Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#335652 Ποσο σιγουροι ειμαστε οτι δεν χακαρεται και το κλειδι?
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#335653 Αν έχει κάνει σερβις μόνο εντός δικτύου, μπορεί να τα δει κανείς πληρωνοντας 3 ευρώ μέσω https://www.bmwdecoder.com/history. Το έχω χρησιμοποιήσει και δεν είναι παπάς.

sent >, γι' αυτό ίσως δεν έχω βάλει τόνους
Άβαταρ μέλους
By alexm
#335711
Govus έγραψε:

:lipsealed: :lipsealed:

http://www.motor1.com/news/130419/120-b ... ain-crash/

Εικόνα



.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#335769
Nikos! έγραψε:
xenos έγραψε:Πηγαινοντας το κλειδι σε μια αντιπροσωπεία, θα μάθεις το επισημο ιστορικο του. Απο εκει και περα κρινεις.

<


Aν το αυτοκίνητο έκανε σέρβις σε επίσημη αντιπροσωπεία...γιατί αν δεν, τότε δε θα μάθεις και πολλά.


Προφανώς, όμως για ένα τέτοιο αυτοκίνητο, το παίρνεις ως δεδομένο για να πας στο επόμενο βήμα. Δεν είναι punto του 2003.

Deleted User 1 έγραψε:Ποσο σιγουροι ειμαστε οτι δεν χακαρεται και το κλειδι?


Δεν το γνωρίζω αυτό. Επίσης δεν γνωρίζω αν κρατάει πληροφορία το κλειδί (δύσκολο να το χακάρουν εδω; :hmmm: ) ή απλά ματσάρεται στη βάση δεδομένων της εταιρίας και παίρνεις από εκεί τα δεδομένα (ψιλο-απίθανο να χακάρεται αυτό).
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#335989
Άβαταρ μέλους
By citastak
#336427
xenos έγραψε:
Nikos! έγραψε:
xenos έγραψε:Πηγαινοντας το κλειδι σε μια αντιπροσωπεία, θα μάθεις το επισημο ιστορικο του. Απο εκει και περα κρινεις.

<


Aν το αυτοκίνητο έκανε σέρβις σε επίσημη αντιπροσωπεία...γιατί αν δεν, τότε δε θα μάθεις και πολλά.


Προφανώς, όμως για ένα τέτοιο αυτοκίνητο, το παίρνεις ως δεδομένο για να πας στο επόμενο βήμα. Δεν είναι punto του 2003.

Deleted User 1 έγραψε:Ποσο σιγουροι ειμαστε οτι δεν χακαρεται και το κλειδι?


Δεν το γνωρίζω αυτό. Επίσης δεν γνωρίζω αν κρατάει πληροφορία το κλειδί (δύσκολο να το χακάρουν εδω; :hmmm: ) ή απλά ματσάρεται στη βάση δεδομένων της εταιρίας και παίρνεις από εκεί τα δεδομένα (ψιλο-απίθανο να χακάρεται αυτό).


Νομίζω ότι κρατά κάποια πληροφορία το κλειδί, καθώς με το που το βάζουν στο reader βλέπουν τα χλμ του αυτοκινήτου πέραν από το ιστορικό το οποίο πράγματι μπορεί να το έχει κατεβάσει από τη βάση.
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#336433 Το κλειδι φανταζομαι οτι παιρνει την τελευταια εικονα απο την πληροφορια που εχει το αυτοκινητο. Αν εχεις πειραξει την πληροφορια στην πηγη, τοτε και το κλειδι θα δειχνει πειραγμενη πληροφορια.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#336506 Λογικό, απλά βλέπεις ενδεικτικά κάποια πράγματα. Αυτό σε συνδυασμό ίσως με κτεο να δώσουν μια εικόνα. Γενικά πάντως παντού κατεβαίνουν τα χλμ, όλοι έχουμε πολλά παραδείγματα σε κοντινό περιβάλλον πιστεύω.
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#336508 καποια στιγμη μου ειχε πει ενας "το κλιακι σου το εχεις πενα, μηχανικα και εμφανισιακα δεν ειναι γερασμενο καθολου. θα το φερεις να του κατεβασουμε χιλιομετρα καμια 60αρια χιλιομετρα και θα το πουλησεις μια χαρα"

σκεψου να εισαι και του επαγγελματος τι μπορεις να κανεις...
Άβαταρ μέλους
By xenos
#336509
bibendum έγραψε:καποια στιγμη μου ειχε πει ενας "το κλιακι σου το εχεις πενα, μηχανικα και εμφανισιακα δεν ειναι γερασμενο καθολου. θα το φερεις να του κατεβασουμε χιλιομετρα καμια 60αρια χιλιομετρα και θα το πουλησεις μια χαρα"

σκεψου να εισαι και του επαγγελματος τι μπορεις να κανεις...


Ναι ισχύει. Αφού δεν υπάρχει μάντρα με αμάξι πάνω από 50κ χλμ., υπάρχει; :lol:
Και το μηχανάκι που πήρα πριν κανα χρόνο, μου λέει ο μηχανικός "είναι καινούριο, για πλάκα το πας 25κ χλμ και το πουλάς αύριο". :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#336534
xenos έγραψε:Γενικά πάντως παντού κατεβαίνουν τα χλμ, όλοι έχουμε πολλά παραδείγματα σε κοντινό περιβάλλον πιστεύω.


Αυτό ακριβώς! Στις BMW τα χλμ καταγράφονται σε 3 διαφορετικά σημεία. Το μόνο που δεν χακάρεται είναι το αρχείο της αντιπροσωπείας/εργοστασίου όμως.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#336804
REALZEUS έγραψε:
xenos έγραψε:Γενικά πάντως παντού κατεβαίνουν τα χλμ, όλοι έχουμε πολλά παραδείγματα σε κοντινό περιβάλλον πιστεύω.


Αυτό ακριβώς! Στις BMW τα χλμ καταγράφονται σε 3 διαφορετικά σημεία. Το μόνο που δεν χακάρεται είναι το αρχείο της αντιπροσωπείας/εργοστασίου όμως.
Κλειδί, ταμπλώ και εγκέφαλο αν θυμάμαι καλά.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#336848
REALZEUS έγραψε:
xenos έγραψε:Γενικά πάντως παντού κατεβαίνουν τα χλμ, όλοι έχουμε πολλά παραδείγματα σε κοντινό περιβάλλον πιστεύω.


Αυτό ακριβώς! Στις BMW τα χλμ καταγράφονται σε 3 διαφορετικά σημεία. Το μόνο που δεν χακάρεται είναι το αρχείο της αντιπροσωπείας/εργοστασίου όμως.


Το οποίο έχει νόημα αν ο ιδιοκτήτης επισκέπτεται επίσημο BMW Service του δικτύου. Αλλιώς είναι outdated.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#336853 Ένας άλλος τρόπος που ισχύει αλλού αλλά θα μπορούσε να ισχύσει πολύ εύκολα και στην Ελλάδα είναι οι καταγραφές από το ΚΤΕΟ. Περνάς κάθε χρόνο και τσεκάρουν τα χλμ εκεί. Αν αυτά καταγράφονται κάπου θα ήταν πολύ απλό να δεις τα χλμ και τυχόν βλάβες που έχουν καταγραφεί.
Για το αγγλικό ΜΟΤ τα στοιχεία διατίθενται ελεύθερα online και μάλιστα υπάρχουν και μικρές εφαρμογές που τα βρίσκουν και στα δείχνουν.
πχ http://www.getvehiclesmart.com/ (δοκιμάστε με πινακίδα D1RLO που είναι μια BMW)
Δεν ξέρω αν αυτό ισχύει σε πολλές χώρες αλλά τότε ακόμα και σε περίπτωση εισαγόμενου αν ξέρεις τις προηγούμενες πινακίδες θα μπορούσες να δεις τι έχει κάνει ο μαντράς....
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#336868
Nikos! έγραψε:Το οποίο έχει νόημα αν ο ιδιοκτήτης επισκέπτεται επίσημο BMW Service του δικτύου. Αλλιώς είναι outdated.


Ναι, φυσικά!


sknipper έγραψε:Ένας άλλος τρόπος που ισχύει αλλού αλλά θα μπορούσε να ισχύσει πολύ εύκολα και στην Ελλάδα είναι οι καταγραφές από το ΚΤΕΟ.


Ντάξει, για Ελλ ΚΤΕΟ μιλάμε. Την τελευταία φορά που πέρασα κοιτάω το χαρτί και τι βλέπω; Ότι την προηγούμενη είχα πιο πολλά χλμ και ας πέρασαν 2 χρόνια! :tomato: Φυσικά δεν πείραξα τον χιλιομετρητή, απλά οι απίθανοι τύποι είχαν κάνει λάθος στην προηγούμενη μέτρηση. :svivhaha: