Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#244470
dimviii έγραψε:ναι ειναι εμφανεστατο οτι αφηνε η Χουρακαν.


Από το 0:49 και μετά. Ειδικά πριν την Ascari άφηνε πριν καν περάσει το τουνελάκι. :iconcool:


dimviii έγραψε:1422 vs 1740 = 318


Μόνο που η Λάμπο (όμως όλοι οι κατασκευαστές supercars) δίνει dry. Τα μετρημένα είναι εδώ: http://www.zeperfs.com/en/duel5170-4076.htm
230 κιλά με καύσιμα, οδηγό 75 χλγμ κλπ.


dimviii έγραψε:Γιατι κατι αλλες φοραδες που φτιαχνουν το ιδιο μοτερ 40 χρονια,βαρανε και το πληρωνεις και σε δουλευουν


:hmmm: :hmmm: :hmmm:


dimviii έγραψε:Για να μην το ταλαιπωρουμε Αλεξανδρε,το γτ-ρ ειναι ενα αυτοκινητο του 2007,που με μικροβελτιωσεις σε επιμερους τομεις καταφερνει να ειναι σε αμεση επαφη με τον ανταγωνισμο απο σουπερκαρ που κοστιζουν 2πλα και 3πλα χρηματα.
Kοιτα τον χρονο του νισμο με τα αλογα/κιλα του και με τι ελαστικα εγινε ο χρονος και θα καταλαβεις.


Κανείς δεν είπε ότι δεν είναι αξιοθαύμαστο αυτοκίνητο. Απλά υπάρχουν και ταχύτερα stock for stock και ακόμα και πειραγμένο δεν είδαμε να μπορεί να φύγει από μια μαμά Huracan. Όσο για τους χρόνους ακόμα και του Nismo, παρατέθηκαν παραπάνω, αλλά ας το πάμε μια τελευταία φορά, καθώς νομίζω ότι το εξαντλήσαμε: http://www.zeperfs.com/en/duel5170-4841.htm


Καληνύχτα από εμένα. :)
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#244547
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#244815
REALZEUS έγραψε:
Από το 0:49 και μετά. Ειδικά πριν την Ascari άφηνε πριν καν περάσει το τουνελάκι. :iconcool:

μπορω να σου βρω και εγω σημεια που υπερτερουσε το ντατσουν. Δεν θα αποδικνυει ομως οτι ηταν γρηγοροτερο.

REALZEUS έγραψε:Μόνο που η Λάμπο (όμως όλοι οι κατασκευαστές supercars) δίνει dry. Τα μετρημένα είναι εδώ: http://www.zeperfs.com/en/duel5170-4076.htm
230 κιλά με καύσιμα, οδηγό 75 χλγμ κλπ.

Παλι πιο βαρυ το ντατσουν, με σημαντικη διαφορα,παλι δεν ειδαμε την ελαφρια και συγχρονη χουρακαν να πλεονεκτει σε πιστα.





REALZEUS έγραψε: :hmmm: :hmmm: :hmmm:

για τους σκαραβαιους λεω.



REALZEUS έγραψε:Κανείς δεν είπε ότι δεν είναι αξιοθαύμαστο αυτοκίνητο. Απλά υπάρχουν και ταχύτερα stock for stock και ακόμα και πειραγμένο δεν είδαμε να μπορεί να φύγει από μια μαμά Huracan. Όσο για τους χρόνους ακόμα και του Nismo, παρατέθηκαν παραπάνω, αλλά ας το πάμε μια τελευταία φορά, καθώς νομίζω ότι το εξαντλήσαμε: http://www.zeperfs.com/en/duel5170-4841.htm


Καληνύχτα από εμένα. :)


τι ειναι αυτα τα χαρτακια υπερατου που μου βαζεις? το ξερουμε οτι ειναι γρηγορη σε ευθεια.

εδω δεν την βλεπω την χουρακαν να γραφει χρονο. Βλεπω μονο την πολυ ισχυροτερη SV με 150 αλογα παραπανω και παλι πολλα λιγοτερα κιλα να περναει μονο το ντατσουν,και αυτο με το καλυτερο ντοτ σεμισλικ εναντι του ντανλοπ 600 :svivhaha:
Η χουρακαν οπως βλεπεις στα ιδια κιλα δυναμη με το ντατσουν ειναι αιωνες πισω.
Ναι απο το βαρυτερο ντατσουν του 2007 .
Την καλησπερα μου και εμενα απο Κρητη.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N ... _lap_times
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#244832 Οι χρόνοι πίστας είναι στο κάτω μέρος της σελίδας που παρέθεσα. Εκεί βλέπεις τις επιμέρους μικροδιαφορές υπέρ της Huracan σε σχέση με το Nismo από τεστ περιοδικών σε διαφορετικές πίστες, και όχι manufacturers' claims. :iconcool: Α και δεν υπάρχει έκδοση SV της Huracan ακόμα, η κανονική είναι σε αντίθεση με το πισταδόρικο Nissan. :s_howdy Καλές τσικουδιές στην Κρήτη! :s_drinks :lol:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#244836 ...οταν η εξελιξη της τεχνολογιας αλλα και το παθος-οραμα μιας ομαδας σχιστοματηδων, φτανει να
δημιουργει ενα απιστευτο Super GT (με επιδοσεις supercar) το οποιο με ημιεργοστασιακη αναβαθμιση και τιμη περιπου στο 1/3 μιας εργοστασιακης -entry level- Lamborghini, καταφερνει να "παιζει" μαζι της για πλακα, αυτο και εαν ειναι αθλος για την Nissan, ή και για την οποιαδηποτε εταιρια που καταφερνει κατι τετοιο...

Σε μεγαλο βαθμο πιστευω οτι οι λογοι της επιτυχιας εχουν να κανουν και με την φιλοσοφια κατασκευης του GT-R 35, οπως ειχε αναφερει ο υπευθυνος εξελιξης σε ενα αποκαλυπτικοτατο video, οτι δηλαδη ξεκινησαν "αναποδα" σε σχεση με τους υπολοιπους κατασκευαστες supercar, κατα τα προτυπα της F1 (?) και συγκεκριμενα απο τους τροχους, (και οχι απο το μοτερ πχ ή την μηχανολογικη διαταξη...) την διασταση-μεγεθος που θα επρεπε να εχουν και αντιστοιχα το μεγιστο φορτιο-βαρος που θα επρεπε να αναλογει στον καθε ενα ωστε το αυτοκινητο να εχει την μεγιστη δυνατη ελκτικη και πλευρικη προσφυση για να ξεπερασει τον...στοχευμενο ανατγωνιστη του που δεν ηταν αλλος απο την 997 turbo...

Φυσικα εαν προσπερασουμε τις απολυτες επιδοσεις-νουμερα, εντος και εκτος πιστας, κατι που μοιραια συμβαινει στους χειριστες-κατοχους αυτων των κατασκευων, απο την φαση της απλης μετακινησης, μεχρι και την πιεση σε υψηλα επιπεδα χωρις να υπαρχει καποιος λογος...αναμετρησης, ειναι προφανες οτι ακομα και η...Γερμανοποιημενη 4Κινητη Huracan, λογω -και- κινητηρα, βγαζει πολυ εντονοτερα συναισθηματα και αδρεναλινη, και εκει ακριβως δικαιολογειται απολυτως η διαφορα τιμης... :)
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#244838
REALZEUS έγραψε:Οι χρόνοι πίστας είναι στο κάτω μέρος της σελίδας που παρέθεσα. Εκεί βλέπεις τις επιμέρους μικροδιαφορές υπέρ της Huracan σε σχέση με το Nismo από τεστ περιοδικών σε διαφορετικές πίστες, και όχι manufacturers' claims. :iconcool: Α και δεν υπάρχει έκδοση SV της Huracan ακόμα, η κανονική είναι σε αντίθεση με το πισταδόρικο Nissan. :s_howdy Καλές τσικουδιές στην Κρήτη! :s_drinks :lol:


οι χρονοι πιστας που βαζεις και λες και ξαναλες ειναι με -200 κιλα και + 60 αλογα για την φοραδα.

οι χρονοι που σου εβαλα εγω ειναι με 600 αλογα το ντατσουν και 610 η χουρακαν και 200 κιλα δωρο,οπου απλα η χουρακαν ειναι αιωνες πισω.
οι χρονοι που εχεις βαλει με γυρο του 1 λεπτου και 11 δευτερων οπου το νισσαν τρωει σχεδον 4 δευτερα,δλδ 3+ το χιλιομετρο ειναι για γελια, και για παιδακια.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#244839
Κίκιζας . έγραψε:
Φυσικα εαν προσπερασουμε τις απολυτες επιδοσεις-νουμερα, εντος και εκτος πιστας, κατι που μοιραια συμβαινει στους χειριστες-κατοχους αυτων των κατασκευων, απο την φαση της απλης μετακινησης, μεχρι και την πιεση σε υψηλα επιπεδα χωρις να υπαρχει καποιος λογος...αναμετρησης, ειναι προφανες οτι ακομα και η...Γερμανοποιημενη 4Κινητη Huracan, λογω -και- κινητηρα, βγαζει πολυ εντονοτερα συναισθηματα και αδρεναλινη, και εκει ακριβως δικαιολογειται απολυτως η διαφορα τιμης... :)


εμενα παντως Γρηγορη εαν ερθει ενα 4κινητο 200 κιλα βαρυτερο,και με -50 αλογα και με κανει παρτυ δεν μου βγαζει κανενα συναισθημα και καμια αδρεναλινη. Δεν πα να εχει οτι σημα θελει και ας κουβαλαει οση ιστορια θελει.
Εμενα αδρεναλινη μου βγαζει η αποτελεσματικοτητα και μονο.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#244840
dimviii έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Οι χρόνοι πίστας είναι στο κάτω μέρος της σελίδας που παρέθεσα. Εκεί βλέπεις τις επιμέρους μικροδιαφορές υπέρ της Huracan σε σχέση με το Nismo από τεστ περιοδικών σε διαφορετικές πίστες, και όχι manufacturers' claims. :iconcool: Α και δεν υπάρχει έκδοση SV της Huracan ακόμα, η κανονική είναι σε αντίθεση με το πισταδόρικο Nissan. :s_howdy Καλές τσικουδιές στην Κρήτη! :s_drinks :lol:


οι χρονοι πιστας που βαζεις και λες και ξαναλες ειναι με -200 κιλα και + 60 αλογα για την φοραδα.

οι χρονοι που σου εβαλα εγω ειναι με 600 αλογα το ντατσουν και 610 η χουρακαν και 200 κιλα δωρο,οπου απλα η χουρακαν ειναι αιωνες πισω.
οι χρονοι που εχεις βαλει με γυρο του 1 λεπτου και 11 δευτερων οπου το νισσαν τρωει σχεδον 4 δευτερα,δλδ 3+ το χιλιομετρο ειναι για γελια, και για παιδακια.


Ειλικρινά που τα είδες αυτά;

Huracan κανονική vs Nismo πισταδόρικο. Ίδια άλογα, 200 κιλά περισσότερο το GTR και άρα πρόβλημά του αφού έτσι το γέννησε η μάνα του: http://www.zeperfs.com/en/duel5170-4841.htm
Δες τα γυρολόγια στο κάτω μέρος της σελίδας. Μετρημένα από ανεξάρτητους επαγγελματίες οδηγούς τα περισσότερα για λογαριασμό περιοδικών. Και κάτσε να βγει και η πισταδόρικη ιταλίδα...
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#245405
dimviii έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:
Φυσικα εαν προσπερασουμε τις απολυτες επιδοσεις-νουμερα, εντος και εκτος πιστας, κατι που μοιραια συμβαινει στους χειριστες-κατοχους αυτων των κατασκευων, απο την φαση της απλης μετακινησης, μεχρι και την πιεση σε υψηλα επιπεδα χωρις να υπαρχει καποιος λογος...αναμετρησης, ειναι προφανες οτι ακομα και η...Γερμανοποιημενη 4Κινητη Huracan, λογω -και- κινητηρα, βγαζει πολυ εντονοτερα συναισθηματα και αδρεναλινη, και εκει ακριβως δικαιολογειται απολυτως η διαφορα τιμης... :)


εμενα παντως Γρηγορη εαν ερθει ενα 4κινητο 200 κιλα βαρυτερο,και με -50 αλογα και με κανει παρτυ δεν μου βγαζει κανενα συναισθημα και καμια αδρεναλινη. Δεν πα να εχει οτι σημα θελει και ας κουβαλαει οση ιστορια θελει.
Εμενα αδρεναλινη μου βγαζει η αποτελεσματικοτητα και μονο.


Ναι, εαν εχεις βιωσει εντονα και σου εχει μεινει η νοοτροπια του "κοντρακια" (δεν το λεω με την κακη εννοια παροτι μπορει να ακουγεται ετσι...) .
Και εγω στην θεση σου ετσι θα ενιωθα. Ειναι μονοδιαστατη ομως αυτη η αισθηση.

Εαν ομως αντιστοιχα εχεις μαθει, ή εστω αντιλαμβανεσαι την αυξημενη ευχαριστηση που μπορει να σου δωσει ενας Ιταλικος πολυστροφος ατμοσφαιρικος V10, εχοντας ταυτοχρονα ηδη τα αντιστοιχα σχεδιαστικα οπτικα ερεθισματα, απο την εμφανιση του αυτοκινητου εκτος και εντος, θεωρω οτι τελικα θα νιωσεις μεγαλυτερη ευχαριστηση, θα αντλησεις μεγαλυτερες ποσοτητες αδρεναλινης.

Τουλαχιστον εαν οχι εσυ, σιγουρα καποιοι αλλοι, οχι σε φαση" πατηματος" με αλλο αυτοκινητο ακομα και σε καποια στριφτερη αναβαση, αλλα σε καποιο μοναχικο κυνηγι ειτε με τον χρονο, ειτε με τα ορια σου απεναντι σε αυτα του αυτοκινητου...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#245467
Κίκιζας . έγραψε:
Ναι, εαν εχεις βιωσει εντονα και σου εχει μεινει η νοοτροπια του "κοντρακια" (δεν το λεω με την κακη εννοια παροτι μπορει να ακουγεται ετσι...) .
Και εγω στην θεση σου ετσι θα ενιωθα. Ειναι μονοδιαστατη ομως αυτη η αισθηση.


δεν ειναι θεμα νοοτροπιας ''κοντρακια''
Ευτυχως η δυστυχως(ευτυχως για μενα) τετοια αυτοκινητα μπορουν να μετρηθουν στα παντα (σχεδον)
η αρτιοτερη μηχανολογικη σχεδιαση,θα αποδωσει και τα αναμενομενα,οταν μετρηθει.
Μπορει καποιοι να ψωνιζουν/γουσταρουν σουπερκαρ και τετοια αυτοκινητα, με συναισθημα,με το σημα στο καπω,και με οτι κριτηριο γουσταρουν , και καλα κανουν.
Εγω ομως τετοιες κατασκευες δεν τις αντιμετωπιζω σαν να αγοραζω σωβρακα παπουτσια και κυλοτες για την γκομενα. προτιμω να κοιταω την αποτελεσματικοτητα πανω απο ολα,και μετα θα κοιταξω και τα δευτερευοντα και τα τριτευοντα.

Κίκιζας . έγραψε:Εαν ομως αντιστοιχα εχεις μαθει, ή εστω αντιλαμβανεσαι την αυξημενη ευχαριστηση που μπορει να σου δωσει ενας Ιταλικος πολυστροφος ατμοσφαιρικος V10, εχοντας ταυτοχρονα ηδη τα αντιστοιχα σχεδιαστικα οπτικα ερεθισματα, απο την εμφανιση του αυτοκινητου εκτος και εντος, θεωρω οτι τελικα θα νιωσεις μεγαλυτερη ευχαριστηση, θα αντλησεις μεγαλυτερες ποσοτητες αδρεναλινης..

σαφως και θα μου αρεσει η αυξημενη ευχαριστηση που θα μου δωσει ο Ιταλικος 10κυλινδρος.Δεν θα αρχισω απο εκει ομως.Οταν δεν αποδωσει τα αναμαινομενα ο Ιταλικος και ο καθε 10κυλινδρος και το καθε αυτοκινητο,δεν μου φτανει η αυξημενη ευχαριστηση του ηχου και οτιδηποτε αλλου,εκτος της αποτελεσματικοτητας που ερχεται μεσα απο την μηχανολογικη αρτιοτητα,σχεδιαστικα και κατασκευαστικα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#245468
REALZEUS έγραψε:
Ειλικρινά που τα είδες αυτά;
.


στο λινκ που εβαλα.
Τα λινκ που εβαλες οπου στο ενα τεστ τρωει 1 το χιλιομετρο και στο αλλο 3 ειπαμε ειναι για γελια.
3 δεν τρωει κλιο 2λιτρο απο εβο για να το κανουμε λιανα.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#245656 Το λινκ που έβαλα δείχνει μικροδιαφορές στις περισσότερες πίστες και μόνο σε πίστα με γύρο δυόμιση λεπτών, δύο δεύτερα υπέρ της ιταλίδας. Καθόλου παράλογο δεν είναι. Βέβαια ας πιστεύει ο καθένας ότι επιθυμεί. :)
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#245725
dimviii έγραψε:
δεν ειναι θεμα νοοτροπιας ''κοντρακια''
Ευτυχως η δυστυχως(ευτυχως για μενα) τετοια αυτοκινητα μπορουν να μετρηθουν στα παντα (σχεδον)
η αρτιοτερη μηχανολογικη σχεδιαση,θα αποδωσει και τα αναμενομενα,οταν μετρηθει.
Μπορει καποιοι να ψωνιζουν/γουσταρουν σουπερκαρ και τετοια αυτοκινητα, με συναισθημα,με το σημα στο καπω,και με οτι κριτηριο γουσταρουν , και καλα κανουν.
Εγω ομως τετοιες κατασκευες δεν τις αντιμετωπιζω σαν να αγοραζω σωβρακα παπουτσια και κυλοτες για την γκομενα. προτιμω να κοιταω την αποτελεσματικοτητα πανω απο ολα,και μετα θα κοιταξω και τα δευτερευοντα και τα τριτευοντα.


Οκ, σεβαστα ολα αυτα, προκυπτει βεβαια η εξης ερωτηση...Ειναι τοσο αισθητη η διαφορα σε επιπεδο αποτελεσματικοτητας (...και δεν αναφερομαι αποκλειστικα για ανοιγμα σε μια ευθεια πχ 400m και να ξεμυτιζει το GT-R μιση καροτσα πχ, αλλα σε μια στριφτερη διαδρομη...)


dimviii έγραψε: σαφως και θα μου αρεσει η αυξημενη ευχαριστηση που θα μου δωσει ο Ιταλικος 10κυλινδρος.Δεν θα αρχισω απο εκει ομως.Οταν δεν αποδωσει τα αναμαινομενα ο Ιταλικος και ο καθε 10κυλινδρος και το καθε αυτοκινητο,δεν μου φτανει η αυξημενη ευχαριστηση του ηχου και οτιδηποτε αλλου,εκτος της αποτελεσματικοτητας που ερχεται μεσα απο την μηχανολογικη αρτιοτητα,σχεδιαστικα και κατασκευαστικα.


Γενικοτερα συμφωνω με τα παραπανω, απλως εχω την εντυπωση οτι για το συγκεκριμενο συγκριτικο
δεν ειναι τοσο ευδιακριτο το ελαφρως υψηλοτερο επιπεδο αποτελεσματικοτητας που φαινεται να εχει το GT-R, συμφωνα με καποιες μετρησεις που εγιναν.
Απο την αλλη δε, να προσθεσω και αλλον ενα παραγοντα που πιθανον να διαφευγει απο την γενικοτερη κουβεντα.

Για την Huracan δεν μπορω να πω κατι επι προσωπικου, δεν εχω καμμια κατ' ιδιαν επαφη, για το GT-R παντως ακομα και σε δυο καλες βολτες στο δεξι μπακετ -η μια με τον καλο φιλο sign-b που εχει τρεξει παλαιοτερα και σε αγωνες, σε αρκετα γρηγορους ρυθμους -για το αυτοκινητο-απο το αλλο forum στο Σουνιο, η αλλη με τον Λαμπρο Αθανασουλα προς Περαχωρα, ενα κομματι λιγο εξω απο το Λουτρακι, σε ρυθμους...wrc... :metalo: -
το αυτοκινητο σε σφιχτα κομματια, απ' οσο καταλαβα εγω τουλαχιστον, κυρως λογω αυξημενου βαρους και ογκου στην συνεχεια, σε στρωτη οδηγηση με γραμμες, δυσανασχετει αρκετα, παρουσιαζοντας μια αρχικη υποστροφη η οποια ομως ειναι "κρυφη" αν μπορω να χρησιμοποιησω αυτο τον ορο, και καπως ξαφνικη, απαιτοντας απο τον εκαστοτε χειριστη, αρκετη προσοχη και αυτοσυγκρατηση με το γκαζι.

Κοντολογοις και τουλαχιστον σε σχεση με αυτα που γραφονται για την Lambo, σε συνδυασμο με το μικροτερο βαρος, μαλλον το πατημα της θα πρεπει να ειναι πιο αθλητικο συγκρυτικα, να ειναι πιο ευελικτη (εστω κυριως σε αισθηση καθοτι σε αποτελεσματικοτητα, ισως και λογω ρυθμισης 4κινησης να αντισταθμιζεται σε ενα βαθμο λογω της περισσοτερο ουδετερης -προς υποστροφικη- τασης, σε σχεση με τις ρυθμισεις 4κινησης του GT-R) σε σφιχτα κομματια, τα οποια και υπαρχουν στις περισσοτερες απο τις ομορφες διαδρομες που μπορει κανεις να ευχαριστηθει στην χωρα, περα απο την μια...μιση πιστα που διαθετουμε.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#245867
Κίκιζας . έγραψε:
Οκ, σεβαστα ολα αυτα, προκυπτει βεβαια η εξης ερωτηση...Ειναι τοσο αισθητη η διαφορα σε επιπεδο αποτελεσματικοτητας (...και δεν αναφερομαι αποκλειστικα για ανοιγμα σε μια ευθεια πχ 400m και να ξεμυτιζει το GT-R μιση καροτσα πχ, αλλα σε μια στριφτερη διαδρομη...).

και βεβαια ειναι αισθητη η διαφορα. Οδηγησε ενα σκουμπι και ενα εβο,και τα δυο 4κινητα 2λιτρα τουρμπο σενταν,μικρη διαφορα κιλων,σχεδον ιδιες επιδοσεις στην ευθεια.Ακομα και οχι σχετικος καταλαβαινει την διαφορα.
Εσυ σαν συνοδηγος δεν καταλαβες την νωχελικοτητα του gt-r στα κλειστα κομματια? Εσυ εαν οδηγησεις ενα Α μοντελο και ενα Β μοντελο ιδιας κατηγοριας,τοσο δυσκολο ειναι να καταλαβεις διαφορες?Και δεν μιλαμε για το χειροτερο με το καλυτερο ανταγωνιστικα μοντελα,αλλα για τα δυο καλυτερα πχ της κατηγοριας.


Κίκιζας . έγραψε:Γενικοτερα συμφωνω με τα παραπανω, απλως εχω την εντυπωση οτι για το συγκεκριμενο συγκριτικο
δεν ειναι τοσο ευδιακριτο το ελαφρως υψηλοτερο επιπεδο αποτελεσματικοτητας που φαινεται να εχει το GT-R, συμφωνα με καποιες μετρησεις που εγιναν.

ναι δεν ειναι διακριτες οταν ο αλλος διαθετει υπεροπλια ιπποδυναμης/κιλων.
Επισης βλεπουμε πιστα,οπου ειναι πολυ διαφορετικα απο το δρομο.


Κίκιζας . έγραψε:Για την Huracan δεν μπορω να πω κατι επι προσωπικου, δεν εχω καμμια κατ' ιδιαν επαφη, για το GT-R παντως ακομα και σε δυο καλες βολτες στο δεξι μπακετ -η μια με τον καλο φιλο sign-b που εχει τρεξει παλαιοτερα και σε αγωνες, σε αρκετα γρηγορους ρυθμους -για το αυτοκινητο-απο το αλλο forum στο Σουνιο, η αλλη με τον Λαμπρο Αθανασουλα προς Περαχωρα, ενα κομματι λιγο εξω απο το Λουτρακι, σε ρυθμους...wrc... :metalo: -
το αυτοκινητο σε σφιχτα κομματια, απ' οσο καταλαβα εγω τουλαχιστον, κυρως λογω αυξημενου βαρους και ογκου στην συνεχεια, σε στρωτη οδηγηση με γραμμες, δυσανασχετει αρκετα, παρουσιαζοντας μια αρχικη υποστροφη η οποια ομως ειναι "κρυφη" αν μπορω να χρησιμοποιησω αυτο τον ορο, και καπως ξαφνικη, απαιτοντας απο τον εκαστοτε χειριστη, αρκετη προσοχη και αυτοσυγκρατηση με το γκαζι.

ειδες πως καταλαβαινεις καποια/αρκετα ακομα και συνοδηγος?

Κίκιζας . έγραψε:Κοντολογοις και τουλαχιστον σε σχεση με αυτα που γραφονται για την Lambo, σε συνδυασμο με το μικροτερο βαρος, μαλλον το πατημα της θα πρεπει να ειναι πιο αθλητικο συγκρυτικα, να ειναι πιο ευελικτη (εστω κυριως σε αισθηση καθοτι σε αποτελεσματικοτητα, ισως και λογω ρυθμισης 4κινησης να αντισταθμιζεται σε ενα βαθμο λογω της περισσοτερο ουδετερης -προς υποστροφικη- τασης, σε σχεση με τις ρυθμισεις 4κινησης του GT-R) σε σφιχτα κομματια, τα οποια και υπαρχουν στις περισσοτερες απο τις ομορφες διαδρομες που μπορει κανεις να ευχαριστηθει στην χωρα, περα απο την μια...μιση πιστα που διαθετουμε.

σε δημοσιο δρομο,ειδικα Ελληνικου τυπου δεν νομιζω οτι θα μπορει να ακολουθησει το gt-r η χουρακαν.Βασικα δεν εχω δει κανενα τετοιο αυτοκινητο επι Ελληνικου εδαφους να στεκεται σωστα οταν πιεσεις πολυ.Δεν μιλαω για διαδρομες σε δρομους τυπου Εγνατιας κλπ. Σε δημοσιο δρομο θα παιξει ρολο η ευκολια οδηγησης στο οριο,οι ηπιες αντιδρασεις,η φιλικοτητα,οι διαδρομες στις αναρτησεις κλπ Για τιποτα απο αυτα δεν φημιζονται σε δημοσιους δρομους τετοιες κατασκευες.