Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By ripper
#32983 Ο Raikkonen ανήκει στην συνομοταξία των οδηγών που "λειτουργούν" μόνο όταν το μονοθέσιο είναι στα μέτρα τους. Άλλο μέλος της συνομοταξίας είναι ο Button.

Λόγω χαρακτήρα δεν είναι αυτός που θα κάτσει να δουλέψει, να ψάξει τι φταίει για να λύσει τα προβλήματα που τον ταλανίζουν. Ζαμαμφου ήταν πάντα.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα άλλος φορές (χρονιές) να είναι εξαιρετικός και άλλες ανύπαρκτος.

Για την περίοδο Ferrari που λέει ο Sparticle την χρονιά που τραυματίστηκε ο Massa (2009;) ήταν εκπληκτικός κάνοντας οποιονδήποτε άλλο οδηγούσε την Ferrari να φαίνεται άχρηστος, όπως ακριβώς κάνει ο Alonso με αυτόν φέτος.

Για την σύγκριση (και) με τον Massa θα το κάνω τελείως νιανια, για να μου πείτε που διαφωνείτε.

Ο Raikkonen είναι κλάσης 10, αλλά ασταθής. Παίζει από 3 μέχρι 10
Ο Alonso είναι κλάσης 9,5 αλλά παίζει πάντα 9,5 ενίοτε και 10. Εμφανώς ανώτερος του παραπάνω.
Το καημένο το Massa είναι κλάσης 6. Δευτεράντζα.


Πάμε στον Hamilton.
Μετά το τέλος του αγώνα σε ερώτηση τι άλλαξε από χθες (κατατακτήριες) και αν για το πρόβλημα με τα φρένα είχε ευθύνη και αυτός απάντησε:
Αλλάξαμε τις ρυθμίσεις και δεν είχα πρόβλημα σήμερα, αλλά φυσικά έφταιγα και εγώ χθες. Είδε στα προηγούμενα GP στο Ostin πως έπαιρνα την στροφή (νομίζω την 1η) και ανακάλυψα ότι την έπαιρνα πιο ανοιχτά. Δεν ξέρω γιατί αλλά χθες ακολουθούσα πιο κλειστή γραμμή που ενέτεινε το πρόβλημα και κατέστρεφε τα ελαστικά. Με την πιο ανοιχτή γραμμή και δεν μπλόκαρα πλέον και δεν έφθειρα τόσο πολύ τα λάστιχα.
Και άλλες φορές έχει πει ότι μελετάει τα περάσματα τα δικά του, του Rosberg, που χάνει χρόνο κτλ.

Καμία σχέση με τον Hamilton της περιόδου 2009-2011 που ήταν για τα πανηγύρια. Δείχνει ότι έχει βάλει μυαλό και είναι πολύ σταθερός πλέον.

Περιμένει κανένας από τον Raikkonen να κάνει αυτό που είπε ο Hamilton; Θα λέει απλά έχω πρόβλημα με το εμπρός μέρος/με τα φρένα/με τα λάστιχα και θα πάει για μπύρες.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#33020 Σε τοπικό που γράφει 2 φορές τη λέξη best διαβάζουμε για τον Ράικονεν :slap:
Άβαταρ μέλους
By mikeerfol
#33115
Ο Raikkonen ανήκει στην συνομοταξία των οδηγών που "λειτουργούν" μόνο όταν το μονοθέσιο είναι στα μέτρα τους. Άλλο μέλος της συνομοταξίας είναι ο Button.


Και ο Vettel θα έλεγα.
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#33263
ripper έγραψε:Για την περίοδο Ferrari που λέει ο Sparticle την χρονιά που τραυματίστηκε ο Massa (2009;) ήταν εκπληκτικός κάνοντας οποιονδήποτε άλλο οδηγούσε την Ferrari να φαίνεται άχρηστος, όπως ακριβώς κάνει ο Alonso με αυτόν φέτος.

Για το 2009 (απαντώντας και στον Yugo απ' το μεσημέρι):
Όσα στοιχεία θυμάμαι ή ξαναβρήκα: Ο Glock τραυματίζεται και τη θέση του στην Toyota παίρνει ο Kobayashi για δύο αγώνες:
O πρώτος Brazil:
Trulli 1:20.097
Koba 1:21.960 (+2 sec ενδεικτικό του ότι ήταν αδύνατο να προσαρμοστείς δίχως δοκιμές και η Toyota ΔΕΝ είχε KERS.)

Όταν ο Fisico πήγε στη Ferrari, τη θέση του πήρε ο Liuzzi στη Force India:
Brazil:
Liuzzi 1:24.645 (αποκλείστηκε απ' το Q1)
Sutil 1:19.912 (3oς στο grid)
Επίσης χωρίς KERS η Force India

Υπήρχαν βέβαια και οι περιπτώσεις που οι διαφορές δεν ήταν μεγάλες, όπως πχ σε πίστες που το στήσιμο είναι ψιλοστάνταρ και τη διαφορά κάνουν οι κινητήρες πχ Μόντσα. Αλλά ΠΑΝΤΑ όλοι όσοι μπήκαν σε μονοθέσιο στη μέση της σεζόν το 2009 ήταν χαρακτηριστικότατα αργοί και κανείς δεν πέρασε τον teammate του που είχε περισσότερα χιλιόμετρα αγώνων.

Άρα μην λέμε και κατόρθωμα του Raikkonen το ότι ήταν ταχύτερος του Πaτoer και του Fisico, γιατί τότε θα πρέπει να κάνουμε Θεό και τον Sutil το Σουγιά.

ripper έγραψε:Ο Alonso είναι κλάσης 9,5 αλλά παίζει πάντα 9,5 ενίοτε και 10.
:s_omg :s_omg :s_omg
ripper βάλε θερμόμετρο γρήγορα! Δεν το πιστεύω ότι γράφεις τόσο καλά λόγια για Alonso!

Πέρα απ' την πλάκα, θα πάω κάπου αλλού το συλλογισμό σου:

Όλοι αυτοί οι πιλότοι ξέρουν να οδηγούν στο όριο πριν καλά καλά μάθουν να περπατάνε. Έρχονται με απίστευτο ταλέντο στην F1 κι όπως κάποτε είχε πει κι ο geakos δεν είμαστε ούτε μια τρίχα απ' τα αρχίδια τους. Ακόμα και οι pay drivers ακόμα και ο... Karthikeyan είναι πολύ μπροστά από όλους εμάς τους κοινούς θνητούς. Άρα κουλάδι εγώ δεν είπα ποτέ για κανέναν, υπερτιμημένος σε σχέση με το συναγωνισμό ναι.

Από κει κι έπειτα, αν θεωρήσουμε ότι η κάθε γενιά έχει 10-15 top drivers που ξεχωρίζουν μέσα στην παγκόσμια οδηγική ελίτ, τότε σ' αυτούς είναι και ο Alonso και ο Massa και ο Raikkonen και πολλοί άλλοι (στη λίστα μπαινοβγαίνουν ονόματα κάθε λίγα χρόνια). Άρα όλοι αυτοί μπορούν να αποδώσουν από 0 έως 10. Δεν έκανε πχ ο Massaκος αγώνες απίστευτους; Όταν είχε την ψυχολογία, ή το στήσιμο, ή την ομάδα από πίσω του κλπ κλπ; Επομένως όπως και να το δεις, η ουσία δεν είναι στα ξεσπάσματα τύπου Montoya, αλλά στο consistency που λεν και στο χωριόμ.

Πιο σύντομα: Δεν μου λέει τίποτα αν ο οποιοσδήποτε Raikkonen υποτίθεται ότι μπορεί να είναι στο 10 αλλά στη Ferrari είναι μονίμως κάπου στο 3 με 3,72. Η απόδοσή του για μένα είναι αυτή.

ripper έγραψε:Πάμε στον Hamilton.
Μετά το τέλος του αγώνα σε ερώτηση τι άλλαξε από χθες (κατατακτήριες) και αν για το πρόβλημα με τα φρένα είχε ευθύνη και αυτός απάντησε:
Αλλάξαμε τις ρυθμίσεις και δεν είχα πρόβλημα σήμερα, αλλά φυσικά έφταιγα και εγώ χθες. Είδε στα προηγούμενα GP στο Ostin πως έπαιρνα την στροφή (νομίζω την 1η) και ανακάλυψα ότι την έπαιρνα πιο ανοιχτά. Δεν ξέρω γιατί αλλά χθες ακολουθούσα πιο κλειστή γραμμή που ενέτεινε το πρόβλημα και κατέστρεφε τα ελαστικά. Με την πιο ανοιχτή γραμμή και δεν μπλόκαρα πλέον και δεν έφθειρα τόσο πολύ τα λάστιχα.
Και άλλες φορές έχει πει ότι μελετάει τα περάσματα τα δικά του, του Rosberg, που χάνει χρόνο κτλ.

Καμία σχέση με τον Hamilton της περιόδου 2009-2011 που ήταν για τα πανηγύρια. Δείχνει ότι έχει βάλει μυαλό και είναι πολύ σταθερός πλέον.

Περιμένει κανένας από τον Raikkonen να κάνει αυτό που είπε ο Hamilton; Θα λέει απλά έχω πρόβλημα με το εμπρός μέρος/με τα φρένα/με τα λάστιχα και θα πάει για μπύρες.

Αυτό συμφωνεί με τον παραπάνω συλλογισμό μου, ότι όλοι οι πιτσιρικάδες έρχονται με περγαμηνές αλλά στο τέλος αυτός που θα δουλέψει περισσότερο/σωστότερα, ή αυτός που θα έχει την κατάλληλη ψυχολογία νικητή/πρωταθλητή, ή ακόμα και τύχη (;) θα ξεχωρίσει στις λεπτομέρειες, που όμως κάνουν τη διαφορά.

Άρα όταν ο Raikkonen και ο οποιοσδήποτε Raikkonen αντί να κάτσει να βρει τι του φταίει, θα πάει για μπύρες (και όχι μόνο τώρα αλλά εδώ και πολλά χρόνια*) τότε προφανώς δεν εξέλιξε το ταλέντο του, δεν το προχώρησε όσο έπρεπε και τελικά μένει πίσω σε σχέση με τους άλλους.

Γιατί αυτό που κερδίζει ο Hamilton με τη δουλειά που θα κάνει, όπως λες, δεν το κερδίζει μόνο για έναν αγώνα ή για το φετινό πρωτάθλημα, αλλά γενικότερα για τις οδηγικές του ικανότητες.

*μήπως το ίδιο το έκανε και στη McLaren, απλώς εκεί είχε το Newey το γατόνι να ξέρει πριν από αυτόν τι του φταίει και τι πρέπει να αλλάξει; Αυτό ripper το αφήνω σε σένα, δεν μπλέκομαι στα του οίκου σας :innocent:
Άβαταρ μέλους
By Go_For_Pole
#33268 Ειναι δεδομένο ότι ένας για να γίνει πολλές φορές πρωταθλητής χρειάζεται πολυ ταλέντο, πολυ τύχη, πολυ δουλειά και επίσης οδηγικό χαμαιλεοντισμο γιατι στην καριέρα του θα αλλάξουν τα μονοθέσια 5-6 φορές. Αν το δεις έτσι οι κορυφαίο των κορυφαίων ειναι πραγματικά ελάχιστοι. Καλά καλά ούτε ο Vettel δε χωράει σε αυτό το καλούπι και ας εχει 4 πρωταθλήματα στο ράφι του.
Άβαταρ μέλους
By nass
#33312 Αν μιλάς για κλάση Senna, Schumacher κτλ. τότε κανείς από τους σημερινούς νομίζω δεν "χωράει" και (για να βγάλω την κρυστάλλινη σφαίρα μου) κανείς δεν θα είναι "θρύλος" μετά από 20 χρόνια (κρατάω μια επιφύλαξη για Vettel επειδή είναι νέος ακόμα). Απλά κάποιοι (Alonso, Vettel, Hamilton με αυτή τη σειρά) είναι σαφώς πάνω από τους άλλους.
Άβαταρ μέλους
By ripper
#33645
mikeerfol έγραψε:Και ο Vettel θα έλεγα.


Με βάση την φετινή εικόνα ναι, αλλά δεν είδαμε κάτι τέτοιο στο παρελθόν. Θα δείξει.

sparticle έγραψε: :s_omg :s_omg :s_omg
ripper βάλε θερμόμετρο γρήγορα! Δεν το πιστεύω ότι γράφεις τόσο καλά λόγια για Alonso!


Οδηγικά τον έχω εκθειάσει ν φορές, προ McLaren με έλεγες μέχρι και fan του, απλά δεν άνηκα ποτέ στο κλαμπ των ερωτευμένων μαζί του.

sparticle έγραψε:Όλοι αυτοί οι πιλότοι ξέρουν να οδηγούν στο όριο πριν καλά καλά μάθουν να περπατάνε. Έρχονται με απίστευτο ταλέντο στην F1 κι όπως κάποτε είχε πει κι ο geakos δεν είμαστε ούτε μια τρίχα απ' τα αρχίδια τους. Ακόμα και οι pay drivers ακόμα και ο... Karthikeyan είναι πολύ μπροστά από όλους εμάς τους κοινούς θνητούς. Άρα κουλάδι εγώ δεν είπα ποτέ για κανέναν, υπερτιμημένος σε σχέση με το συναγωνισμό ναι.

Από κει κι έπειτα, αν θεωρήσουμε ότι η κάθε γενιά έχει 10-15 top drivers που ξεχωρίζουν μέσα στην παγκόσμια οδηγική ελίτ, τότε σ' αυτούς είναι και ο Alonso και ο Massa και ο Raikkonen και πολλοί άλλοι (στη λίστα μπαινοβγαίνουν ονόματα κάθε λίγα χρόνια). Άρα όλοι αυτοί μπορούν να αποδώσουν από 0 έως 10. Δεν έκανε πχ ο Massaκος αγώνες απίστευτους; Όταν είχε την ψυχολογία, ή το στήσιμο, ή την ομάδα από πίσω του κλπ κλπ; Επομένως όπως και να το δεις, η ουσία δεν είναι στα ξεσπάσματα τύπου Montoya, αλλά στο consistency που λεν και στο χωριόμ.

Πιο σύντομα: Δεν μου λέει τίποτα αν ο οποιοσδήποτε Raikkonen υποτίθεται ότι μπορεί να είναι στο 10 αλλά στη Ferrari είναι μονίμως κάπου στο 3 με 3,72. Η απόδοσή του για μένα είναι αυτή.


Συμφωνώ απόλυτα, εκτός από τα του Massa.
Για μένα θεωρείται πολύ καλύτερος από ότι είναι, απλά γιατί οδήγησε για την Ferrari. Η χαρά του εκάστοτε teamate του ήταν.
Για να καταλάβεις πόσο ψηλά τον κατατάσσω, σου βρίσκω άνετα 40 καλύτερους της γενιάς του.

*μήπως το ίδιο το έκανε και στη McLaren, απλώς εκεί είχε το Newey το γατόνι να ξέρει πριν από αυτόν τι του φταίει και τι πρέπει να αλλάξει; Αυτό ripper το αφήνω σε σένα, δεν μπλέκομαι στα του οίκου σας


Όχι δεν το νομίζω. Τότε ήταν νεαρός, με όρεξη για νίκες, δόξα, λεφτά, πρωταθλήματα.
Το magnus opus του είναι το 2003 όπου θυμίζω ότι είχαμε το φιάσκο της MP4-18 που δεν αγωνίστηκε ποτέ. Με κατώτερο μονοθέσιο και περισσότερες μηχανικές βλάβες από τους αντιπάλους του, έχασε στο τσακ τον τίτλο από κοτζάμ Schumacher επειδή έβρεξε στην Ιντιανάπολη.
Άβαταρ μέλους
By mikeerfol
#33647
απλά δεν άνηκα ποτέ στο κλαμπ των ερωτευμένων μαζί του.


Αυτό το κλαμπ είναι μόνο για geakous :shifty: :shifty:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#33653 Δηλαδή εσύ ripper το 2005 διέγνωσες κουλαμάρα ή έλλειψη ταχύτητας σε κάποιο σημείο της χρονιάς (άντε πες βγάλε τους πρώτους 2 αγώνες);

Για μένα ο συνδυασμός McLaren-Σωτήρης ήταν μακράν ο ταχύτερος τη συγκεκριμένη χρονιά από οτιδήποτε υπήρχε στο grid.
Ίσως (τώρα παπαρολογίας το ανάγνωσμα μετά από 9 χρόνια) τα μονοθέσια της McLaren τότε να στήνονταν πάνω του σε σημείο που Coulthard και Montoya να εξαφανίστηκαν για αυτό το λόγο.

Το 2003 υπό ΚΣ θα το έπαιρνε άνετα ο Montoya αν δεν έκανε μαλακοειδή λάθη.
Ο Σωτήρης ήταν πολύ σταθερός (θυμάμαι άπειρες 2ες - 3ες θέσεις) αλλά μακράν γρηγορότερο συνδυασμό από τους υπόλοιπους δεν τον λες.
Άβαταρ μέλους
By ripper
#33670 Γιατί που είπα ότι έκανε κακή χρονιά το 2005;
Απλά είπα ότι με εντυπωσίασε περισσότερο το 2003. Γιατί τότε παρότι δεν είχε το πιο γρήγορο μονοθέσιο, έφτασε πιο κοντά στον τίτλο από ότι το 2005.

Γενικά καμία χρονιά του με την McLaren δεν την λες κακή.
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#33750 Εξακολουθει να ειναι βεβαια ο μοναδικος πιλοτος στη συγχρονη ιστορια της F1 που δεν πηρε τιτλο με μονοθεσιο που του σχεδιαζε για πολλα χρονια ο Newey (το'γραψα και αλλου και μου αρεσε :lol: )

Προφανως αναφερομαι στους εκαστοτε Νο1 πιλοτους, μη μου πειτε ειναι και ο Πατρεζε με τον Κουλθαρντ...

1. Μανσελ
2. Προστ
3. Χιλ
4. Βιλνεβ (το μονοθεσιο το ειχε ξεκινησει ο Νιουι)
5. Χακινεν
6. ΟΧΙ ο Ραικονεν :svivhaha:
6. Φετελ
:s_biggrin
Τελευταία επεξεργασία από sparticle και 05 Νοέμ 2014, 00:44, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#33751
Geo f1 έγραψε:Και στην Σαουμπερ το 2001 καλος ηταν :s_shout

Nαι, ναι. Παραλίγο να κοντράρει το ναυαγό στα ίσια :lol: :lol: