια ολόκληρη αγορά έτοιμη για κατανάλωση μουράτων αυτοκινήτων, έχουν το εμπόδιο των φόρων* στα εισαγωγής και καπάκια τεράστιο εργασιακό κόστος στη Σουηδία, τι κάνει νιάου νιάου λοιπόν. Παραγωγή στην Κίνα λοιπόν και εξαγωγή από εκεί, με ότι αυτό συνεπάγεται σε μειωμένα κοστολόγια.
Περιμένω τη Μερσεντέ τώρα να κάνει την κίνηση, να αναβιώσει και το σχετικό τόπιξ. :lol:

*
the car is subject to taxation three times, namely, a 25 percent import tariff, a 25 percent consumption tax for cars with engine displacement bigger than 3.0 liters and a 9 percent vehicle purchase tax

Και όμως είναι και στο παρελθόν ήταν ακόμα πιο δύσκολο ειδικά για τις ευρωπαικές εταιρείες.Πολλά προβλήματα συνεννόησης και οχι μόνο λογω γλώσσας φυσικά αλλά και νοοτροπίας.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#321492 Για να μην αναφέρουμε τα προβλήματα κλοπής πνευματικής ιδιοκτησίας, την "περιεργη" νομοθεσία, που σε αναγκάζει να έχεις έναν ντόπιο συνέταιρο 50-50 τουλάχιστον για να επενδύσεις εκεί (με τις γνωστές απόψεις των Κινέζων για πνευματική ιδιοκτησία και εταιρικά μυστικά... :whistlink: ) + το πολιτικό τους σύστημα...

Τεσπα, θα δείξει, μακάρι να πάει καλά η Volvo... :)
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#321608 Εξακολουθω να μην βλεπω το προβλημα...Η δικη μου εμπειρια απο Κινα, στον δικο μου τομεα, λεει οτι το μεγαλυτερο προβλημα ειναι το material sourcing και μετα production processes. Οσον αφορα το εργατικο δυναμικο, το προβλημα ηταν στην ραγδαια αναπτυξη των επιχειρησεων στην Κινα, κατι το οποιο δεν υφισταται πλεον. Γενικα στην Κινα φτιαχνεις οτι θελεις, παιχνιδακι των 0.20 cent που ανατιναζεται, μεχρι iphone...Αν το προιον εξακολουθει να ειναι ποιοτικο δεν βλεπω πιο ειναι το προβλημα.

Απο εκει και περα, ας δουμε την σημερινη κατασταση..Η Volvo το 2015 συνεχισε την ανοδικη πορεια πωλησεων, με τα "γερικα" μοντελα της, και μεγαλυτερη αγορα την Κινα

Top 10 Markets - Sales
China 81,588 (16.2 %)
Sweden 71,200 (14.2 %)
USA 70,047 (13.9 %)
UK 43,440 (8.6 %)
Germany 35,604 (7.1 %)
Netherlands 23,182 (4.6 %)
Belgium 18,125 (3.6 %)
Italy 16,230 (3.2 %)
France 14,095 (2.8 %)
Japan 13,493 (2.7 %)
Other Markets 116,123 (23.1 %)

Πρωτο σε πωλησεις μοντελο το XC60 (159,617), τα διπλασια σχεδον απο το δευτερο V40 (83,357) και τριτο το S60 (63,314).
Και τα τρια αυτα μοντελα συναρμολογουνται στο Βελγιο, το οποιο με 3 βαρδιες μπορει να φτασει τις 270,000 μοναδες τον χρονο. Tην τελευταια 5 ετια η παραγωγη εκει πλησιαζει συνεχως το νουμερο αυτο.
Με τις τελευταιες αναβαθμισεις το εργοστασιο στη Σουηδια (Troslanda) εχει τη δυνατοτητα να παραγει 300,000 μοναδες τον χρονο με 3η βαρδια. Αυτη τη στιγμη εκει συναρμολογουνται τα V60, και ολη η σειρα 90.
Το εργοστασιο στις ΗΠΑ, το οποιο θα ειναι ετοιμο το 2017, θα εχει τη δυνατοτητα να παραγει 100,000 μοναδες το χρονο, με αναμενομενα μοντελα τη σειρα 60 και τη σειρα 90.
Το Chengdu εχει μεγιστη δυνατοτητα παραγωγης 120,000 μοναδες το χρονο, με δυο βαρδιες, και παραγει σημερα τα S60 L, XC60

Μεχρι εδω ολα ηταν γνωστα. Τα νεα δεδομενα λενε οτι θα υπαρξουν αλλα δυο εργοστασια στην Κινα, ενα για καθε σειρα (Luqiao 40 / Chengdu 60/ Daqing 90)
To Daqing εχει χωρητικοτητα 80,000 μοναδων, ενω για το Luqiao δεν εχουν βγει ακομα στοιχεια, αλλα φανταζομαι οτι θα ειναι μεγαλυτερης χωρητικοτητας αφου περαν της σειρας 40 θα φτιαχνονται και τα Lynk&Co (το σκεφτηκαν πολυ αυτο το ονομα :dizzy: ).
Στοχος της Volvo ειναι να φτασει τις 800,000 πωλησεις παγκοσμιως το χρονο μεχρι το 2020. Μεσοπροθεσμα θελουν οι 100,000 να ειναι στην Αμερικη. Επισης κατανοητο ειναι οτι η ραγδαια αναπτυσσομενη Κινεζικη αγορα θα βοηθησει ωστε να πιασουν τον στοχο αυτο. Επομενως, στην Ευρωπη μπορουν να παραγουν 570,000 μοναδες, η Αμερικη θα παραγει 100,000 ωστε να καλυπτει την εγχωρια αγορα, και Κινα 200,000 + το Luqiao...Ετσι, γλιτωνουν το fluctuation στην ιστοτιμια USD/SEK που τους σκοτωσε την περασμενη δεκαετια, και την επιπλεον φορολογια για τα εισαγωμενα προιοντα στην Κινα...Δηλαδη πως αλλιως θα γινοταν?

Οσο για το S90, εκτος του οτι δεν πιστευω οτι θα τα παει τοσο καλα στην ευρωπαικη αγορα, σε μια κατηγορια που ουτε η Audi τα καταφερνει απεναντι σε Merc/bmw, το Κινεζικο S90 θα ειναι διαφορετικο απο το Ευρωπαικο, αφου θα ειναι το L και το Excellence...τουλαχιστον προς το παρον!
Επισης μην ξεχναμε οτι ολα τα παραπανω αφορουν το σχεδιασμο για τα 40/60/90 σε S/V/XC που ειναι ο πυρηνας. Μολις ξεμπερδεψουν με αυτα, και αναλογα την πορεια των πωλησεων, θα εχουμε και κουπε, καμπριο, πιθανον S100, 3θυρο C-Seg, αμιγως ηλεκτροκινητα πανω στη CMA...αλλωστε εχουν θεσει ως στοχο εως το 2025 να πουλουν 1εκατομ ηλεκτρικα οχηματα (hybid και pure)



*Ξεχασα και τις 6000 μοναδες της Μαλαισιας.. :lol:
https://en.wikipedia.org/wiki/Swedish_M ... ies#Models
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#321646 Αν κλείσουν την παραγωγή στη Σουηδία προβλέπω μποϊκοτάζ από τους Ευρωπαίους αγοραστές, μέχρι τώρα η Volvo πάει καλά γιατί υπάρχει η Ευρωπαϊκή παραγωγή, αν αυτή σταματήσει ίσως οι αγοραστές ενοχληθούν και στραφούν σε άλλους premium Ευρωπαίους κατασκευαστές, τι κάνει νιάου στα κεραμίδια ?
Άβαταρ μέλους
By drdino
#321655 Σιγά μην μποϊκοτάρει ο αγοραστής την μάρκα.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#321694
21 quadra έγραψε:Αν κλείσουν την παραγωγή στη Σουηδία προβλέπω μποϊκοτάζ από τους Ευρωπαίους αγοραστές, μέχρι τώρα η Volvo πάει καλά γιατί υπάρχει η Ευρωπαϊκή παραγωγή, αν αυτή σταματήσει ίσως οι αγοραστές ενοχληθούν και στραφούν σε άλλους premium Ευρωπαίους κατασκευαστές, τι κάνει νιάου στα κεραμίδια ?

Μεχρι τωρα παει καλα γιατι ειναι καλο και ανταγωνιστικο το προιον...Αν παψει να ειναι θα σταματησει να πουλαει, οπως εχει συμβει πολλες φορες στο παρελθον.
Παντως δεν υπαρχει λογος, ουτε σχεδιασμος να μεταφερθει εξολοκληρου η παραγωγη εκτος Ευρωπης...ουτε καν! Ακομα και στα νεα εργοστασια στην Κινα τα stampings φευγουν απο το Olofstrom, το μοναδικο εργοστασιο της Volvo παγκοσμιως γι αυτη τη δουλεια!
Άβαταρ μέλους
By dstou
#321774
Αν κλείσουν την παραγωγή στη Σουηδία προβλέπω μποϊκοτάζ από τους Ευρωπαίους αγοραστές


Μη γίνει το αντίθετο, πέσουν σαν τα λιμασμένα και με τα μούτρα στον ταμπλά με τα κουλούρια άπαξ και φθηνύνουν έστω και λίγο. Θα βγαίνει και θα λέει ο κάθε Φίτσουλας : Now I can afford it. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#321784
Zeus έγραψε:Εξακολουθω να μην βλεπω το προβλημα...Η δικη μου εμπειρια απο Κινα, στον δικο μου τομεα, λεει οτι το μεγαλυτερο προβλημα ειναι το material sourcing και μετα production processes. Οσον αφορα το εργατικο δυναμικο, το προβλημα ηταν στην ραγδαια αναπτυξη των επιχειρησεων στην Κινα, κατι το οποιο δεν υφισταται πλεον. Γενικα στην Κινα φτιαχνεις οτι θελεις, παιχνιδακι των 0.20 cent που ανατιναζεται, μεχρι iphone...Αν το προιον εξακολουθει να ειναι ποιοτικο δεν βλεπω πιο ειναι το προβλημα.

Απο εκει και περα, ας δουμε την σημερινη κατασταση..Η Volvo το 2015 συνεχισε την ανοδικη πορεια πωλησεων, με τα "γερικα" μοντελα της, και μεγαλυτερη αγορα την Κινα


Μα δεν είπε κανείς οτι υπάρχει πρόβλημα. Κουβέντα κάνουμε. Όπως και να ΄χει είναι η πρώτη φορά που κάποιος απο τους κορυφαίους ευρωπαίους κατασκευαστες θα κατασκευάζει τη ναυαρχίδα του αποκλειστικά στη Κίνα και θα τροφοδοτει απο εκεί ακόμα και την Ευρώπη.
Οσο για τις συνθήκες στη Κίνα ,ειδικά στο κλαδο του αυτοκινητου που έχω πληροφόρηση ,θα διαφωνήσω μαζί σου.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#321949
Zeus έγραψε:
21 quadra έγραψε:Αν κλείσουν την παραγωγή στη Σουηδία προβλέπω μποϊκοτάζ από τους Ευρωπαίους αγοραστές, μέχρι τώρα η Volvo πάει καλά γιατί υπάρχει η Ευρωπαϊκή παραγωγή, αν αυτή σταματήσει ίσως οι αγοραστές ενοχληθούν και στραφούν σε άλλους premium Ευρωπαίους κατασκευαστές, τι κάνει νιάου στα κεραμίδια ?

Μεχρι τωρα παει καλα γιατι ειναι καλο και ανταγωνιστικο το προιον...Αν παψει να ειναι θα σταματησει να πουλαει, οπως εχει συμβει πολλες φορες στο παρελθον.
Παντως δεν υπαρχει λογος, ουτε σχεδιασμος να μεταφερθει εξολοκληρου η παραγωγη εκτος Ευρωπης...ουτε καν! Ακομα και στα νεα εργοστασια στην Κινα τα stampings φευγουν απο το Olofstrom, το μοναδικο εργοστασιο της Volvo παγκοσμιως γι αυτη τη δουλεια!


Είδωμεν, όπως πάντα η νεκροψία θα δείξει όχι αύριο αλλά σε 2-4 χρόνια που θα οδηγηθεί η κατάσταση.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#334495 τιμες v90
http://www.zougla.gr/automoto/news/agor ... -volvo-v90
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#334543 επαιζα με το configurator της volvo εδω:
http://www.volvocars.com/at/beratung-un ... nfigurator

καποια στιγμη δεν ημουνα σιγουρος για κατι και πηγα στο ελληνικο, οπο διαπιστωσα τι εχουνε πολλες διαφορες , πχ στα πακετα εξοπλισμου, εκδοσεις κτλ
Άβαταρ μέλους
By mirage
#334548 Και αν πας στο Αγγλικο θα διαπιστωσεις το ιδιο κοκ. Εχει να κανει με τις αναγκες και προτιμησεις της καθε αγορας


< >
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#345606 Πόσο να χει αυτό το παρτάλι? Και πολλά είναι. Χώρια που θα χει 175 εκατομμύρια χιλιόμετρα.