- 15 Απρ 2016, 14:24
#245725
dimviii έγραψε:
δεν ειναι θεμα νοοτροπιας ''κοντρακια''
Ευτυχως η δυστυχως(ευτυχως για μενα) τετοια αυτοκινητα μπορουν να μετρηθουν στα παντα (σχεδον)
η αρτιοτερη μηχανολογικη σχεδιαση,θα αποδωσει και τα αναμενομενα,οταν μετρηθει.
Μπορει καποιοι να ψωνιζουν/γουσταρουν σουπερκαρ και τετοια αυτοκινητα, με συναισθημα,με το σημα στο καπω,και με οτι κριτηριο γουσταρουν , και καλα κανουν.
Εγω ομως τετοιες κατασκευες δεν τις αντιμετωπιζω σαν να αγοραζω σωβρακα παπουτσια και κυλοτες για την γκομενα. προτιμω να κοιταω την αποτελεσματικοτητα πανω απο ολα,και μετα θα κοιταξω και τα δευτερευοντα και τα τριτευοντα.
Οκ, σεβαστα ολα αυτα, προκυπτει βεβαια η εξης ερωτηση...Ειναι τοσο αισθητη η διαφορα σε επιπεδο αποτελεσματικοτητας (...και δεν αναφερομαι αποκλειστικα για ανοιγμα σε μια ευθεια πχ 400m και να ξεμυτιζει το GT-R μιση καροτσα πχ, αλλα σε μια στριφτερη διαδρομη...)
dimviii έγραψε: σαφως και θα μου αρεσει η αυξημενη ευχαριστηση που θα μου δωσει ο Ιταλικος 10κυλινδρος.Δεν θα αρχισω απο εκει ομως.Οταν δεν αποδωσει τα αναμαινομενα ο Ιταλικος και ο καθε 10κυλινδρος και το καθε αυτοκινητο,δεν μου φτανει η αυξημενη ευχαριστηση του ηχου και οτιδηποτε αλλου,εκτος της αποτελεσματικοτητας που ερχεται μεσα απο την μηχανολογικη αρτιοτητα,σχεδιαστικα και κατασκευαστικα.
Γενικοτερα συμφωνω με τα παραπανω, απλως εχω την εντυπωση οτι για το συγκεκριμενο συγκριτικο
δεν ειναι τοσο ευδιακριτο το ελαφρως υψηλοτερο επιπεδο αποτελεσματικοτητας που φαινεται να εχει το GT-R, συμφωνα με καποιες μετρησεις που εγιναν.
Απο την αλλη δε, να προσθεσω και αλλον ενα παραγοντα που πιθανον να διαφευγει απο την γενικοτερη κουβεντα.
Για την Huracan δεν μπορω να πω κατι επι προσωπικου, δεν εχω καμμια κατ' ιδιαν επαφη, για το GT-R παντως ακομα και σε δυο καλες βολτες στο δεξι μπακετ -η μια με τον καλο φιλο sign-b που εχει τρεξει παλαιοτερα και σε αγωνες, σε αρκετα γρηγορους ρυθμους -για το αυτοκινητο-απο το αλλο forum στο Σουνιο, η αλλη με τον Λαμπρο Αθανασουλα προς Περαχωρα, ενα κομματι λιγο εξω απο το Λουτρακι, σε ρυθμους...wrc...
-
το αυτοκινητο σε σφιχτα κομματια, απ' οσο καταλαβα εγω τουλαχιστον, κυρως λογω αυξημενου βαρους και ογκου στην συνεχεια, σε στρωτη οδηγηση με γραμμες, δυσανασχετει αρκετα, παρουσιαζοντας μια αρχικη υποστροφη η οποια ομως ειναι "κρυφη" αν μπορω να χρησιμοποιησω αυτο τον ορο, και καπως ξαφνικη, απαιτοντας απο τον εκαστοτε χειριστη, αρκετη προσοχη και αυτοσυγκρατηση με το γκαζι.
Κοντολογοις και τουλαχιστον σε σχεση με αυτα που γραφονται για την Lambo, σε συνδυασμο με το μικροτερο βαρος, μαλλον το πατημα της θα πρεπει να ειναι πιο αθλητικο συγκρυτικα, να ειναι πιο ευελικτη (
εστω κυριως σε αισθηση καθοτι σε αποτελεσματικοτητα, ισως και λογω ρυθμισης 4κινησης να αντισταθμιζεται σε ενα βαθμο λογω της περισσοτερο ουδετερης -προς υποστροφικη- τασης, σε σχεση με τις ρυθμισεις 4κινησης του GT-R) σε σφιχτα κομματια, τα οποια και υπαρχουν στις περισσοτερες απο τις ομορφες διαδρομες που μπορει κανεις να ευχαριστηθει στην χωρα, περα απο την μια...μιση πιστα που διαθετουμε.