- 31 Ιαν 2017, 02:50
#359046
Καλημέρα στην παρέα,
νέος στην κοινότητα, νέος κάτοχος Peugeot επίσης. Προσοχή ακολουθεί σεντόνι:
Έχω ένα Peugeot 308 SW Hdi 2011 το οποίο αγόρασα μεταχειρισμένο (Αυστρία). Σε γενικές γραμμές ευχαριστημένος εκτός από κάποια πράγματα που δεν εντόπισα δυστυχώς κατά την αγορά του και συγκεκριμένα 2 προβλήματα:
1. Προβληματική αντλία υδραυλικού τιμονιού (βαρύ τιμόνι)
2. Πρόβλημα στον αισθητήρα γωνίας κλήσης τιμονιού
Αυτά εντοπίστηκαν αφού άρχισα να αναζητώ τον λόγο που το τιμόνι μου ήταν βαρύ κι ας μου έλεγαν πως είναι έτσι από τη μάνα του. Καλά περιττό να σας πω τι τραγελαφικές καταστάσεις πέρασα μέχρι να καταλήξω σε αυτές τις 2 βλάβες πραγματικά δηλαδή νομίζω το 90% των μηχανικών είναι άσχετοι και πάνε στο περίπου. (Ηλεκτρολόγος, του έβγαζε το διαγνωστικό short circuit between signal S1 and S2 για τον angle sensor και μου το μετέφραζε κοντό κύκλωμα!!! προσπαθώντας να με πείσει πως καμιά φορά κόβονται τα καλώδια και το γράφει έτσι!) Να ξεκαθαρίσω εδώ πως μιλάω για Θεσσαλονίκη..
Πάμε παρακάτω λοιπόν, η αντλία αλλάχτηκε με άλλη (μεταχειρισμένη, κόστος καινούργιας 700€) και υπήρξε μια σαφής βελτίωση αλλά και πάλι μου φαίνεται σχετικά βαρύ αλλά πολύ ποιο κοντά σε ένα φυσιολογικό υδραυλικό τιμόνι. Να σημειώσω πως δοκιμάστηκαν 2 αντλίες, με την 1η η βελτίωση ήταν πολύ μικρή οπότε επιστράφηκε και αγοράστηκε 2η.
Η ερώτηση μου είναι η εξής, υπάρχει περίπτωση να επηρεάζει ο αισθητήρας γωνίας κλήσης στο πόσο βαρύ είναι το τιμόνι? Από ότι είδα διαβάζει μόνιμα 0 (μοίρες). (Έγινε Calibration χωρίς αποτέλεσμα)
Επίσης τι επιπτώσεις μπορεί να έχει γενικά στο αυτοκίνητο και την οδήγηση ο προβληματικός αισθητήρας?
Από ότι είδα αλλάζει όλη η COM και οι τιμές είναι στο 500ρικο.. υπάρχει άραγε κανένα γατόνι ηλεκτρονικός που να ανοίγει την COM ή έστω να ασχοληθεί με τον αισθητήρα χωρίς να μου πει με την μία "αλλαγή COM"?