bill33 έγραψε:Τα καλώδια γιατί τα κουβαλάς;
Καλά κάνει, μπορεί να γνωρίσει και κανένα γκομενακι.
< >
dactilidis.john έγραψε:REALZEUS έγραψε:
ΥΓ: Κανονική ρεζέρβα = ό,τι καλύτερο υπάρχει!
+1
+ άπειρο... μιλάει κάποιος χωρίς ρεζέρβα, ούτε καν ανάγκης...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Αν είναι και αργία ή είσαι σε έρημο μέρος ή σε κανένα βουναλάκι, άστα να πάνε. Δυστυχώς το κιτ δεν μπορεί πάντα να επισκευάσει το λάστιχο.
Πάντα είχα ρεζέρβα και μάλιστα κανονική. Οδηγώ από το 1976 και έβαλα ρεζέρβα μόνο μία φορά το 2001, όταν σκίστηκε το λάστιχο της Ascona.
Θα μπορούσα να ζήσω χωρίς ρεζέρβα; Ίσως, όπως θα μπορούσα και χωρίς το φαρμακείο, τον πυροσβεστήρα, το σχοινί ρυμούλκησης και ένα σωρό συμπράγκαλα που κουβαλάω και δεν χρησιμοποίησα ποτέ. Τα κουβαλάω όμως γιατί την μία και μόνη φορά που θα μου χρειασθούν, θα είναι σωτήρια.
Pitt έγραψε:Η ρεζέρβα είναι αναντικατάστατη, ιδίως σε ταξίδι.
Αν είναι και αργία ή είσαι σε έρημο μέρος ή σε κανένα βουναλάκι, άστα να πάνε. Δυστυχώς το κιτ δεν μπορεί πάντα να επισκευάσει το λάστιχο.
Πάντα είχα ρεζέρβα και μάλιστα κανονική. Οδηγώ από το 1976 και έβαλα ρεζέρβα μόνο μία φορά το 2001, όταν σκίστηκε το λάστιχο της Ascona.
Θα μπορούσα να ζήσω χωρίς ρεζέρβα; Ίσως, όπως θα μπορούσα και χωρίς το φαρμακείο, τον πυροσβεστήρα, το σχοινί ρυμούλκησης και ένα σωρό συμπράγκαλα που κουβαλάω και δεν χρησιμοποίησα ποτέ. Τα κουβαλάω όμως γιατί την μία και μόνη φορά που θα μου χρειασθούν, θα είναι σωτήρια.
Tην δευτερη μηχανή και το σασμάν που τα έχεις βολέψει;
Ποσες φορες θα σου συμβει αυτο ομως?
<+
Deleted User 1 έγραψε:Ποσες φορες θα σου συμβει αυτο ομως?
Μια φορά να σου τύχει φτάνει. Σας έτυχε δε στην Συγγρού. Φαντάσου να σου τύχει στην Πίνδο και το κοντινότερο χωριό να είναι στα 20 χλμ και το κοντινότερο βουλκανιζατέρ στα 50!
REALZEUS έγραψε:Deleted User 1 έγραψε:Ποσες φορες θα σου συμβει αυτο ομως?
Μια φορά να σου τύχει φτάνει. Σας έτυχε δε στην Συγγρού. Φαντάσου να σου τύχει στην Πίνδο και το κοντινότερο χωριό να είναι στα 20 χλμ και το κοντινότερο βουλκανιζατέρ στα 50!
+1
μου εχει τυχει σκ σε ταξιδι με το Μιτσο,αχρηστευθηκε το ελαστικο,και εκανα 600χλμ με ρεζερβα ασφαλειας και 80 χλμ/ωρα.
τρελο πιωμα.Αντε βρες Σαββατο μεσημερι 235-45-17 στην Εθνικη.
Α. Από το σχεδιάγραμμα των μπροστινών φρένων φαίνεται ότι τα τακάκια (σετ) έχουν Ρ/Ν 425343 που αντικαταστάθηκε με το 1609987980
Α.1. Προς τι η αναφορά στα πίσω τακάκια (σε αυτό το σχεδιάγραμμα που αφορά τα μπροστινά) για τα οποία δίνει Ρ/Ν Ε172359 και το εναλλάξιμό τους 1611457880;
Α.2. Τι σημαίνει το ΕΜ πριν από το “4 Rear brake pads PSA”
Α.3. Το “Age >=3” αναφέρεται στην ηλικία του αυτοκινήτου; Τι ρόλο μπορεί να παίζει αυτή; Αν αφορούσε την φθορά του δίσκου ίσως να είχε κάποιο νόημα, αν και πάλι η ηλικία δεν καθορίζει την φθορά.
Β. Πάμε στο σχεδιάγραμμα των πίσω φρένων. Εδώ φαίνεται ότι τα πίσω τακάκια (σετ) έχουν Ρ/Ν 425435 που αντικαταστάθηκε με το 1608520680. Παρατηρούμε ότι τα Ρ/Νs είναι διαφορετικά από αυτά που αναφέρονται στο (Α.1). Γιατί άραγε;
Β.1. Αντίστοιχο ερώτημα με το (Α.1) προς τι η αναφορά στα μπροστινά τακάκια (σε αυτό το σχεδιάγραμμα που αφορά τα πισινά) για τα οποία δίνει Ρ/Ν 1611838080 και το εναλλάξιμό τους 1617272680 και τα οποία είναι διαφορετικά από αυτά που αναφέρονται στο σχεδιάγραμμα των μπροστινών φρένων;
Ίδια ακριβώς κατάσταση συμβαίνει και με τα Ρ/Νs των δίσκων (μπρος – πίσω)
Μετά από αυτά, αν θέλω να παραγγείλω σετ δίσκους και τακάκια (μπρος – πίσω) ποια κατά την γνώμη σας Ρ/Νs πρέπει να χρησιμοποιήσω;
Ντίνο βοήθα...
<+
NickTG έγραψε:Μου αρέσει το καινούριο 3008!
O Pitt έχει ηδη κατεβάσει τα μανιουαλ για πατέντες
Deleted User 1 έγραψε:Το tc του Πεζω ειναι λιγο αισιοδοξο ή μου φαινεται? Μετρησα απο γεμισμα σε γεμισμα και τα υπολογισα 7.7λτ/100 οταν το tc δινει 7.2λτ. Αρκετα μεγαλη διαφορα νομιζω.
Λες να συμβαίνει τέτοιο πράγμα;...
elvet έγραψε:NickTG έγραψε:Μου αρέσει το καινούριο 3008!
O Pitt έχει ηδη κατεβάσει τα μανιουαλ για πατέντες
Προς το παρόν ο Pitt προσπαθεί να βγάλει άκρη με το servicebox αλλά κανείς δεν βοηθάει!