Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#245917
dimviii έγραψε:

...σε δημοσιο δρομο,ειδικα Ελληνικου τυπου δεν νομιζω οτι θα μπορει να ακολουθησει το gt-r η χουρακαν.Βασικα δεν εχω δει κανενα τετοιο αυτοκινητο επι Ελληνικου εδαφους να στεκεται σωστα οταν πιεσεις πολυ.Δεν μιλαω για διαδρομες σε δρομους τυπου Εγνατιας κλπ. Σε δημοσιο δρομο θα παιξει ρολο η ευκολια οδηγησης στο οριο,οι ηπιες αντιδρασεις,η φιλικοτητα,οι διαδρομες στις αναρτησεις κλπ Για τιποτα απο αυτα δεν φημιζονται σε δημοσιους δρομους τετοιες κατασκευες.


...και κατι αλλο που θυμηθηκα, παροτι αν δεν κανω λαθος, (και) η Huracan πλεον χρησιμοποιει νεο διπλοσυμπλεκτο της Audi, (σε αντιθεση με τριμπ@υρεδελο R-tronic της Gallardo/R8 μεχρι λιγο πριν το Fl) το διπλοσυμπλεκτο του GT-R στην race επιλογη δεν παιζεται! :twisted:

Απο αυτα που διαβαζω, αρκετα φιλικη πρεπει να ειναι η 4κινητη, απλως η ελαφρως -τυπικη Audi- υποστροφικη
ρυθμιση 4κινησης και μαλλον και γεωμετριας αναρτησης, πιθανον να ενοχλησει τον "πυροβολοημενο" που θα ευχαριστηθει σε αυτο το θεμα μαλλον περισσοτερο με το GT-R, παροτι για να ξεκολλησει και να ελεγχξεις υπερστροφη ισχυος, -απ'οσο καταλαβα απο το δεξι μπακετ- θελει εκτος απο αμεσες και ακριβεις αντιδρασεις, πολυυυ χωρο :lol: . Τουλαχιστον θα μου πεις, ακομα και ετσι μια υπερστροφη ισχυος θα την εχεις.

Με την 4κινητη Huracan, λεγεται οτι κατι αντιστοιχο ΔΕΝ, πλην ενος στιγμιαιου ξεκολημματος πιο πολυ για να μπει μεσα η μουρη...Κοντολογοις για off-balance καταστασεις, φαινεται να ειναι προτιμητεα η πισωκινητη Huracan, που ομως σιγουρα θα χανει σε αποτελεσματικοτητα σχεδον παντου, απο ενα Nismo GT-R...

Ισως σε τελικη αναλυση ειναι και η ψυχολογια που παιζει τον ρολο της δεν ξερω, αλλα η π@υτανα η Huracan εχει εναν μοτερ με ηχο σκετη τρελα! :yahoo:

...νομιζω εχει ξαναμπει, αλλα αξιζει τον κοπο:

Άβαταρ μέλους
By dimviii
#245921
Κίκιζας . έγραψε:
Απο αυτα που διαβαζω, αρκετα φιλικη πρεπει να ειναι η 4κινητη, απλως η ελαφρως -τυπικη Audi- υποστροφικη
ρυθμιση 4κινησης και μαλλον και γεωμετριας αναρτησης,


αμα διαβαζεις οτι αυτοκινητα τυπου χουρακαν ειναι φιλικα,σταματα να τα διαβαζεις.Εκτος εαν εννοουν φιλικα στο περιβαλλον της πιστας με κανενα απροβλεπτο παραγοντα,και χωρο 15 μετρα δεξια και αριστερα αν γινει κατι λαθος.
Ετσι και εγω ολα φιλικα τα βλεπω.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#245937
dimviii έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:
Απο αυτα που διαβαζω, αρκετα φιλικη πρεπει να ειναι η 4κινητη, απλως η ελαφρως -τυπικη Audi- υποστροφικη
ρυθμιση 4κινησης και μαλλον και γεωμετριας αναρτησης,


αμα διαβαζεις οτι αυτοκινητα τυπου χουρακαν ειναι φιλικα,σταματα να τα διαβαζεις.Εκτος εαν εννοουν φιλικα στο περιβαλλον της πιστας με κανενα απροβλεπτο παραγοντα,και χωρο 15 μετρα δεξια και αριστερα αν γινει κατι λαθος.
Ετσι και εγω ολα φιλικα τα βλεπω.


Ισως επρεπε να θεσω απο την αρχη, πως εννοω τον ορο...

Φιλικα λοιπον, ως 4κινητη (αντι για την δικινητη) και με ελαφρως υποστροφικη διαθεση-ρυθμιση, για την κατηγορια ιπποδυναμης...600ps
Φυσικα ολα αυτα με στρωτη γρηγορη οδηγηση κυριως με γραμμες, σε ενα επιπεδο πχ μεχρι περιπου καΙ 7/10 του αυτοκινητου Απο εκει και πανω ολες αυτες οι υπερ-κατασκευες, προφανως και ΑΠΑΙΤΟΥΝ αντιστοιχα χερια για να πανε οπως τους αξιζουν...

Στα παρακατω video υπαρχει μια αρκετα καλη επεξηγηση για την συμπεριφορα-δυνατοτητες των LP610-4 και
LP580-2:



Άβαταρ μέλους
By popolaros
#258007
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#259675 Αφιερωμένο στον Διγέτιο: :lol:

Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#263125 Επειδή είχαμε μια συζήτηση...


Άβαταρ μέλους
By popolaros
#264397
Άβαταρ μέλους
By pik.
#316061
Άβαταρ μέλους
By pik.
#322180
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#330016
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#330037 1000 μπράβο στον Γεωργιάδη και σε όλο το team που δουλεύει για να βγαίνουν αυτά τα βιντεάκια. Όπως πάντα, βίντεο γύρω στα 7 λεπτά που να βλέπονται εύκολα, τρομερά ζουμερά και περιεκτικά τα λόγια του με ωραίες αναδρομές στο παρελθόν. Εύγε!
Άβαταρ μέλους
By pik.
#334848 ΕικόναΕικόναΕικόνα
ειναι τοσο αστειο οταν κοιταζουν το Λαμπο τα παιδακια...

το λατρευουν! :metalo: :lol: