- 24 Μαρ 2015, 18:02
#92695
Hannibal έγραψε:Βασικα το μεγαλο μυστικο ειναι οτι οσο το λιγοτερο στριβεις το τιμονι, τοσο πιο γρηγορα πας.
Υ.Γ. Ειναι δυσκολο να προσπαθει καποιος να το εξηγησει στον γραπτο λογο και χωρις να εχει πρακτικα παραδειγματα για να το δειξει καλυτερα επι τοπου.
δεν ειναι δυσκολο Αλεξ,ειναι οπως ακριβως το λες.Οσο λιγοτερο στριβεις,τοσο γρηγοροτερα πας.
Μια επισημανση μονο οταν συγκρινουμε ινκαρ παρατηρωντας τις κινησεις των χεριων,να ξερουμε και τι κρεμαγιερες εχουν τα αυτοκινητα.
Αυτο το λεω γιατι αν δειτε απο τα βιντεακια των ινκαρ απο τη Ριτσωνα,εαν δειτε του Ρενου μπορει να δειτε ''λαθος'' κινησεις πανω στο θεμα του τιμονιου.Αυτο ομως συμβαινει γιατι φαινεται να εχει αρκετες στροφες απο ακρη σε ακρη,σε συγκριση πχ με Κυρκο Παν,και Τζαμπατζη με 2,2 στροφες απο ακρη σε ακρη.
Ετσι για την ιστορια πριν λιγο καιρο ειδα βιντεακι απο ειδικη με ολη την ειδικη με το ενα χερι,απο γρηγορο πληρωμα στο εξωτερικο.Δεν θυμαμαι ρε γμτ που το ειδα,αν το βρω θα το βαλω.Μου εκανε φοβερη εντυπωση,δεν ειχε τυχει να το ξαναδω.
Επισης πολυ σημαντικο αυτο που ειπε ο Αλεξ,για το φουσκωμα των μυαλων.
Ειμαι σιγουρος ομως οτι ο Μανος δεν ειναι απο αυτους.
'It has the interior ambience of a tupperware container and the exterior design flair of an Adidas tracksuit. However this is all hiding a godly powertrain - no other car can extract grip from a surface quite like an Evo.'