Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By mirage
#332676 30+

< >
Άβαταρ μέλους
By Lippi
#332677 30+ το GT. Το σωστό, αυτό με το ένα παραπάνω γράμμα στο πορτ μπαγκαζ παει 40+.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#337558 Έχω μία υποψία θέματος στο Peugeot. Ανάβει, χωρίς προφανή λόγο, το warning message για το Active City Brake. Ζητάει να καθαρίσω τον αισθητήρα στο παρμπρίζ χωρίς όμως να υπάρχει βρωμιά ή κάτι να τον παρεμποδίζει (πχ υγρασία). Μου ανάβει σχεδόν κάθε μέρα με το αυτοκίνητο πεντακάθαρο.

Έχετε καμιά ιδέα για το πως θα μπορούσαν να δοκιμάσω αν είναι λειτουργικό το σύστημα? :hmmm: Να πάρω φόρα προς τοίχο και να αφήσω να κάνει τη δουλειά του δεν θα προτιμηθεί! :s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By drdino
#337562 Αντιπροσωπεία-διαγνωστικό. Μπορεί να έχει βγει αναβάθμιση στο s/w ή να θέλει καλιμπράρισμα.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#337566 Will do. Σε 5.000χλμ μαζί με τα λαδάκια του.
Άβαταρ μέλους
By TakisB
#357103 Καλησπέρα μετά από πολύ καιρό!

Η γριά έχει σχεδόν 190.000 χλμ., το μοτεράκι ζωντανό όπως τον πρώτο χρόνο, όλα καλά, αλλά... εδώ και ένα εξάμηνο περίπου έσβηναν τα μεσαία (και μόνο) φώτα ξαφνικά. Με λίγο (ή πολύ) παιχνίδι με τον διακόπτη άναβαν πάλι για 3 ώρες ή 3 λέπτά, καμμιά φορά και για 3 δευτερόπλεπτα. Ρώτησα στο συνεργείο που πηγαίνω τι μπορεί να φταίει και μου είπαν Com, το εξάρτημα πίσω από τον αερόσακο οδηγού στο τιμόνι, το οποίο ήταν πάντα προβληματικό στα 307. Είχα αλλάξει 3 εντός εγγύησης και ένα εκτός πριν 7-8 χρόνια με 200 € τότε.

Εικόνα

Πόσο έχει τώρα;

Σύμφωνα με το service box της Peugeot, 413,91 €.
Το 307 αρχίζουν να το παίρνουν τα παιδιά οπότε αποφάσισα να το αλλάξω. Με έκπτωση ανταλλακτικού και εργασίας (= εγγύηση) συμφώνησα να το αλλάξω στα 385 €. Αλλάζει, φεύγω. κάνω ένα τετράγωνο και γυρίζω πίσω: Απίστευτα βαρύ τιμόνι και ελάχιστη έως ανύπαρκτη επαναφορά. Reset "εγγεφάλου" αλλά πάλι τα ίδια. Το διαγνωστικό δεν έδειχνε τίποτα. Άνοιγμα τιμονιού και πάλι, ψάξιμο και η ζημιά ήταν στην κολόνα του τιμονιού όπου είχαν φθαρεί τα ρουλμάν με αποτέλεσμα την φθορά των καλωδιοταινιών και τη δυσλειτουργία στη περιστροφή, αφού υποχώρησε με το ξεβίδωμα/βίδωμα του τιμονιού. Αλλαγή κολόνας τιμονιού και όλα πάλι καλά. Άλλα 140 €.

Εικόνα

Η φθορά στην κολόνα τιμονιού έμαθα ότι είναι σχετικά εύκολη στο 106 αλλά σπάνια στο 307. Πιθανόν λακούβα.
Θυμήθηκα και έναν κρατήρα στην Πύργου -Πατρών που είχα πέσει πριν 3-4 χρόνια και νόμισα ότι διαλύθηκε το αυτοκίνητο. Αμέσως μετά είχα αλλάξει λάστιχα γιατί εμπρός αριστερά είχε φανεί ένα ύποπτο καρούμπαλο (βυζί) ενώ είχα πάει να ελέγξω και ευθυγράμμιση και ανάρτηση.

Σύνολο, 525 €, ή το 1/5 περίπου της τρέχουσας εμπορικής αξίας του 307.
Με τις υγείες μου! :lol:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#357104 Ο nido νομίζω είχε παρόμοιο θέμα με τα φώτα και το έλυσε αγοράζοντας μονο το διακοπτάκι των φώτων απο τo Com, κρίμα που δεν ρώτησες!

Γερά για τα 200k τώρα!

Κι εμένα το 307 συνεχίζει απτόητο (φτου φτου).
Άβαταρ μέλους
By TakisB
#357108 Γειά σου Κωνσταντίνε!
Σχέτο διακόπτη δεν δίνει η Peugeot, βρήκα ένα στο e-bay που δεν έμοιαζε και πολύ στο δικό μου. Επίσης βρήκα και μεταχειρισμένο com που δεν το εμπιστεύομαι.
Τώρα που το είπες, έχω πλέον 2 μεταχειρισμένα com στην αποθήκη, θα δω αν βγαίνει ο μοχλοδιακόπτης.
Είχα και την κολόνα όμως... και βρέθηκε από σπόντα.

Να περνάς καλά! :metalo:
Άβαταρ μέλους
By glf
#357214 Φθορα στην κολωνα τιμονιου στο 106;;;
Πρώτη φορά το ακούω και το δικό μου έχει τρέξει 10 χρονια αγωνες
Άβαταρ μέλους
By TakisB
#357233 Καλημέρα!

Σίγουρα το ξέρεις καλά, αλλά έτσι μου είπαν, έτσι λέω...
Άβαταρ μέλους
By Stinger
#359046 Καλημέρα στην παρέα,

νέος στην κοινότητα, νέος κάτοχος Peugeot επίσης. Προσοχή ακολουθεί σεντόνι:

Έχω ένα Peugeot 308 SW Hdi 2011 το οποίο αγόρασα μεταχειρισμένο (Αυστρία). Σε γενικές γραμμές ευχαριστημένος εκτός από κάποια πράγματα που δεν εντόπισα δυστυχώς κατά την αγορά του και συγκεκριμένα 2 προβλήματα:

1. Προβληματική αντλία υδραυλικού τιμονιού (βαρύ τιμόνι)
2. Πρόβλημα στον αισθητήρα γωνίας κλήσης τιμονιού

Αυτά εντοπίστηκαν αφού άρχισα να αναζητώ τον λόγο που το τιμόνι μου ήταν βαρύ κι ας μου έλεγαν πως είναι έτσι από τη μάνα του. Καλά περιττό να σας πω τι τραγελαφικές καταστάσεις πέρασα μέχρι να καταλήξω σε αυτές τις 2 βλάβες πραγματικά δηλαδή νομίζω το 90% των μηχανικών είναι άσχετοι και πάνε στο περίπου. (Ηλεκτρολόγος, του έβγαζε το διαγνωστικό short circuit between signal S1 and S2 για τον angle sensor και μου το μετέφραζε κοντό κύκλωμα!!! προσπαθώντας να με πείσει πως καμιά φορά κόβονται τα καλώδια και το γράφει έτσι!) Να ξεκαθαρίσω εδώ πως μιλάω για Θεσσαλονίκη..

Πάμε παρακάτω λοιπόν, η αντλία αλλάχτηκε με άλλη (μεταχειρισμένη, κόστος καινούργιας 700€) και υπήρξε μια σαφής βελτίωση αλλά και πάλι μου φαίνεται σχετικά βαρύ αλλά πολύ ποιο κοντά σε ένα φυσιολογικό υδραυλικό τιμόνι. Να σημειώσω πως δοκιμάστηκαν 2 αντλίες, με την 1η η βελτίωση ήταν πολύ μικρή οπότε επιστράφηκε και αγοράστηκε 2η.

Η ερώτηση μου είναι η εξής, υπάρχει περίπτωση να επηρεάζει ο αισθητήρας γωνίας κλήσης στο πόσο βαρύ είναι το τιμόνι? Από ότι είδα διαβάζει μόνιμα 0 (μοίρες). (Έγινε Calibration χωρίς αποτέλεσμα)
Επίσης τι επιπτώσεις μπορεί να έχει γενικά στο αυτοκίνητο και την οδήγηση ο προβληματικός αισθητήρας?

Από ότι είδα αλλάζει όλη η COM και οι τιμές είναι στο 500ρικο.. υπάρχει άραγε κανένα γατόνι ηλεκτρονικός που να ανοίγει την COM ή έστω να ασχοληθεί με τον αισθητήρα χωρίς να μου πει με την μία "αλλαγή COM"?
Άβαταρ μέλους
By drdino
#359047 Σφάλμα esp δεν έχεις;
Άβαταρ μέλους
By Stinger
#359051
drdino έγραψε:Σφάλμα esp δεν έχεις;


Ωραία κι'αλλος ξενύχτης :yahoo:

Σφάλμα ESP μου πέταξε πρόσφατα με τα πολλά κρύα (μαζί με Check engine) και μου είπε ο Newland (Peugeot) ότι είναι *μάλλον* υγρασία κάπου στο σύστημα του καυσίμου (από ότι κατάλαβα έβγαζε κάτι για "low pressure"). Δεν μπορούν να προσδιορίσουν που ακριβώς. Μου έκανε ατροφίες και πετούσε check engine και esp error μόλις πήγαινα να ανεβάσω στροφές. Μου έβαλε ένα ενισχυτικό πετρελαίου και δεν το ξανάκανε.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#359069 Αν όντως ο αισθητήρας γωνίας στη μονάδα του τιμονιού έχει χαλάσει, μου φαίνεται περίεργο να μην παραπονιέται το esp/abs. Τώρα τι σφάλμα σου καταγράφει;
Άβαταρ μέλους
By Stinger
#359422
drdino έγραψε:Αν όντως ο αισθητήρας γωνίας στη μονάδα του τιμονιού έχει χαλάσει, μου φαίνεται περίεργο να μην παραπονιέται το esp/abs. Τώρα τι σφάλμα σου καταγράφει;



Δεν γράφει κανένα σφάλμα παρά μόνο εάν τρέξεις τα διαγνωστικά που έχει για το τιμόνι. Από ότι είδα γράφει:

Angle sensor: Shortcircuit between S1 and S2 signal

Το αποτέλεσμα είναι να μην καταλαβαίνει πότε στρίβει το τιμόνι, γράφει μόνιμα 0 μοίρες.

Κι εγώ αυτό φοβάμαι πως εμπλέκεται με esp/abs (χωρίς να έχω τις κατάλληλες γνώσεις) αλλά σοβαρή απάντηση δεν πήρα ακόμα.