Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By ripper
#14865 Ανοίξαμε (και σας περιμένουμε) θέμα για οδηγούς, τι σχέση έχουν όλα αυτά με την Ferrari;

Στο κλίμα, η καλύτερη χρονιά του Raikkonen είναι το 2003 μακράν και ουχί το 2005
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#14869
EDDIE_147 έγραψε:Απαντώ στο τελευταίο και επανέρχομαι για τα υπόλοιπα...

Σαν Μαρίνο: έμεινε ενώ ήταν 1ος
Γαλλία: κινητήρας καμπούμ --> 10 θέσεις στην εκκίνηση --> τερμάτισε 2ος
Αγγλία: κινητήρας καμπούμ --> 10 θέσεις στην εκκίνηση --> τερμάτισε 3ος
Γερμανία: υδραυλικά τέλος --> εγκαταλείπει ενώ ήταν μακράν 1ος
Ιταλία: κινητήρας καμπούμ --> 10 θέσεις στην εκκίνηση --> τερμάτισε 4ος

(προφανώς δεν συμπεριέλαβα το Nurburgring όπου πήρε ένα ρίσκο και δεν του έκατσε)

Πήγαινε μέχρι τη γωνία να δεις αν έρχομαι και μετά σου απαντώ και στις άλλες τις εξυπνάδες.

Αν δεν παρακολουθούσες το άθλημα τότε δικαιολογείσαι, αλλιώς σταμάτα να τρολάρεις ασύστολα και άκομψα.

Το ποιος τρολάρει ασύστολα άστο καλύτερα. Στους μισούς αγώνες από αυτούς που ανάφερες ο Κίμι εκκινούσε ούτως ή άλλως πίσω από τον Αλόνσο και με την ευκολία που γινόταν τότε το προσπέρασμα αυτά που γράφεις είναι για τους 15χρονους του φόρουμ. Αρα η όλη κουβέντα γίνεται για την Ίμολα και τη Γερμανία. Ε δεν έφταναν. Τη Μόντσα άστην γιατί διαφορά 30 πόντων με σύστημα 10-8-6 δεν καλύπτεται αν ο αντίπαλος τρέχει σε safe mode. Το ότι έτρεχε ο Αλόνσο σε safe mode αποδείχθηκε στην Κίνα.

3η φορά: Τι έγινε στην Κίνα, θυμάσαι; Εκεί που θα έπαιρναν έναν τίτλο με μπροστάρη την ταλεντάρα τον Κίμη. Όλα τα θυμήθηκες, αυτό πως το ξεχνάς ρε αδρεφάκι μου :s_biggrin :s_biggrin

Καντονίου μιλάμε για πέρσι, όχι για το 2005. Μη μου λες νούμερα, θυμόμαστε.
Άβαταρ μέλους
By kantoniou
#14872 Αν δηλ. δεν τους συγκρινουμε με νουμερα, με τι θα τους συγκρινουμε, με την χωριστρα;
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#14880
ripper έγραψε:Ανοίξαμε (και σας περιμένουμε) θέμα για οδηγούς, τι σχέση έχουν όλα αυτά με την Ferrari;

Στο κλίμα, η καλύτερη χρονιά του Raikkonen είναι το 2003 μακράν και ουχί το 2005


Ως νέωπας ακόμα προφανώς ναι αλλά η γκαντεμιά του 2005 ήταν πρωτάκουστη.

greo malteze διαβάζει ο κόσμος και κρίνει.
Σου βάζω σχεδόν μισή χρονιά και μου απαντάς για ένα και τελευταίο αγώνα --> σοβαρή συζήτηση

Το ότι κάποιος ξεκίναγε απ' τη Β' Εθνική και τερμάτιζε podium και ο άλλος βόλταρε με αντίπαλο το Montoya, τον Φίζικο και τις Toyota ( :yahoo: ) δείχνει πολλά.
Αρνείσαι να τα καταλάβεις και δεν θα ασχοληθώ παραπάνω.

@Geo
Αν είναι μόνο δική μου αίσθηση ότι ήταν χοντροκομμένο ζητώ συγνώμη.
Αλλά ήταν χοντροκομμένο και δεν το περίμενα επειδή μιλάμε για λογικό άτομο (toi) και όχι για ξεπαρταλιασμένο τρολάκι που δεν νιώθει τι κελαηδάει.

:s_smile

edit
Και επειδή ξεκωλιάσαμε το OT, μια ταινία για όλη την οικογένεια

phpBB [video]


:shifty: :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#14895
Corto Maltese έγραψε:
EDDIE_147 έγραψε:Απαντώ στο τελευταίο και επανέρχομαι για τα υπόλοιπα...

Σαν Μαρίνο: έμεινε ενώ ήταν 1ος
Γαλλία: κινητήρας καμπούμ --> 10 θέσεις στην εκκίνηση --> τερμάτισε 2ος
Αγγλία: κινητήρας καμπούμ --> 10 θέσεις στην εκκίνηση --> τερμάτισε 3ος
Γερμανία: υδραυλικά τέλος --> εγκαταλείπει ενώ ήταν μακράν 1ος
Ιταλία: κινητήρας καμπούμ --> 10 θέσεις στην εκκίνηση --> τερμάτισε 4ος

(προφανώς δεν συμπεριέλαβα το Nurburgring όπου πήρε ένα ρίσκο και δεν του έκατσε)

Πήγαινε μέχρι τη γωνία να δεις αν έρχομαι και μετά σου απαντώ και στις άλλες τις εξυπνάδες.

Αν δεν παρακολουθούσες το άθλημα τότε δικαιολογείσαι, αλλιώς σταμάτα να τρολάρεις ασύστολα και άκομψα.

Το ποιος τρολάρει ασύστολα άστο καλύτερα. Στους μισούς αγώνες από αυτούς που ανάφερες ο Κίμι εκκινούσε ούτως ή άλλως πίσω από τον Αλόνσο και με την ευκολία που γινόταν τότε το προσπέρασμα αυτά που γράφεις είναι για τους 15χρονους του φόρουμ. Αρα η όλη κουβέντα γίνεται για την Ίμολα και τη Γερμανία. Ε δεν έφταναν. Τη Μόντσα άστην γιατί διαφορά 30 πόντων με σύστημα 10-8-6 δεν καλύπτεται αν ο αντίπαλος τρέχει σε safe mode. Το ότι έτρεχε ο Αλόνσο σε safe mode αποδείχθηκε στην Κίνα.

3η φορά: Τι έγινε στην Κίνα, θυμάσαι; Εκεί που θα έπαιρναν έναν τίτλο με μπροστάρη την ταλεντάρα τον Κίμη. Όλα τα θυμήθηκες, αυτό πως το ξεχνάς ρε αδρεφάκι μου :s_biggrin :s_biggrin

Καντονίου μιλάμε για πέρσι, όχι για το 2005. Μη μου λες νούμερα, θυμόμαστε.


1ον. Το οτι ο Αλονσο εκκινουσε μπροστα απο τον Κιμι σε Αγγλια και Γαλλια δε σημαινε απαραιτητα κατι για τη δυναμικη τους σε ρυθμο αγωνα. Στην Αγγλια νικησε τελικα ο Μοντογιας που εκκινουσε 3ος...

2ον. Εκεινη τη χρονια εκαναν τα δοκιμαστικα με το φορτιο καυσιμου που θα ξεκινουσαν τον αγωνα, επομενως οι χρονοι δεν ειναι απολυτα συγκρισιμοι.

3ον. Ξαφνικα τα προσπερασματα εκεινης της περιοδου εγιναν πανευκολα;

4ον. Αν κατατασσεται καποιος λιγο πισω απο καποιον, δεν του χαλαει ο αγωνας αν εκκινησει 10 θεσεις πιο πισω απλα επειδη ηταν ετσι και αλλιως πισω; Το ιδιο θα ελεγες και αν το παθαινε ο Ισπανος;

5ον. Μηπως στην Κινα απλα η Ρενο ηταν ταχυτερη γιατι πετουσε και ο Φιζικο σε δοκιμες και αγωνα (στον αγωνα πηρε drive through);
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#14904 Είναι ξεκάθαρο ότι το 2005 ο maltezos έβλεπε Τόλμη και Γοητεία (είδες και την Κίνα :s_rofl ).

Επειδή υπάρχει και το καφενείο για να του κάνουμε το discovery της χρονιάς ας κρατήσουμε λίγο το τοπικό εντός θέματος...

phpBB [video]
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#14972
castigamatti έγραψε:
sparticle έγραψε:Και το 2012 λέγαμε το μονοθέσιο γτΜπ αλλά παραλίγο να το σηκώσει. Ομοίως το 2010. Και δεν ήταν μόνο η υπερπροσπάθεια του Ισπανού προφανώς.


δυστυχώς ήταν μόνο η υπερπροσπάθεια του ισπανού με μοναδικό σύμμαχο την περιστασιακή αναξιοπιστία των RBR,όπως παραδέχονται εκ των υστέρων και στο Μaranello.......
H F2012A ήταν το χειρότερο μονοθέσιο της τετραετίας, η κατάσταση βελτιώθηκε μετά τη Βαρκελώνη με τη versione B,αλλά και πάλι όσες αναβαθμίσεις δοκίμασαν μετά το καλοκαίρι,ήταν τόσο καλές..... που τα κομμάτια που τοποθετούσαν στα FP της Παρασκευής τα ξήλωναν το Σάββατο.......μετά ήρθε ο Grosjean και τελείωσε το παραμύθι....αν δεν προέκυπτε το πρόβλημα με τους εναλλάκτες στην RBR το πρωτάθλημα θα είχε κλείσει πριν φτάσουμε στο σκάνδαλο του Interlagos.....
H F10 ήταν μια μικρή εξέλιξη της προβληματικής F60 και στα χέρια οποιουδήποτε πιλότου δεν λεγόταν Alonso, δύσκολα θα κατακτούσε την 5η θέση της τελικής κατάταξης (6η είχε φέρει ο Rai την F60).Aπέναντι τής είχε την RB6 που όσο αναξιόπιστη και αν ήταν,δεν δυσκολεύτηκενα γράψει 15 pole και να κάνει 13 φορές το 1-2.......τι λέμε τώρα...ένα μονοθέσιο για το οποίο ο Heidfeld στις χειμερινές δοκιμές είχε αναφέρει:"The Red Bull is clearly the best car. It's almost frightening how easily Vettel and Webber are able to drive it at the limit" .....

sparticle έγραψε:Κουτσά στραβά κάτι γινόταν........ . Τώρα προφανώς (ελέω οικονομικών συνθηκών) μόνο έτσι μπορεί η Ferrari.

Δεν διαφωνώ ότι μια ερμηνεία των όσων έγιναν είναι αυτή.

Αλλά επίτρεψέ μου να δώσω μια άλλη διάσταση γεμάτη φυσικά με "αν", τα οποία δεν απέχουν πολύ από το ό,τι τελικά έγινε:

Αν λοιπόν ο Alonso δεν έμπαινε νωρίς για το ρημαδοpit stop στο Αμπου Ντάμπι του 2010 για να καλύψει τον Webber, θα σήκωνε την κούπα. Ίσως αυτό να μην έφτανε για να κάνει την Ferrari του 2011 το καλύτερο μονοθέσιο, αλλά σίγουρα η δυναμική που θα αναπτυσσόταν θα ήταν πολύ καλύτερη. Ο Vettel δεν θα ήταν ήδη πρωταθλητής, ο Alonso θα είχε ήδη 3, και μάλιστα με τον πρώτο του χρόνο στη Ferrari.

Συμφωνώ για το 2012 και την αναβάθμιση μετά την Ισπανία (τότε δεν ήταν που έστριψε πρώτος από πέμπτος και μετά τον κατάπιαν -ειδικά όταν έβαλε τα σκληρά;). Όμως και πάλι το μονοθέσιο σε πολλές πίστες ήταν δεύτερο μετά την διαστημική Red Bull άντε και τρίτο. Φέτος υπάρχουν πίστες που η Ferrari είναι πέμπτη σε δυναμική, μην πω και έκτη (βλέπε το άλλοτε κόκκινο Bahrain). Και πολύ φοβάμαι τι θα κάνει του χρόνου με ένα δίδυμο "αδιάφορων" πιλότων.

Όσο για το 2013; Παρά το δεύτερο σοκ του 2012, όπου στο τσακ δεν πανηγυρίσαμε τίτλο ("τσακ" αν σκεφτείς τι έγινε στη Βραζιλία, γιατί όντως προς το τέλος οι αναβαθμίσεις πήγαιναν απ' το κακό στο χειρότερο και σπάγανε τις σφραγίδες του Massa για μια θέση στην εκκίνηση) το μονοθέσιο ΔΕΝ ήταν κακό. Έχω την εντύπωση ότι ξεκίνησε πολύ πολύ καλά (για δεδομένα Ferrari) αλλά κάτι θέματα με drs και μια εγκατάλειψη από φτερό του Alonso, δεν τον έβαλαν εξ' αρχής επικεφαλής.

Το πρόβλημα -όπως κι εσύ νομίζω ανέφερες τότε αναλυτικά- ήταν η αλλαγή στα ελαστικά που επιβλήθηκε για λόγους ασφαλείας ( :s_cool ) και που βόλεψε εμφανέστατα όλες τις ομάδες που πρωταγωνιστούσαν με τα ελαστικά του 2012. Ξεβολεύοντας τη Ferrari. Εκεί η Ferrari έχασε το παιχνίδι, όχι λόγω κακού μονοθεσίου, αλλά λόγω έλλειψης (πλέον) δύναμης και επιρροής στο κέντρο λήψης αποφάσεων.

Μπορεί να το κουράζω με τα υποθετικά σενάρια, αλλά η σκέψη μου είναι η εξής:

Όλα αυτά τα χρόνια γκρινιάζαμε γιατί η Ferrari δεν κατασκευάζει ένα ταχύτερο μονοθέσιο και δεν μπορεί να ξεπεράσει χρόνια προβλήματα. Και η γκρίνια είχε να κάνει -κυρίως- με το γεγονός ότι διέθετε ένα από τα μεγαλύτερα μπάτζετ, αν όχι το μεγαλύτερο.

Ναι, αλλά πλεον δεν συμφωνήσαμε ότι η ιστορία με το μπάτζετ ήταν μούφα; Και πως δεν είχε ούτε έχει τόσα λεφτά για να εξελίξει και να σχεδιάσει;

Αν είναι έτσι, γιατί δικαιολογούμε το ξήλωμα τόσου κόσμου; Τόσα (λίγα) λεφτά τους δώσανε, τόσα (λίγα) κατάφεραν.

Και αν το δεις έτσι, δεν κατάφεραν και τόσα λίγα, όταν στο τσακ δεν σήκωσε ο Alonso δυο τίτλους.

Αυτή είναι η σκέψη μου πίσω απ' το "κουτσά στραβά". Αν τώρα έχουμε αλλαγή πλεύσης και πάνε να κάνουν το υπερμονοθέσιο γιατί μπορούν και γιατί θα τα σκάσουν, τότε :s_thumbsup

Αλλά επαναλαμβάνω ότι για τους παραπάνω λόγους δεν το βλέπω και τόσο πιθανό :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#15009 Γιαννη τα μπερδεψες λιγο στις χρονιες :s_laughat

Το 2011 εγινε αυτο που εγραψες στην Ισπανια (Το 12 κερδισε ο Μαλντο με Αλο 2)
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#15161 Α ναι! Συμβαινουν κι αυτα! Ο Μαντολατος! Ακομα ενα δειγμα οτι απ' το 2011 το μονοθεσιο του 2012 ειχε μια καποια προοπτικη.
Άβαταρ μέλους
By castigamatti
#15349
sparticle έγραψε:Όλα αυτά τα χρόνια γκρινιάζαμε γιατί η Ferrari δεν κατασκευάζει ένα ταχύτερο μονοθέσιο και δεν μπορεί να ξεπεράσει χρόνια προβλήματα. Και η γκρίνια είχε να κάνει -κυρίως- με το γεγονός ότι διέθετε ένα από τα μεγαλύτερα μπάτζετ, αν όχι το μεγαλύτερο.

Ναι, αλλά πλεον δεν συμφωνήσαμε ότι η ιστορία με το μπάτζετ ήταν μούφα; Και πως δεν είχε ούτε έχει τόσα λεφτά για να εξελίξει και να σχεδιάσει;

Αν είναι έτσι, γιατί δικαιολογούμε το ξήλωμα τόσου κόσμου; Τόσα (λίγα) λεφτά τους δώσανε, τόσα (λίγα) κατάφεραν.

Και αν το δεις έτσι, δεν κατάφεραν και τόσα λίγα, όταν στο τσακ δεν σήκωσε ο Alonso δυο τίτλους.

Αυτή είναι η σκέψη μου πίσω απ' το "κουτσά στραβά". Αν τώρα έχουμε αλλαγή πλεύσης και πάνε να κάνουν το υπερμονοθέσιο γιατί μπορούν και γιατί θα τα σκάσουν, τότε :s_thumbsup

Αλλά επαναλαμβάνω ότι για τους παραπάνω λόγους δεν το βλέπω και τόσο πιθανό :s_biggrin


To budget δεν είναι σε καμιά περίπτωση μικρό,είναι μικρότερο σε σχέση με ό,τι ίσχυε πριν το 2009....και οι πρώτες σοβαρές συνέπειες αυτού του γεγονότος φάνηκαν με τις επενδύσεις που απαιτούνταν (και δεν έγιναν) για την ανταπόκριση στους φετινούς τεχνικούς κανονισμούς.
Όσο μικρότερο και να είναι το budget πάντως σε καμιά περίπτωση δεν δικαιολογεί μονοθέσια που αξίζουν μια Sauber και αξίζουν δεν αξίζουν μια Lotus.
To μεγαλύτερο πρόβλημα μέχρι πρότινος δημιουργούσε και δημιουργεί ο τρόπος δομής, στελέχωσης,οργάνωσης και λειτουργίας της ομάδας και τα απόνερα αυτής της βαβέλ είχαν τη μορφή απολύσεων και αποκεφαλισμών (μετά την απομάκρυνση Brawn και Todt που είχαν συγκεντρώσει υπερεξουσίες...επιλέχθηκε ένα μοντέλο λειτουργίας περισσότερο αποκεντρωμένο.....και άρα ευκολότερα ελεγχόμενο,μετά ο Dyer απαιτούσε άλλο ρόλο από αυτόν που είχε,τον Costa δεν τον ήθελε το team των τεχνικών του οποίου προϊστατο, ο Costa δεν ήθελε τον Τομπαζη, ο Dom που έκανε τις επιλογές δεν είχε ποτέ απόλυτη ελευθερία κινήσεων,έφερε πχ. τον Allison....που αναγκάστηκε να πει ότι ο Tomb είναι μια ευφυία......και όταν ο Stefano βαρέθηκε να κάνει το αλεξικέραυνο του LCdM,τα βρόντηξε,ο Marmorini πλήρωσε τα σπασμένα για το φετινό φιάσκο......ενώ το πρόβλημα δεν ήταν μόνο η PU.............)

Αν είχε έρθει ο τίτλος το 2010 απλά θα είχε χρυσώσει το χάπι και τίποτα δεν θα μπορούσε να σταματήσει τη φρενήρη πορεία της RBR τα επόμενα χρόνια..........γιατί το μυστικό κρύβεται στα λόγια του Newey:"αν δεν άλλαζαν οι κανονισμοί το 2009 δεν υπήρχε καμιά περίπτωση να νικήσουμε, γιατί ferrari και McL είχαν τέτοιο προβάδισμα στο expertise που δεν υπήρχε περίπτωση να τους ακολουθήσουμε........"
Και έδω είναι και ο πυρήνας των σημερινών προβλημάτων της ferrari kai ταυτόχρονα το μεγάλο έγκλημα του LCdM,το οποίο παραδέχεται σήμερα και ο ίδιος:πώς μεταξύ άλλων,αποδέχθηκε να ανταλλάξει την πίστα που είχε στην πίσω αυλή του σπιτιού του (όταν όλοι οι άλλοι πλήρωναν το Silverstone)........με το simulator...............

To μέλλον είναι άδηλο........γιατί ο Marchionne είναι απρόβλεπτος...............
Άβαταρ μέλους
By nass
#15414
castigamatti έγραψε:Και έδω είναι και ο πυρήνας των σημερινών προβλημάτων της ferrari kai ταυτόχρονα το μεγάλο έγκλημα του LCdM,το οποίο παραδέχεται σήμερα και ο ίδιος:πώς μεταξύ άλλων,αποδέχθηκε να ανταλλάξει την πίστα που είχε στην πίσω αυλή του σπιτιού του (όταν όλοι οι άλλοι πλήρωναν το Silverstone)........με το simulator...............


Πως θα μπορούσε να το εμποδίσει ? Με το "βέτο" που (υποτίθεται ότι... το έχεις δει γραμμένο σε κανονισμούς ?) είχε η Ferrari ? Ακόμα και αν είχε βέτο και όλοι οι άλλοι έλεγαν "μείωση κόστους = μείωση δοκιμών" και η FIA τους υποστήριζε ανοικτά γιατί εκεί γύρω στο 2004 το προϊόν (Formula 1) προκαλούσε τρελλές κρίσεις :s_bored πως θα μπορούσε τελικά να το εμποδίσει χωρίς να οδηγήσει σε διάσπαση ?

Ακόμα κι αν λέγεσαι Ferrari δεν μπορείς να γυρίσεις πίσω το ποτάμι.
Άβαταρ μέλους
By castigamatti
#15479 To ότι απολαμβάνει του δικαιώματος veto η ferrari (και θα το απολαμβάνει τουλάχιστον μέχρι το 2020) επιβεβαιώνεται στη σελίδα 179 του f1 flotation prospectus.Κίνδυνος διάσπασης;Aν η ferrari στήλωνε τα πόδια οι μεγάλες ομάδες θα κατέληγαν, αν μη τι άλλο, σε μια συμβιβαστική λύση.......η Renault που ήταν από αυτές που έκαναν την περισσότερη φασαρία έτσι και αλλιώς εξαφανίστηκε,παρά την αλλαγή........η οποία φυσικά δεν έλυσε κανένα πρόβλημα βιωσιμότητας των μικρομεσαίων ομάδων.... η δε τηλεθέαση έχει κατρακυλήσει από τότε ακόμα περισσότερο.
To ερώτημα είναι γιατί δεν άσκησε veto ούτε τότε....ούτε αργότερα σε άλλες περιπτώσεις (πχ. πάγωμα εξέλιξης κινητήρων).Λόγω των οικονομικών προνομίων που εξασφάλιζε το IPO prospectus στη Ferrari.......ή μήπως γιατί πρόσφεραν στο Luca ένα μικρό,αλλά διόλου ευκαταφρόνητο μετοχικό πακέτο της F1, κανόντας τον μέλος του ΔΣ της delta copco,πακέτο το οποίο ως πρόεδρος της ferrari (που πίστευε ότι θα είναι για πολλά ακόμα χρόνια) θα διαχειριζόταν χωρίς να δίνει λογαριασμό σε κανένα;Κρίμα για το Luca που το πακετάκι αυτό στις 13 Οκτώβρη θα πρέπει να παραδώσει στα χέρια του Marchionne......
Άβαταρ μέλους
By sparticle
#15500 Δε νομιζω οτι τα μονοθεσια της Ferrari ηταν επιπεδου Sauber, ουτε καν Lotus. Απλως ο ρυθμος της Lotus σε λιγες πιστες ηταν ομοιος της Ferrari κι αυτο χτυπουσε στα ματια μας πολυ ασχημα. Συνολικα ομως η Ferrari καθε χρονο αποδεικνυοταν καλυτερη.

Επισης ξεχναμε κατι βασικο: δε γινεται να κερδιζεις παντα. Δηλαδη η καημενη η McLaren τι να πει; Που και το '98 που επισης αλλαζαν αρδην οι κανονισμοι και αυτη ειχε το Newey να της σχεδιαζει διαστημικα μονοθεσια, χαρηκε μολις δύο οδηγων και ενα κατασκευαστων! Κι απο τοτε τι; Ενα οδηγων; Μια ομαδα που φανταζομαι εχει αλλη δομη και κουλτουρα κλπ. Αλλα...δεν! Τουλαχιστον η Ferrari εφτασε στο τσακ οπως ξαναγραψα. Εστω κι αν ηταν απο το 170,25% του Αλονσου.

Δεν μου αρεσει το δευτεροτριτος σιγουρα, αλλα το να τα ισοπεδωνουμε ολα θα μας παει πεμπτοεκτους στο τελος!
Άβαταρ μέλους
By castigamatti
#16374 Το δικαστήριο της Modena δικαίωσε τον Steve Clark στο δικαστικό του αγώνα κατά της Ferrari, υποχρεωνοντας την ομάδα να τον επαναφέρει στη θέση που κατείχε στο Maranello, πριν τον αποσπάσουν στην CONI να επιμεληθεί το bob του Zoeggler. ....ακόμα ένα ανδραγαθημα του Domenicali υπό την εποπτεία του LCdM που τώρα θα κληθεί να το πληρώσει η GeS. .......έχοντας πλέον........ δύο τεχνικούς διευθυντές να βολέψει (Fry, Clark).
Αν ήμουν στη θέση του Marchionne μέσα σε τέτοιο μπάχαλο θα σκεφτόμουν σοβαρά να απολυσω. ......και τον εαυτό μου......

Όσο περνούν οι μέρες και με τις συνεχόμενες εξελίξεις αρχίζω και πιστεύω όλο και λιγότερο το ενδεχόμενο ο Ισπανός να μείνει και του χρόνου, δίνοντας μία τελευταία ευκαιρία, μπας και συμβεί κανένα θαύμα από τον Allison.Πολυ φοβάμαι ότι έχει πάρει πια τις αποφάσεις του και το μόνο που λείπει είναι η υπογραφή του.....που θα πέσει λίγες ώρες πριν τις επίσημες ανακοινώσεις. .......