Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By elteo
#325365 Οτι και να χει i dont give a shit. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#325371
bill33 έγραψε:Τα καλώδια γιατί τα κουβαλάς;


Καλά κάνει, μπορεί να γνωρίσει και κανένα γκομενακι.

< >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#325416
dactilidis.john έγραψε:
REALZEUS έγραψε:
ΥΓ: Κανονική ρεζέρβα = ό,τι καλύτερο υπάρχει!


+1


+ άπειρο... μιλάει κάποιος χωρίς ρεζέρβα, ούτε καν ανάγκης... :tomato:
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#325446 Η ρεζέρβα είναι αναντικατάστατη, ιδίως σε ταξίδι.
Αν είναι και αργία ή είσαι σε έρημο μέρος ή σε κανένα βουναλάκι, άστα να πάνε. Δυστυχώς το κιτ δεν μπορεί πάντα να επισκευάσει το λάστιχο.

Πάντα είχα ρεζέρβα και μάλιστα κανονική. Οδηγώ από το 1976 και έβαλα ρεζέρβα μόνο μία φορά το 2001, όταν σκίστηκε το λάστιχο της Ascona.

Θα μπορούσα να ζήσω χωρίς ρεζέρβα; Ίσως, όπως θα μπορούσα και χωρίς το φαρμακείο, τον πυροσβεστήρα, το σχοινί ρυμούλκησης και ένα σωρό συμπράγκαλα που κουβαλάω και δεν χρησιμοποίησα ποτέ. Τα κουβαλάω όμως γιατί την μία και μόνη φορά που θα μου χρειασθούν, θα είναι σωτήρια.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#325447
Pitt έγραψε:Η ρεζέρβα είναι αναντικατάστατη, ιδίως σε ταξίδι.
Αν είναι και αργία ή είσαι σε έρημο μέρος ή σε κανένα βουναλάκι, άστα να πάνε. Δυστυχώς το κιτ δεν μπορεί πάντα να επισκευάσει το λάστιχο.

Πάντα είχα ρεζέρβα και μάλιστα κανονική. Οδηγώ από το 1976 και έβαλα ρεζέρβα μόνο μία φορά το 2001, όταν σκίστηκε το λάστιχο της Ascona.

Θα μπορούσα να ζήσω χωρίς ρεζέρβα; Ίσως, όπως θα μπορούσα και χωρίς το φαρμακείο, τον πυροσβεστήρα, το σχοινί ρυμούλκησης και ένα σωρό συμπράγκαλα που κουβαλάω και δεν χρησιμοποίησα ποτέ. Τα κουβαλάω όμως γιατί την μία και μόνη φορά που θα μου χρειασθούν, θα είναι σωτήρια.

Tην δευτερη μηχανή και το σασμάν που τα έχεις βολέψει; :lol: :lol: :oops: :oops:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#325472 Η αληθεια ειναι οτι σε extreme καταστασεις η ρεζερβα ειναι αναντικαταστατη. Πχ χθες ανεβαιναμε παρεα δυο αμαξια 4 η ωρα τη Συγγρου και του αλλουνου του εγινε φιτιλια το δεξι μπροστινο με 120χαω. Τι να φτιαξεις εκει...το πηγαμε με τη ζαντα, το αφησαμε στον παραδρομο και συνεχισαμε με ενα αμαξι.

Ποσες φορες θα σου συμβει αυτο ομως?

<+
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#325498
Deleted User 1 έγραψε:Ποσες φορες θα σου συμβει αυτο ομως?


Μια φορά να σου τύχει φτάνει. Σας έτυχε δε στην Συγγρού. Φαντάσου να σου τύχει στην Πίνδο και το κοντινότερο χωριό να είναι στα 20 χλμ και το κοντινότερο βουλκανιζατέρ στα 50!
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#325510
REALZEUS έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Ποσες φορες θα σου συμβει αυτο ομως?


Μια φορά να σου τύχει φτάνει. Σας έτυχε δε στην Συγγρού. Φαντάσου να σου τύχει στην Πίνδο και το κοντινότερο χωριό να είναι στα 20 χλμ και το κοντινότερο βουλκανιζατέρ στα 50!


+1

μου εχει τυχει σκ σε ταξιδι με το Μιτσο,αχρηστευθηκε το ελαστικο,και εκανα 600χλμ με ρεζερβα ασφαλειας και 80 χλμ/ωρα.
τρελο πιωμα.Αντε βρες Σαββατο μεσημερι 235-45-17 στην Εθνικη.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#325668 Το αυτό με το Juke, 300 χλμ απο Γραβια Αθηνα, αλλα ήταν φισκα ο δρόμος και έτσι δεν διαφέραμε πολύ απο την ροη της κυκλοφορειας. Τελικά η βοηθητική ποσα χλμ κρατάει την αλλάζουμε ποτέ???
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#327400 Servicebox συνέχεια... :dizzy:


Α. Από το σχεδιάγραμμα των μπροστινών φρένων φαίνεται ότι τα τακάκια (σετ) έχουν Ρ/Ν 425343 που αντικαταστάθηκε με το 1609987980

Α.1. Προς τι η αναφορά στα πίσω τακάκια (σε αυτό το σχεδιάγραμμα που αφορά τα μπροστινά) για τα οποία δίνει Ρ/Ν Ε172359 και το εναλλάξιμό τους 1611457880;

Α.2. Τι σημαίνει το ΕΜ πριν από το “4 Rear brake pads PSA”

Α.3. Το “Age >=3” αναφέρεται στην ηλικία του αυτοκινήτου; Τι ρόλο μπορεί να παίζει αυτή; Αν αφορούσε την φθορά του δίσκου ίσως να είχε κάποιο νόημα, αν και πάλι η ηλικία δεν καθορίζει την φθορά.

Εικόνα




Β. Πάμε στο σχεδιάγραμμα των πίσω φρένων. Εδώ φαίνεται ότι τα πίσω τακάκια (σετ) έχουν Ρ/Ν 425435 που αντικαταστάθηκε με το 1608520680. Παρατηρούμε ότι τα Ρ/Νs είναι διαφορετικά από αυτά που αναφέρονται στο (Α.1). Γιατί άραγε;

Β.1. Αντίστοιχο ερώτημα με το (Α.1) προς τι η αναφορά στα μπροστινά τακάκια (σε αυτό το σχεδιάγραμμα που αφορά τα πισινά) για τα οποία δίνει Ρ/Ν 1611838080 και το εναλλάξιμό τους 1617272680 και τα οποία είναι διαφορετικά από αυτά που αναφέρονται στο σχεδιάγραμμα των μπροστινών φρένων;

Εικόνα

Ίδια ακριβώς κατάσταση συμβαίνει και με τα Ρ/Νs των δίσκων (μπρος – πίσω)

Μετά από αυτά, αν θέλω να παραγγείλω σετ δίσκους και τακάκια (μπρος – πίσω) ποια κατά την γνώμη σας Ρ/Νs πρέπει να χρησιμοποιήσω; :hmmm:

Ντίνο βοήθα... :lol:
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#328094 Μου αρέσει το καινούριο 3008!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#328130 Το tc του Πεζω ειναι λιγο αισιοδοξο ή μου φαινεται? Μετρησα απο γεμισμα σε γεμισμα και τα υπολογισα 7.7λτ/100 οταν το tc δινει 7.2λτ. Αρκετα μεγαλη διαφορα νομιζω.

<+
Άβαταρ μέλους
By elvet
#328178
NickTG έγραψε:Μου αρέσει το καινούριο 3008!


O Pitt έχει ηδη κατεβάσει τα μανιουαλ για πατέντες
Άβαταρ μέλους
By Pitt
#328234
Deleted User 1 έγραψε:Το tc του Πεζω ειναι λιγο αισιοδοξο ή μου φαινεται? Μετρησα απο γεμισμα σε γεμισμα και τα υπολογισα 7.7λτ/100 οταν το tc δινει 7.2λτ. Αρκετα μεγαλη διαφορα νομιζω.


Λες να συμβαίνει τέτοιο πράγμα;... :shifty:

elvet έγραψε:
NickTG έγραψε:Μου αρέσει το καινούριο 3008!

O Pitt έχει ηδη κατεβάσει τα μανιουαλ για πατέντες


Προς το παρόν ο Pitt προσπαθεί να βγάλει άκρη με το servicebox αλλά κανείς δεν βοηθάει! :rtfm:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#329581 Τι εμπειρη αγορα εφτιαξα παλι ο π!/^&ης!! :inlove:

Εικόνα

<+