dimviii έγραψε:
...σε δημοσιο δρομο,ειδικα Ελληνικου τυπου δεν νομιζω οτι θα μπορει να ακολουθησει το gt-r η χουρακαν.Βασικα δεν εχω δει κανενα τετοιο αυτοκινητο επι Ελληνικου εδαφους να στεκεται σωστα οταν πιεσεις πολυ.Δεν μιλαω για διαδρομες σε δρομους τυπου Εγνατιας κλπ. Σε δημοσιο δρομο θα παιξει ρολο η ευκολια οδηγησης στο οριο,οι ηπιες αντιδρασεις,η φιλικοτητα,οι διαδρομες στις αναρτησεις κλπ Για τιποτα απο αυτα δεν φημιζονται σε δημοσιους δρομους τετοιες κατασκευες.
...και κατι αλλο που θυμηθηκα, παροτι αν δεν κανω λαθος, (και) η Huracan πλεον χρησιμοποιει νεο διπλοσυμπλεκτο της Audi, (σε αντιθεση με τριμπ@υρεδελο R-tronic της Gallardo/R8 μεχρι λιγο πριν το Fl) το διπλοσυμπλεκτο του GT-R στην race επιλογη δεν παιζεται!
Απο αυτα που διαβαζω, αρκετα φιλικη πρεπει να ειναι η 4κινητη, απλως η ελαφρως -τυπικη Audi- υποστροφικη
ρυθμιση 4κινησης και μαλλον και γεωμετριας αναρτησης, πιθανον να ενοχλησει τον "πυροβολοημενο" που θα ευχαριστηθει σε αυτο το θεμα μαλλον περισσοτερο με το GT-R, παροτι για να ξεκολλησει και να ελεγχξεις υπερστροφη ισχυος, -απ'οσο καταλαβα απο το δεξι μπακετ- θελει εκτος απο αμεσες και ακριβεις αντιδρασεις, πολυυυ χωρο . Τουλαχιστον θα μου πεις, ακομα και ετσι μια υπερστροφη ισχυος θα την εχεις.
Με την 4κινητη Huracan, λεγεται οτι κατι αντιστοιχο ΔΕΝ, πλην ενος στιγμιαιου ξεκολημματος πιο πολυ για να μπει μεσα η μουρη...Κοντολογοις για off-balance καταστασεις, φαινεται να ειναι προτιμητεα η πισωκινητη Huracan, που ομως σιγουρα θα χανει σε αποτελεσματικοτητα σχεδον παντου, απο ενα Nismo GT-R...
Ισως σε τελικη αναλυση ειναι και η ψυχολογια που παιζει τον ρολο της δεν ξερω, αλλα η π@υτανα η Huracan εχει εναν μοτερ με ηχο σκετη τρελα!
...νομιζω εχει ξαναμπει, αλλα αξιζει τον κοπο: