castigamatti έγραψε:sparticle έγραψε:Και το 2012 λέγαμε το μονοθέσιο γτΜπ αλλά παραλίγο να το σηκώσει. Ομοίως το 2010. Και δεν ήταν μόνο η υπερπροσπάθεια του Ισπανού προφανώς.
δυστυχώς ήταν μόνο η υπερπροσπάθεια του ισπανού με μοναδικό σύμμαχο την περιστασιακή αναξιοπιστία των RBR,όπως παραδέχονται εκ των υστέρων και στο Μaranello.......
H F2012A ήταν το χειρότερο μονοθέσιο της τετραετίας, η κατάσταση βελτιώθηκε μετά τη Βαρκελώνη με τη versione B,αλλά και πάλι όσες αναβαθμίσεις δοκίμασαν μετά το καλοκαίρι,ήταν τόσο καλές..... που τα κομμάτια που τοποθετούσαν στα FP της Παρασκευής τα ξήλωναν το Σάββατο.......μετά ήρθε ο Grosjean και τελείωσε το παραμύθι....αν δεν προέκυπτε το πρόβλημα με τους εναλλάκτες στην RBR το πρωτάθλημα θα είχε κλείσει πριν φτάσουμε στο σκάνδαλο του Interlagos.....
H F10 ήταν μια μικρή εξέλιξη της προβληματικής F60 και στα χέρια οποιουδήποτε πιλότου δεν λεγόταν Alonso, δύσκολα θα κατακτούσε την 5η θέση της τελικής κατάταξης (6η είχε φέρει ο Rai την F60).Aπέναντι τής είχε την RB6 που όσο αναξιόπιστη και αν ήταν,δεν δυσκολεύτηκενα γράψει 15 pole και να κάνει 13 φορές το 1-2.......τι λέμε τώρα...ένα μονοθέσιο για το οποίο ο Heidfeld στις χειμερινές δοκιμές είχε αναφέρει:"The Red Bull is clearly the best car. It's almost frightening how easily Vettel and Webber are able to drive it at the limit" .....
sparticle έγραψε:Κουτσά στραβά κάτι γινόταν........ . Τώρα προφανώς (ελέω οικονομικών συνθηκών) μόνο έτσι μπορεί η Ferrari.
Δεν διαφωνώ ότι μια ερμηνεία των όσων έγιναν είναι αυτή.
Αλλά επίτρεψέ μου να δώσω μια άλλη διάσταση γεμάτη φυσικά με "αν", τα οποία δεν απέχουν πολύ από το ό,τι τελικά έγινε:
Αν λοιπόν ο Alonso δεν έμπαινε νωρίς για το ρημαδοpit stop στο Αμπου Ντάμπι του 2010 για να καλύψει τον Webber, θα σήκωνε την κούπα. Ίσως αυτό να μην έφτανε για να κάνει την Ferrari του 2011 το καλύτερο μονοθέσιο, αλλά σίγουρα η δυναμική που θα αναπτυσσόταν θα ήταν πολύ καλύτερη. Ο Vettel δεν θα ήταν ήδη πρωταθλητής, ο Alonso θα είχε ήδη 3, και μάλιστα με τον πρώτο του χρόνο στη Ferrari.
Συμφωνώ για το 2012 και την αναβάθμιση μετά την Ισπανία (τότε δεν ήταν που έστριψε πρώτος από πέμπτος και μετά τον κατάπιαν -ειδικά όταν έβαλε τα σκληρά;). Όμως και πάλι το μονοθέσιο σε πολλές πίστες ήταν δεύτερο μετά την διαστημική Red Bull άντε και τρίτο. Φέτος υπάρχουν πίστες που η Ferrari είναι πέμπτη σε δυναμική, μην πω και έκτη (βλέπε το άλλοτε κόκκινο Bahrain). Και πολύ φοβάμαι τι θα κάνει του χρόνου με ένα δίδυμο "αδιάφορων" πιλότων.
Όσο για το 2013; Παρά το δεύτερο σοκ του 2012, όπου στο τσακ δεν πανηγυρίσαμε τίτλο ("τσακ" αν σκεφτείς τι έγινε στη Βραζιλία, γιατί όντως προς το τέλος οι αναβαθμίσεις πήγαιναν απ' το κακό στο χειρότερο και σπάγανε τις σφραγίδες του Massa για μια θέση στην εκκίνηση) το μονοθέσιο ΔΕΝ ήταν κακό. Έχω την εντύπωση ότι ξεκίνησε πολύ πολύ καλά (για δεδομένα Ferrari) αλλά κάτι θέματα με drs και μια εγκατάλειψη από φτερό του Alonso, δεν τον έβαλαν εξ' αρχής επικεφαλής.
Το πρόβλημα -όπως κι εσύ νομίζω ανέφερες τότε αναλυτικά- ήταν η αλλαγή στα ελαστικά που επιβλήθηκε για λόγους ασφαλείας (
) και που βόλεψε εμφανέστατα όλες τις ομάδες που πρωταγωνιστούσαν με τα ελαστικά του 2012. Ξεβολεύοντας τη Ferrari. Εκεί η Ferrari έχασε το παιχνίδι, όχι λόγω κακού μονοθεσίου, αλλά λόγω έλλειψης (πλέον) δύναμης και επιρροής στο κέντρο λήψης αποφάσεων.
Μπορεί να το κουράζω με τα υποθετικά σενάρια, αλλά η σκέψη μου είναι η εξής:
Όλα αυτά τα χρόνια γκρινιάζαμε γιατί η Ferrari δεν κατασκευάζει ένα ταχύτερο μονοθέσιο και δεν μπορεί να ξεπεράσει χρόνια προβλήματα. Και η γκρίνια είχε να κάνει -κυρίως- με το γεγονός ότι διέθετε ένα από τα μεγαλύτερα μπάτζετ, αν όχι το μεγαλύτερο.
Ναι, αλλά πλεον δεν συμφωνήσαμε ότι η ιστορία με το μπάτζετ ήταν μούφα; Και πως δεν είχε ούτε έχει τόσα λεφτά για να εξελίξει και να σχεδιάσει;
Αν είναι έτσι, γιατί δικαιολογούμε το ξήλωμα τόσου κόσμου; Τόσα (λίγα) λεφτά τους δώσανε, τόσα (λίγα) κατάφεραν.
Και αν το δεις έτσι, δεν κατάφεραν και τόσα λίγα, όταν στο τσακ δεν σήκωσε ο Alonso δυο τίτλους.
Αυτή είναι η σκέψη μου πίσω απ' το "κουτσά στραβά". Αν τώρα έχουμε αλλαγή πλεύσης και πάνε να κάνουν το υπερμονοθέσιο γιατί μπορούν και γιατί θα τα σκάσουν, τότε
Αλλά επαναλαμβάνω ότι για τους παραπάνω λόγους δεν το βλέπω και τόσο πιθανό